Worstel en kom boven, klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook nog een specifieke soort natuurlijk. Moeder zit bij vrij evangelisch, vader bij luctor et emergo
Best tof wel. Van de makers van Sawquote:
Been there.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat komt pas wanneer ik er tussenin ga liggen
Schattigste duiveltje everquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goede sfeer daar wel. Alleen zo jammer dat het altijd over God gaatquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Worstel en kom boven, klinkt wel goed.
"Ik ben hier gewoon voor de gezelligheid"quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goede sfeer daar wel. Alleen zo jammer dat het altijd over God gaat
Moeten we die maar een keer kijken dan.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Best tof wel. Van de makers van Saw
En Antony die er dus in zit. En Sarah Brightman
Spontaan satanistisch geworden :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal m meebrengen en/of klaarleggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten we die maar een keer kijken dan.
Voor de cake en koffie en roddelsquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Fera het volgende:
[..]
"Ik ben hier gewoon voor de gezelligheid"
Don't bow for me Argentina :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spontaan satanistisch geworden :$
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon niet geloven, probleem opgelost.
eet smakelijkquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:56 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar eens eten en net doen alsof ik wat nuttigs te doen heb :$![]()
Ja hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |