Zoals een vrouwelijke collega van mij laatst had.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
Van die kleine kutjochies die op een gegeven moment beseffen dat ze een piemel hebben en m te pas en te onpas uit de broek halen en m vol trots laten zien
Wel even een stamboomcheck doen. Soms zit er nog wat oostblokbloed in of zo.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen blank toch. Liefst Nederlands.
Kazen zijn bazen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen blank toch. Liefst Nederlands.
Ligt meer aan de vader. Ik ging carrière maken toch? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal die ook elke keer 'lewd' zeggen?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was sws al gothic vroegah. Plus heb ik tegen mezelf gezegd dat ik autistisch ben en schuchter :$
Dus ik mag hem wel gewoon uit de broek halen en aan je showen?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kinderpiemels is where I draw the line
Wats het verschil? :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kinderpiemels is where I draw the line
Hehehequote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals een vrouwelijke collega van mij laatst had.
Die werd door een jochie van rond de 11 getrakteerd op de helikopter.
Vergeleken met jou weinig.quote:
Kolere, wat slechtquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zoals een vrouwelijke collega van mij laatst had.
Die werd door een jochie van rond de 11 getrakteerd op de helikopter.
Haske schuchter :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef yats het volgende:
[..]Jij schuchter? Dan ben ik de paashaas
Ja, al zou ik wsl reageren met iets van: "ok, mooi *stil is"quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus ik mag hem wel gewoon uit de broek halen en aan je showen?
Doe maar een Ier of Schot, dat mag nog wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel even een stamboomcheck doen. Soms zit er nog wat oostblokbloed in of zo.
Ben ik Nederlands genoeg?quote:
In dat geval wel dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt meer aan de vader. Ik ging carrière maken toch? :$
Shit, ik kom maar tot 1700 ofzo aan mijn moeders kantquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Geen stamboom hebben die tot 1500 teruggaat binnen dezelfde straal van 20 kilometer
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Geen stamboom hebben die tot 1500 teruggaat binnen dezelfde straal van 20 kilometer
Lekker roodharig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe maar een Ier of Schot, dat mag nog wel.
[..]
Ben ik Nederlands genoeg?
Beter dan dat je begint te lachten.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kolere, wat slecht![]()
[..]
Haske schuchter :$
[..]
Ja, al zou ik wsl reageren met iets van: "ok, mooi *stil is"
Ligt er aan, hoe voel je je bij de hamsterweken?quote:
Ik voel me vaak wel een hamstertje in het levenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt er aan, hoe voel je je bij de hamsterweken?
Wow :$quote:
Dat zou ik niet gauw doen. Ik waardeer je openheid :$quote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter dan dat je begint te lachten.
Kusje op mini Hep.quote:
Laat mn broertje erbuiten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |