abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 januari 2015 @ 15:59:33 #26
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_148876967
Vond van Koningsbrugge maar saai.
opgezegd@fok.nl
pi_148895933
Maassen en Van Koningsbrugge mogen elkaar. Dat levert niet per se spraakmakende televisie op. Ze waren aardig voor elkaar, weinig spanningsveld.

Ondanks dat wel een leuke aflevering. Van Koningsbrugge is een creatief persoon. Hij vertelde veel over zichzelf, er werd gelachen, maar het bleef oppervlakkig/emotieloos.
pi_148896650
Het is vaak zo flauw geknipt. Waarom moeten we 5 minuten kijken naar dat hij hoest omdat hij zich verslikt? Omdat hij dan tranen in zijn ogen krijgt? Wat een onzin.
  woensdag 21 januari 2015 @ 00:56:07 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148896956
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is vaak zo flauw geknipt. Waarom moeten we 5 minuten kijken naar dat hij hoest omdat hij zich verslikt? Omdat hij dan tranen in zijn ogen krijgt? Wat een onzin.
Dat is inderdaad wel waar. Soms teveel blijven hangen op momentjes bij gebrek aan echt spannende TV.
Hoop dat Bram volgende uitzending wel wat spanning oplevert.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_148990276
Brammetje Horlepiep nu, hij bekent :Y

http://www.npo.nl/live/npo-3
pi_148990486
Eerste 20 minuten gemist helaas, maar ik kijk. Lijkt me een topshow. :)
★★★
pi_148990638
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste 20 minuten gemist helaas, maar ik kijk. Lijkt me een topshow. :)
Slapjes nog, de oorlog hebben we gelukkig gehad.
pi_148990781
Is Brammetje flink verkouden?
pi_148990943
Oi, wat tikt hij met zijn ogen. Was me nog nooit opgevallen.
pi_148990998
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.
★★★
pi_148991161
Mooie is dat je vooral veel ijverige stagiaires hebt van een hoog niveau die de dossiers doorspitten voor hem, kost niks, maar hij schrijft die uren wel op!
pi_148991340
Het eindigde ook slap, niks nieuws van Bram geleerd. Jammer!
  vrijdag 23 januari 2015 @ 23:32:24 #38
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_148996886
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Doet ie altijd. 1 van z'n zenuwtrekken, maar verder is ie vol van zelfvertrouwen... ;)

Verder weinig nieuws gezien of gehoord en vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 januari 2015 @ 21:06:47 #39
7889 tong80
Spleenheup
pi_149021668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:

vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.

Mijn god :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_149029629
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Verder weinig nieuws gezien of gehoord en vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.
Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt zijn de azijnpissers er als de kippen bij om je kop er af te hakken. Mooi moment vond ik dat hij zei, gezien wat er mogelijk was leefde ik nog zeer bescheiden, met een Aston Martin, een BMW 7 en nog enkele andere wagens :D

Maar ik gun het hem. Veel andere advocaten hadden de zaken niet zo kunnen afronden zoals hij dat deed. Ik denk dat ze hem (deels) onterecht hebben geschrapt.
Wat er speelt tussen hem en zijn broers zou ik alleen niet via de media zo op tafel leggen, maargoed.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_149030259
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:19 schreef W00fer het volgende:
Veel andere advocaten hadden de zaken niet zo kunnen afronden zoals hij dat deed.
Waarom denk je dat?
pi_149030487
quote:
5s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.
pi_149030568
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:56 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.
Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?
pi_149030598
quote:
5s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:01 schreef k_man het volgende:

[..]

Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).

Vind het bijvoorbeeld opmerkelijk wat Nico Meijering nu doet in dat passageproces. Trekt ook een grote mond open tegen het OM, maar hij krijgt niet de kritiek die Bram wel kreeg.
pi_149030773
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:02 schreef W00fer het volgende:
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).
Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?

Ik krijg een beetje het idee dat je geneigd bent te denken dat Bram het goed gedaan heeft, omdat je 'm sympathiek vindt. In plaats van andersom.

quote:
Vind het bijvoorbeeld opmerkelijk wat Nico Meijering nu doet in dat passageproces. Trekt ook een grote mond open tegen het OM, maar hij krijgt niet de kritiek die Bram wel kreeg.
Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2015 02:13:38 ]
pi_149030958
quote:
7s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:12 schreef k_man het volgende:

[..]

Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?

Ik krijg een beetje het idee dat je geneigd bent te denken dat Bram het goed gedaan heeft, omdat je 'm sympathiek vindt. In plaats van andersom.

[..]

Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?
De afwezigheid van kritiek wil niet zeggen dat iemand het beter doet. Het is toch niet zo dat als iemand veel aandacht krijgt, hij het goed of slecht doet? Causaal verband is er niet.
Bram is gewoon een makkelijk doelwit om op te zeiken geweest. En ja, deels omdat ik hem sympathiek vind, maar ik vind Theo Hiddema nog veel sympathieker.

Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen. Dat is ook het verhaal dat omdat hij in Boulevard zit, Eva Jinek had, enz dat gunnen mensen hem niet, vinden dat hij teveel pocht, en dan krijg je dat gezeik. Men gaat dat vergelijken met zijn pleitcapaciteiten. Voor mij staat dat er los van.

Overigens zijn de negatievelingen gemakkelijk te weerleggen. Dat deed Bram ook prima door te vertellen dat de 2 journalisten die zijn broers interviewden met aantoonbare onjuistheden kwamen. Laat zien dat hij er over nagedacht heeft. Die bias vanuit de pers om iemand kapot te schrijven hekel ik. Heeft niks te maken met of het Bram is, of Flip Fluitketel.
  zondag 25 januari 2015 @ 03:05:19 #47
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_149031856
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.
Ja, het viel mij ook altijd op. Een dwangmatige tic misschien.

Vorige week met Jeroen van Koningsbrugge viel me tegen, ik had een verhaal over zijn jeugd verwacht (met zijn moeder die alcoholist was en hij die haar moest verzorgen) maar het lijkt erop dat zijn moeder niet zo blij was met zijn interview in het magazine Jan waarin hij dat vertelde. Ik heb hem ook eens ergens gehoord over dat hij ooit ontvoerd is door aliens - in alle ernst - en had daar ook wel iets over willen horen. Matig.

Met Moszkowicz (uit mijn hoofd!) vond ik Theo erg goed. Hij vroeg vaak precies wat ik dacht, of merkte dat op. Ik denk altijd dat ik geen mensenkennis heb of het niet toelaat maar Bram was voorspelbaar voor me. Ik vond het ook wel grappig dat hij een woord expres Duits uitsprak (iets met 'berufs'). Heel voorspelbaar weer en natuurlijk kwam antisemitisme ook weer even aan bod.
pi_149032500
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
Zoals wie dan bijvoorbeeld?
pi_149032623
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?
  zondag 25 januari 2015 @ 08:56:06 #50
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_149032750
Theo had toch een keer een grove grap over hem en Eva Jinek gemaakt, iets met een hakenkruis. Maar niets over gezegd.
opgezegd@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')