Denk ik niet.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:25 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een vreselijke moeder ben.
Je voldoet niet aan de drie vereisten.quote:
BOGIE PAK DE ...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ontvriend ik jullie beiden
Ik zag jou die telefoon al uit haar handen rukkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stop de apocalypse Rival, ik heb niet gezegd dat ik jou dqodje niet laat doen toch.
Be my guest.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, jij zou wel zorgzaam en lief zijn, en veel verkeerde grapjes tegen ze makenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:25 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een vreselijke moeder ben.
Welke nationaliteit zou je wel accepteren? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was sws al gothic vroegah. Plus heb ik tegen mezelf gezegd dat ik autistisch ben en schuchter :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk ik niet.
[..]
Je voldoet niet aan de drie vereisten.
Ik ben heel awkward rond kinderen. Ze kijken me altijd angstig aan. En ik ging laatst bijna op mijn achterneefje zitten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk ik niet.
[..]
Je voldoet niet aan de drie vereisten.
Je denkt te slecht over me.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag jou die telefoon al uit haar handen rukken
Mijn kind zal dat kind zijn dat andere kinderen vieze woorden leert op de basisschool.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, jij zou wel zorgzaam en lief zijn, en veel verkeerde grapjes tegen ze maken
Hahahaha.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben heel awkward rond kinderen. Ze kijken me altijd angstig aan. En ik ging laatst bijna op mijn achterneefje zitten.
Als je nou, give or take, een jaartje of 20 geleden een kind op de wereld had kunnen zetten. Mjoahquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou alleen maar promiscue nerdjes voortbrengen, weet niet of de wereld daarop zit te wachten.
Zal die ook elke keer 'lewd' zeggen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn kind zal dat kind zijn dat andere kinderen vieze woorden leert op de basisschool.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn kind zal dat kind zijn dat andere kinderen vieze woorden leert op de basisschool.
Alleen blank toch. Liefst Nederlands.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke nationaliteit zou je wel accepteren? :$
Kleine Royco'squote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
Van die kleine kutjochies die op een gegeven moment beseffen dat ze een piemel hebben en m te pas en te onpas uit de broek halen en m vol trots laten zien
Ik vind jongens vaak wel leuker.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha.Ik word er wel steeds beter in, met meisjes dan, met jongens voel ik me ook awkward.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen blank toch. Liefst Nederlands.
inb4 sorry, zal niet meer doenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
Van die kleine kutjochies die op een gegeven moment beseffen dat ze een piemel hebben en m te pas en te onpas uit de broek halen en m vol trots laten zien
Kinderpiemels is where I draw the linequote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
inb4 sorry, zal niet meer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |