En aardbeienjam!quote:Op maandag 12 januari 2015 16:24 schreef Morendo het volgende:
Is Bram al geweest? Ik heb maar een klein stukje met Bauer gezien. Lang niet genoeg om permanente hersenbeschadiging op te lopen maar ook niet te kort om te beseffen dat Theo door een hel gegaan moest zijn. Waar kletsten ze over: Brabant, 'lekker gewoon gebleven', dat wijf van hem (Mariska?) en zijn relatie met de fans?
Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
En aardbeienjam!
Maar op het programma staan alleen nog Moskovitsch en Van Koningsbrugge, toch?
Het programma werd geheel in stijl afgesloten zeg maar. Heb deze aflevering alsnog even helemaal gekeken en tja... Nee, er kwam niet erg veel uit Franske.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat stukje zag ik inderdaad. Royal sadness zeg.
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen...of een schreeuwerige show maken.
Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.
Mensen zijn zoals ze zijn, daar verander je weinig meer aan.
En het is net zó dom en leeghoofdig om te blaten over andere mensen.
Wat je zegt, ben jezelf
Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Als iemands gezicht of uitspraken irl of op teevee je niet bevalt, dan zeg je goeiedag, zap je verder of je doet het ding uit.
Wat je zegt, ben jezelf
Ok. We kunnen dit forum wel opdoeken..quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Moeten wij ( fokkers)) nou écht van alles en iedereen wat vinden en dat posten en van de daken schreeuwen of op teevee zeggen...of een schreeuwerige show maken.
Wat je zegt, ben jezelf
Nou ja, volgens mij is Frans een hele goeie, gezellig, ongecompliceerde vent. In het dagelijks leven is het vast een stuk makkelijker om Frans als goede vriend te hebben dan Myrthe van vorige week. Alleen levert dat dus op TV geen hele boeiende gesprekken op.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:37 schreef AnneX het volgende:
Wat je zegt, ben jezelf
quote:Op maandag 12 januari 2015 17:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zet er een kek deuntje onder en je hebt de nieuwste Bauer-meezinger.
Had ik precies hetzelfde. Maar nu heb ik ook wel een fikse antipathie voor die man. Ik vind 'm continu een typetje spelen en dat typetje komt me de neus uit. Jammer, want met Draadstaal kon ik 'm zo nu en dan best waarderen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:55 schreef rubbereend het volgende:
zoals met alles bij Van Koningsbrugge heb ik het idee dat hij een rol speelt.
Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.quote:Op maandag 19 januari 2015 14:56 schreef Elan het volgende:
Gisteren even teruggekeken. Wat een eng wijf was dat zeg! Bah!
Wie is nu de volgende? Fransje Bauer, zijn allemaal herhalingen ofnie??
Keek vorige week via Uitzendinggemist app die met Myrthe terug en die is blijkbaar van 2 januari al.quote:Op maandag 19 januari 2015 15:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar jij naar kijkt w.s. wel, maar het is tot nu toe wekelijks op vrijdag geweest en dat waren geen herhalingen.
Dat is inderdaad wel waar. Soms teveel blijven hangen op momentjes bij gebrek aan echt spannende TV.quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Het is vaak zo flauw geknipt. Waarom moeten we 5 minuten kijken naar dat hij hoest omdat hij zich verslikt? Omdat hij dan tranen in zijn ogen krijgt? Wat een onzin.
Slapjes nog, de oorlog hebben we gelukkig gehad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerste 20 minuten gemist helaas, maar ik kijk. Lijkt me een topshow.
Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Oi, wat tikt hij met zijn ogen. Was me nog nooit opgevallen.
Doet ie altijd. 1 van z'n zenuwtrekken, maar verder is ie vol van zelfvertrouwen...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:06 schreef mootie het volgende:
Oi, wat tikt hij met zijn ogen. Was me nog nooit opgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Mijn godquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:
vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.
Als je je kop boven het maaiveld uitsteekt zijn de azijnpissers er als de kippen bij om je kop er af te hakken. Mooi moment vond ik dat hij zei, gezien wat er mogelijk was leefde ik nog zeer bescheiden, met een Aston Martin, een BMW 7 en nog enkele andere wagensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Verder weinig nieuws gezien of gehoord en vind ik het alleen jammer dat ie z'n beroep niet meer mag uitvoeren, want ik vond hem altijd een sterk strafpleiter met helaas iets te veel pedante en publicitaire trekjes.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:19 schreef W00fer het volgende:
Veel andere advocaten hadden de zaken niet zo kunnen afronden zoals hij dat deed.
Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.quote:
Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:56 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik zie Moszkowicz als iemand die de zaak Wilders prima heeft aangepakt. Ongeacht waar het geld voor zijn betaling vandaan komt, en de hoogte daarvan. Dat hij trots is doet niet ter zake. Hij heeft de zaak Holleeder, waar hij ook aan refereerde in het programma ook prima opgepakt voor zover ik dat heb kunnen zien.
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).quote:Op zondag 25 januari 2015 02:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, ok. Dus je bent zelf ook advocaat, of althans juridisch geschoold?
Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:02 schreef W00fer het volgende:
Nee, maar ik heb wel het e.e.a. gelezen en erover gelezen wat andere advocaten c.q. juristen erover zeiden (niet de negatievelingen zoals Bram dat noemt).
Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?quote:Vind het bijvoorbeeld opmerkelijk wat Nico Meijering nu doet in dat passageproces. Trekt ook een grote mond open tegen het OM, maar hij krijgt niet de kritiek die Bram wel kreeg.
De afwezigheid van kritiek wil niet zeggen dat iemand het beter doet. Het is toch niet zo dat als iemand veel aandacht krijgt, hij het goed of slecht doet? Causaal verband is er niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zou denken dat de waarheid dan ergens in het midden ligt, niet? Waarom zou je de positieve verhalen wel geloven en de negatieve niet?
Ik krijg een beetje het idee dat je geneigd bent te denken dat Bram het goed gedaan heeft, omdat je 'm sympathiek vindt. In plaats van andersom.
[..]
Is dat dan niet een teken dat hij het juist beter aanpakt?
Ja, het viel mij ook altijd op. Een dwangmatige tic misschien.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is altijd wel opvallend geweest, bij Pauw en Witteman enzo. Maar het is nu wel heel extreem ja.
Zoals wie dan bijvoorbeeld?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:19 schreef W00fer het volgende:
Het gaat er mij om dat iemand onterecht veel kritiek krijgt. Akkoord, hij heeft fouten gemaakt. Maar er zijn advocaten die dezelfde fouten maken en er mee weg komen.
Daarbij moest Moszkowicz dat ook direct nuanceren. Hij zei: er zijn anderen die hetzelfde gedaan hebben en er niet voor bestraft zijn. Theo vroeg: is dat bewijsbaar? Het antwoord van Bram zei genoeg: nou ja, men kan het in ieder geval vermoeden. Met andere woorden: nee, bij die anderen is het niet bewezen.quote:Op zondag 25 januari 2015 08:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?
Dat zeg ik niet, ik zeg dat Bram een erg hoge straf krijgt terwijl anderen die zoals jij zeggen hetzelfde doen een lagere straf krijgen of ermee weg komen. Als Bram zegt dat hij als voorbeeld gesteld is voor de sector en dus aangepakt is, geloof ik dat. Er is altijd een zwart schaap, kijk maar naar de voetballerij, daar zijn ze er zo ongeveer koning in.quote:Op zondag 25 januari 2015 08:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
vind ik niet zo'n sterk argument. Er zijn zat mensen die wegkomen met belastingontduiking, fraude, diefstal of moord. Daarom dan maar niemand vervolgen dan?
Er was zeker meer uit te halen. En over dat zwarte geld, en de relaties met criminelen zal lang niet alles zo zijn als er wordt beweerd. Waar rook is is vuur. Op een gegeven moment heeft hij zich gewoon onaantastbaar gewaand. Dat zegt hij ook, ik heb fouten gemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:48 schreef luxerobots het volgende:
Het was nog wel interessant, maar ik heb het idee dat er meer uit te halen zou zijn geweest.
quote:Cabaretière Brigitte Kaandorp, rapper Fresku, politicus Fred Teeven en schrijver Alex Boogers zijn te gast in het nieuwe seizoen van het VPRO-programma 24 Uur met.
Ook wordt een uitzending gewijd aan het vocale hart van De Jeugd van Tegenwoordig: Willie Wartaal, Faberyayo en Vjeze Fur, zo maakte de VPRO dinsdag bekend.
De gastheer is dit seizoen wederom Theo Maassen. De nieuwe reeks is vanaf 10 januari acht weken lang wekelijks te zien bij de VPRO op NPO3.
Het is de tiende reeks van de serie sinds de VPRO in 2008 begon met het uitzenden van het programma.
In de negen eerdere reeksen zijn er in totaal 51 logeerpartijen geweest van 52 gasten. Voor het eerst zijn er dit seizoen, met de komst van De Jeugd van Tegenwoordig, drie gasten tegelijk in de studio.
http://www.nu.nl/media/41(...)t-in-24-uur-met.html
Het originele persbericht begint dan ook met Onder anderen cabaretière Brigitte Kaandorp, rapper Fresku, politicus en voormalig staatssecretaris van justitie Fred Teeven, schrijver Alex Boogers en het vocale hart van De Jeugd van Tegenwoordig: Willie Wartaal, Faberyayo en Vjeze Fur zijn te gast in het nieuwe seizoen van 24 uur met…quote:Op woensdag 25 november 2015 15:40 schreef DO2 het volgende:
8 weken lang wekelijks, met 5 gasten. Dan mis ik er toch nog 3?
Mevrouw de intellectueel.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:54 schreef Copycat het volgende:
Fresku en De Jeugd, daar kijk ik naar uit.
Oké.quote:
Als ze bij elkaar zaten wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:25 schreef VeX- het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig en Teeven.
Dat moet wel prachtige tv opleveren.
2 televisie-optredens (DWDD en Pauw).quote:
Kaandorp niet echt. In haar voorstellingen geeft ze zichzelf toch best bloot. Ik verwacht geen schokkende onthullingen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:01 schreef golfer het volgende:
Ik verwacht van Fresku en De Jeugd helemaal niks.
Teeven en misschien Kaandorp wel leuk.
Kwam ie op mij over als een redelijk introverte jongen.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:08 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
2 televisie-optredens (DWDD en Pauw).
Op mij als een retard.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kwam ie op mij over als een redelijk introverte jongen.
Theo Maassen, aangenaam. Hans Teeuwen is een ander.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:46 schreef Nober het volgende:
Benieuwd naar wat voor deal Teeuwen eruit kan slepen vanavond.
22:00, NPO3.
17 jan: Fresku
24 jan: Mounir Samuel
31 jan: De Jeugd van Tegenwoordig
7 feb: Alex Boogers
14 feb: Thomas Acda
21 feb: Nog niet bekend
28 feb: Brigitte Kaandorp
http://www.vpro.nl/programmas/24uurmet/Gasten-2016.html
Haal dat wel vaker door elkaar, vier letters en zeven letters en beide uit Brabant wie dat ooit verzonnen heeft die moeten ze kapot schieten da zeg ik!quote:Op zondag 10 januari 2016 10:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Theo Maassen, aangenaam. Hans Teeuwen is een ander.
Waarom is dat jammer? Ik kijk juist het meeste uit naar Fred: ik vind dat zo'n ontzettende lul, ben benieuwd hoe hij in deze setting zal zijn. Ik vind De Jeugd van Tegenwoordig een stuk minder boeiend. Met z'n drieën: daar komt dus niks interessants uit.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer van Fred ook, de staatsgevaarlijke idioot.
Waarom zou dat uitgewerkt zijn? Ik vind het format nog steeds razend interessant en ook de gastenlijst dit jaar is leuk. Kaandorp, Teeven, Acda. Maar vooral gasten waar je niks van verwacht kunnen hier juist erg boeiend zijn. Zou best wat vaker politici willen zien.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit format niet een beetje uitgewerkt?
Ik niet. Precies de reden waarom Wouter Bos ook altijd weigerde. Actieve politici zijn 24 uur op hun hoede om geen uitglijer te maken.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer? Ik kijk juist het meeste uit naar Fred: ik vind dat zo'n ontzettende lul, ben benieuwd hoe hij in deze setting zal zijn. Ik vind De Jeugd van Tegenwoordig een stuk minder boeiend. Met z'n drieën: daar komt dus niks interessants uit.
Zou best wat vaker politici willen zien.
"Had jij vroeger veel meisjes?" aan Teeven vind ik dus wel een leuke vraag. Het gaat om de mens erachter: hoe was Teeven vroeger? Die Teeven-deal boeit me in dit programma totaal niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik niet. Precies de reden waarom Wouter Bos ook altijd weigerde. Actieve politici zijn 24 uur op hun hoede om geen uitglijer te maken.
Teeven is nooit op zijn hoede, die vindt zichzelf zo goedquote:Op zondag 10 januari 2016 13:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik niet. Precies de reden waarom Wouter Bos ook altijd weigerde. Actieve politici zijn 24 uur op hun hoede om geen uitglijer te maken.
quote:
Nog even en ze doen Enzo Knol en kornuiten, je-weet-wel van die onzin op youtube voor 7 jarigen.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 14:45 schreef tong80 het volgende:
17 jan: Fresku Wie
24 jan: Mounir Samuel Wie
31 jan: De Jeugd van Tegenwoordig Wie
7 feb: Alex Boogers Wie
21 feb: Nog niet bekend Zangeres zonder naam
Dus jullie willen liever mensen die jullie door en door al kennen? Ik weet ook niet wie Mounir Samuel en Alex Boogers zijn. Kan zomaar interessant worden dus. In principe zou dit programma ook met onbekende mensen kunnen. Ik snap het probleem nietquote:
Jij maakt er een probleem van. Ik vraag me alleen af wie het zijn. Al zetten ze er Mien de Kut uit de Agnietenstraat neer. Het is alleen leuker te kijken waar je al iets van weet om er vooraf iets achteraf over te kunnen vinden.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie willen liever mensen die jullie door en door al kennen? Ik weet ook niet wie Mounir Samuel en Alex Boogers zijn. Kan zomaar interessant worden dus. In principe zou dit programma ook met onbekende mensen kunnen. Ik snap het probleem niet.
Wie zijn hetquote:Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef MrSalazar het volgende:
Eigenlijk vind ik de jeugd van tegenwoordig waarschijnlijk nog triester dan fresku. Daar gaat helemaal niks uitkomen.
-De Bims
Ik lees hier toch echt dat je er een soort van probleem mee hebt. En dat je De Jeugd van Tegenwoordig niet kent vind ik wel een beetje verontrustend. Dat is inmiddels al tien jaar de absolute top van de Nederlandse muziekscene.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij maakt er een probleem van. Ik vraag me alleen af wie het zijn. Al zetten ze er Mien de Kut uit de Agnietenstraat neer. Het is alleen leuker te kijken waar je al iets van weet om er vooraf iets achteraf over te kunnen vinden.
Eens. Ik kende Myrthe van der Meer voorheen ook niet, maar vond dat één van de boeiendste uitzendingen (met Theo althans).quote:Op zondag 10 januari 2016 18:03 schreef Stofje het volgende:
Dus jullie willen liever mensen die jullie door en door al kennen? Ik weet ook niet wie Mounir Samuel en Alex Boogers zijn. Kan zomaar interessant worden dus. In principe zou dit programma ook met onbekende mensen kunnen. Ik snap het probleem niet.
Ik ken ze wel. Dat het de absolute top is in Nederland vind ik verontrustender.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Stofje het volgende:
En dat je De Jeugd van Tegenwoordig niet kent vind ik wel een beetje verontrustend. Dat is inmiddels al tien jaar de absolute top van de Nederlandse muziekscene.
Kon Theo Maassen zelf niet ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |