abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148596288

Eén ruimte.
Eén gast.
Eén interviewer.
En met een beetje mazzel een goed gesprek.

Vanaf vrijdag 28 november 2014 wekelijks om ca. 20.25 uur op NPO 3

Gastheer: Theo Maassen

In totaal acht afleveringen ontvangt Theo Maassen onder andere de volgende gasten: rapper Typhoon, Islamitisch prediker Abdul-Jabbar van de Ven, topondernemer Olcay Gulsen, Iceman Wim Hof, acteur Jeroen van Koningsbrugge, zanger Frans Bauer, schrijfster Myrthe van der Meer, oud-advocaat Bram Moszkowicz.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 08:44:12 ]
pi_148601075
Het blijft een mooi programma. Helaas vergeet ik het wel altijd waardoor ik er alleen af en toe middenin val tijdens het zappen.
  maandag 12 januari 2015 @ 16:24:30 #3
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148608728
Is Bram al geweest? Ik heb maar een klein stukje met Bauer gezien. Lang niet genoeg om permanente hersenbeschadiging op te lopen maar ook niet te kort om te beseffen dat Theo door een hel gegaan moest zijn. Waar kletsten ze over: Brabant, 'lekker gewoon gebleven', dat wijf van hem (Mariska?) en zijn relatie met de fans?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148608865
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:24 schreef Morendo het volgende:
Is Bram al geweest? Ik heb maar een klein stukje met Bauer gezien. Lang niet genoeg om permanente hersenbeschadiging op te lopen maar ook niet te kort om te beseffen dat Theo door een hel gegaan moest zijn. Waar kletsten ze over: Brabant, 'lekker gewoon gebleven', dat wijf van hem (Mariska?) en zijn relatie met de fans?
En aardbeienjam!
Maar op het programma staan alleen nog Moskovitsch en Van Koningsbrugge, toch?
  maandag 12 januari 2015 @ 16:30:47 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148608885
a.s. vrijdag Van Koningsbrugge en daarna volgende week als afsluiter Mosko.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 12 januari 2015 @ 16:31:52 #6
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148608919
quote:
7s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef Stofje het volgende:

[..]

En aardbeienjam!
Maar op het programma staan alleen nog Moskovitsch en Van Koningsbrugge, toch?
Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg. :')
pi_148608969
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg. :')
Het programma werd geheel in stijl afgesloten zeg maar. Heb deze aflevering alsnog even helemaal gekeken en tja... Nee, er kwam niet erg veel uit Franske.
pi_148609062
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen... :? of een schreeuwerige show maken.

Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.

Mensen zijn zoals ze zijn, daar verander je weinig meer aan.

En het is net zó dom en leeghoofdig om te blaten over andere mensen.

Wat je zegt, ben jezelf (8>
pi_148609729
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen... :? of een schreeuwerige show maken.

Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.

:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 12 januari 2015 @ 17:02:53 #10
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148609824
quote:

Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.
pi_148609925
quote:

Ok. We kunnen dit forum wel opdoeken.. :D
pi_148610524
Ik vind niet dat hier nu hele beledigende dingen over Frans staan. Er wordt niet gescholden, maar inhoudelijk ingegaan op het programma. Vorige week was een bijzonder diepgaande uitzending, deze is gewoon enigszins oppervlakkig. Nog altijd respect voor Frans hoor, het lijkt me een hele aardige kerel.
pi_148610818
Ik vond Theo eigenlijk interessanter dan Frans, deze uitzending. De 'bekentenis' dat hij dat liedje van Frans (Heel mijn leven) echt heel mooi vindt - ik had dat niet zo achter hem gezocht.

En ook die somberheid van Theo. Iedereen heeft wel eens een kutdag, maar dat is toch nog van een andere orde dan denken 'als ik nu dood zou gaan, zou het wel best zijn'.
pi_148613691
quote:

Nou ja, volgens mij is Frans een hele goeie, gezellig, ongecompliceerde vent. In het dagelijks leven is het vast een stuk makkelijker om Frans als goede vriend te hebben dan Myrthe van vorige week. Alleen levert dat dus op TV geen hele boeiende gesprekken op.
pi_148615020
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef Morendo het volgende:

[..]

Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.
_O_ _O-
  vrijdag 16 januari 2015 @ 23:42:30 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148765287
Vanavond stukken beter dan vorige week.
Je kon wel merken dat Theo en Jeroen elkaar redelijk goed kennen en goed op elkaar ingespeeld waren.
Moest wel lachen om de scene met de batjes en die ui. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 16 januari 2015 @ 23:51:39 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148765572
Verheug me nu al op die van volgende week met Moszkowicz.
Poef.....gone! ©golfer
pi_148840053
Wat weinig reacties op Van Koningsbrugge. Vond het ook een leuke uitzending, ben Van Koningsbrugge ook zeker meer gaan waarderen. Vooral z'n zelfkennis vond ik mooi.
pi_148840642
Ik heb het gezien, maar ik vond er weinig aan. Ik vond het altijd al een vrij irritante, blije eikel en dat is helaas niet veranderd. Volgens mij was het vooral een dagje lekker geinen met Theo, want die vond het allemaal ook wel leuk en gezellig.

En die zelfkennis...mwah. Het werd allemaal zo koel en zakelijk verteld, zonder een spoortje van emotie. Soms zelfs opschepperig. Dat klopt op zich wel met het dragen van een masker en het niet toelaten van anderen, maar ik werd er niet door geraakt. Het voelde nergens echt oprecht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 19 januari 2015 @ 14:55:22 #20
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_148840745
zoals met alles bij Van Koningsbrugge heb ik het idee dat hij een rol speelt.

En dat hij niet kan slapen daar snap ik ook wel, ben altijd verrast hoe makkelijk veel gasten daar slapen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_148840784
Gisteren even teruggekeken. Wat een eng wijf was dat zeg! Bah!
Wie is nu de volgende? Fransje Bauer, zijn allemaal herhalingen ofnie??
blablablabla
  maandag 19 januari 2015 @ 14:58:36 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148840893
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef rubbereend het volgende:
zoals met alles bij Van Koningsbrugge heb ik het idee dat hij een rol speelt.
Had ik precies hetzelfde. Maar nu heb ik ook wel een fikse antipathie voor die man. Ik vind 'm continu een typetje spelen en dat typetje komt me de neus uit. Jammer, want met Draadstaal kon ik 'm zo nu en dan best waarderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_148841190
Ik weet nu wel waarom ik zelden complimenten krijg. Dat komt natuurlijk omdat mensen veronderstellen dat ik zelf ook wel weet hoe enorm goed ik ben. :7
  maandag 19 januari 2015 @ 15:10:27 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148841386
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef Elan het volgende:
Gisteren even teruggekeken. Wat een eng wijf was dat zeg! Bah!
Wie is nu de volgende? Fransje Bauer, zijn allemaal herhalingen ofnie??
Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_148841905
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.
Keek vorige week via Uitzendinggemist app die met Myrthe terug en die is blijkbaar van 2 januari al.
Loop weer eens hopeloos achter de feiten aan -O-
blablablabla
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:59:33 #26
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_148876967
Vond van Koningsbrugge maar saai.
opgezegd@fok.nl
pi_148895933
Maassen en Van Koningsbrugge mogen elkaar. Dat levert niet per se spraakmakende televisie op. Ze waren aardig voor elkaar, weinig spanningsveld.

Ondanks dat wel een leuke aflevering. Van Koningsbrugge is een creatief persoon. Hij vertelde veel over zichzelf, er werd gelachen, maar het bleef oppervlakkig/emotieloos.
pi_148896650
Het is vaak zo flauw geknipt. Waarom moeten we 5 minuten kijken naar dat hij hoest omdat hij zich verslikt? Omdat hij dan tranen in zijn ogen krijgt? Wat een onzin.
  woensdag 21 januari 2015 @ 00:56:07 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148896956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is vaak zo flauw geknipt. Waarom moeten we 5 minuten kijken naar dat hij hoest omdat hij zich verslikt? Omdat hij dan tranen in zijn ogen krijgt? Wat een onzin.
Dat is inderdaad wel waar. Soms teveel blijven hangen op momentjes bij gebrek aan echt spannende TV.
Hoop dat Bram volgende uitzending wel wat spanning oplevert.
Poef.....gone! ©golfer
pi_148990276
Brammetje Horlepiep nu, hij bekent :Y

http://www.npo.nl/live/npo-3
pi_148990486
Eerste 20 minuten gemist helaas, maar ik kijk. Lijkt me een topshow. :)
★★★
pi_148990638
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste 20 minuten gemist helaas, maar ik kijk. Lijkt me een topshow. :)
Slapjes nog, de oorlog hebben we gelukkig gehad.
pi_148990781
Is Brammetje flink verkouden?
pi_148990943
Oi, wat tikt hij met zijn ogen. Was me nog nooit opgevallen.
pi_148990998
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.
★★★
pi_148991161
Mooie is dat je vooral veel ijverige stagiaires hebt van een hoog niveau die de dossiers doorspitten voor hem, kost niks, maar hij schrijft die uren wel op!
pi_148991340
Het eindigde ook slap, niks nieuws van Bram geleerd. Jammer!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 23:32:24 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148996886
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Doet ie altijd. 1 van z'n zenuwtrekken, maar verder is ie vol van zelfvertrouwen... ;)

Verder weinig nieuws gezien of gehoord en vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 januari 2015 @ 21:06:47 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_149021668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:

vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.

Mijn god :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149029629
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Verder weinig nieuws gezien of gehoord en vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.
Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt zijn de azijnpissers er als de kippen bij om je kop er af te hakken. Mooi moment vond ik dat hij zei, gezien wat er mogelijk was leefde ik nog zeer bescheiden, met een Aston Martin, een BMW 7 en nog enkele andere wagens :D

Maar ik gun het hem. Veel andere advocaten hadden de zaken niet zo kunnen afronden zoals hij dat deed. Ik denk dat ze hem (deels) onterecht hebben geschrapt.
Wat er speelt tussen hem en zijn broers zou ik alleen niet via de media zo op tafel leggen, maargoed.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_149030259
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:19 schreef W00fer het volgende:
Veel andere advocaten hadden de zaken niet zo kunnen afronden zoals hij dat deed.
Waarom denk je dat?
pi_149030487
quote:
5s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.
pi_149030568
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.
Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?
pi_149030598
quote:
5s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:01 schreef k_man het volgende:

[..]

Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).

Vind het bijvoorbeeld opmerkelijk wat Nico Meijering nu doet in dat passageproces. Trekt ook een grote mond open tegen het OM, maar hij krijgt niet de kritiek die Bram wel kreeg.
pi_149030773
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:02 schreef W00fer het volgende:
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).
Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?

Ik krijg een beetje het idee dat je geneigd bent te denken dat Bram het goed gedaan heeft, omdat je 'm sympathiek vindt. In plaats van andersom.

quote:
Vind het bijvoorbeeld opmerkelijk wat Nico Meijering nu doet in dat passageproces. Trekt ook een grote mond open tegen het OM, maar hij krijgt niet de kritiek die Bram wel kreeg.
Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2015 02:13:38 ]
pi_149030958
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?

Ik krijg een beetje het idee dat je geneigd bent te denken dat Bram het goed gedaan heeft, omdat je 'm sympathiek vindt. In plaats van andersom.

[..]

Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?
De afwezigheid van kritiek wil niet zeggen dat iemand het beter doet. Het is toch niet zo dat als iemand veel aandacht krijgt, hij het goed of slecht doet? Causaal verband is er niet.
Bram is gewoon een makkelijk doelwit om op te zeiken geweest. En ja, deels omdat ik hem sympathiek vind, maar ik vind Theo Hiddema nog veel sympathieker.

Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen. Dat is ook het verhaal dat omdat hij in Boulevard zit, Eva Jinek had, enz dat gunnen mensen hem niet, vinden dat hij teveel pocht, en dan krijg je dat gezeik. Men gaat dat vergelijken met zijn pleitcapaciteiten. Voor mij staat dat er los van.

Overigens zijn de negatievelingen gemakkelijk te weerleggen. Dat deed Bram ook prima door te vertellen dat de 2 journalisten die zijn broers interviewden met aantoonbare onjuistheden kwamen. Laat zien dat hij er over nagedacht heeft. Die bias vanuit de pers om iemand kapot te schrijven hekel ik. Heeft niks te maken met of het Bram is, of Flip Fluitketel.
  zondag 25 januari 2015 @ 03:05:19 #47
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149031856
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.
Ja, het viel mij ook altijd op. Een dwangmatige tic misschien.

Vorige week met Jeroen van Koningsbrugge viel me tegen, ik had een verhaal over zijn jeugd verwacht (met zijn moeder die alcoholist was en hij die haar moest verzorgen) maar het lijkt erop dat zijn moeder niet zo blij was met zijn interview in het magazine Jan waarin hij dat vertelde. Ik heb hem ook eens ergens gehoord over dat hij ooit ontvoerd is door aliens - in alle ernst - en had daar ook wel iets over willen horen. Matig.

Met Moszkowicz (uit mijn hoofd!) vond ik Theo erg goed. Hij vroeg vaak precies wat ik dacht, of merkte dat op. Ik denk altijd dat ik geen mensenkennis heb of het niet toelaat maar Bram was voorspelbaar voor me. Ik vond het ook wel grappig dat hij een woord expres Duits uitsprak (iets met 'berufs'). Heel voorspelbaar weer en natuurlijk kwam antisemitisme ook weer even aan bod.
pi_149032500
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
Zoals wie dan bijvoorbeeld?
pi_149032623
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?
  zondag 25 januari 2015 @ 08:56:06 #50
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_149032750
Theo had toch een keer een grove grap over hem en Eva Jinek gemaakt, iets met een hakenkruis. Maar niets over gezegd.
opgezegd@fok.nl
pi_149038325
Theo Maassen maakte het Moszkowicz niet moeilijk. Iedere keer als Theo een zaak aansneed wist Moszkowicz wel te vertellen hoe het precies zat. Logisch, Moszkowicz kent de dossiers en weet de gang van zaken op de praktijk.

Wat overbleef was het persoonlijke gedeelte. Moszkowicz kwam sympathieker op me over dan ik had verwacht. Dat had Theo ook. Wel bleef Moszkowicz heel erg in de slachtofferrol. Hij had het over de ziekte van zijn vader, dat hij daardoor anders is. Hij denkt kapot gemaakt te zijn. Omdat hij zijn studiepuntentjes niet had gehaald, omdat hij geen cijfers gaf vanwege de privacy van zijn cliënten en/of vanwege het Wildersproces. Ik denk dat er meer speelde, een administratie die niet meer van klopte, zwart geld dat binnenkwam en relaties met klanten die te close waren (Moszkowicz leende geld van cliënten).

Maassen vroeg in het begin of het niet gevaarlijk is om met zulke psychopatische criminele cliënten te werken. Moszkowicz zei van niet. Hij geeft altijd meteen aan wat hij wel en niet kan doen, er zijn geen garanties. Later toen het over de administratie ging, zei Moszkowicz dat hij cliënten soms 7.000 euro laat betalen, als de factuur 10.000 is. Hij zei dat hij vaak geen gegevens heeft, en weet waartoe deze mensen in staat kunnen zijn. Dat is toch enigszins in tegenspraak met wat hij eerst zei.

Het was nog wel interessant, maar ik heb het idee dat er meer uit te halen zou zijn geweest. Ook als je er inhoudelijk niet genoeg vanaf weet. Een prettig gesprek met Theo van Gogh was sterk, of Ischa Meijer.

Een voorbeeldje is dit interview met Dirk Scheringa.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 25-01-2015 14:29:18 ]
pi_149059721
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 08:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?
Daarbij moest Moszkowicz dat ook direct nuanceren. Hij zei: er zijn anderen die hetzelfde gedaan hebben en er niet voor bestraft zijn. Theo vroeg: is dat bewijsbaar? Het antwoord van Bram zei genoeg: nou ja, men kan het in ieder geval vermoeden. Met andere woorden: nee, bij die anderen is het niet bewezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2015 23:07:01 ]
pi_149061641
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 08:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg dat Bram een erg hoge straf krijgt terwijl anderen die zoals jij zeggen hetzelfde doen een lagere straf krijgen of ermee weg komen. Als Bram zegt dat hij als voorbeeld gesteld is voor de sector en dus aangepakt is, geloof ik dat. Er is altijd een zwart schaap, kijk maar naar de voetballerij, daar zijn ze er zo ongeveer koning in.

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 13:48 schreef luxerobots het volgende:

Het was nog wel interessant, maar ik heb het idee dat er meer uit te halen zou zijn geweest.

Er was zeker meer uit te halen. En over dat zwarte geld, en de relaties met criminelen zal lang niet alles zo zijn als er wordt beweerd. Waar rook is is vuur. Op een gegeven moment heeft hij zich gewoon onaantastbaar gewaand. Dat zegt hij ook, ik heb fouten gemaakt.
Toegeven dat hij zwom in het zwarte geld, omging met criminelen, relaties die te close waren zal hij natuurlijk nooit doen. Zou jij al je slechte dingen toegeven of letter voor letter uiteenzetten?

[ Bericht 17% gewijzigd door W00fer op 26-01-2015 00:11:58 ]
pi_157811575
quote:
Cabaretière Brigitte Kaandorp, rapper Fresku, politicus Fred Teeven en schrijver Alex Boogers zijn te gast in het nieuwe seizoen van het VPRO-programma 24 Uur met.

Ook wordt een uitzending gewijd aan het vocale hart van De Jeugd van Tegenwoordig: Willie Wartaal, Faberyayo en Vjeze Fur, zo maakte de VPRO dinsdag bekend.

De gastheer is dit seizoen wederom Theo Maassen. De nieuwe reeks is vanaf 10 januari acht weken lang wekelijks te zien bij de VPRO op NPO3.

Het is de tiende reeks van de serie sinds de VPRO in 2008 begon met het uitzenden van het programma.

In de negen eerdere reeksen zijn er in totaal 51 logeerpartijen geweest van 52 gasten. Voor het eerst zijn er dit seizoen, met de komst van De Jeugd van Tegenwoordig, drie gasten tegelijk in de studio.

http://www.nu.nl/media/41(...)t-in-24-uur-met.html
  woensdag 25 november 2015 @ 15:20:16 #55
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157811667
Oeh Fresku, dat wordt 24 uur met een hoop verontwaardiging.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 november 2015 @ 15:20:22 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157811671
leuke gasten
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 25 november 2015 @ 15:20:42 #57
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157811678
Hopelijk lat De Jugend de studio wel een beetje heel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 25 november 2015 @ 15:40:32 #58
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_157812203
8 weken lang wekelijks, met 5 gasten. Dan mis ik er toch nog 3?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  woensdag 25 november 2015 @ 15:51:42 #59
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157812443
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef DO2 het volgende:
8 weken lang wekelijks, met 5 gasten. Dan mis ik er toch nog 3?
Het originele persbericht begint dan ook met Onder anderen cabaretière Brigitte Kaandorp, rapper Fresku, politicus en voormalig staatssecretaris van justitie Fred Teeven, schrijver Alex Boogers en het vocale hart van De Jeugd van Tegenwoordig: Willie Wartaal, Faberyayo en Vjeze Fur zijn te gast in het nieuwe seizoen van 24 uur met…
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 25 november 2015 @ 15:54:43 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157812503
Fresku en De Jeugd, daar kijk ik naar uit.
  woensdag 25 november 2015 @ 15:57:36 #61
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157812569
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:54 schreef Copycat het volgende:
Fresku en De Jeugd, daar kijk ik naar uit.
Mevrouw de intellectueel. :')
  woensdag 25 november 2015 @ 15:58:32 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157812598
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:57 schreef Morendo het volgende:

Mevrouw de intellectueel. :')
Oké.
pi_157812634
Teeven en Maassen... ben erg benieuwd naar de chemie tussen deze twee. Teeven is natuurlijk een schurk, maar wel een interessante schurk. Dapper dat ie dit aandurft, wel.
pi_157812687
Teeven is natuurlijk gewend dat er overal camera's hangen.
  woensdag 25 november 2015 @ 17:25:49 #65
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_157814693
De Jeugd van Tegenwoordig en Teeven.

Dat moet wel prachtige tv opleveren.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_157815120
fresku :') een bewezen retard.
pi_157815216
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:25 schreef VeX- het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig en Teeven.

Dat moet wel prachtige tv opleveren.
Als ze bij elkaar zaten wel.
pi_157815314
Fresku is een goede maat van Theo Maassen, zal wel niet heel spannend worden.

En De Jeugd van Tegenwoordig zijn echt zwaar overschat. Daar komt nomaliter alleen een hoop onzin uit. Denk niet dat ik dat een hele aflevering vol houdt.

Fred Teeven kan nog wel wat worden, hopelijk is Theo niet te mild voor hem.
  woensdag 25 november 2015 @ 19:01:49 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_157816731
Ik verwacht van Fresku en De Jeugd helemaal niks.
Teeven en misschien Kaandorp wel leuk.
Poef.....gone! ©golfer
pi_157816923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:49 schreef MrSalazar het volgende:
fresku :') een bewezen retard.
Bewezen hoe?
Dit, dus.
pi_157816941
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Bewezen hoe?
2 televisie-optredens (DWDD en Pauw).
pi_157816985
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:01 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht van Fresku en De Jeugd helemaal niks.
Teeven en misschien Kaandorp wel leuk.
Kaandorp niet echt. In haar voorstellingen geeft ze zichzelf toch best bloot. Ik verwacht geen schokkende onthullingen.
pi_157817119
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:08 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

2 televisie-optredens (DWDD en Pauw).
Kwam ie op mij over als een redelijk introverte jongen.
Dit, dus.
pi_157817224
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kwam ie op mij over als een redelijk introverte jongen.
Op mij als een retard. :{
pi_158979093
Benieuwd naar wat voor deal Maassen eruit kan slepen vanavond.

22:00, NPO3.

10 jan: Fred Teeven
17 jan: Fresku (Roy Michael Reymound)
24 jan: Mounir Samuel
31 jan: De Jeugd van Tegenwoordig
7 feb: Alex Boogers
14 feb: Thomas Acda
21 feb: Nog niet bekend
28 feb: Brigitte Kaandorp

http://www.vpro.nl/programmas/24uurmet/Gasten-2016.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Nober op 10-01-2016 10:58:03 ]
pi_158979132
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:46 schreef Nober het volgende:
Benieuwd naar wat voor deal Teeuwen eruit kan slepen vanavond.

22:00, NPO3.

17 jan: Fresku
24 jan: Mounir Samuel
31 jan: De Jeugd van Tegenwoordig
7 feb: Alex Boogers
14 feb: Thomas Acda
21 feb: Nog niet bekend
28 feb: Brigitte Kaandorp

http://www.vpro.nl/programmas/24uurmet/Gasten-2016.html
Theo Maassen, aangenaam. Hans Teeuwen is een ander.
pi_158979136
Jammer van het tijdstip.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_158979164
Mwoa. Zondag met Lubach, daarna 24 uur met. Ik heb wel een uitstekend zondagavondje tv kijken in het vooruitzicht.
pi_158979168
quote:
6s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:48 schreef Stofje het volgende:

[..]

Theo Maassen, aangenaam. Hans Teeuwen is een ander.
Haal dat wel vaker door elkaar, vier letters en zeven letters en beide uit Brabant wie dat ooit verzonnen heeft die moeten ze kapot schieten da zeg ik!
pi_158981237
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer van het tijdstip.
Jammer van Fred ook, de staatsgevaarlijke idioot.
  zondag 10 januari 2016 @ 12:57:08 #81
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158981391
Teeven zal als actief politicus en gehaaide jurist nooit het achterste van z'n tong laten zien, ben ik bang.
Poef.....gone! ©golfer
pi_158981509
Is dit format niet een beetje uitgewerkt?
pi_158981665
Misschien vinden we Fred na vanavond wel een sympathieke man.
pi_158982448
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 12:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jammer van Fred ook, de staatsgevaarlijke idioot.
Waarom is dat jammer? Ik kijk juist het meeste uit naar Fred: ik vind dat zo'n ontzettende lul, ben benieuwd hoe hij in deze setting zal zijn. Ik vind De Jeugd van Tegenwoordig een stuk minder boeiend. Met z'n drieën: daar komt dus niks interessants uit.
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 13:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit format niet een beetje uitgewerkt?
Waarom zou dat uitgewerkt zijn? Ik vind het format nog steeds razend interessant en ook de gastenlijst dit jaar is leuk. Kaandorp, Teeven, Acda. Maar vooral gasten waar je niks van verwacht kunnen hier juist erg boeiend zijn. Zou best wat vaker politici willen zien.
  zondag 10 januari 2016 @ 13:56:37 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_158982778
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Stofje het volgende:

[..]

Waarom is dat jammer? Ik kijk juist het meeste uit naar Fred: ik vind dat zo'n ontzettende lul, ben benieuwd hoe hij in deze setting zal zijn. Ik vind De Jeugd van Tegenwoordig een stuk minder boeiend. Met z'n drieën: daar komt dus niks interessants uit.

Zou best wat vaker politici willen zien.
Ik niet. Precies de reden waarom Wouter Bos ook altijd weigerde. Actieve politici zijn 24 uur op hun hoede om geen uitglijer te maken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_158982888
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik niet. Precies de reden waarom Wouter Bos ook altijd weigerde. Actieve politici zijn 24 uur op hun hoede om geen uitglijer te maken.
"Had jij vroeger veel meisjes?" aan Teeven vind ik dus wel een leuke vraag. Het gaat om de mens erachter: hoe was Teeven vroeger? Die Teeven-deal boeit me in dit programma totaal niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 10 januari 2016 @ 14:35:13 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158983786
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Teeven is nooit op zijn hoede, die vindt zichzelf zo goed
DeLuna vindt me dik ;(
pi_158983903
Kaandorp kan me weinig schelen. Fresku lijkt me wel geinig, aangezien hij binnenkort weer voor de rechter moet verschijnen. Beter doen ze Yellow Claw, De Jeugd van Tegenwoordig :')
  Trouwste user 2022 zondag 10 januari 2016 @ 14:45:05 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_158984075
17 jan: Fresku Wie :?
24 jan: Mounir Samuel Wie :?
31 jan: De Jeugd van Tegenwoordig Wie :?
7 feb: Alex Boogers Wie :?
21 feb: Nog niet bekend Zangeres zonder naam :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_158984112
Dat heb ik dus ook Tong.
pi_158985688
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:39 schreef W00fer het volgende:
Beter doen ze Yellow Claw,
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:45 schreef tong80 het volgende:
Wie ?

Nog even en ze doen Enzo Knol en kornuiten, je-weet-wel van die onzin op youtube voor 7 jarigen. :')
pi_158988238
Fresku en Theo kennen elkaar al wel redelijk.
pi_158989783
quote:

quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik dus ook Tong.
Dus jullie willen liever mensen die jullie door en door al kennen? Ik weet ook niet wie Mounir Samuel en Alex Boogers zijn. Kan zomaar interessant worden dus. In principe zou dit programma ook met onbekende mensen kunnen. Ik snap het probleem niet :s).
  Trouwste user 2022 zondag 10 januari 2016 @ 18:37:01 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_158990556
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:03 schreef Stofje het volgende:

[..]

[..]

Dus jullie willen liever mensen die jullie door en door al kennen? Ik weet ook niet wie Mounir Samuel en Alex Boogers zijn. Kan zomaar interessant worden dus. In principe zou dit programma ook met onbekende mensen kunnen. Ik snap het probleem niet :s).
Jij maakt er een probleem van. Ik vraag me alleen af wie het zijn. Al zetten ze er Mien de Kut uit de Agnietenstraat neer. Het is alleen leuker te kijken waar je al iets van weet om er vooraf iets achteraf over te kunnen vinden.

pi_158990581
Eigenlijk vind ik de jeugd van tegenwoordig waarschijnlijk nog triester dan fresku. Daar gaat helemaal niks uitkomen.

-De Bims
  Trouwste user 2022 zondag 10 januari 2016 @ 18:40:37 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_158990646
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef MrSalazar het volgende:
Eigenlijk vind ik de jeugd van tegenwoordig waarschijnlijk nog triester dan fresku. Daar gaat helemaal niks uitkomen.

-De Bims
Wie zijn het :?

:T
pi_158990673
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:40 schreef tong80 het volgende:

[..]

Wie zijn het :?

:T
'Rappers'
pi_158992305
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Jij maakt er een probleem van. Ik vraag me alleen af wie het zijn. Al zetten ze er Mien de Kut uit de Agnietenstraat neer. Het is alleen leuker te kijken waar je al iets van weet om er vooraf iets achteraf over te kunnen vinden.

Ik lees hier toch echt dat je er een soort van probleem mee hebt. En dat je De Jeugd van Tegenwoordig niet kent vind ik wel een beetje verontrustend. Dat is inmiddels al tien jaar de absolute top van de Nederlandse muziekscene.
pi_158992748
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:03 schreef Stofje het volgende:
Eens. Ik kende Myrthe van der Meer voorheen ook niet, maar vond dat één van de boeiendste uitzendingen (met Theo althans).
  Trouwste user 2022 zondag 10 januari 2016 @ 20:07:14 #100
7889 tong80
Spleenheup
pi_158993325
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Stofje het volgende:

En dat je De Jeugd van Tegenwoordig niet kent vind ik wel een beetje verontrustend. Dat is inmiddels al tien jaar de absolute top van de Nederlandse muziekscene.
Ik ken ze wel. Dat het de absolute top is in Nederland vind ik verontrustender.

Trouwste user 2022 zondag 10 januari 2016 @ 20:07:53 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_158993348
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:50 schreef k_man het volgende:

(met Theo althans).
Kon Theo Maassen zelf niet ?

pi_158997896
Het is wel erg lief.
pi_158997947
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef MrSalazar het volgende:

-De Bims
Die vind ik zo dom. Zeker als ze bij elkaar zijn komt er alleen maar domme klets uit. Ik ga denk ik wel kijken om me te ergeren.
  zondag 10 januari 2016 @ 22:17:18 #104
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_158997986
Nu al zout erop :N.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_158998019
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:17 schreef Rabieluh het volgende:
Nu al zout erop :N.
heel veel ook nog.
En die 'zulle we het maar gewoon op mijn manier doen' :{w
pi_158998146
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:16 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Die vind ik zo dom. Zeker als ze bij elkaar zijn komt er alleen maar domme klets uit. Ik ga denk ik wel kijken om me te ergeren.
  zondag 10 januari 2016 @ 22:21:28 #107
12172 Rabieluh
pi_158998169
quote:
Net een photoshop.

Wat een artikelen in dat blad, dieet tegen kanker, iets tegen griep, biljard calorieen verbranden in nul minuten, lijkt wel een wilde greep uit de reclames op thepiratebay :').
pi_158998652
En vergeet "echte mannen eten worst" niet.
pi_158998707
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Houd jij ook van worst, Wauke?
  zondag 10 januari 2016 @ 22:38:33 #110
12172 Rabieluh
pi_158998860
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik mis nog de "Doktoren haten haar".
pi_158998970
Jammer dat de focus zo op die dossiers ligt
pi_158999013
Mooi programma, wel een kut gast vandaag.
Zonder wrijving geen glans
pi_158999033
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:34 schreef Tem het volgende:

[..]

Houd jij ook van worst, Wauke?
Dat weet je toch!
pi_158999036
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi programma, wel een kut gast vandaag.
Ben jij er vandaag dan?
pi_158999069
quote:
6s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:42 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Ben jij er vandaag dan?
Was ik er maar. E-N-T-E-R-T-A-I-N-M-E-N-T gegarandeerd _O_
  zondag 10 januari 2016 @ 22:44:19 #117
12172 Rabieluh
pi_158999094
Ik zou echt niet 24 uur lang met iemand in een kamer willen zitten.
pi_158999105
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zou echt niet 24 uur lang met iemand in een kamer willen zitten.
Ook niet met een geile chick?
pi_158999197
Fresku :')
pi_158999201
Fresku _O_ moet ik zien
  zondag 10 januari 2016 @ 23:01:40 #121
12172 Rabieluh
pi_158999778
quote:
6s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Ook niet met een geile chick?
Ja dat is dan 't enige wat ik kan hebben, en dan nog moet 't een bijzondere zijn anders wordt het vervelend.
  maandag 11 januari 2016 @ 00:04:09 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_159001956
Hij viel mij 100 % mee, die Teeven.
Natuurlijk blijft ie constant op z'n hoede als politicus hoe vaak en via hoeveel verschillende ingangen Theo hem ook over die deal probeerde uit te lokken, maar soms kwam hij wel degelijk oprecht over.
En ik hoop voor hem dat er iets aan die aangezichtskwaal kan worden gedaan, zodat ie niet constant z'n bril op en af hoeft te zetten en bij z'n oogzenuw hoeft te wrijven.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 11 januari 2016 @ 00:28:49 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_159002668
quote:
14s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:04 schreef golfer het volgende:
Hij viel mij 100 % mee, die Teeven.
Natuurlijk blijft ie constant op z'n hoede als politicus hoe vaak en via hoeveel verschillende ingangen Theo hem ook over die deal probeerde uit te lokken, maar soms kwam hij wel degelijk oprecht over.
En ik hoop voor hem dat er iets aan die aangezichtskwaal kan worden gedaan, zodat ie niet constant z'n bril op en af hoeft te zetten en bij z'n oogzenuw hoeft te wrijven.
Dat zal 'm geruststellen.

pi_159004200
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik dus ook Tong.
Dan heb je dus écht onder een steen gezeten, of je met allerlei hipster dingen bezig gehouden.
pi_159004211
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 15:38 schreef Nober het volgende:

[..]

[..]

Nog even en ze doen Enzo Knol en kornuiten, je-weet-wel van die onzin op youtube voor 7 jarigen. :')
Stiekem harkt ie met die onzin meer dan een ton per jaar binnen, naar schattingen. Zelfs al is het de helft, dan is het nog zeer netjes.
pi_159006860
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 03:05 schreef W00fer het volgende:

[..]

Stiekem harkt ie met die onzin meer dan een ton per jaar binnen, naar schattingen. Zelfs al is het de helft, dan is het nog zeer netjes.
Allemaal afgunst, van die mensen die in hun eigen generatie blijven hangen en de huidige tijdsgeest maar niet willen begrjipen. Ik heb ook niets met die YouTube-gasten, maar je kunt niet beweren dat het niets voorstelt. Die jongen is populair en zal dat ongetwijfeld met een reden zijn.
pi_159018547
quote:
7s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:31 schreef Stofje het volgende:

[..]

Allemaal afgunst, van die mensen die in hun eigen generatie blijven hangen en de huidige tijdsgeest maar niet willen begrjipen. Ik heb ook niets met die YouTube-gasten, maar je kunt niet beweren dat het niets voorstelt. Die jongen is populair en zal dat ongetwijfeld met een reden zijn.
De huidige tijdgeest is gewoon anders. Technologie heeft veel zin en onzin gebracht. Vroeger moest iemand als Enzo een filmploeg inhuren en zijn banden naar een ontwikkellaboratorium brengen. Nu filmt hij het in 1080p en staat het binnen een uur op internet.

Het delen van je leven is gewoon iets wat nu veel gebeurd. Ik zie het liever dan dat er criminaliteit is door rondhangende jongeren op straat.
pi_159018604
Fresku gaat gino doen :')
pi_159018624
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 17:33 schreef wuuht het volgende:
Fresku gaat gino doen :')
Gino was met Doritos wel cool. Ervoor niet. Erna weet ik niet, sindsdien niet meer gezien.
pi_159190029
Sterke aflevering!
  zondag 17 januari 2016 @ 22:48:10 #131
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159190075
Leuke aflevering :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_159190266
Maar Enzo is wel echt serieus kut even serieus.
pi_159190284
Ik heb ooit 1 leuke video met hem gezien, toen werd hij bespuugd door Marokkaanse schoolkinderen.
pi_159190596
Hij is moslim :') dhimmi
pi_159191389
'Ik ben echt een conservatieve man'

Theo: 'jij had mij gevraagd om jou met een bezemsteel anaal te penetreren'

'Ja das waar' xD
pi_159193513
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Maar Enzo is wel echt serieus kut even serieus.
gaat hij bij 24 uur met komen????
pi_159193682
Mooi stukje toen Theo opmerkte hoe liefdeloos hij eigenlijk bezig was.
  Moderator maandag 18 januari 2016 @ 01:48:51 #138
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_159193743
Wat een geweldige aflevering zeg. Topshow.
pi_159196821
Geweldige aflevering inderdaad. Een goed gesprek, waarin echt iets gebeurde.
  dinsdag 19 januari 2016 @ 15:47:52 #140
123170 alors
zlata1234
pi_159230064
Ik kom er nu pas achter dat Fresku en Gino Pietermaai één persoon zijn :') :@
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:57:33 #141
94080 VeX-
pi_159293315
Vandaag die met Fresku gezien.

Mooie tv idd.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_159295709
quote:

Dat had ik destijds ook met René 'Denker des Vaderlands' Gude.
Een van de meest boeiende gesprekken die ik ooit op tv zag.
  Trouwste user 2022 vrijdag 22 januari 2016 @ 23:22:56 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_159319144
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2016 10:52 schreef Stofje het volgende:
Geweldige aflevering inderdaad. Een goed gesprek, waarin echt iets gebeurde.
Ik kende hem niet. Er gebeurde echt iets moois. Zeggen wat je wil. Beiden open. Erg mooie tv. :)

zondag 24 januari 2016 @ 22:28:29 #144
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_159368651
Wie is zij?
  zondag 24 januari 2016 @ 22:34:03 #145
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_159368775
Wat lijkt zij verknipt te zijn. Lijkt te denken dat de hele wereld om d'r draait. Vreselijk :')
pi_159369048
Ik vind Theo wel goed, hij kan goed met haar omgaan, dat is niet makkelijk :D.

Verder kan je haar ook niet zo veel verwijten, ze gaat een dappere transformatie door in de openbaarheid
  zondag 24 januari 2016 @ 23:23:34 #147
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_159370093
Wat voor transformatie? Er komen geen hormonen bij kijken en geen operatie. Dit zal moeilijk zijn maar laten we het niet groter maken dan het is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 januari 2016 @ 23:28:12 #148
862 Arcee
Look closer
pi_159370239
Ik viel er even in toen ze vertelde lesbisch te zijn. Ik dacht: "Oh ja, dat is zij van dat buikdansen toen bij Pauw en Witteman." Ik pakte zo maar even haar Wiki-pagina erbij en daar werd gesproken over 'hij'. Huh? Ze leek mij gewoon een zij. :@

Vreemdste transgender ooit.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_159371346
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:23 schreef PLAE@ het volgende:
Wat voor transformatie? Er komen geen hormonen bij kijken en geen operatie. Dit zal moeilijk zijn maar laten we het niet groter maken dan het is.
Uiteindelijk toch wel, is het idee?

Maar ik bedoel natuurlijk vanuit haar eigen geloof en het totale gebrek aan acceptatie (understatement; haar ouders rouwen om wie zij is) vanuit haar familie
pi_159371430
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 23:28 schreef Arcee het volgende:
Ik viel er even in toen ze vertelde lesbisch te zijn. Ik dacht: "Oh ja, dat is zij van dat buikdansen toen bij Pauw en Witteman." Ik pakte zo maar even haar Wiki-pagina erbij en daar werd gesproken over 'hij'. Huh? Ze leek mij gewoon een zij. :@

Vreemdste transgender ooit.
Wat is er vreemd aan? Je bent niet van de ene op de andere dag van geslacht veranderd. Hij zit nog helemaal aan het begin van het traject. Waarschijnlijk ben je ingeschakeld na de uitleg, maar de eerste stap is om je te gaan gedragen als man - dus zonder dat er lichamelijk al iets gebeurd is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 januari 2016 @ 00:31:07 #151
862 Arcee
Look closer
pi_159371782
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:13 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat is er vreemd aan? Je bent niet van de ene op de andere dag van geslacht veranderd. Hij zit nog helemaal aan het begin van het traject. Waarschijnlijk ben je ingeschakeld na de uitleg, maar de eerste stap is om je te gaan gedragen als man - dus zonder dat er lichamelijk al iets gebeurd is.
True, ik heb vaak programma's over transgenders gezien en kon dit gewoon moeilijk plaatsen. :)

Kwam ook wellicht door de post van PLAE@.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_159375693
Hele vervelende aflevering, heb gezapt en dat doe ik eigenlijk nooit bij dit programma. Even compleet los van haar / zijn problematiek: véél praten, véél ik-ik-ik, véél hokjesdenken (ja, dat doet hij zélf veel), waardoor er nauwelijks een gesprek was. Ik heb met 'm te doen hoor, maar raakte wel enigszins geërgerd.
pi_159381860
Dit mens moet je geen piemel geven, maar lithium. Godskolere wat is zij manisch zeg.
pi_159382631
Ik kan hier niet tegen, na 5 minuten weggezapt. Sorry Theo.
pi_159382786
quote:
7s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:13 schreef k_man het volgende:

[..]

Als je dat traject ontzettend moeilijk vindt is het wellicht een goed idee om er dan niet de publiciteit mee te zoeken
pi_159386926
Wat een gezeik op Nederlanders de hele tijd, volgens mij is men hier toch best tolerant naar homo's, lesbiennes, transgenders, weet ik veel, als je dat vergelijkt met de landen waar ze is geweest. Ik heb nog geen stenigingen meegemaakt.
  maandag 25 januari 2016 @ 19:10:03 #157
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_159388983
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Uiteindelijk toch wel, is het idee?

Maar ik bedoel natuurlijk vanuit haar eigen geloof en het totale gebrek aan acceptatie (understatement; haar ouders rouwen om wie zij is) vanuit haar familie
Ik zou het als ouders ook lastig hebben met zo'n kind :{

quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 00:31 schreef Arcee het volgende:

Kwam ook wellicht door de post van PLAE@.
Ja nog effe zeg *)
pi_159415000
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 17:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat een gezeik op Nederlanders de hele tijd, volgens mij is men hier toch best tolerant naar homo's, lesbiennes, transgenders, weet ik veel, als je dat vergelijkt met de landen waar ze is geweest. Ik heb nog geen stenigingen meegemaakt.
Is natuurlijk ook een lage norm die je hier aanhoudt. Dat het hier beter is dan in andere landen, wil niet zeggen dat dergelijke ideeën hier niet ook leven. Ik heb in de jaren 90 en een deel van de '00s op de middelbare school gezeten. Je moest niet wagen om te vertellen dat je homo was bij mij op school. Eén jongen deed het en was ook zo dom om te vertellen welke jongens hij leuk vond, en dat heeft hij geweten. Niet alleen met woorden. Persoonlijk snapte ik die agressie niet zo, maar feit is dat het er wel was. Een scholengemeenschap van 1600 leerlingen.

Mo heeft dus wel degelijk een punt wanneer hij zegt dat er een maatschappelijke onderlaag is van emoties die niet zo goed met dit soort dingen om kan gaan. Onderdeel van dit probleem is dat de meeste mensen niet weten of kunnen voelen hoe het is om onderdeel te zijn van een van deze in dit opzicht kwetsbare groepen (wat logisch is), noch de wil te begrijpen dat bepaalde gevoelen en frustraties spelen, of zelfs ook maar het besef hebben in dit opzicht. Een soort onbewust ego-centrisme.

Theo Maassen komt vervolgens met een opmerking dat mensen recht hebben op die tweede service, maar wanneer de relevante variabelen bij die tweede service hetzelfde zijn als bij je eerste service (en bij veel maatschappelijke discussies is dit zo aangezien mensen amper afwijken van een zijde en gewoon een kant kiezen zonder de interesse voor meer kennis of begrip), zal die service natuurlijk hetzelfde zijn. Op individueel niveau werkt het anders, maar niet op maatschappelijk niveau.
pi_159422847
Ik vond het maar een irritant persoon, knap dat Theo zo veel geduld heeft.
pi_159423758
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook een lage norm die je hier aanhoudt. Dat het hier beter is dan in andere landen, wil niet zeggen dat dergelijke ideeën hier niet ook leven. Ik heb in de jaren 90 en een deel van de '00s op de middelbare school gezeten. Je moest niet wagen om te vertellen dat je homo was bij mij op school. Eén jongen deed het en was ook zo dom om te vertellen welke jongens hij leuk vond, en dat heeft hij geweten. Niet alleen met woorden. Persoonlijk snapte ik die agressie niet zo, maar feit is dat het er wel was. Een scholengemeenschap van 1600 leerlingen.
Inderdaad, genoeg mensen hebben nog een 'lange' weg te gaan als het om acceptatie gaat, voor zowel zichzelf als anderen.
pi_159424672
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:09 schreef Djoetma het volgende:

[..]

De middelbare schooltijd is een tijd met veel groepsdruk en strenge sociale normen.

Natuurlijk is de situatie voor homoseksuelen in Nederland nog niet ideaal. Maar wel heel veel prettiger dan in het Midden-Oosten. Een voorbeeld, zelfs mijn christelijke oma van 95 (inmiddels overleden) zou het geaccepteerd hebben als een kind van haar homoseksueel zou blijken te zijn. Dat was bij Samuel dus wel anders.
pi_159428280
Ik ben heeeel slim en extreem goed in non-verbale communicatie.
pi_159439434
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef luxerobots het volgende:
Natuurlijk is de situatie voor homoseksuelen in Nederland nog niet ideaal. Maar wel heel veel prettiger dan in het Midden-Oosten.
So what? Niet relevant in deze.

quote:
Een voorbeeld, zelfs mijn christelijke oma van 95 (inmiddels overleden) zou het geaccepteerd hebben als een kind van haar homoseksueel zou blijken te zijn. Dat was bij Samuel dus wel anders.
Het is mij niet duidelijk over welke familie Mo het heeft, de Nederlandse of Egyptische familie (wat overigens koptische Christenen zijn). Maar als de ene kant van de familie er beter mee om ging, had Mo dit wel verteld. Het was dus sowieso duidelijk het hele gezin zo conservatief tegen het eea aan staat, en dus niet perse haar Egyptische familie. En Mo heeft het dus over heel Nederland, wat eveneens op zijn minst zegt dat haar Nederlandse familie helemaal niet zo progressief er tegenaan staat.

Overigens iets anders dat ik interessant vind, het gegeven dat Mo zich zo graag als man of jongetje wil/wilde identificeren. Waarom niet er iets tussenin? Ik vind zelf dat Mo ontzettend als vrouw over komt. Maar Mo roept de hele tijd dat ze zich een man/jongetje voelde.
pi_159440038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:18 schreef Djoetma het volgende:

[..]

So what? Niet relevant in deze.

Mo had zijn mond vol over hoe weinig tolerant de Nederlander is. Dan mag ik toch wel de situatie in het Midden-Oosten/Egypte schetsen? Als homo ben je in islamitische land ofwel een outcast ofwel je wordt opgesloten en/of vermoord.

quote:
Het is mij niet duidelijk over welke familie Mo het heeft, de Nederlandse of Egyptische familie (wat overigens koptische Christenen zijn). Maar als de ene kant van de familie er beter mee om ging, had Mo dit wel verteld. Het was dus sowieso duidelijk het hele gezin zo conservatief tegen het eea aan staat, en dus niet perse haar Egyptische familie. En Mo heeft het dus over heel Nederland, wat eveneens op zijn minst zegt dat haar Nederlandse familie helemaal niet zo progressief er tegenaan staat.
Ik haalde het voorbeeld aan van mijn christelijke familie die homoskeksualiteit accepteert. Om maar aan te geven dat Nederlandse christenen wat dat betreft toleranter zijn dan de Egyptische.

Nergens heb ik een onderscheid gemaakt tussen een deel van Mo's familie. Ik weet niet eens of hij Nederlandse familie heeft.
pi_159440324
Die tranny was altijd al irritant, bijvoorbeeld bij Pauw.
pi_159440478
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mo had zijn mond vol over hoe weinig tolerant de Nederlander is.
Vergeleken met het idee dat we van onszelf hebben. Je moet wel in de context lezen.

quote:
Ik haalde het voorbeeld aan van mijn christelijke familie die homoskeksualiteit accepteert. Om maar aan te geven dat Nederlandse christenen wat dat betreft toleranter zijn dan de Egyptische.
Dat voorbeeld is dus niets waard, aangezien het punt is dat we als totaal volgens haar helemaal niet zo progressief zijn als we geloven. We hebben hier in Den Bosch ook een kerk-functionaris gehad in de grootste kerk die iemand gewoon mocht weigeren omdat deze homo was.

quote:
Nergens heb ik een onderscheid gemaakt tussen een deel van Mo's familie. Ik weet niet eens of hij Nederlandse familie heeft.
Dergelijke details ontgaan je wel vaker doordat je onderwerpen simplificeert:)
pi_159440898
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 15:59 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Vergeleken met het idee dat we van onszelf hebben. Je moet wel in de context lezen.

[..]

Dat voorbeeld is dus niets waard, aangezien het punt is dat we als totaal volgens haar helemaal niet zo progressief zijn als we geloven. We hebben hier in Den Bosch ook een kerk-functionaris gehad in de grootste kerk die iemand gewoon mocht weigeren omdat deze homo was.
Die situatie met die weigerambtenaren is gestopt, toch? Daarnaast is het natuurlijk een hele andere situatie. Een ambtenaar die homokoppels niet wil trouwen, tegenover landen waar homo's buitengesloten of vervolgd worden.

Ik vind dat homokoppels gewoon in een kerk moeten kunnen trouwen. Maar als de eigenaar van de kerk het daar niet mee eens is, valt er wat voor te zeggen. Het huwelijk is oorspronkelijk een christelijk (gelovig) instituut.

quote:
Dergelijke details ontgaan je wel vaker doordat je onderwerpen simplificeert:)
Ik maakte een verwijzing naar zijn oma, Mo's geliefde moest beneden blijven zitten, terwijl voor hem gekookt was. Voor de rest heb ik geen onderscheid tussen familie gemaakt. Maar jij komt met dit:

quote:
pi_159444248
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 16:15 schreef luxerobots het volgende:

Die situatie met die weigerambtenaren is gestopt, toch? Daarnaast is het natuurlijk een hele andere situatie. Een ambtenaar die homokoppels niet wil trouwen, tegenover landen waar homo's buitengesloten of vervolgd worden.
Dit had niet te maken met een weigerambtenaar, maar een kerkfunctionaris (bisschop, pastoor). Weigerde een hostie te geven aan de prins carnaval omdat die homo was (traditie is dat je in de kerk een lezing houdt en vervolgens als eerste een hostie krijgt). In Venlo gebeurde een paar jaar geleden hetzelfde en in Reusel ook. Het komt dus eigenlijk best vaak voor aangezien het gros van die prinsen natuurlijk hetero is.

quote:
Maar als de eigenaar van de kerk het daar niet mee eens is, valt er wat voor te zeggen. Het huwelijk is oorspronkelijk een christelijk (gelovig) instituut.
Discriminatie moet niet kunnen. Kerken zijn niet van een eigenaar, maar eigendom van de kerkelijke gemeenschap, waarbij de gemeente. Sommige aparte kerkelijke gebouwen (kerktorens bijv.) zijn vaak van de gemeente. Voor geloof gelden nu eenmaal andere normen, maar het zegt dus wel dat er een degelijke maatschappelijke onderlaag is waarin men erg conservatief tegenover afwijkende seksualiteit staat.

quote:
Ik maakte een verwijzing naar zijn oma, Mo's geliefde moest beneden blijven zitten, terwijl voor hem gekookt was. Voor de rest heb ik geen onderscheid tussen familie gemaakt. Maar jij komt met dit:
Je had het over je eigen Christelijke oma als voorbeeld tov het Midden-Oosten. Maar Mo's oma is eveneens Christelijk (tenminste, de Egyptische, maar de andere waarschijnlijk ook, nogmaals, we weten niet over welke oma hij het had; kan zijn dat de Egyptische oma niet eens in Nederland woont) en komt ook niet uit het Midden-Oosten.

Maar hoe dan ook, er is een reden dat Mo het over de Nederlandse maatschappij heeft. In een kwestie als deze moet je ook kijken naar de herkomst van een gevoel en niet alleen naar wat er feitelijk gezegd wordt.
pi_159444662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Dit had niet te maken met een weigerambtenaar, maar een kerkfunctionaris (bisschop, pastoor). Weigerde een hostie te geven aan de prins carnaval omdat die homo was (traditie is dat je in de kerk een lezing houdt en vervolgens als eerste een hostie krijgt). In Venlo gebeurde een paar jaar geleden hetzelfde en in Reusel ook. Het komt dus eigenlijk best vaak voor aangezien het gros van die prinsen natuurlijk hetero is.
Ik heb nooit gezegd dat discriminatie t.o.v. homoseksuelen hier niet bestaat. In het kerkelijke wereldje komt het voor, het is kwalijk, maar staat natuurlijk in totaal andere orde dan in (Noord) Afrika en het Midden-Oosten. Daar word je verguist en moet je vrezen voor je leven.

En als iemand eigenaar is van een kerk, mag diegene natuurlijk ook eisen stellen, als die eisen niet onwettelijk zijn, mag dat. Hoe onzinnig die eisen in onze ogen ook zijn.
pi_159445025
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:27 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd dat discriminatie t.o.v. homoseksuelen hier niet bestaat.
Ik zeg nergens dat jij dit zegt. Wel zeg ik dat de situatie in het Midden-Oosten in dit opzicht niet argument is wanneer je de stand van zaken hier wil bekritiseren.
pi_159446218
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 18:10 schreef Djoetma het volgende:

[..]
Maar Mo's oma is eveneens Christelijk (tenminste, de Egyptische, maar de andere waarschijnlijk ook, nogmaals, we weten niet over welke oma hij het had; kan zijn dat de Egyptische oma niet eens in Nederland woont) en komt ook niet uit het Midden-Oosten.
Volgens mij begon Mo toen een zin die ik interpreteerde als dat die oma er mogelijk geen enkel probleem van zou maken als ze het zou weten. Ze mocht het alleen niet weten omdat Mo's ouders zich anders te zeer zouden schamen voor hun falen als ouders.
pi_159446614
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 19:15 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Volgens mij begon Mo toen een zin die ik interpreteerde als dat die oma er mogelijk geen enkel probleem van zou maken als ze het zou weten. Ze mocht het alleen niet weten omdat Mo's ouders zich anders te zeer zouden schamen voor hun falen als ouders.
Dat zou kunnen. Dat laatste wat je zegt klopt inderdaad.... Blijft wel de vraag over waarom Mo het niet gewoon probeert te vertellen. Immers staat Mo's oma toch los van haar ouders in principe? Maar ik snap wel meer niet achter de motieven van Mo.

Ik vond Mo namelijk gewoon ontzettend vrouwelijk over komen. Welke vent neemt er bijv. een kleedje met kussens mee om een aparte setting te maken? Dat is een typisch vrouwen ding. Dat buikdansen wat ze leuk vind en waarbij ze zelf zelfs zegt dat ze zich daardoor vrouw voelt...

Het is een beetje zoals donkere mensen die zeggen dat ze blank willen zijn of andersom en dat verbinden aan een bepaald gedrag. Als je op een bepaalde manier wil spreken, van bepaalde dingen houdt, etc. dan kun je dat toch gewoon doen? Zeker als je volwassen bent. Ik zou niet weten waarom je dat aan een bepaalde enticiteit zou moeten verbinden. Hetzelfde geldt voor sekse.

Maar goed, tegelijkertijd ben ik niet iemand die voelt dat ik in het verkeerde lichaam zit, dus wellicht dat er een dimensie is die ik niet zie. Maar die heeft ze ook niet proberen uit te leggen. Vind dat Theo in dat opzicht misschien wat meer had kunnen vragen, al had dat zijn interesse wat minder en moet het programma sowieso een product zijn van vooral de persoonlijke insteek van de uitlatingen en overige verhalen van de gast en gaat het dus niet om het duidelijk krijgen van waar ze mee zit.

Ik moet trouwens zeggen dat ik dit programma eigenlijk nooit keek. Zit de afgelopen dagen gewoon een paar te kijken. Ik moet zeggen dat tov Wilfried de Jong het wel een stuk èchter is. Gewoon normale gesprekken die Maassen houdt, ipv de pseudo-psychologische gelul waar De Jong sowieso ontzettend in overschat wordt. Ook positief dat Maassen een wat meer gemixt publiek heeft in etnisch opzicht.

[ Bericht 8% gewijzigd door Djoetma op 27-01-2016 19:32:14 ]
pi_159556228
Precies zoals verwacht: Theo hangt om de groep van drie heen.
Er wordt niks gezegd.
pi_159556297
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Precies zoals verwacht: Theo hangt om de groep van drie heen.
Er wordt niks gezegd.
En een hele rare sfeer, niemand die de olifant in de kamer durft te benoemen. En Pepijn heeft hoognodig een afkickvakantie nodig.
pi_159556326
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:20 schreef waxmask het volgende:

[..]

En een hele rare sfeer, niemand die de olifant in de kamer durft te benoemen. En Pepijn heeft hoognodig een afkickvakantie nodig.
Dacht dat hij niks meer deed?
pi_159556372
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Zijn gezicht doet me anders vermoeden. Maar kan ook antidepressiva zijn omdat hij zo vlak is.
  zondag 31 januari 2016 @ 22:23:12 #177
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159556389
Ik zie er niks mis in? Best prima tot nu toe
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_159556453
_O- _O- _O-
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef richolio het volgende:
Gelul. Als het echt gezellig was dan was die Lego Han Solo ding niet af....
pi_159556509
Die Deathstar van Lego blijft de grootste en mooiste.
pi_159556512
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:21 schreef mootie het volgende:

[..]

pi_159556513
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:23 schreef richolio het volgende:
Serieus? Ze praten eens per tien minuten mét Theo. En zitten in hun eigen groep.
pi_159556619
Eerste rap was Public Enemy voor my en Mister Dubelina de eerste echte clip, als je Go See The Doctor niet meerekent.
  zondag 31 januari 2016 @ 22:28:32 #183
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_159556634
WiWa wil kip :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_159556653
En dat worden long sleeves zonder opdruk..... 8)7
pi_159556697
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:28 schreef oh-oh het volgende:
WiWa wil kip :')
Dat ze die nog niet in KFC recame hebben gestopt is een wonder.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 januari 2016 @ 22:30:12 #186
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159556706
die kip gaan ze midden in de nacht eten?
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 31 januari 2016 @ 22:30:33 #187
94080 VeX-
pi_159556725
Bah dit is echt niks.
pi_159556743
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:30 schreef rubbereend het volgende:
die kip gaan ze midden in de nacht eten?
Was het geen Rubberchicken Rubbereend?
pi_159556748
Mongooltje weet niet wat het meervoud van compromis is.

Sowieso een stel irritante idioten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 januari 2016 @ 22:31:51 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159556763
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:31 schreef waxmask het volgende:

[..]

Was het geen Rubberchicken Rubbereend?
hopelijk niet :P
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 31 januari 2016 @ 22:32:08 #191
176471 oh-oh
pi_159556778
Waarom hebben ze ook zo veel spullen mee zeg :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_159556815
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Waarom hebben ze ook zo veel spullen mee zeg :')
Bang zich te vervelen en niet kunnen terug vallen op eigen creativiteit. 1 voetbal had die toko op stelten gezet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 januari 2016 @ 22:35:04 #193
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159556876
Met drie man is ook wel moeilijk om dat ergens de diepte op in te gaan
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 januari 2016 @ 22:35:27 #194
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159556889
WiWa :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_159556915
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:25 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Alsof ik naar een slechte photoshop kijk.
pi_159556916
Theo toch te depressief voor dit programma. Die kale die het vorige keer deed had veel meer moodswings, dan serieus, dan leuk, dan hilarisch en steeds iets verzinnen als het vast liep. Theo had de moed al na het eerste uur opgegeven.
  zondag 31 januari 2016 @ 22:36:58 #197
176471 oh-oh
pi_159556947
WiWa is de enige die nog een beetje grappig is om naar te kijken.
( Groucho Marx )
  zondag 31 januari 2016 @ 22:37:34 #198
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159556972
Ja ok ze zijn wel een beetje suf hier. Ik ken ze nog van interviews van tijdje geleden waar ze leuk waren
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_159556999
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:36 schreef oh-oh het volgende:
WiWa is de enige die nog een beetje grappig is om naar te kijken.
De joker, de wazige en de arrogante. Alleen de Joker leeft nog maar hangt ook aan zijn laatste draadjes.
pi_159557021
???? MH17?? Vriend? Eruit geknipt?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 januari 2016 @ 22:40:05 #201
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159557063
Heeeee, na 23 uur werd er ergens met vieren over gepraat
DeLuna vindt me dik ;(
pi_159557089
quote:
10s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef rubbereend het volgende:
Heeeee, na 23 uur werd er ergens met vieren over gepraat
Ja over iets waar ze het die avond over hadden, maar eruit is geknipt.
  zondag 31 januari 2016 @ 22:41:33 #203
176471 oh-oh
pi_159557115
Theo :')
( Groucho Marx )
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 januari 2016 @ 22:41:52 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159557130
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:40 schreef waxmask het volgende:

[..]

Ja over iets waar ze het die avond over hadden, maar eruit is geknipt.
onderwerpen komen wel vaker terug
DeLuna vindt me dik ;(
pi_159557133
Theo zijn ze gelukkig? Als dat jouw perceptie is, dan is Theo ongelukkiger dan ik al dacht.
pi_159557149
Die baard is leuk, kun je mee praten, kun je mee lachen.
Andere twee heb ik nooit wat gevonden en dit bevestigt het weer.
pi_159557177
talentloze achterlijke irritante sukkels.
pi_159557257
Ze willen dus nieuwe poep uitproberen, Stront relativeren, En geen drol herhalen, Wat het ook is het zal niet fris ruiken.
  zondag 31 januari 2016 @ 22:45:22 #209
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159557268
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef MrSalazar het volgende:
Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 31 januari 2016 @ 22:47:03 #210
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159557341
Geinig experiment met drie maar voortaan weer gewoon 1 op 1. Zaten wel vermakelijke stukjes in
DeLuna vindt me dik ;(
pi_159557353
Ik vond het geen boeiende gasten deze drie heren
pi_159557364
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef richolio het volgende:

[..]

Wat is jouw probleem op dit forum vriend? Jij bent zelf geen steek beter, en dat weet ik alleen al door je simpele gedrag hier.
Tyf toch op joh. Ben je vriend ook niet.
pi_159557408
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef rubbereend het volgende:
Geinig experiment met drie maar voortaan weer gewoon 1 op 1. Zaten wel vermakelijke stukjes in
1 ding geleerd De Jeugd is volwassen geworden, ellende meegemaakt en finished, maar iemand moet de knoop doorhakken.
  zondag 31 januari 2016 @ 22:49:32 #214
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159557451
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo. :) Je post bewijst ook maar weer mijn punt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zondag 31 januari 2016 @ 22:50:46 #215
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159557498
Dit interview :') :D
Ze zijn inderdaad volwassen geworden
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_159557502
quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef richolio het volgende:

[..]

Mwah, ik bepaal zelf wel wat ik zeg denk ik zo. :) Je post bewijst ook maar weer mijn punt.
hehe:)
pi_159557523
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:42 schreef MrSalazar het volgende:
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:45 schreef richolio het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:47 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:49 schreef richolio het volgende:

[..]

Als dat geen neuken wordt straks.... :7
pi_159557713
quote:
2s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:51 schreef waxmask het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Als dat geen neuken wordt straks.... :7
:7
  maandag 1 februari 2016 @ 20:28:26 #219
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159578684
quote:
0s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:56 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

:7
Tot de volgende 24 uur met. :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 1 februari 2016 @ 23:07:43 #220
94080 VeX-
pi_159584172
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef richolio het volgende:
Fucking geniaal.
  maandag 1 februari 2016 @ 23:10:33 #221
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159584260
Wat een ongemakkelijke, nietszeggende 24 uur.
Denk dat als Theo een op een met een van de JvT-ers had gezeten, er veel meer was uitgekomen.
pi_159584870
quote:
9s.gif Op maandag 1 februari 2016 23:10 schreef Copycat het volgende:
Wat een ongemakkelijke, nietszeggende 24 uur.
Denk dat als Theo een op een met een van de JvT-ers had gezeten, er veel meer was uitgekomen.
Ik vond er ook geen bal aan.
pi_159585031
Theo kon zich op de een of andere manier niet stand houden tussen de vrienden groep en werd zoals als Willie ook zei nogal een 'onzekere klootzak'.
Hij presteert beter met z'n tweeën inderdaad, verder is Theo wel een leuke kerel.
pi_159587415
quote:
1s.gif Op zondag 31 januari 2016 22:50 schreef richolio het volgende:
Stukken kabouterpost in de neus en een hoop schelden met K. Toen waren ze nog een stuk extremer ja, vooral Vjeze Fur. Dat is nog uit de tijd dat Le Le de kwaliteitsplaat Breakfast maakte.
pi_159587654
Vooral Pepijn is fucking gezapige ouwe lul geworden sinds ie een kindje heeft. Braaf, saai, minder scherp en weinig inbreng. Sinds ie afgetraind is ziet hij er bovendien uit alsof ie manorexia heeft.
Fred was ook nogal een daap die steeds meer retard lijkt te zijn geworden. Ollie was nog wel het meest spraakzaam, maar je merkt dat hij ook behoorlijk volwassen en serieus is geworden.

Theo wist zichzelf ook niet echt staande te houden bij hen en leek soms zelfs een beetje verlegen. Sowieso is 3 man te gast hebben niet echt goed voor het programma, te oppervlakkig allemaal.
pi_159588190
2e keer op rij dat ik na 5 minuten al ben weggezapt.
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:23:05 #227
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159589382
Naar mijn mening slaat Noisey de spijker op de kop in deze. Zo wordt het ook ineens veel interessanter om te kijken.

quote:
24 uur met De Jeugd van Tegenwoordig – hartstikke leuk zou je denken. Drie brutale rappers met onnavolgbaar snelle humor opsluiten in een veel te kleine ruimte, samen met een keiharde cabaretier met zuidelijke tongval. Maar het werd niet Nederlands televisioneel wtf-moment van het jaar, het werd een uurtje kijken naar verveelde jongens die hun tijd uitzaten met Lego-bouwwerken, lachten om piemels, en zonder drank een boekje lazen in bed. En Theo Maassen die onzeker in een hoekje de ene na de andere sigaret opstak.

‘Is het wel zo’n goed idee om DJVT met z’n drieën uit te nodigen?’ vroeg Theo Maassen zich nog af, vlak voor de drie belhamels de studio binnen kwamen. Daarbij doelde hij op het feit dat DJVT zich onmogelijk heeft gedragen in veel andere interviews: “Wat sommige collega’s meemaken in Syrië, is voor ons popjongens een interview met De Jeugd,” zou een anonieme interviewer ooit hebben gezegd, en in een interview met Ondergrondtv werd de bloedserieuze Erik Zwennes liefdevol maar toch genadeloos gevild.

De enigen die er tot nu toe in slaagde de jongens te temmen, waren Quinty en Loretta van Koffietijd; ironie plus ironie levert blijkbaar oprechtheid op, zoals min en min plus is. In dat kwebbeluurtje op RTL4 waren de jongens vrolijk en enthousiast, en gaven ze met plezier serieus antwoord – iets wat ze in andere interviews niet doen, en nu bij Theo ook niet.

Het is misschien zo dat het een saaie uitzending was – volgens Twitter-critici zaten we te kijken naar een verouderde DJVT –, maar dat laat eigenlijk alleen maar zien dat er in die tien jaar tijd weinig is veranderd. Nog steeds saboteren de (inmiddels) mannen de boel, alleen deden ze dat dit keer niet door middel van totale ontregeling en ontsporing, maar door als kleine kinderen verveeld hun tijd uit te zitten, een geplukte kip als pik heen en weer te slingeren, en zich af te zonderen met pakketten.

“Vertel eens een leuk verhaal, Theo. Vermaak ons! Hoe lang nog, Theo? Hoe lang nog?” De drie dertigers lijken net drie kleine jongetjes op de achterbank van hun ouders op weg naar Zuid-Frankrijk. In die zin doen ze hun naam wel degelijk nog eer aan en bevestigen ze hun reputatie als lastpakken. Tot zover niks nieuws dus.

Toch blijft Theo diepe vragen stellen, dat is nu eenmaal de formule van het programma en de stijl van de interviewer. Iets wat de edit van drie kwartier heeft gehaald was het gesprek over de ‘handjes in de lucht’-formule tijdens hun concerten. Daarin vertellen ze vrij serieus over het interne conflict wat dit opleverde: Freddy vindt het eigenlijk maar niks, maar Faberyayo ziet er de commerciële meerwaarde van in – het publiek het gevoel geven dat ze erbij horen. Theo: “Jullie vragen mijn hand, maar ik wil geen hand geven. Ik zit dan opeens met een innerlijk conflict.” “Maar jij bent dan ook 48,” zegt Pepijn, en daarmee wordt de gepeste Theo wederom buitenspel gezet. 24uurmet werkt met mensen als Fresku en Typhoon, die je zelfs zonder toegangskaart een glijbaanritje aanbieden naar de krochten van hun ziel.

“Je had dit programma vijf jaar eerder moeten doen. Het is niet zo veel meer,” zegt Wiwa als Theo klaagt over de twee brave borsten die zelfs zonder biertje naar bed zijn gegaan en nu een boekje liggen te lezen. Misschien hadden ze dan inderdaad meer ouderwets gereld, maar het komt op hetzelfde neer: met de kont tegen de kribbe van de interviewer, tegen de formule. In die zin werd de verwachting volledig ingelost, maar of het een goed idee was, om maar op Theo’s vraag terug te komen: nee.

Pepijn, Alfred en Olivier zal je in een interview nooit echt leren kennen, hoe lang je ze ook opsluit. En misschien kan dat ook niet meer, want het is maar de vraag of die jongens nog wel bestaan – of ze niet zijn verworden tot de typetjes die ze spelen.

Wat Theo had moeten doen is ééntje van DJVT uitnodigen, en dat had Bas Bron moeten zijn.
http://noisey.vice.com/nl(...)m_source=noiseyfbned
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 2 februari 2016 @ 09:23:44 #228
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_159589392
quote:
Het is misschien zo dat het een saaie uitzending was – volgens Twitter-critici zaten we te kijken naar een verouderde DJVT –, maar dat laat eigenlijk alleen maar zien dat er in die tien jaar tijd weinig is veranderd. Nog steeds saboteren de (inmiddels) mannen de boel, alleen deden ze dat dit keer niet door middel van totale ontregeling en ontsporing, maar door als kleine kinderen verveeld hun tijd uit te zitten, een geplukte kip als pik heen en weer te slingeren, en zich af te zonderen met pakketten.

“Vertel eens een leuk verhaal, Theo. Vermaak ons! Hoe lang nog, Theo? Hoe lang nog?” De drie dertigers lijken net drie kleine jongetjes op de achterbank van hun ouders op weg naar Zuid-Frankrijk. In die zin doen ze hun naam wel degelijk nog eer aan en bevestigen ze hun reputatie als lastpakken. Tot zover niks nieuws dus.
:D

En eens dat ze gewoon Bas Bron hadden moeten uitnodigen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_159589727
Alsof je dat niet van te voren weet, 3:1 verhouding, ja dat levert leuke tv op.
  maandag 8 februari 2016 @ 16:36:41 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_159757594
Niemand gisteren gekeken? Interessante gast wel die Alex Boogers.
Poef.....gone! ©golfer
pi_159758678
Mogelijkerwijs ook de best geklede gast.

Vond het ook wel een boeiende aflevering. :)
pi_159759101
Helemaal vergeten, maar blijkbaar de moeite waard om uitzending gemist aan te zwengelen
pi_159774884
Vond het ook een mooie aflevering, inderdaad een bijzondere gast. Past goed binnen het thema van de moeilijke jeugd van dit seizoen (je vraagt je bijna af of je een moeilijke jeugd nodig hebt om succesvol te worden...).
pi_159827373
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 15:47 schreef alors het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat Fresku en Gino Pietermaai één persoon zijn :') :@
Ben je wel into hiphop of niet?

Een van de beste afleveringen btw want Fresku sprak echt open en is daarnaast ook een interessante gast, los van of je het eens bent met zn standpunten of niet.
pi_159922659
Drinkt wel veel, die Acda.

Theo is wel scherp, ben benieuwd of Acda echt open gaat worden
pi_159931243
Ik vond het een mooie uitzending met Aca. Fascinerend mens toch wel.
Koning.
  maandag 15 februari 2016 @ 16:33:07 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_159938650
Acda bleef in de etalage en Maassen kwam niet de winkeldeur door.
Poef.....gone! ©golfer
pi_160104413
quote:
Matthias Schoenaerts
Ik weet helemaal niet wie dit is.
pi_160104462
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 21:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niet wie dit is.
acteert met de groten der aarde.

Althans dat zeiden ze net
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_160104909

sterke film
pi_160105756
Toffe vent
  zondag 21 februari 2016 @ 22:42:06 #242
414827 Wave103
It's not pop music
pi_160106105
Leuke aflevering
pi_160106446
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Toffe vent
vond ik ook wel, sympathieker dan Acda en minder 'gemaakt'. Had trouwens nog nooit van hem gehoord
  zondag 21 februari 2016 @ 22:55:00 #244
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_160106618
Leuk programma, 24 uur met... Ik kijk er ook altijd graag naar.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 26 februari 2016 @ 12:24:10 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_160227782
a.s. Zondag de allerlaatste.
Het programma verdwijnt van de buis.

http://www.volkskrant.nl/(...)4cb1349bf1c278c7ce81
Poef.....gone! ©golfer
pi_160228591
Jammer dat de VPRO kijkcijfers kennelijk boven kwaliteit verkiest. Al is 159.000 kijkers op dat tijdstip inderdaad wel heel weinig.

Maassen zegt dat de gasten misschien niet bekend genoeg waren, maar ik vond de aflevering met mij onbekende gasten vaak juist de boeiendste. Maassen en Myrthe van der Meer. Of Wilfried de Jong met LA Raeven bijvoorbeeld.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 13:23:16 #247
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_160229514
24 uur met Frans Bauer was wel enorm interessant, natuurlijk. Met z'n pindakaasdilemma.
pi_160229684
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef k_man het volgende:
Jammer dat de VPRO kijkcijfers kennelijk boven kwaliteit verkiest. Al is 159.000 kijkers op dat tijdstip inderdaad wel heel weinig.

Maassen zegt dat de gasten misschien niet bekend genoeg waren, maar ik vond de aflevering met mij onbekende gasten vaak juist de boeiendste. Maassen en Myrthe van der Meer. Of Wilfried de Jong met LA Raeven bijvoorbeeld.
Maassen zegt juist dat het aan de netmanager ligt, dus niet per se aan de VPRO.

Vreemd dat het zulke lage kijkcijfers had, ik vind het een van de meest boeiende programma's op de Nederlandse TV
pi_160229722
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

vond ik ook wel, sympathieker dan Acda en minder 'gemaakt'. Had trouwens nog nooit van hem gehoord
Vond em op de een of andere manier juist wel gemaakt overkomen, alles net even iets te perfect. Maar keek met een half oog
  vrijdag 26 februari 2016 @ 14:18:26 #250
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_160231114
Jammer. NPO 3 kan zo langzamerhand wel opgedoekt worden. Verkapt RTL 5.
pi_160231177
Ik vond het erg boeiende en nog steeds vernieuwende tv. Wat een achterlijke beslissing om ermee te stoppen. Er zat nog zoveel potentie in. Die netmanagers zouden ze eens eruit moeten bonjouren, laten die nare gasten lekker bij een commerciele omroep gaan werken. Bij de publieke omroep zijn ze echt stelselmatig alles aan het kapot maken.
pi_160231235
Sander Dekker :')
pi_160231583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:22 schreef wuuht het volgende:
Sander Dekker :')
Die onbenul zouden ze met z'n oogkas aan een intercity moeten vastmaken. Zo'n droeftoeter die de NPO in z'n portefeuille heeft en dan vol trots in DWDD gaat zitten verkondigen dat ie eigenlijk nooit tv kijkt. "Ja, want dat is bijna een fulltime baan." Het IS je fulltime baan, eikel.
pi_160231934
Suzanne Kunzeler had Maxim Hartman ook al geen goed woord voor over. Ze heeft nu dus ook 24u met gestopt.
pi_160231975
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:33 schreef Farenji het volgende:

[..]

Die onbenul zouden ze met z'n oogkas aan een intercity moeten vastmaken. Zo'n droeftoeter die de NPO in z'n portefeuille heeft en dan vol trots in DWDD gaat zitten verkondigen dat ie eigenlijk nooit tv kijkt. "Ja, want dat is bijna een fulltime baan." Het IS je fulltime baan, eikel.
Die was eerst van onderwijs, veel bakken ze er daar niet van. Leenstelsel, passend onderwijs wat niet werkt. Allemaal afbraak en ellende.
pi_160232118
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Vreemd dat het zulke lage kijkcijfers had, ik vind het een van de meest boeiende programma's op de Nederlandse TV
Ik denk dat het nog best veel teruggekeken wordt, maar dat telt niet mee in de kijkcijfers.
pi_160232160
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog best veel teruggekeken wordt, maar dat telt niet mee in de kijkcijfers.
Verschuiving naar online, heeft de NPO niet veel aan aangezien mensen met een adblocker de ads blokkeren en je alleen offline het reclamegeld binnen haalt. Online moet men eerst op de reclame klikken voordat er geld verdiend wordt.
pi_160232212
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:52 schreef Chai het volgende:

[..]

Tussen de 15000 en 35000 keer, dus dat houdt ook niet over. Nederland heeft gewoon geen smaak, die zaadprogramma's die dan meer dan een miljoen kijkers scoren... Ik snap er helemaal niets van.
pi_160232253
quote:
Volgens de nrc trok de laatste aflevering 363.000 kijkers...
pi_160232265
quote:
18s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Tussen de 15000 en 35000 keer, dus dat houdt ook niet over. Nederland heeft gewoon geen smaak, die zaadprogramma's die dan meer dan een miljoen kijkers scoren... Ik snap er helemaal niets van.
De corry's en anja's van deze wereld kijken daar liever naar.
pi_160232355
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:47 schreef W00fer het volgende:

[..]

Die was eerst van onderwijs, veel bakken ze er daar niet van. Leenstelsel, passend onderwijs wat niet werkt. Allemaal afbraak en ellende.
Die is nog steeds van onderwijs... en van cultuur, en van wetenschap. Oftewel OC&W.

Terwijl het een weinigzeggend studentje bestuurskunde is die tijdens z'n studietijd lekker heeft liggen rollebollen in de Leidsche studentenkorps-ballenbak, waar hij z'n carriere ongetwijfeld voornamelijk aan heeft te danken. Niet aan inhoudelijke kennis in ieder geval.
pi_160232403
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:02 schreef Farenji het volgende:

[..]

Die is nog steeds van onderwijs... en van cultuur, en van wetenschap. Oftewel OC&W.

Terwijl het een weinigzeggend studentje bestuurskunde is die tijdens z'n studietijd lekker heeft liggen rollebollen in de Leidsche studentenkorps-ballenbak, waar hij z'n carriere ongetwijfeld voornamelijk aan heeft te danken. Niet aan inhoudelijke kennis in ieder geval.
Ik had een hoge pet op van Dijsselbloem maar die begint ook af te zakken.
  vrijdag 26 februari 2016 @ 15:06:38 #263
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_160232459
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:04 schreef W00fer het volgende:

Ik had een hoge pet op van Dijsselbloem maar die begint ook af te zakken.
Wat heeft Dijsselbloem in vredesnaam te maken met het beleid van Dekker en de Netmanagers?
Poef.....gone! ©golfer
pi_160232689
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat heeft Dijsselbloem in vredesnaam te maken met het beleid van Dekker en de Netmanagers?
Behorende bij een club van falende bestuurders die eerder slecht doen dan goed, zo ook in dit geval van de netmanagers en staatssecretaris.
pi_160233645
Dijsselbloem zou ik wel een keer in "24 uur met" willen zien. En dan Theo Maassen die netzolang verbaal op hem inbeukt tot ie door de politieke betonnen plaat heen breekt. Dat lukte niet zo heel goed met Teeven maar Dijsselbloem breekt veel sneller, gok ik.
pi_160234421
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:02 schreef Farenji het volgende:

[..]

Dekker was toevallig géén lid van Minerva :o
pi_160234518
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dekker was toevallig géén lid van Minerva :o
Wannabe-corpsbal dus. Nog erger!
pi_160235516
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:16 schreef W00fer het volgende:

[..]

Behorende bij een club van falende bestuurders die eerder slecht doen dan goed, zo ook in dit geval van de netmanagers en staatssecretaris.
Je zou óók kunnen reageren met: "Oh, sorry, ik verwarde Dijsselbloem met een ander."
pi_160235618
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 15:53 schreef Farenji het volgende:
Dijsselbloem zou ik wel een keer in "24 uur met" willen zien. En dan Theo Maassen die netzolang verbaal op hem inbeukt tot ie door de politieke betonnen plaat heen breekt. Dat lukte niet zo heel goed met Teeven maar Dijsselbloem breekt veel sneller, gok ik.
Eigenlijk zou ik Theo Hiddema wel willen zien.
pi_160236073
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

In dat artikel in de Volkskrant staat dat de VPRO het in goed overleg met de netmanager heeft besloten. :)
pi_160236322
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:20 schreef k_man het volgende:

[..]

In dat artikel in de Volkskrant staat dat de VPRO het in goed overleg met de netmanager heeft besloten. :)
Natuurlijk schrijven ze dat. In de media staat ook bij echtstcheidingen die "in goed overleg zijn gebeurd". Wie zegt dat dat waar is?
pi_160242395
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 17:32 schreef W00fer het volgende:

[..]

Natuurlijk schrijven ze dat. In de media staat ook bij echtstcheidingen die "in goed overleg zijn gebeurd". Wie zegt dat dat waar is?
Wie zegt dat het niet waar is?
pi_160244158
quote:
5s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 21:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Wie zegt dat het niet waar is?
Dat staat natuurlijk nergens, dat kun je op je vingers natellen. Het is gewoon een beslissing van bovenaf. Dat goed overleg is een pr praatje.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 26 februari 2016 @ 22:05:52 #274
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160244266
Netmanagers :r programma de nek omdraaien
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 26 februari 2016 @ 23:34:45 #275
94080 VeX-
pi_160247025
Jammer!

Ik vond het een boeiend concept. Maar ja, niet hapklaar genoeg voor het simpele gepeupel.
pi_160247842
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 22:03 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat staat natuurlijk nergens, dat kun je op je vingers natellen. Het is gewoon een beslissing van bovenaf. Dat goed overleg is een pr praatje.
Met andere woorden; jij hebt ook geen flauw idee. :)
pi_160247975
God, er is iets met diepgang op tv. Snel stoppen voor meer hersenloze bullshit...
Whatever...
pi_160249485
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 23:59 schreef k_man het volgende:

[..]

Met andere woorden; jij hebt ook geen flauw idee. :)
:')
pi_160251326
quote:
15s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 12:24 schreef golfer het volgende:
a.s. Zondag de allerlaatste.
Het programma verdwijnt van de buis.

http://www.volkskrant.nl/(...)4cb1349bf1c278c7ce81
Wat jammer :{

En qua kijkcijfers zal het daar vast niet aan gelegen hebben, maar Theo vond ik geen goeie verandering. Echt niet.
pi_160253058
Oh, ik wel. Ik vond Wilfried en Theo beide erg goed. Wilfried is meer interviewer, Maassen meer iemand die het sociaal contact zoekt. Kan beide erg goed uitpakken. Wilfried zou meer met Teeven gedaan kunnen hebben, Theo kreeg iets moois voor elkaar met Fresku. Ik vind het jammer, keek erg graag naar het programma.

Moet wel eerlijk zeggen: als ik een bepaalde gast niet interessant vond (bijv Van Koningsbrugghe), totaal niet kende (bijv die Belgische acteur van zondag) of irritant vond (zoals met Mounir Samuel), dan vond ik het programma ook meteen vervelend en keek ik het niet af.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 10:49:41 #281
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_160253976
Theo doet/deed het juist erg goed. Hij heeft iets vertrouwelijks over zich waarbij mensen zich op hun gemak voelen, waardoor ze zich meer bloot geven.

Wat ( de zakelijke ) Wilfried met n soort chirurgische precisie moet doen, krijgt Theo voor elkaar met n grapje en n lach.
  zaterdag 27 februari 2016 @ 13:20:22 #282
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_160256630
Netmanagers zijn het kanker van de publieke omroep.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_160257097
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef W00fer het volgende:
Suzanne Kunzeler had Maxim Hartman ook al geen goed woord voor over. Ze heeft nu dus ook 24u met gestopt.
Suzanne Kunzeler moet de gevangenis in
pi_160257111
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 februari 2016 14:46 schreef W00fer het volgende:
http://media.tpo.nl/2015/(...)-moet-de-gevangenis/
pi_160257117
Oh spuit elf gvd
pi_160257205
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
Oh spuit elf gvd
GMTA noemt men dat. ;)
pi_160281590
quote:

Die aflevering met LA Raeven was wel memorabel ja. Zat er toch eentje 24 uur chocola te eten totdat ze niet meer kon? Ben wel benieuwd hoe het nu met ze gaat....
pi_160301874
Nou, wel weer een vermakelijke aflevering. Theo had een beetje de "pech" dit jaar dat hij vooral gelukkige gasten had, die zijn toch wat saaier. Mensen die een meeslepende worsteling aan het doorgaan zijn, zijn het meest interessant.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 29 februari 2016 @ 00:04:39 #289
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160303149
Zeer vermakelijk uitzending, scheelt ook dat ik wel Kaandorp fan ben.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 29 februari 2016 @ 01:43:28 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_160304214
Leuke laatste uitzending, maar Kaandorp bleef cabaret spelen en nauwelijks echt iets nieuws vertonen.
Zeer op haar hoede en Maassen was te veel fan van haar om er hard doorheen te priken.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 29 februari 2016 @ 01:49:31 #291
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160304280
Alleen de laatste 6 min. gezien... Tot volgend jaar....??
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_160304302
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
Alleen de laatste 6 min. gezien... Tot volgend jaar....??
Nope.
Het stopt.
http://www.vpro.nl/24uurm(...)ring-24-uur-met.html
  maandag 29 februari 2016 @ 01:52:23 #293
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_160304320
quote:
OK Ja typisch wel... Op een gegeven moment zijn ze op..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Trouwste user 2022 maandag 29 februari 2016 @ 13:48:51 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_160313176
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 01:43 schreef golfer het volgende:
Leuke laatste uitzending, maar Kaandorp bleef cabaret spelen en nauwelijks echt iets nieuws vertonen.
Zeer op haar hoede en Maassen was te veel fan van haar om er hard doorheen te priken.
Jou kennende is het dus het terug kijken waard. _O_

pi_160315114
quote:
Juist daarom wat mij betreft niet echt boeiend. :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 maart 2016 @ 15:14:52 #296
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160341631
quote:
ik vond het wel mooi om te zien hoe ze vertelde dat cabaret dus maar ontstaan is omdat ze zich in echte leven super ongemakkelijk voelde. En hoe dat in haar leven langzaam aan het bijtrekken is qua echte leven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_160341768
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 09:36 schreef Stofje het volgende:
Oh, ik wel. Ik vond Wilfried en Theo beide erg goed. Wilfried is meer interviewer, Maassen meer iemand die het sociaal contact zoekt. Kan beide erg goed uitpakken. Wilfried zou meer met Teeven gedaan kunnen hebben, Theo kreeg iets moois voor elkaar met Fresku. Ik vind het jammer, keek erg graag naar het programma.

Moet wel eerlijk zeggen: als ik een bepaalde gast niet interessant vond (bijv Van Koningsbrugghe), totaal niet kende (bijv die Belgische acteur van zondag) of irritant vond (zoals met Mounir Samuel), dan vond ik het programma ook meteen vervelend en keek ik het niet af.
Fresku. :') Wat een zwakzinnige is dat. Die zogenaamde tranny was ook kut, ja. Net als koblenko.
pi_160366665
quote:
Ik vind Maassen juist bij iedereen een onderdanig hondje. Net als bij De Jeugd van Tegenwoordig.
Daarom erger ik me er ook (vaak) aan. Het is net zo'n onderdanige jongen waarbij je afknapt bij een date.
En bij Brigitte had hij een partner die wel ouwehoerde, maar dat gaat ging niet altijd zo.
Maar misschien is het gewoon dat Wilfried te lang gewend ben.... en dat ik het van pittig naar onderdanig irritant vind.

Verder vond ik het wel erg leuk met Brigitte. ^O^ Blij dat ik het terug heb gekeken.
  zondag 18 december 2016 @ 21:52:42 #299
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_167431477
Dit is bij KPN weer te zien?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')