En aardbeienjam!quote:Op maandag 12 januari 2015 16:24 schreef Morendo het volgende:
Is Bram al geweest? Ik heb maar een klein stukje met Bauer gezien. Lang niet genoeg om permanente hersenbeschadiging op te lopen maar ook niet te kort om te beseffen dat Theo door een hel gegaan moest zijn. Waar kletsten ze over: Brabant, 'lekker gewoon gebleven', dat wijf van hem (Mariska?) en zijn relatie met de fans?
Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
En aardbeienjam!
Maar op het programma staan alleen nog Moskovitsch en Van Koningsbrugge, toch?
Het programma werd geheel in stijl afgesloten zeg maar. Heb deze aflevering alsnog even helemaal gekeken en tja... Nee, er kwam niet erg veel uit Franske.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen...of een schreeuwerige show maken.
Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.
Mensen zijn zoals ze zijn, daar verander je weinig meer aan.
En het is net zó dom en leeghoofdig om te blaten over andere mensen.
Wat je zegt, ben jezelf
Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.
Wat je zegt, ben jezelf
Ok. We kunnen dit forum wel opdoeken..quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen...of een schreeuwerige show maken.
Wat je zegt, ben jezelf
Nou ja, volgens mij is Frans een hele goeie, gezellig, ongecompliceerde vent. In het dagelijks leven is het vast een stuk makkelijker om Frans als goede vriend te hebben dan Myrthe van vorige week. Alleen levert dat dus op TV geen hele boeiende gesprekken op.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Wat je zegt, ben jezelf
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.
Had ik precies hetzelfde. Maar nu heb ik ook wel een fikse antipathie voor die man. Ik vind 'm continu een typetje spelen en dat typetje komt me de neus uit. Jammer, want met Draadstaal kon ik 'm zo nu en dan best waarderen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef rubbereend het volgende:
zoals met alles bij Van Koningsbrugge heb ik het idee dat hij een rol speelt.
Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef Elan het volgende:
Gisteren even teruggekeken. Wat een eng wijf was dat zeg! Bah!
Wie is nu de volgende? Fransje Bauer, zijn allemaal herhalingen ofnie??
Keek vorige week via Uitzendinggemist app die met Myrthe terug en die is blijkbaar van 2 januari al.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.
Dat is inderdaad wel waar. Soms teveel blijven hangen op momentjes bij gebrek aan echt spannende TV.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is vaak zo flauw geknipt. Waarom moeten we 5 minuten kijken naar dat hij hoest omdat hij zich verslikt? Omdat hij dan tranen in zijn ogen krijgt? Wat een onzin.
Slapjes nog, de oorlog hebben we gelukkig gehad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste 20 minuten gemist helaas, maar ik kijk. Lijkt me een topshow.
Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Oi, wat tikt hij met zijn ogen. Was me nog nooit opgevallen.
Doet ie altijd. 1 van z'n zenuwtrekken, maar verder is ie vol van zelfvertrouwen...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Oi, wat tikt hij met zijn ogen. Was me nog nooit opgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Mijn godquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:
vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.
Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt zijn de azijnpissers er als de kippen bij om je kop er af te hakken. Mooi moment vond ik dat hij zei, gezien wat er mogelijk was leefde ik nog zeer bescheiden, met een Aston Martin, een BMW 7 en nog enkele andere wagensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder weinig nieuws gezien of gehoord en vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:19 schreef W00fer het volgende:
Veel andere advocaten hadden de zaken niet zo kunnen afronden zoals hij dat deed.
Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.quote:
Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).quote:Op zondag 25 januari 2015 02:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?
Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:02 schreef W00fer het volgende:
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).
Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?quote:Vind het bijvoorbeeld opmerkelijk wat Nico Meijering nu doet in dat passageproces. Trekt ook een grote mond open tegen het OM, maar hij krijgt niet de kritiek die Bram wel kreeg.
De afwezigheid van kritiek wil niet zeggen dat iemand het beter doet. Het is toch niet zo dat als iemand veel aandacht krijgt, hij het goed of slecht doet? Causaal verband is er niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?
Ik krijg een beetje het idee dat je geneigd bent te denken dat Bram het goed gedaan heeft, omdat je 'm sympathiek vindt. In plaats van andersom.
[..]
Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?
Ja, het viel mij ook altijd op. Een dwangmatige tic misschien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.
Zoals wie dan bijvoorbeeld?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
Daarbij moest Moszkowicz dat ook direct nuanceren. Hij zei: er zijn anderen die hetzelfde gedaan hebben en er niet voor bestraft zijn. Theo vroeg: is dat bewijsbaar? Het antwoord van Bram zei genoeg: nou ja, men kan het in ieder geval vermoeden. Met andere woorden: nee, bij die anderen is het niet bewezen.quote:Op zondag 25 januari 2015 08:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?
Dat zeg ik niet, ik zeg dat Bram een erg hoge straf krijgt terwijl anderen die zoals jij zeggen hetzelfde doen een lagere straf krijgen of ermee weg komen. Als Bram zegt dat hij als voorbeeld gesteld is voor de sector en dus aangepakt is, geloof ik dat. Er is altijd een zwart schaap, kijk maar naar de voetballerij, daar zijn ze er zo ongeveer koning in.quote:Op zondag 25 januari 2015 08:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?
Er was zeker meer uit te halen. En over dat zwarte geld, en de relaties met criminelen zal lang niet alles zo zijn als er wordt beweerd. Waar rook is is vuur. Op een gegeven moment heeft hij zich gewoon onaantastbaar gewaand. Dat zegt hij ook, ik heb fouten gemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:48 schreef luxerobots het volgende:
Het was nog wel interessant, maar ik heb het idee dat er meer uit te halen zou zijn geweest.
quote:Cabaretière Brigitte Kaandorp, rapper Fresku, politicus Fred Teeven en schrijver Alex Boogers zijn te gast in het nieuwe seizoen van het VPRO-programma 24 Uur met.
Ook wordt een uitzending gewijd aan het vocale hart van De Jeugd van Tegenwoordig: Willie Wartaal, Faberyayo en Vjeze Fur, zo maakte de VPRO dinsdag bekend.
De gastheer is dit seizoen wederom Theo Maassen. De nieuwe reeks is vanaf 10 januari acht weken lang wekelijks te zien bij de VPRO op NPO3.
Het is de tiende reeks van de serie sinds de VPRO in 2008 begon met het uitzenden van het programma.
In de negen eerdere reeksen zijn er in totaal 51 logeerpartijen geweest van 52 gasten. Voor het eerst zijn er dit seizoen, met de komst van De Jeugd van Tegenwoordig, drie gasten tegelijk in de studio.
http://www.nu.nl/media/41(...)t-in-24-uur-met.html
Het originele persbericht begint dan ook met Onder anderen cabaretière Brigitte Kaandorp, rapper Fresku, politicus en voormalig staatssecretaris van justitie Fred Teeven, schrijver Alex Boogers en het vocale hart van De Jeugd van Tegenwoordig: Willie Wartaal, Faberyayo en Vjeze Fur zijn te gast in het nieuwe seizoen van 24 uur met…quote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef DO2 het volgende:
8 weken lang wekelijks, met 5 gasten. Dan mis ik er toch nog 3?
Mevrouw de intellectueel.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:54 schreef Copycat het volgende:
Fresku en De Jeugd, daar kijk ik naar uit.
Oké.quote:
Als ze bij elkaar zaten wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:25 schreef VeX- het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig en Teeven.
Dat moet wel prachtige tv opleveren.
2 televisie-optredens (DWDD en Pauw).quote:
Kaandorp niet echt. In haar voorstellingen geeft ze zichzelf toch best bloot. Ik verwacht geen schokkende onthullingen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:01 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht van Fresku en De Jeugd helemaal niks.
Teeven en misschien Kaandorp wel leuk.
Kwam ie op mij over als een redelijk introverte jongen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
2 televisie-optredens (DWDD en Pauw).
Op mij als een retard.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kwam ie op mij over als een redelijk introverte jongen.
Theo Maassen, aangenaam. Hans Teeuwen is een ander.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:46 schreef Nober het volgende:
Benieuwd naar wat voor deal Teeuwen eruit kan slepen vanavond.
22:00, NPO3.
17 jan: Fresku
24 jan: Mounir Samuel
31 jan: De Jeugd van Tegenwoordig
7 feb: Alex Boogers
14 feb: Thomas Acda
21 feb: Nog niet bekend
28 feb: Brigitte Kaandorp
http://www.vpro.nl/programmas/24uurmet/Gasten-2016.html
Haal dat wel vaker door elkaar, vier letters en zeven letters en beide uit Brabant wie dat ooit verzonnen heeft die moeten ze kapot schieten da zeg ik!quote:Op zondag 10 januari 2016 10:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Theo Maassen, aangenaam. Hans Teeuwen is een ander.
Waarom is dat jammer? Ik kijk juist het meeste uit naar Fred: ik vind dat zo'n ontzettende lul, ben benieuwd hoe hij in deze setting zal zijn. Ik vind De Jeugd van Tegenwoordig een stuk minder boeiend. Met z'n drieën: daar komt dus niks interessants uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer van Fred ook, de staatsgevaarlijke idioot.
Waarom zou dat uitgewerkt zijn? Ik vind het format nog steeds razend interessant en ook de gastenlijst dit jaar is leuk. Kaandorp, Teeven, Acda. Maar vooral gasten waar je niks van verwacht kunnen hier juist erg boeiend zijn. Zou best wat vaker politici willen zien.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit format niet een beetje uitgewerkt?
Ik niet. Precies de reden waarom Wouter Bos ook altijd weigerde. Actieve politici zijn 24 uur op hun hoede om geen uitglijer te maken.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Ik kijk juist het meeste uit naar Fred: ik vind dat zo'n ontzettende lul, ben benieuwd hoe hij in deze setting zal zijn. Ik vind De Jeugd van Tegenwoordig een stuk minder boeiend. Met z'n drieën: daar komt dus niks interessants uit.
Zou best wat vaker politici willen zien.
"Had jij vroeger veel meisjes?" aan Teeven vind ik dus wel een leuke vraag. Het gaat om de mens erachter: hoe was Teeven vroeger? Die Teeven-deal boeit me in dit programma totaal niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik niet. Precies de reden waarom Wouter Bos ook altijd weigerde. Actieve politici zijn 24 uur op hun hoede om geen uitglijer te maken.
Teeven is nooit op zijn hoede, die vindt zichzelf zo goedquote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik niet. Precies de reden waarom Wouter Bos ook altijd weigerde. Actieve politici zijn 24 uur op hun hoede om geen uitglijer te maken.
quote:
Nog even en ze doen Enzo Knol en kornuiten, je-weet-wel van die onzin op youtube voor 7 jarigen.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:45 schreef tong80 het volgende:
17 jan: Fresku Wie
24 jan: Mounir Samuel Wie
31 jan: De Jeugd van Tegenwoordig Wie
7 feb: Alex Boogers Wie
21 feb: Nog niet bekend Zangeres zonder naam
Dus jullie willen liever mensen die jullie door en door al kennen? Ik weet ook niet wie Mounir Samuel en Alex Boogers zijn. Kan zomaar interessant worden dus. In principe zou dit programma ook met onbekende mensen kunnen. Ik snap het probleem nietquote:
Jij maakt er een probleem van. Ik vraag me alleen af wie het zijn. Al zetten ze er Mien de Kut uit de Agnietenstraat neer. Het is alleen leuker te kijken waar je al iets van weet om er vooraf iets achteraf over te kunnen vinden.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie willen liever mensen die jullie door en door al kennen? Ik weet ook niet wie Mounir Samuel en Alex Boogers zijn. Kan zomaar interessant worden dus. In principe zou dit programma ook met onbekende mensen kunnen. Ik snap het probleem niet.
Wie zijn hetquote:Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef MrSalazar het volgende:
Eigenlijk vind ik de jeugd van tegenwoordig waarschijnlijk nog triester dan fresku. Daar gaat helemaal niks uitkomen.
-De Bims
Ik lees hier toch echt dat je er een soort van probleem mee hebt. En dat je De Jeugd van Tegenwoordig niet kent vind ik wel een beetje verontrustend. Dat is inmiddels al tien jaar de absolute top van de Nederlandse muziekscene.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij maakt er een probleem van. Ik vraag me alleen af wie het zijn. Al zetten ze er Mien de Kut uit de Agnietenstraat neer. Het is alleen leuker te kijken waar je al iets van weet om er vooraf iets achteraf over te kunnen vinden.
Eens. Ik kende Myrthe van der Meer voorheen ook niet, maar vond dat één van de boeiendste uitzendingen (met Theo althans).quote:Op zondag 10 januari 2016 18:03 schreef Stofje het volgende:
Dus jullie willen liever mensen die jullie door en door al kennen? Ik weet ook niet wie Mounir Samuel en Alex Boogers zijn. Kan zomaar interessant worden dus. In principe zou dit programma ook met onbekende mensen kunnen. Ik snap het probleem niet.
Ik ken ze wel. Dat het de absolute top is in Nederland vind ik verontrustender.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Stofje het volgende:
En dat je De Jeugd van Tegenwoordig niet kent vind ik wel een beetje verontrustend. Dat is inmiddels al tien jaar de absolute top van de Nederlandse muziekscene.
Kon Theo Maassen zelf niet ?quote:
Die vind ik zo dom. Zeker als ze bij elkaar zijn komt er alleen maar domme klets uit. Ik ga denk ik wel kijken om me te ergeren.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef MrSalazar het volgende:
Eigenlijk vind ik de jeugd van tegenwoordig waarschijnlijk nog triester dan fresku. Daar gaat helemaal niks uitkomen.
-De Bims
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die vind ik zo dom. Zeker als ze bij elkaar zijn komt er alleen maar domme klets uit. Ik ga denk ik wel kijken om me te ergeren.
Net een photoshop.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[Img]http://fakka.nl/wp-content/uploads/2015/11/Capture64.jpg[img]
Houd jij ook van worst, Wauke?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
En vergeet "echte mannen eten worst" niet.
Ik mis nog de "Doktoren haten haar".quote:Op zondag 10 januari 2016 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
En vergeet "echte mannen eten worst" niet.
Ben jij er vandaag dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi programma, wel een kut gast vandaag.
Ook niet met een geile chick?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zou echt niet 24 uur lang met iemand in een kamer willen zitten.
Ja dat is dan 't enige wat ik kan hebben, en dan nog moet 't een bijzondere zijn anders wordt het vervelend.quote:
Dat zal 'm geruststellen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:04 schreef golfer het volgende:
Hij viel mij 100 % mee, die Teeven.
Natuurlijk blijft ie constant op z'n hoede als politicus hoe vaak en via hoeveel verschillende ingangen Theo hem ook over die deal probeerde uit te lokken, maar soms kwam hij wel degelijk oprecht over.
En ik hoop voor hem dat er iets aan die aangezichtskwaal kan worden gedaan, zodat ie niet constant z'n bril op en af hoeft te zetten en bij z'n oogzenuw hoeft te wrijven.
Dan heb je dus écht onder een steen gezeten, of je met allerlei hipster dingen bezig gehouden.quote:
Stiekem harkt ie met die onzin meer dan een ton per jaar binnen, naar schattingen. Zelfs al is het de helft, dan is het nog zeer netjes.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Nog even en ze doen Enzo Knol en kornuiten, je-weet-wel van die onzin op youtube voor 7 jarigen.
Allemaal afgunst, van die mensen die in hun eigen generatie blijven hangen en de huidige tijdsgeest maar niet willen begrjipen. Ik heb ook niets met die YouTube-gasten, maar je kunt niet beweren dat het niets voorstelt. Die jongen is populair en zal dat ongetwijfeld met een reden zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 03:05 schreef W00fer het volgende:
[..]
Stiekem harkt ie met die onzin meer dan een ton per jaar binnen, naar schattingen. Zelfs al is het de helft, dan is het nog zeer netjes.
De huidige tijdgeest is gewoon anders. Technologie heeft veel zin en onzin gebracht. Vroeger moest iemand als Enzo een filmploeg inhuren en zijn banden naar een ontwikkellaboratorium brengen. Nu filmt hij het in 1080p en staat het binnen een uur op internet.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:31 schreef Stofje het volgende:
[..]
Allemaal afgunst, van die mensen die in hun eigen generatie blijven hangen en de huidige tijdsgeest maar niet willen begrjipen. Ik heb ook niets met die YouTube-gasten, maar je kunt niet beweren dat het niets voorstelt. Die jongen is populair en zal dat ongetwijfeld met een reden zijn.
Gino was met Doritos wel cool. Ervoor niet. Erna weet ik niet, sindsdien niet meer gezien.quote:
gaat hij bij 24 uur met komen????quote:Op zondag 17 januari 2016 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Maar Enzo is wel echt serieus kut even serieus.
Dat had ik destijds ook met René 'Denker des Vaderlands' Gude.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:45 schreef tong80 het volgende:
17 jan: Fresku Wie
24 jan: Mounir Samuel Wie
31 jan: De Jeugd van Tegenwoordig Wie
7 feb: Alex Boogers Wie
21 feb: Nog niet bekend Zangeres zonder naam
Ik kende hem niet. Er gebeurde echt iets moois. Zeggen wat je wil. Beiden open. Erg mooie tv.quote:Op maandag 18 januari 2016 10:52 schreef Stofje het volgende:
Geweldige aflevering inderdaad. Een goed gesprek, waarin echt iets gebeurde.
Uiteindelijk toch wel, is het idee?quote:Op zondag 24 januari 2016 23:23 schreef PLAE@ het volgende:
Wat voor transformatie? Er komen geen hormonen bij kijken en geen operatie. Dit zal moeilijk zijn maar laten we het niet groter maken dan het is.
Wat is er vreemd aan? Je bent niet van de ene op de andere dag van geslacht veranderd. Hij zit nog helemaal aan het begin van het traject. Waarschijnlijk ben je ingeschakeld na de uitleg, maar de eerste stap is om je te gaan gedragen als man - dus zonder dat er lichamelijk al iets gebeurd is.quote:Op zondag 24 januari 2016 23:28 schreef Arcee het volgende:
Ik viel er even in toen ze vertelde lesbisch te zijn. Ik dacht: "Oh ja, dat is zij van dat buikdansen toen bij Pauw en Witteman." Ik pakte zo maar even haar Wiki-pagina erbij en daar werd gesproken over 'hij'. Huh? Ze leek mij gewoon een zij.
Vreemdste transgender ooit.
True, ik heb vaak programma's over transgenders gezien en kon dit gewoon moeilijk plaatsen.quote:Op maandag 25 januari 2016 00:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan? Je bent niet van de ene op de andere dag van geslacht veranderd. Hij zit nog helemaal aan het begin van het traject. Waarschijnlijk ben je ingeschakeld na de uitleg, maar de eerste stap is om je te gaan gedragen als man - dus zonder dat er lichamelijk al iets gebeurd is.
Als je dat traject ontzettend moeilijk vindt is het wellicht een goed idee om er dan niet de publiciteit mee te zoekenquote:Op maandag 25 januari 2016 00:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan? Je bent niet van de ene op de andere dag van geslacht veranderd. Hij zit nog helemaal aan het begin van het traject. Waarschijnlijk ben je ingeschakeld na de uitleg, maar de eerste stap is om je te gaan gedragen als man - dus zonder dat er lichamelijk al iets gebeurd is.
Ik zou het als ouders ook lastig hebben met zo'n kindquote:Op maandag 25 januari 2016 00:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch wel, is het idee?
Maar ik bedoel natuurlijk vanuit haar eigen geloof en het totale gebrek aan acceptatie (understatement; haar ouders rouwen om wie zij is) vanuit haar familie
Ja nog effe zegquote:Op maandag 25 januari 2016 00:31 schreef Arcee het volgende:
Kwam ook wellicht door de post van PLAE@.
Is natuurlijk ook een lage norm die je hier aanhoudt. Dat het hier beter is dan in andere landen, wil niet zeggen dat dergelijke ideeën hier niet ook leven. Ik heb in de jaren 90 en een deel van de '00s op de middelbare school gezeten. Je moest niet wagen om te vertellen dat je homo was bij mij op school. Eén jongen deed het en was ook zo dom om te vertellen welke jongens hij leuk vond, en dat heeft hij geweten. Niet alleen met woorden. Persoonlijk snapte ik die agressie niet zo, maar feit is dat het er wel was. Een scholengemeenschap van 1600 leerlingen.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat een gezeik op Nederlanders de hele tijd, volgens mij is men hier toch best tolerant naar homo's, lesbiennes, transgenders, weet ik veel, als je dat vergelijkt met de landen waar ze is geweest. Ik heb nog geen stenigingen meegemaakt.
Inderdaad, genoeg mensen hebben nog een 'lange' weg te gaan als het om acceptatie gaat, voor zowel zichzelf als anderen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een lage norm die je hier aanhoudt. Dat het hier beter is dan in andere landen, wil niet zeggen dat dergelijke ideeën hier niet ook leven. Ik heb in de jaren 90 en een deel van de '00s op de middelbare school gezeten. Je moest niet wagen om te vertellen dat je homo was bij mij op school. Eén jongen deed het en was ook zo dom om te vertellen welke jongens hij leuk vond, en dat heeft hij geweten. Niet alleen met woorden. Persoonlijk snapte ik die agressie niet zo, maar feit is dat het er wel was. Een scholengemeenschap van 1600 leerlingen.
De middelbare schooltijd is een tijd met veel groepsdruk en strenge sociale normen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook een lage norm die je hier aanhoudt. Dat het hier beter is dan in andere landen, wil niet zeggen dat dergelijke ideeën hier niet ook leven. Ik heb in de jaren 90 en een deel van de '00s op de middelbare school gezeten. Je moest niet wagen om te vertellen dat je homo was bij mij op school. Eén jongen deed het en was ook zo dom om te vertellen welke jongens hij leuk vond, en dat heeft hij geweten. Niet alleen met woorden. Persoonlijk snapte ik die agressie niet zo, maar feit is dat het er wel was. Een scholengemeenschap van 1600 leerlingen.
So what? Niet relevant in deze.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Natuurlijk is de situatie voor homoseksuelen in Nederland nog niet ideaal. Maar wel heel veel prettiger dan in het Midden-Oosten.
Het is mij niet duidelijk over welke familie Mo het heeft, de Nederlandse of Egyptische familie (wat overigens koptische Christenen zijn). Maar als de ene kant van de familie er beter mee om ging, had Mo dit wel verteld. Het was dus sowieso duidelijk het hele gezin zo conservatief tegen het eea aan staat, en dus niet perse haar Egyptische familie. En Mo heeft het dus over heel Nederland, wat eveneens op zijn minst zegt dat haar Nederlandse familie helemaal niet zo progressief er tegenaan staat.quote:Een voorbeeld, zelfs mijn christelijke oma van 95 (inmiddels overleden) zou het geaccepteerd hebben als een kind van haar homoseksueel zou blijken te zijn. Dat was bij Samuel dus wel anders.
Mo had zijn mond vol over hoe weinig tolerant de Nederlander is. Dan mag ik toch wel de situatie in het Midden-Oosten/Egypte schetsen? Als homo ben je in islamitische land ofwel een outcast ofwel je wordt opgesloten en/of vermoord.quote:
Ik haalde het voorbeeld aan van mijn christelijke familie die homoskeksualiteit accepteert. Om maar aan te geven dat Nederlandse christenen wat dat betreft toleranter zijn dan de Egyptische.quote:Het is mij niet duidelijk over welke familie Mo het heeft, de Nederlandse of Egyptische familie (wat overigens koptische Christenen zijn). Maar als de ene kant van de familie er beter mee om ging, had Mo dit wel verteld. Het was dus sowieso duidelijk het hele gezin zo conservatief tegen het eea aan staat, en dus niet perse haar Egyptische familie. En Mo heeft het dus over heel Nederland, wat eveneens op zijn minst zegt dat haar Nederlandse familie helemaal niet zo progressief er tegenaan staat.
Vergeleken met het idee dat we van onszelf hebben. Je moet wel in de context lezen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mo had zijn mond vol over hoe weinig tolerant de Nederlander is.
Dat voorbeeld is dus niets waard, aangezien het punt is dat we als totaal volgens haar helemaal niet zo progressief zijn als we geloven. We hebben hier in Den Bosch ook een kerk-functionaris gehad in de grootste kerk die iemand gewoon mocht weigeren omdat deze homo was.quote:Ik haalde het voorbeeld aan van mijn christelijke familie die homoskeksualiteit accepteert. Om maar aan te geven dat Nederlandse christenen wat dat betreft toleranter zijn dan de Egyptische.
Dergelijke details ontgaan je wel vaker doordat je onderwerpen simplificeert:)quote:Nergens heb ik een onderscheid gemaakt tussen een deel van Mo's familie. Ik weet niet eens of hij Nederlandse familie heeft.
Die situatie met die weigerambtenaren is gestopt, toch? Daarnaast is het natuurlijk een hele andere situatie. Een ambtenaar die homokoppels niet wil trouwen, tegenover landen waar homo's buitengesloten of vervolgd worden.quote:Op woensdag 27 januari 2016 15:59 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Vergeleken met het idee dat we van onszelf hebben. Je moet wel in de context lezen.
[..]
Dat voorbeeld is dus niets waard, aangezien het punt is dat we als totaal volgens haar helemaal niet zo progressief zijn als we geloven. We hebben hier in Den Bosch ook een kerk-functionaris gehad in de grootste kerk die iemand gewoon mocht weigeren omdat deze homo was.
Ik maakte een verwijzing naar zijn oma, Mo's geliefde moest beneden blijven zitten, terwijl voor hem gekookt was. Voor de rest heb ik geen onderscheid tussen familie gemaakt. Maar jij komt met dit:quote:Dergelijke details ontgaan je wel vaker doordat je onderwerpen simplificeert:)
quote:Het is mij niet duidelijk over welke familie Mo het heeft, de Nederlandse of Egyptische familie (wat overigens koptische Christenen zijn). Maar als de ene kant van de familie er beter mee om ging, had Mo dit wel verteld. Het was dus sowieso duidelijk het hele gezin zo conservatief tegen het eea aan staat, en dus niet perse haar Egyptische familie. En Mo heeft het dus over heel Nederland, wat eveneens op zijn minst zegt dat haar Nederlandse familie helemaal niet zo progressief er tegenaan staat.
Dit had niet te maken met een weigerambtenaar, maar een kerkfunctionaris (bisschop, pastoor). Weigerde een hostie te geven aan de prins carnaval omdat die homo was (traditie is dat je in de kerk een lezing houdt en vervolgens als eerste een hostie krijgt). In Venlo gebeurde een paar jaar geleden hetzelfde en in Reusel ook. Het komt dus eigenlijk best vaak voor aangezien het gros van die prinsen natuurlijk hetero is.quote:Op woensdag 27 januari 2016 16:15 schreef luxerobots het volgende:
Die situatie met die weigerambtenaren is gestopt, toch? Daarnaast is het natuurlijk een hele andere situatie. Een ambtenaar die homokoppels niet wil trouwen, tegenover landen waar homo's buitengesloten of vervolgd worden.
Discriminatie moet niet kunnen. Kerken zijn niet van een eigenaar, maar eigendom van de kerkelijke gemeenschap, waarbij de gemeente. Sommige aparte kerkelijke gebouwen (kerktorens bijv.) zijn vaak van de gemeente. Voor geloof gelden nu eenmaal andere normen, maar het zegt dus wel dat er een degelijke maatschappelijke onderlaag is waarin men erg conservatief tegenover afwijkende seksualiteit staat.quote:Maar als de eigenaar van de kerk het daar niet mee eens is, valt er wat voor te zeggen. Het huwelijk is oorspronkelijk een christelijk (gelovig) instituut.
Je had het over je eigen Christelijke oma als voorbeeld tov het Midden-Oosten. Maar Mo's oma is eveneens Christelijk (tenminste, de Egyptische, maar de andere waarschijnlijk ook, nogmaals, we weten niet over welke oma hij het had; kan zijn dat de Egyptische oma niet eens in Nederland woont) en komt ook niet uit het Midden-Oosten.quote:Ik maakte een verwijzing naar zijn oma, Mo's geliefde moest beneden blijven zitten, terwijl voor hem gekookt was. Voor de rest heb ik geen onderscheid tussen familie gemaakt. Maar jij komt met dit:
Ik heb nooit gezegd dat discriminatie t.o.v. homoseksuelen hier niet bestaat. In het kerkelijke wereldje komt het voor, het is kwalijk, maar staat natuurlijk in totaal andere orde dan in (Noord) Afrika en het Midden-Oosten. Daar word je verguist en moet je vrezen voor je leven.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dit had niet te maken met een weigerambtenaar, maar een kerkfunctionaris (bisschop, pastoor). Weigerde een hostie te geven aan de prins carnaval omdat die homo was (traditie is dat je in de kerk een lezing houdt en vervolgens als eerste een hostie krijgt). In Venlo gebeurde een paar jaar geleden hetzelfde en in Reusel ook. Het komt dus eigenlijk best vaak voor aangezien het gros van die prinsen natuurlijk hetero is.
Ik zeg nergens dat jij dit zegt. Wel zeg ik dat de situatie in het Midden-Oosten in dit opzicht niet argument is wanneer je de stand van zaken hier wil bekritiseren.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat discriminatie t.o.v. homoseksuelen hier niet bestaat.
Volgens mij begon Mo toen een zin die ik interpreteerde als dat die oma er mogelijk geen enkel probleem van zou maken als ze het zou weten. Ze mocht het alleen niet weten omdat Mo's ouders zich anders te zeer zouden schamen voor hun falen als ouders.quote:Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Maar Mo's oma is eveneens Christelijk (tenminste, de Egyptische, maar de andere waarschijnlijk ook, nogmaals, we weten niet over welke oma hij het had; kan zijn dat de Egyptische oma niet eens in Nederland woont) en komt ook niet uit het Midden-Oosten.
Dat zou kunnen. Dat laatste wat je zegt klopt inderdaad.... Blijft wel de vraag over waarom Mo het niet gewoon probeert te vertellen. Immers staat Mo's oma toch los van haar ouders in principe? Maar ik snap wel meer niet achter de motieven van Mo.quote:Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Volgens mij begon Mo toen een zin die ik interpreteerde als dat die oma er mogelijk geen enkel probleem van zou maken als ze het zou weten. Ze mocht het alleen niet weten omdat Mo's ouders zich anders te zeer zouden schamen voor hun falen als ouders.
En een hele rare sfeer, niemand die de olifant in de kamer durft te benoemen. En Pepijn heeft hoognodig een afkickvakantie nodig.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Precies zoals verwacht: Theo hangt om de groep van drie heen.
Er wordt niks gezegd.
Dacht dat hij niks meer deed?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
En een hele rare sfeer, niemand die de olifant in de kamer durft te benoemen. En Pepijn heeft hoognodig een afkickvakantie nodig.
Gelul. Als het echt gezellig was dan was die Lego Han Solo ding niet af....quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef richolio het volgende:
Ik zie er niks mis in? Best prima tot nu toe
Serieus? Ze praten eens per tien minuten mét Theo. En zitten in hun eigen groep.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef richolio het volgende:
Ik zie er niks mis in? Best prima tot nu toe
Was het geen Rubberchicken Rubbereend?quote:Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef rubbereend het volgende:
die kip gaan ze midden in de nacht eten?
hopelijk nietquote:Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Was het geen Rubberchicken Rubbereend?
Bang zich te vervelen en niet kunnen terug vallen op eigen creativiteit. 1 voetbal had die toko op stelten gezet.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Waarom hebben ze ook zo veel spullen mee zeg
De joker, de wazige en de arrogante. Alleen de Joker leeft nog maar hangt ook aan zijn laatste draadjes.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef oh-oh het volgende:
WiWa is de enige die nog een beetje grappig is om naar te kijken.
Ja over iets waar ze het die avond over hadden, maar eruit is geknipt.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef rubbereend het volgende:
Heeeee, na 23 uur werd er ergens met vieren over gepraat
onderwerpen komen wel vaker terugquote:Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja over iets waar ze het die avond over hadden, maar eruit is geknipt.
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef MrSalazar het volgende:
talentloze achterlijke irritante sukkels.
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.
1 ding geleerd De Jeugd is volwassen geworden, ellende meegemaakt en finished, maar iemand moet de knoop doorhakken.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef rubbereend het volgende:
Geinig experiment met drie maar voortaan weer gewoon 1 op 1. Zaten wel vermakelijke stukjes in
Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.
hehe:)quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo.Je post bewijst ook maar weer mijn punt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef MrSalazar het volgende:
talentloze achterlijke irritante sukkels.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.
Als dat geen neuken wordt straks....quote:Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo.Je post bewijst ook maar weer mijn punt.
quote:Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Als dat geen neuken wordt straks....
Fucking geniaal.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef richolio het volgende:
Dit interview![]()
![]()
Ze zijn inderdaad volwassen geworden
Ik vond er ook geen bal aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:10 schreef Copycat het volgende:
Wat een ongemakkelijke, nietszeggende 24 uur.
Denk dat als Theo een op een met een van de JvT-ers had gezeten, er veel meer was uitgekomen.
Stukken kabouterpost in de neus en een hoop schelden met K. Toen waren ze nog een stuk extremer ja, vooral Vjeze Fur. Dat is nog uit de tijd dat Le Le de kwaliteitsplaat Breakfast maakte.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef richolio het volgende:
Dit interview![]()
![]()
Ze zijn inderdaad volwassen geworden
http://noisey.vice.com/nl(...)m_source=noiseyfbnedquote:24 uur met De Jeugd van Tegenwoordig – hartstikke leuk zou je denken. Drie brutale rappers met onnavolgbaar snelle humor opsluiten in een veel te kleine ruimte, samen met een keiharde cabaretier met zuidelijke tongval. Maar het werd niet Nederlands televisioneel wtf-moment van het jaar, het werd een uurtje kijken naar verveelde jongens die hun tijd uitzaten met Lego-bouwwerken, lachten om piemels, en zonder drank een boekje lazen in bed. En Theo Maassen die onzeker in een hoekje de ene na de andere sigaret opstak.
‘Is het wel zo’n goed idee om DJVT met z’n drieën uit te nodigen?’ vroeg Theo Maassen zich nog af, vlak voor de drie belhamels de studio binnen kwamen. Daarbij doelde hij op het feit dat DJVT zich onmogelijk heeft gedragen in veel andere interviews: “Wat sommige collega’s meemaken in Syrië, is voor ons popjongens een interview met De Jeugd,” zou een anonieme interviewer ooit hebben gezegd, en in een interview met Ondergrondtv werd de bloedserieuze Erik Zwennes liefdevol maar toch genadeloos gevild.
De enigen die er tot nu toe in slaagde de jongens te temmen, waren Quinty en Loretta van Koffietijd; ironie plus ironie levert blijkbaar oprechtheid op, zoals min en min plus is. In dat kwebbeluurtje op RTL4 waren de jongens vrolijk en enthousiast, en gaven ze met plezier serieus antwoord – iets wat ze in andere interviews niet doen, en nu bij Theo ook niet.
Het is misschien zo dat het een saaie uitzending was – volgens Twitter-critici zaten we te kijken naar een verouderde DJVT –, maar dat laat eigenlijk alleen maar zien dat er in die tien jaar tijd weinig is veranderd. Nog steeds saboteren de (inmiddels) mannen de boel, alleen deden ze dat dit keer niet door middel van totale ontregeling en ontsporing, maar door als kleine kinderen verveeld hun tijd uit te zitten, een geplukte kip als pik heen en weer te slingeren, en zich af te zonderen met pakketten.
“Vertel eens een leuk verhaal, Theo. Vermaak ons! Hoe lang nog, Theo? Hoe lang nog?” De drie dertigers lijken net drie kleine jongetjes op de achterbank van hun ouders op weg naar Zuid-Frankrijk. In die zin doen ze hun naam wel degelijk nog eer aan en bevestigen ze hun reputatie als lastpakken. Tot zover niks nieuws dus.
Toch blijft Theo diepe vragen stellen, dat is nu eenmaal de formule van het programma en de stijl van de interviewer. Iets wat de edit van drie kwartier heeft gehaald was het gesprek over de ‘handjes in de lucht’-formule tijdens hun concerten. Daarin vertellen ze vrij serieus over het interne conflict wat dit opleverde: Freddy vindt het eigenlijk maar niks, maar Faberyayo ziet er de commerciële meerwaarde van in – het publiek het gevoel geven dat ze erbij horen. Theo: “Jullie vragen mijn hand, maar ik wil geen hand geven. Ik zit dan opeens met een innerlijk conflict.” “Maar jij bent dan ook 48,” zegt Pepijn, en daarmee wordt de gepeste Theo wederom buitenspel gezet. 24uurmet werkt met mensen als Fresku en Typhoon, die je zelfs zonder toegangskaart een glijbaanritje aanbieden naar de krochten van hun ziel.
“Je had dit programma vijf jaar eerder moeten doen. Het is niet zo veel meer,” zegt Wiwa als Theo klaagt over de twee brave borsten die zelfs zonder biertje naar bed zijn gegaan en nu een boekje liggen te lezen. Misschien hadden ze dan inderdaad meer ouderwets gereld, maar het komt op hetzelfde neer: met de kont tegen de kribbe van de interviewer, tegen de formule. In die zin werd de verwachting volledig ingelost, maar of het een goed idee was, om maar op Theo’s vraag terug te komen: nee.
Pepijn, Alfred en Olivier zal je in een interview nooit echt leren kennen, hoe lang je ze ook opsluit. En misschien kan dat ook niet meer, want het is maar de vraag of die jongens nog wel bestaan – of ze niet zijn verworden tot de typetjes die ze spelen.
Wat Theo had moeten doen is ééntje van DJVT uitnodigen, en dat had Bas Bron moeten zijn.
quote:Het is misschien zo dat het een saaie uitzending was – volgens Twitter-critici zaten we te kijken naar een verouderde DJVT –, maar dat laat eigenlijk alleen maar zien dat er in die tien jaar tijd weinig is veranderd. Nog steeds saboteren de (inmiddels) mannen de boel, alleen deden ze dat dit keer niet door middel van totale ontregeling en ontsporing, maar door als kleine kinderen verveeld hun tijd uit te zitten, een geplukte kip als pik heen en weer te slingeren, en zich af te zonderen met pakketten.
“Vertel eens een leuk verhaal, Theo. Vermaak ons! Hoe lang nog, Theo? Hoe lang nog?” De drie dertigers lijken net drie kleine jongetjes op de achterbank van hun ouders op weg naar Zuid-Frankrijk. In die zin doen ze hun naam wel degelijk nog eer aan en bevestigen ze hun reputatie als lastpakken. Tot zover niks nieuws dus.
Ben je wel into hiphop of niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 15:47 schreef alors het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Fresku en Gino Pietermaai één persoon zijn![]()
acteert met de groten der aarde.quote:Op zondag 21 februari 2016 21:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wie dit is.
vond ik ook wel, sympathieker dan Acda en minder 'gemaakt'. Had trouwens nog nooit van hem gehoordquote:
Maassen zegt juist dat het aan de netmanager ligt, dus niet per se aan de VPRO.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef k_man het volgende:
Jammer dat de VPRO kijkcijfers kennelijk boven kwaliteit verkiest. Al is 159.000 kijkers op dat tijdstip inderdaad wel heel weinig.
Maassen zegt dat de gasten misschien niet bekend genoeg waren, maar ik vond de aflevering met mij onbekende gasten vaak juist de boeiendste. Maassen en Myrthe van der Meer. Of Wilfried de Jong met LA Raeven bijvoorbeeld.
Vond em op de een of andere manier juist wel gemaakt overkomen, alles net even iets te perfect. Maar keek met een half oogquote:Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
vond ik ook wel, sympathieker dan Acda en minder 'gemaakt'. Had trouwens nog nooit van hem gehoord
Die onbenul zouden ze met z'n oogkas aan een intercity moeten vastmaken. Zo'n droeftoeter die de NPO in z'n portefeuille heeft en dan vol trots in DWDD gaat zitten verkondigen dat ie eigenlijk nooit tv kijkt. "Ja, want dat is bijna een fulltime baan." Het IS je fulltime baan, eikel.quote:
Die was eerst van onderwijs, veel bakken ze er daar niet van. Leenstelsel, passend onderwijs wat niet werkt. Allemaal afbraak en ellende.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:33 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die onbenul zouden ze met z'n oogkas aan een intercity moeten vastmaken. Zo'n droeftoeter die de NPO in z'n portefeuille heeft en dan vol trots in DWDD gaat zitten verkondigen dat ie eigenlijk nooit tv kijkt. "Ja, want dat is bijna een fulltime baan." Het IS je fulltime baan, eikel.
Ik denk dat het nog best veel teruggekeken wordt, maar dat telt niet mee in de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maassen zegt juist dat het aan de netmanager ligt, dus niet per se aan de VPRO.
Vreemd dat het zulke lage kijkcijfers had, ik vind het een van de meest boeiende programma's op de Nederlandse TV
Verschuiving naar online, heeft de NPO niet veel aan aangezien mensen met een adblocker de ads blokkeren en je alleen offline het reclamegeld binnen haalt. Online moet men eerst op de reclame klikken voordat er geld verdiend wordt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog best veel teruggekeken wordt, maar dat telt niet mee in de kijkcijfers.
Tussen de 15000 en 35000 keer, dus dat houdt ook niet over. Nederland heeft gewoon geen smaak, die zaadprogramma's die dan meer dan een miljoen kijkers scoren... Ik snap er helemaal niets van.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog best veel teruggekeken wordt, maar dat telt niet mee in de kijkcijfers.
Volgens de nrc trok de laatste aflevering 363.000 kijkers...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef k_man het volgende:
Jammer dat de VPRO kijkcijfers kennelijk boven kwaliteit verkiest. Al is 159.000 kijkers op dat tijdstip inderdaad wel heel weinig.
De corry's en anja's van deze wereld kijken daar liever naar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tussen de 15000 en 35000 keer, dus dat houdt ook niet over. Nederland heeft gewoon geen smaak, die zaadprogramma's die dan meer dan een miljoen kijkers scoren... Ik snap er helemaal niets van.
Die is nog steeds van onderwijs... en van cultuur, en van wetenschap. Oftewel OC&W.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:47 schreef W00fer het volgende:
[..]
Die was eerst van onderwijs, veel bakken ze er daar niet van. Leenstelsel, passend onderwijs wat niet werkt. Allemaal afbraak en ellende.
Ik had een hoge pet op van Dijsselbloem maar die begint ook af te zakken.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die is nog steeds van onderwijs... en van cultuur, en van wetenschap. Oftewel OC&W.
Terwijl het een weinigzeggend studentje bestuurskunde is die tijdens z'n studietijd lekker heeft liggen rollebollen in de Leidsche studentenkorps-ballenbak, waar hij z'n carriere ongetwijfeld voornamelijk aan heeft te danken. Niet aan inhoudelijke kennis in ieder geval.
Wat heeft Dijsselbloem in vredesnaam te maken met het beleid van Dekker en de Netmanagers?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef W00fer het volgende:
Ik had een hoge pet op van Dijsselbloem maar die begint ook af te zakken.
Behorende bij een club van falende bestuurders die eerder slecht doen dan goed, zo ook in dit geval van de netmanagers en staatssecretaris.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft Dijsselbloem in vredesnaam te maken met het beleid van Dekker en de Netmanagers?
Dekker was toevallig géén lid van Minervaquote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:02 schreef Farenji het volgende:
[..]
Die is nog steeds van onderwijs... en van cultuur, en van wetenschap. Oftewel OC&W.
Terwijl het een weinigzeggend studentje bestuurskunde is die tijdens z'n studietijd lekker heeft liggen rollebollen in de Leidsche studentenkorps-ballenbak, waar hij z'n carriere ongetwijfeld voornamelijk aan heeft te danken. Niet aan inhoudelijke kennis in ieder geval.
Wannabe-corpsbal dus. Nog erger!quote:Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dekker was toevallig géén lid van Minerva
Je zou óók kunnen reageren met: "Oh, sorry, ik verwarde Dijsselbloem met een ander."quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Behorende bij een club van falende bestuurders die eerder slecht doen dan goed, zo ook in dit geval van de netmanagers en staatssecretaris.
Eigenlijk zou ik Theo Hiddema wel willen zien.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 15:53 schreef Farenji het volgende:
Dijsselbloem zou ik wel een keer in "24 uur met" willen zien. En dan Theo Maassen die netzolang verbaal op hem inbeukt tot ie door de politieke betonnen plaat heen breekt. Dat lukte niet zo heel goed met Teeven maar Dijsselbloem breekt veel sneller, gok ik.
In dat artikel in de Volkskrant staat dat de VPRO het in goed overleg met de netmanager heeft besloten.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maassen zegt juist dat het aan de netmanager ligt, dus niet per se aan de VPRO.
Vreemd dat het zulke lage kijkcijfers had, ik vind het een van de meest boeiende programma's op de Nederlandse TV
Natuurlijk schrijven ze dat. In de media staat ook bij echtstcheidingen die "in goed overleg zijn gebeurd". Wie zegt dat dat waar is?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:20 schreef k_man het volgende:
[..]
In dat artikel in de Volkskrant staat dat de VPRO het in goed overleg met de netmanager heeft besloten.
Wie zegt dat het niet waar is?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 17:32 schreef W00fer het volgende:
[..]
Natuurlijk schrijven ze dat. In de media staat ook bij echtstcheidingen die "in goed overleg zijn gebeurd". Wie zegt dat dat waar is?
Dat staat natuurlijk nergens, dat kun je op je vingers natellen. Het is gewoon een beslissing van bovenaf. Dat goed overleg is een pr praatje.quote:
Met andere woorden; jij hebt ook geen flauw idee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 22:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk nergens, dat kun je op je vingers natellen. Het is gewoon een beslissing van bovenaf. Dat goed overleg is een pr praatje.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 23:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Met andere woorden; jij hebt ook geen flauw idee.
Wat jammerquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:24 schreef golfer het volgende:
a.s. Zondag de allerlaatste.
Het programma verdwijnt van de buis.
http://www.volkskrant.nl/(...)4cb1349bf1c278c7ce81
Suzanne Kunzeler moet de gevangenis inquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef W00fer het volgende:
Suzanne Kunzeler had Maxim Hartman ook al geen goed woord voor over. Ze heeft nu dus ook 24u met gestopt.
http://media.tpo.nl/2015/(...)-moet-de-gevangenis/quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef W00fer het volgende:
Suzanne Kunzeler had Maxim Hartman ook al geen goed woord voor over. Ze heeft nu dus ook 24u met gestopt.
Die aflevering met LA Raeven was wel memorabel ja. Zat er toch eentje 24 uur chocola te eten totdat ze niet meer kon? Ben wel benieuwd hoe het nu met ze gaat....quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef k_man het volgende:
Maassen zegt dat de gasten misschien niet bekend genoeg waren, maar ik vond de aflevering met mij onbekende gasten vaak juist de boeiendste. Maassen en Myrthe van der Meer. Of Wilfried de Jong met LA Raeven bijvoorbeeld.
Nope.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
Alleen de laatste 6 min. gezien... Tot volgend jaar....??
OK Ja typisch wel... Op een gegeven moment zijn ze op..quote:Op maandag 29 februari 2016 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope.
Het stopt.
http://www.vpro.nl/24uurm(...)ring-24-uur-met.html
Jou kennende is het dus het terug kijken waard.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Leuke laatste uitzending, maar Kaandorp bleef cabaret spelen en nauwelijks echt iets nieuws vertonen.
Zeer op haar hoede en Maassen was te veel fan van haar om er hard doorheen te priken.
Juist daarom wat mij betreft niet echt boeiend.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Leuke laatste uitzending, maar Kaandorp bleef cabaret spelen en nauwelijks echt iets nieuws vertonen.
Zeer op haar hoede en Maassen was te veel fan van haar om er hard doorheen te priken.
ik vond het wel mooi om te zien hoe ze vertelde dat cabaret dus maar ontstaan is omdat ze zich in echte leven super ongemakkelijk voelde. En hoe dat in haar leven langzaam aan het bijtrekken is qua echte levenquote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Fresku.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 09:36 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik wel. Ik vond Wilfried en Theo beide erg goed. Wilfried is meer interviewer, Maassen meer iemand die het sociaal contact zoekt. Kan beide erg goed uitpakken. Wilfried zou meer met Teeven gedaan kunnen hebben, Theo kreeg iets moois voor elkaar met Fresku. Ik vind het jammer, keek erg graag naar het programma.
Moet wel eerlijk zeggen: als ik een bepaalde gast niet interessant vond (bijv Van Koningsbrugghe), totaal niet kende (bijv die Belgische acteur van zondag) of irritant vond (zoals met Mounir Samuel), dan vond ik het programma ook meteen vervelend en keek ik het niet af.
Ik vind Maassen juist bij iedereen een onderdanig hondje. Net als bij De Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |