Kon Theo Maassen zelf niet ?quote:
Die vind ik zo dom. Zeker als ze bij elkaar zijn komt er alleen maar domme klets uit. Ik ga denk ik wel kijken om me te ergeren.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:37 schreef MrSalazar het volgende:
Eigenlijk vind ik de jeugd van tegenwoordig waarschijnlijk nog triester dan fresku. Daar gaat helemaal niks uitkomen.
-De Bims
quote:Op zondag 10 januari 2016 22:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die vind ik zo dom. Zeker als ze bij elkaar zijn komt er alleen maar domme klets uit. Ik ga denk ik wel kijken om me te ergeren.
Net een photoshop.quote:Op zondag 10 januari 2016 22:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
[Img]http://fakka.nl/wp-content/uploads/2015/11/Capture64.jpg[img]
Houd jij ook van worst, Wauke?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
En vergeet "echte mannen eten worst" niet.
Ik mis nog de "Doktoren haten haar".quote:Op zondag 10 januari 2016 22:33 schreef bloodymary1 het volgende:
En vergeet "echte mannen eten worst" niet.
Ben jij er vandaag dan?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi programma, wel een kut gast vandaag.
Ook niet met een geile chick?quote:Op zondag 10 januari 2016 22:44 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zou echt niet 24 uur lang met iemand in een kamer willen zitten.
Ja dat is dan 't enige wat ik kan hebben, en dan nog moet 't een bijzondere zijn anders wordt het vervelend.quote:
Dat zal 'm geruststellen.quote:Op maandag 11 januari 2016 00:04 schreef golfer het volgende:
Hij viel mij 100 % mee, die Teeven.
Natuurlijk blijft ie constant op z'n hoede als politicus hoe vaak en via hoeveel verschillende ingangen Theo hem ook over die deal probeerde uit te lokken, maar soms kwam hij wel degelijk oprecht over.
En ik hoop voor hem dat er iets aan die aangezichtskwaal kan worden gedaan, zodat ie niet constant z'n bril op en af hoeft te zetten en bij z'n oogzenuw hoeft te wrijven.
Dan heb je dus écht onder een steen gezeten, of je met allerlei hipster dingen bezig gehouden.quote:
Stiekem harkt ie met die onzin meer dan een ton per jaar binnen, naar schattingen. Zelfs al is het de helft, dan is het nog zeer netjes.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Nog even en ze doen Enzo Knol en kornuiten, je-weet-wel van die onzin op youtube voor 7 jarigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |