Woordjes nog wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je lieve woordjes tegen em zegt groeit en groeit ie
Praatjes vullen geen gaatjesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:14 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je lieve woordjes tegen em zegt groeit en groeit ie
Zou wel willen, srs. Maar moet eerst echt al die shit regelenquote:
fixedquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maken we er een stomende damesnacht van
Lewdness intensifiesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker. Nu wel zin in zo'n glibberpartijtje.
Jij kunt dat welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou wel willen, srs. Maar moet eerst echt al die shit regelen
quote:
Jij kunt het weten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik hou niet van plotseling springende dingen. Zoals springspinnen. Ik schrik daar altijd van. :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:16 schreef rival het volgende:
[..]
Ja als je em aanraakt springt ie omhoog
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Nee maar ik wel
/fokhumor faxiehumor
Ik ook. Blinde paniek en totale doodsangsten enzo :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet van plotseling springende dingen. Zoals springspinnen. Ik schrik daar altijd van. :$
Vuige praatjes heb jij. Succes daarmee.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zit nu ook heel hard met m'n vuistje om een langwerpig iets te wrijven
Je kan mij niet verantwoordelijk houden voor de sprongetjes die jouw hoofd maaktquote:
Ook als je het al verwachtte?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou niet van plotseling springende dingen. Zoals springspinnen. Ik schrik daar altijd van. :$
Dat kloptquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan mij niet verantwoordelijk houden voor de sprongetjes die jouw hoofd maakt
Dan valt je mond open, missie geslaagdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Zal mijn genen eens..... Oke hier stop ikquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik gooi het maar op mijn genen
Ik blame ook altijd mijn ouders. Gekke mensenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik gooi het maar op mijn genen
Inkoppertjequote:
Ik ga me niet voortplanten. Unless I'm planning THE apocalypse. Dan bel ik jequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Zal mijn genen eens..... Oke hier stop ik
I'll be there to stop it.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga me niet voortplanten. Unless I'm planning THE apocalypse. Dan bel ik je
2 familielijnen met een overdosis koppigheid en lastigheid. En daar ben ik uitgekomenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik blame ook altijd mijn ouders. Gekke mensen
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij kunt het weten...
Die was bijna niet niet te missen...bijna dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Why hello Giles :$quote:
Vuig?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vuige praatjes heb jij. Succes daarmee.
- en - maakt + he?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 familielijnen met een overdosis koppigheid en lastigheid. En daar ben ik uitgekomen.
Moet je nagaan als ik dit doorzet
Ik durf geen kinderen op deze wereld te zetten, bang dat ze er raar uitkomen :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
2 familielijnen met een overdosis koppigheid en lastigheid. En daar ben ik uitgekomen.
Moet je nagaan als ik dit doorzet
Ja.quote:
No my friend. It's going to be the end of the world. Satan ain't got shit on my offspringquote:
Jij ziet fax deze opmerkingen weinig meer maken en dacht ik spring wel in dat gat?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Zal mijn genen eens..... Oke hier stop ik
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:22 schreef yats het volgende:
[..]
Die was bijna niet niet te missen...bijna dan...
Zullen we samen gewoon een Afrikaantje ofzo adopteren? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf geen kinderen op deze wereld te zetten, bang dat ze er raar uitkomen :$
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf geen kinderen op deze wereld te zetten, bang dat ze er raar uitkomen :$
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik denk ook dat ik een schuchter, autistisch gothicje op de wereld zou zetten.
Iemand moet het doen hequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij ziet fax deze opmerkingen weinig meer maken en dacht ik spring wel in dat gat?
[..]
Ik stop de apocalypse Rival, ik heb niet gezegd dat ik jou dqodje niet laat doen toch.quote:
Zoiets ja, en misschien worden ze zelfs erger, en gaan ze lijken op mijquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik denk ook dat ik een schuchter, autistisch gothicje op de wereld zou zetten.
Romantischquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we samen gewoon een Afrikaantje ofzo adopteren? :$
Dan ontvriend ik jullie beidenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zullen we samen gewoon een Afrikaantje ofzo adopteren? :$
Ik ben een alpha, ik weet niets van dat soort bèta dingen.quote:
Ach, de antichrist moet ergens vandaan komen toch?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
No my friend. It's going to be the end of the world. Satan ain't got shit on my offspring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |