Geen idee, ik verzin al die hokjes ook niet. Maar goed, dit valt er ook wel onder.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dan nog snap ik niet waarom blues perse in die categorie gepushed moet worden.
Dit valt bijv onder het hokje dance\trance\discoquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Geen idee, ik verzin al die hokjes ook niet. Maar goed, dit valt er ook wel onder.
Nee, dat is rap. Gay rap, maar rap.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit valt bijv onder het hokje dance\techno\disco
late editquote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat is rap. Gay rap, maar rap.
Dit is techno.
Je hoeft geen liefhebber te zijn om te weten in welk hokje iets valt he.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 00:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en ik weet wat trance is. ben niet echt een liefhebber
Bah!quote:
Ben ik ook, in de vroege middag toen ik opstond had ik in de 5 CD wisselaar 5 Cds van Kazumi Watanabe opstaan, de avond een 5 tal hardrock CDs uit de jaren '80 van oa Iron Maiden, Crimson Glory, Savatage en Anthrax.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:49 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik dacht je toch vooral van de Fusion was
Oow ik zie het al, zelfde smaak. Maar dat zou dan ook zeggen dat we hetzelfde karakter hebben. Dat lijkt mij weer een beetje onwaarschijnlijk door alleen de muziekkeuze te bestuderen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |