Geen idee, ik verzin al die hokjes ook niet. Maar goed, dit valt er ook wel onder.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan nog snap ik niet waarom blues perse in die categorie gepushed moet worden.
Dit valt bijv onder het hokje dance\trance\discoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, ik verzin al die hokjes ook niet. Maar goed, dit valt er ook wel onder.
Nee, dat is rap. Gay rap, maar rap.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit valt bijv onder het hokje dance\techno\disco
late editquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat is rap. Gay rap, maar rap.
Dit is techno.
Je hoeft geen liefhebber te zijn om te weten in welk hokje iets valt he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en ik weet wat trance is. ben niet echt een liefhebber
Bah!quote:
Ben ik ook, in de vroege middag toen ik opstond had ik in de 5 CD wisselaar 5 Cds van Kazumi Watanabe opstaan, de avond een 5 tal hardrock CDs uit de jaren '80 van oa Iron Maiden, Crimson Glory, Savatage en Anthrax.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik dacht je toch vooral van de Fusion was
Oow ik zie het al, zelfde smaak. Maar dat zou dan ook zeggen dat we hetzelfde karakter hebben. Dat lijkt mij weer een beetje onwaarschijnlijk door alleen de muziekkeuze te bestuderen.quote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hip Hop / rap staat er niet tussen derhalve onzinnige lijst/onderzoek.
Hoeveel heb je er nu ?quote:Op maandag 19 januari 2015 00:22 schreef starla het volgende:
Bump, komaan mensen, voor voldoende Power heb ik 88 (rond de 90) reacties nodig.
Nee karakter is volgens mij niet doorslaggevend. De tijd waarin je geïnteresseerd bent geraakt in muziek (het vormende karakter van de puberteit) is denk ik belangrijker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef Amaris-Airlie het volgende:
Is je karakter bepalend voor je eigen muzieksmaak? Kan je dan ook aan de hand van iemands muzieksmaak bepalen wat voor karakter die persoon ongeveer heeft?
Vraag het me af, lijkt me erg interessant om eens onderzoek naar te doen...
Wat denken jullie? Links/artikelen zijn welkom (als het maar een betrouwbare bron is)
Groeties, x
Heb je Danny of Yvonne nog gevraagd om hulp?quote:Op maandag 19 januari 2015 00:22 schreef starla het volgende:
Bump, komaan mensen, voor voldoende Power heb ik 88 (rond de 90) reacties nodig.
Als je genoeg respondenten hebt, kan je me dan op de hoogte houden vd ontwikkelingen van dit onderzoek? C:quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:19 schreef starla het volgende:
54 respondenten, dus over de helft!
Nog minstens 34 te gaan. Het gaat lukken mensen, ik voel het!
Idem hier.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:00 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Als je genoeg respondenten hebt, kan je me dan op de hoogte houden vd ontwikkelingen van dit onderzoek? C:
Jazeker, zal de resultaten hier posten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:00 schreef Amaris-Airlie het volgende:
[..]
Als je genoeg respondenten hebt, kan je me dan op de hoogte houden vd ontwikkelingen van dit onderzoek? C:
OCD?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:31 schreef EricOscuro het volgende:
Ik zou wel willen antwoorden, maar dat gaat echt niet lukken vrees ik. Dat wordt een slechte post dus.
1 en 4,5.6,7 en 8. Sorry voor de slechte post.
Jij hebt karaktereigenschap 7?quote:Op maandag 2 maart 2015 08:57 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
7 - 9
Metal Jazz ook wel JazzMetal genoemd
Ja ik ga buiten de schaalquote:
Nee, want onvoldoende respondenten.quote:
Het is juist heel simpel opgezet. Ik zie niet wat er raar is aan de opzet.quote:Op maandag 2 maart 2015 11:59 schreef MPC60 het volgende:
Dat is ook niet gek met zon raar opgezet onderzoek.
dus dit en meest affiniteit? dat verschil ook hoe ik me voel, ik vind verschillende genquote:Op woensdag 14 januari 2015 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mis nog wel één grote muziekgroep erin eigenlijk, de Hiphop/R&B/Funk achtige stijlen
R&B (en soul, gospel) is gewoon pop. (Funk vind ik wat lastiger maar gezien het aanverwantschap met deze stijlen zou ik ook zeggen: Pop) Hiphop had wat sterker naar voren mogen komen, nu is het twijfelachtig of het bij Lounge/Chillout hoort (Triphop en UK Garage horen daar namelijk wel bij) of bij pop. Ik zou zelf hiphop immers onder de eerste noemer stellen maar ik zag ook al mensen voorbij komen die het bij pop vonden horen.quote:Op maandag 2 maart 2015 13:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dit en meest affiniteit? dat verschil ook hoe ik me voel, ik vind verschillende gen
re's even goed
uhm nee, ik kan niet kiezen als ik heel eerlijk ben, die affiniteit wisselt en ik haal uit alle genre wat ik mooi vind en geniet van alles evenveelquote:Op maandag 2 maart 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
R&B is gewoon pop. Hiphop had wat sterker naar voren mogen komen, nu is het twijfelachtig of het bij Lounge/Chillout hoort (Triphop en UK Garage horen daar namelijk wel bij) of bij pop. Ik zou zelf hiphop immers onder de eerste noemer stellen maar ik zag ook al mensen voorbij komen die het bij pop vonden horen.
Meeste affiniteit is een afweging die je zelf kunt maken. Onderzoekstechnisch is met een beperkt aantal resultaten meerdere keuzes mogelijk maken een stuk lastiger. Dan lijkt me goede resultaten krijgen een stuk lastiger. En ik heb ook meerdere genres die ik luister (ik zou nu misschien eerder 5 dan 6 hebben gekozen) maar daar kun je an sich nog wel een keuze in maken als je echt moeite doet (of je kiest er gewoon 1 van de 2)
Heb je ook geen favoriete artiest of een artiest die je het meest luistert?quote:Op maandag 2 maart 2015 13:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee, ik kan niet kiezen als ik heel eerlijk ben, die affiniteit wisselt en ik haal uit alle genre wat ik mooi vind en geniet van alles evenveel
favo is echt afhankelijk van hoe ik me voelquote:Op maandag 2 maart 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je ook geen favoriete artiest of een artiest die je het meest luistert?
Ik ook niet, typisch weer het zeiken om het zeiken. Simpeler dan dit kan niet. Een chi-kwadraat toets erover knallen en ik heb een uitkomst. Daarnaast doe ik nog een logistische regressie.quote:Op maandag 2 maart 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is juist heel simpel opgezet. Ik zie niet wat er raar is aan de opzet.
Hoeveel respondenten heb je nu?quote:Op maandag 2 maart 2015 15:32 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ook niet, typisch weer het zeiken om het zeiken. Simpeler dan dit kan niet. Een chi-kwadraat toets erover knallen en ik heb een uitkomst. Daarnaast doe ik nog een logistische regressie.
Ben wel benieuwd
Oke! C:quote:Op maandag 2 maart 2015 20:35 schreef starla het volgende:
74!
Dus nog minstens 14 en dan kan ik het verwerken.
Ik zou zeggen 6, maar vind het wel een twijfelgevalletje.quote:Op maandag 2 maart 2015 22:03 schreef Ciscus het volgende:
Waar vinden jullie muziek als van Damien Rice onder vallen? 6 toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |