• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Waar is dat ook alweer vanquote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef Joosie200 het volgende:
Lapo-hunter heur... ik had Gummiwaren paraat staan
Glad ijs dit.quote:
Ga ik ook doen denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik vier jaar over mijn bachelor rechtsgeleerdheid doe
Ach, donder op.quote:
Paxcon en ik zijn soulmattiesquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en ik zijn soulmatties
Toen ik bij hem thuis was, ging ik op z'n FOK!account en heb ik jou een note gegeven
Ze zijn niet bijzonder positief over je achter de schermen, zou maar oppassen als ik jou was
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en ik zijn soulmatties
Toen ik bij hem thuis was, ging ik op z'n FOK!account en heb ik jou een note gegeven
Ze zijn niet bijzonder positief over je achter de schermen, zou maar oppassen als ik jou was
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij ben ik de 10 notes gepasseerd.
quote:
Ik snap dat je niet mag lekken, maar ik ben niet gebonden aan de FOK!crewregels. Sorry alvast.quote:
Je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat je beneden verwachting presteert, dat is een hele last minderquote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Yreal het volgende:
mijn bacheloressay is zo slecht dat het zeer doet
Haviltex en Quint / Te Poel, dan houdt het wel op qua niet-fiscaal. Geen idee waar Quint / Te Poel over gaat trouwens.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik vraag me altijd af of Erik oprecht geen andere arresten weet
Kom kom, jij kan ook nog wel wat dingen uit inleiding en aansprakelijkheidsrecht noemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haviltex en Quint / Te Poel, dan houdt het wel op qua niet-fiscaal. Geen idee waar Quint / Te Poel over gaat trouwens.
Kelderluik?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom kom, jij kan ook nog wel wat dingen uit inleiding en aansprakelijkheidsrecht noemen.
Op het slachtoffer ook denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Blistering het volgende:
Taxibus-arrest heeft het meest indruk gemaakt op mij tot nu toe.
Hollende kleurling vooropquote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Yreal het volgende:
En de nodige racistische arrestnamen uit strafrecht...
Hollende negertquote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Yreal het volgende:
En de nodige racistische arrestnamen uit strafrecht...
Verhuizende zusjes.quote:
quote:
De gezamenlijke douche na afloop was elke keer weer genieten he, boefje.quote:
quote:
Hij ligt waarschijnlijk nog dubbel van het lachen.quote:
Je kent me goedquote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij ligt waarschijnlijk nog dubbel van het lachen.
Terecht. Lekker vals en beetje onder de gordel. Perfect dus.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij ligt waarschijnlijk nog dubbel van het lachen.
Zijn dan al die vervelende huisgenoten van het internet af zodat je fatsoenlijk kan kijken?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga straks nog even een college vennootschapsbelasting klappen
Ik hoop het maar anders gaan er koppen rollenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn dan al die vervelende huisgenoten van het internet af zodat je fatsoenlijk kan kijken?
van D zal je geen last hebben!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar anders gaan er koppen rollen
er lukt hier ook veel nietquote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Yreal het volgende:
Bah. Ik moet een mailtje gaan sturen dat het essay schrijven echt nog niet lukt
is ze raakbaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weetniet, kwam wel weer een meisje in
ik hoop t voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan ik nog geen uitspraken over doen
daar hoef ik gelukkig even niet aanquote:Op maandag 12 januari 2015 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
er lukt hier ook veel nietik ben vies bang voor de tentamens de komende weken
ik ga huilen
Maart pas toch? Of was het augustus? Succes met je writersblock qua bacheloressayquote:
Waarover gaat je essay?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Yreal het volgende:
Bah. Ik moet een mailtje gaan sturen dat het essay schrijven echt nog niet lukt
Wow dit is echt hilarisch, ik speel nu een soort race dat de rechtsregels van links naar rechts langskomen op hoge snelheid en dan moet ik de naam van het arrest invullen voor punten. En elk level krijg je nieuwe levens.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:19 schreef Ties02 het volgende:
Maar eens zo'n overhoorprogramma gebruiken voor de arresten
Denk 09:00 uurquote:Op maandag 12 januari 2015 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
Dafuq, wanneer gaan de werkgroepinschrijvingen open voor blok3/4? Dacht nu om 08:00 uur?
Succes met dat vak, gezien de laatste slagingspercentages.. then again, als je met handels A een goed cijfer had lijkt me dat ondernemingsrecht 1 je toch goed af zou moeten gaan no?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:06 schreef Ties02 het volgende:
Hmm Ondernemingsrecht 1 maar erbij geklikt
Wordt een rustig semestertje zo
Handels A een 9, RPPV een 8quote:Op maandag 12 januari 2015 08:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Succes met dat vak, gezien de laatste slagingspercentages.. then again, als je met handels A een goed cijfer had lijkt me dat ondernemingsrecht 1 je toch goed af zou moeten gaan no?
Uit het artikel blijkt vrij duidelijk hoe ze er op komen.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:12 schreef Accursius het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)557/?akamaiType=FREE
Hoe komen ze erop, wel jammer voor de mensen uit Zwitserland.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:06 schreef Ties02 het volgende:
Zo, lekker geslapen. Straks weer ontbijt.
Wat een leef
Nee daarom, saai gedoe, geen renteaftrekquote:Op maandag 12 januari 2015 11:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Vond dat niet al te ingewikkeld.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
forfaitair rendement van box3 met draagkracht beginsel.
Yreal ook niet, don't worry.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Daar weet ik geen fuck over. Succes.
quote:
Onder de gordelquote:
Ziek hé. Wat een serie.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:28 schreef Accursius het volgende:
Trailer van House of Cards
[ afbeelding ]
Meid, wat leuk voor je!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:49 schreef Blistering het volgende:
Oh ik hoef blijkbaar maar 2 boeken te bestellen voor de derde periode![]()
Studieboek materieel strafrecht voor kernvak Straf, en Kern van het internationaal publiekrecht voor kernvak Internationaal en Europees recht.
Nice
Dat vind ik nou ookquote:
Heel vreemd, sinds ik studeer gaat het om 08:00 open, nu om 13:00?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
Dafuq, wanneer gaan de werkgroepinschrijvingen open voor blok3/4? Dacht nu om 08:00 uur?
Vakinschrijving al om 08:00 uur, dus voor de tentameninschrijving.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heel vreemd, sinds ik studeer gaat het om 08:00 open, nu om 13:00?
Iig, ingeschreven voor registergoederenrecht, FAR en CS1.
Raar.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vakinschrijving al om 08:00 uur, dus voor de tentameninschrijving.
Werkgroepen pas net om 13:01 uur
Perfect rooster weer samengesteldquote:
Vetquote:Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef Joosie200 het volgende:
En als kers op de taart: geschiedenis van de Europese rechtswetenschap. Volgens een vriend die dat vorig jaar had gevolgd is dat gewoon een herhaling van RGS1
Moet je zelf weten. Ik heb het gewoon gedaan als plan-b, zo verzeker ik mijzelf van 4 kansen voor die vakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Etsu het volgende:
mort ik ook inschrijven voor handels en straf3?
Wel goeie idd. Als t goed is kan je later uitschrijven toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Ik heb het gewoon gedaan als plan-b, zo verzeker ik mijzelf van 4 kansen voor die vakken
Precies mijn idee. Als ik ze toch fix in de oude samenstelling als recidivist is het vinkje zo uitgeschakeld in Progressquote:Op maandag 12 januari 2015 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel goeie idd. Als t goed is kan je later uitschrijven toch?
Mja, ach als je maar ingeschreven staat boeit mij het geen klap dat het een onoverzichtelijke bende isquote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef Etsu het volgende:
Done.
[ afbeelding ]
Wat een onoverzichtelijke bende.
Ik bewaar alles. Wil later een muur vol met boekenkastenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:15 schreef Blistering het volgende:
Bewaren jullie eigenlijk jullie studieboeken? Of gaan ze weer de verkoop in na een periode?
Alles bewaardquote:Op maandag 12 januari 2015 13:15 schreef Blistering het volgende:
Bewaren jullie eigenlijk jullie studieboeken? Of gaan ze weer de verkoop in na een periode?
Mja.. is ook weer zo. Bovendien heb ik mijn capita bundel met precies al die WG vragenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Etsu het volgende:
Waarom zou je de werkgroepen voor handels opnieuw volgenAls het goed is, heb je de antwoorden al
![]()
Als ik handels opnieuw moet doen, ga ik niet naar de colleges/wg's. Heeft toch geen zin.
Blij dat je Capita hebt gedaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. is ook weer zo. Bovendien heb ik mijn capita bundel met precies al die WG vragen
Bij mij is het gewoon de eerste keer dat ik het vak volg, of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Etsu het volgende:
Waarom zou je de werkgroepen voor handels opnieuw volgenAls het goed is, heb je de antwoorden al
![]()
Als ik handels opnieuw moet doen, ga ik niet naar de colleges/wg's. Heeft toch geen zin.
Ik heb handelsrecht afgelopen blok gevolgd, maar ga het tentamen niet maken. Pak hem in de herkansing in blok 3. Als ik daarvoor faal, heb ik alsnog 2 nieuwe kansen in blok 4. Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:19 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon de eerste keer dat ik het vak volg, of bedoelde je dat niet?Dat was dus ook waarom het fout liep, je mag het vak niet én in het eerste semester, én in het tweede semester volgen. Als je 'm eerste semester niet haalt mag je 'm pas het volgende studiejaar weer doen geloof ik
Waarom zou je handelsrecht nieuwe stijl tentamen makenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ze met 1 per cluster nou bedoelen? Is toch logischer om te zeggen: 1 per semester? Want die werkgroepen kunnen me gestolen worden, als ik maar handelsrecht nieuwe stijl tentamen kan maken later dit jaar. Maar daarvoor heb je een vakinschrijving nodig, die niet kan omdat ik handels b oud al ingeschreven heb staan.
Das dus de vraag. Automagisch gaat dat dus niet, want de inschrijving voor handelsrecht nieuwe stijl ist verboten als je handelsrecht oude stijl al in Progress hebt staanquote:Op maandag 12 januari 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb handelsrecht afgelopen blok gevolgd, maar ga het tentamen niet maken. Pak hem in de herkansing in blok 3. Als ik daarvoor faal, heb ik alsnog 2 nieuwe kansen in blok 4. Dat bedoelde ik.Jij ook als het goed is.
Handels B nieuwe stijl danquote:Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je handelsrecht nieuwe stijl tentamen makenJe hebt handelsA al toch.
Ik snap het niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Handels B nieuwe stijl danMaar dat blokken ze dus door mijn eerdere inschrijving voor het recidive vak
Ja precies, ben dus bang dat ik kan fluiten naar 4 kansen dit jaar voor straf en handelsquote:Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef underground1009 het volgende:
Ben bang dat het niet kan JoosieTentameninschrijving is nu gekoppeld aan vakinschrijving toch?
Handelsrecht (nieuw stij... RGBHA00010 1 per clusterquote:Op maandag 12 januari 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap het niet.Als ik me weer uitschrijf voor handels blok 4, dan zie ik de optie gewoon om ingeschreven te staan voor handels nieuwe stijl, handels A en handels B
Lieve schat. In blok 4 kan je ook handels A of handels B oude stijl volgen, dus 4 kansen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja precies, ben dus bang dat ik kan fluiten naar 4 kansen dit jaar voor straf en handelsDacht aan het begin dit jaar: mooi, als ik faal bij de oude samenstelling, dan sluit ik wel aan bij de vakken nieuwe stijl. Maar daar steken ze dus een stokje voor
meidquote:Op maandag 12 januari 2015 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja precies, ben dus bang dat ik kan fluiten naar 4 kansen dit jaar voor straf en handelsDacht aan het begin dit jaar: mooi, als ik faal bij de oude samenstelling, dan sluit ik wel aan bij de vakken nieuwe stijl. Maar daar steken ze dus een stokje voor
Volgen kan me geen zak uitmaken, je moet vakinschrijving hebben om tentamen te maken. En dat kan niet.quote:
Kijk je wel bij het goede semester?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Handelsrecht (nieuw stij... RGBHA00010 1 per cluster
Handelsrecht A (oude sti... RGBHA00304 1 per cluster
Handelsrecht B (oude sti... RGBHA00105 1 per cluster
Dit staat er bij de opengestelde vakkeninschrijving. En waarom?
Omschrijving Vakcode Datum EC Afmelden
College 2014-2015
Handelsrecht B (recidivi... RGBHA00105 Gesloten
Omdat die al op gesloten staan kan ik hem niet meer eruit knikkeren
2e semester/Blok 3+4 kijk ik. Of wil je zeggen dat bij 1e semester/Blok1+2 het nog wel mogelijk is de oude vakken eruit te kieperen?quote:
Nee, dat moet je niet doen, anders mag je het tentamen zaterdag niet maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
2e semester/Blok 3+4 kijk ik. Of wil je zeggen dat bij 1e semester/Blok1+2 het nog wel mogelijk is de oude vakken eruit te kieperen?
Dat zijn de werkgroepen!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat moet je niet doen, anders mag je het tentamen zaterdag niet maken.
Maar ik snap het niet, want ik kan gewoon inschrijven voor straf3 en handels nieuwe stijl (en ook voor oude stijl, maar dat mag ik niet volgen omdat ik geen recidivist ben).
Ik heb:quote:Op maandag 12 januari 2015 13:26 schreef underground1009 het volgende:
Om op de roosters terug te komen, best aardig geregeld vind ik
Derde periode vrijdags vrij, en in de even weken alleen een werkgroep van recht en info, de oneven weken alleen een hoorcollege voor dat vakJur. Aspecten en computercriminaliteit zijn allebei alleen 2 uur hoorcollege per week, en bestuursrecht 1 een hoorcollege een een recidivisten(avond-)werkgroep
Nee, ik kan bij 'Nestor en Auto Tent.inschr' gewoon aanvinken.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zijn de werkgroepen!Die kan ik ook gewoon aanvinken, heb ik ook gedaan. Maar ik kan niet straf 3/handels nieuwe stijl aanvinken want: 1 per cluster.
Ik nu pas. Eerder werd het geblokt :Squote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik kan bij 'Nestor en Auto Tent.inschr' gewoon aanvinken.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik nu pas. Eerder werd het geblokt :S
ik heb al sinds november geen college meer gehad. Mis het wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb:
Woensdag 15-17 werkcollege
Donderdag 9-11 hoorcollege
de rest vrij
BAM.
Waarom nou handelsrecht nieuwe stijlquote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker onoverzichtelijke bende indeed
Omdat deze smaakjes te kiezen zijn:quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom nou handelsrecht nieuwe stijldat moet je niet doen want dat betekent dat je gezeik krijgt omdat je handels A al hebt gehad en dan dubbele studiepunten krijgt
Vorig blok en dit blok iedere dag colleges (8 vakken in totaal), dus ben wel even toe aan rust.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb al sinds november geen college meer gehad. Mis het wel.
Oude stijl wordt in blok 4 wel opnieuw aangeboden, net zoals dit blok.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat deze smaakjes te kiezen zijn:
Handelsrecht (nieuw stij... RGBHA00010 Aangemeld
Handelsrecht A (oude sti... RGBHA00304 1 per cluster
Handelsrecht B (oude sti... RGBHA00105 1 per cluster
Oude stijl is afgelopen semester al aangeboden. Die komt niet opnieuw terug. Nieuwe stijl wel.
In dat geval: *ninja-edit op Progress*quote:Op maandag 12 januari 2015 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oude stijl wordt in blok 4 wel opnieuw aangeboden, net zoals dit blok.
https://nestor.rug.nl/bbc(...)%20Recht_stud%20.pdf
"Het vak Handelsrecht B (5 ec) wordt in 1415 apart gehandhaafd en getoetst voor recidivisten in Ib én in 2b. Het vak bestaat uit een deel van het onderwijs van het nieuwe vak Handelsrecht (10-ec) dat in 1415 ook in 1b én 2b wordt aangeboden. Vanaf 1516 wordt het definitief aangeboden in 2b."
De eeuwige struggle die Fok heet, herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slecht. Heb andere dingen aan mijn hoofd op dit moment.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
De eeuwige struggle die Fok heet, herkenbaar
Het heeft wel met FOK! te maken ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
De eeuwige struggle die Fok heet, herkenbaar
Al gedaan.quote:
Mooi. Dat had ook een aanfluiting geweest als dat er kwam.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:40 schreef Tchock het volgende:
De PvdA heeft per ongeluk een motie weggestemd waar ze voor waren in de chaos rond de vrijeartsenkeuze
http://m.parool.nl/parool(...)NavigationItemId=124
Lekker dan. Maar het is ook wel sneaky die manier van stemmen, waarbij er enkel een naam/nummer aan de motie gegeven wordt. Als je als kamerlid dan niet voldoende ingelicht bent door de nieuwe woordvoerder op dat gebied, tja.. dan is een fout snel gemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:40 schreef Tchock het volgende:
De PvdA heeft per ongeluk een motie weggestemd waar ze voor waren in de chaos rond de vrijeartsenkeuze
http://m.parool.nl/parool(...)NavigationItemId=124
Volslagen ridicuul. Gaat dan de politie snorfietsen weren aan de stadsgrens?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker dan. Maar het is ook wel sneaky die manier van stemmen, waarbij er enkel een naam/nummer aan de motie gegeven wordt. Als je als kamerlid dan niet voldoende ingelicht bent door de nieuwe woordvoerder op dat gebied, tja.. dan is een fout snel gemaakt.
Ik las het vanochtend. De ironie wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)l-offline-halen.html
Definieer haatcontent eens. Voor de moslims zijn die verachterlijke cartoons haatcontent die op gepaste wijze bestreden moet worden (in hun ogen, niet mijn mening). Voor de westerse regeringen de Jihad websites en fora. Nu brengen ze zo'n regel nog op zo'n manier in: ter voorkoming van [insert zus en zo]. Straks vallen leuzen tegen het Koningshuis en het politieke bestel onder haatcontent. Das zo'n vaag begrip als maar kan zijn, want wat de een haatcontent vindt, is voor de ander maatschappijkritische content.
Die had je dan ook in een brievenbus moeten doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:46 schreef Yreal het volgende:
Gister naar de AH gelopen, nog steeds van de kaart
Spot is grappiger.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die had je dan ook in een brievenbus moeten doen.
Ik pretendeer dan ook nergens grappiger te zijn dan Spot.quote:
Moggequote:Op maandag 12 januari 2015 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
Definieer haatcontent eens. Voor de moslims zijn die verachterlijke cartoons haatcontent die op gepaste wijze bestreden moet worden (in hun ogen, niet mijn mening). Voor de westerse regeringen de Jihad websites en fora. Nu brengen ze zo'n regel nog op zo'n manier in: ter voorkoming van [insert zus en zo]. Straks vallen leuzen tegen het Koningshuis en het politieke bestel onder haatcontent. Das zo'n vaag begrip als maar kan zijn, want wat de een haatcontent vindt, is voor de ander maatschappijkritische content.
Pretendeert niemand, want spot is de shitquote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook nergens grappiger te zijn dan Spot.
Ik vind het ook dubieus. Sites die oproepen tot geweld kunnen niet, maar andere extremistische sites vallen net zo goed onder de vrijheid van meningsuiting als cartoons over Mohammed.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
Wanneer roept iets op tot geweld? Staat het niet op gespannen voet met vrijheid van geloof als het oproepen tot een gewapende strijd tegen ongelovigen letterlijk uit een religieus boek komt? Ik vind het zo achterlijk populistisch dat dit weer gelijk naar buiten komt.. dat zie je aan alles en wellicht nog wel het meest aan de update op het artikel: er komt geen extra wetgeving. Het is gewoon wat henk en ria willen horen op het woonwagenkamp in een willekeurige grote stad. Bah.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook dubieus. Sites die oproepen tot geweld kunnen niet, maar andere extremistische sites vallen net zo goed onder de vrijheid van meningsuiting als cartoons over Mohammed.
Precies. De ironie wil dat ze hiermee terrorisme of potentieel terrorisme beter kunnen bestrijden/voorkomen. Maar je doet dan als overheid precies wat de terroristen willen: nog meer kolen op de molen, nog meer olie op het vuur. Dus je wakkert het vuurtje aan, laat nieuwe vonken zo omslaan in een nieuwe aanslag.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik las het vanochtend. De ironie wel.
Heb je de band al binnen?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mogge
Ja god, er zitten tegenwoordig vrij veel domme mensen in de volksvertegenwoordiging. Het gaat meer om politiek spel en gebrabbel dan daden waar het volk wat aan heeft, en dan in de zin van het algemeen belang.
Precies. Zelfs fundamentalisten (be it christenen/joden of moslims) hebben gewoon de vrijheid van meningsuiting. Dat gaat ook op bij meningen die je als westers land niet bevallen (zeg Jihadistische gedachtengoed) Waarom wel pal staan voor wat Charlie Hebdo deed en de mening van IS/Al Qaida/Boko Haram (das de groepering die onbelicht blijft in het nieuws) dan via ISP's of hostingproviders willen filteren op het internetquote:Op maandag 12 januari 2015 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook dubieus. Sites die oproepen tot geweld kunnen niet, maar andere extremistische sites vallen net zo goed onder de vrijheid van meningsuiting als cartoons over Mohammed.
Nee, ik ga woensdag ophalenquote:
Alsof zo'n topper als jij niet gewoon alles haaltquote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
De reisjes worden alweer gepland voor het nieuwe jaarIk voorzie tot nu toe 4 vakanties
Verder wel keidruk jaar qua studie..
Nouja, ik loop wel nominaal en alles maar ik heb wel een drukke planning tweede half jaar! 52 EC in één semester vind ik een vrije druk verhaal. Zeker omdat er wel grote vakken als Burgerlijk 2, Bacheloressay en Ondernemingsrecht in zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof zo'n topper als jij niet gewoon alles haalt
Dat kan jij best. kom kom...quote:Op maandag 12 januari 2015 14:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, ik loop wel nominaal en alles maar ik heb wel een drukke planning tweede half jaar! 52 EC in één semester vind ik een vrije druk verhaal. Zeker omdat er wel grote vakken als Burgerlijk 2, Bacheloressay en Ondernemingsrecht in zitten
En waar gaat de reis naartoe?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
De reisjes worden alweer gepland voor het nieuwe jaarIk voorzie tot nu toe 4 vakanties
Verder wel keidruk jaar qua studie..
Oh het gaat zeker wel lukken, maar wel een uitdaging om in dit verhaal dan de combinatie te zoeken met werk en vakanties. Het is ook zo dat ik naast de huidige planning ook nog een vervolgcursus Chinees wil doen, maar dat wordt waarschijnlijk april.quote:
Nu onder voorbehoud op de planningquote:
Ach man je bent nog jong!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnenkort geen werk meer he, dus moet even oppassen met geld uitgeven.
Ik ben afhankelijk van mijn studievoortgang.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoop het.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ach man je bent nog jong!
En je hebt huurinkomsten of niet?
Waar wil je heen?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van mijn studievoortgang.
Ik heb een leuk lijstje van landen:quote:
Lijkt me allemaal tof.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een leuk lijstje van landen:
• Cuba;
• Argentinië;
• Taiwan;
• Malediven;
• IJsland;
• Indonesië.
Dublin was wat mij betreft niet echt de moeite. Grauwe ellende.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal tof.
Ik hoop dat ik Australië en Nieuw-Zeeland kan pakken dit jaar, maar denk het niet.
En misschien ook Dublin met 2 FOK!kers, maar is nog niet helemaal zeker.
Eerst maar Romeins Recht halen.
Dus je moet Ties en Pax nog inlichten?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal tof.
Ik hoop dat ik Australië en Nieuw-Zeeland kan pakken dit jaar, maar denk het niet.
En misschien ook Dublin met 2 FOK!kers, maar is nog niet helemaal zeker.
Eerst maar Romeins Recht halen.
Had dan ook overplaatsing gevraagd. Hadden ze je vast wel gegeven met zo'n staat van dienst.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dublin was wat mij betreft niet echt de moeite. Grauwe ellende.
Ok.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je moet Ties en Pax nog inlichten?
Dat heb ik al 5x gevraagd en allemaal negatief beantwoord.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Had dan ook overplaatsing gevraagd. Hadden ze je vast wel gegeven met zo'n staat van dienst.
ga naar barcaquote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland dan? Dat kwam ook ter sprake.
[..]
Ok.
harry potter toerquote:Op maandag 12 januari 2015 14:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schotland zou ik ook best eens willen zien.
Ik ben nooit in dat hele Spanje geweest.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Prachtige stad, veel te zien en beleven
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg dat moet ik zien
PAXCON !!!!!!!!!
Dus toch!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.
[..]
Ok.
Edinburgh is een aanrader. Hele toffe stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sagradia de familia , of hoe je het spelt. FENOMENAALquote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nooit in dat hele Spanje geweest.Alleen naar Fueteventura.
Arme Tiesquote:
Vanaf einde van het jaar rijdt die door naar Amsterdamquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Wil nog wel een keertje de Eurostar pakken ipv Thalys. En dan mid-weekje London inclusief studio-tour
Boek gewoon een vliegticket voor 40 euro naar een willekeurige stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ties heeft het heel druk met hele dagen slapen, denk dat het beter is voor hem.
Nee man, ik wil niet naar een stad waar ik al geweest ben.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Boek gewoon een vliegticket voor 40 euro naar een willekeurige stad.
in barca ben je nog niet geweestquote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, ik wil niet naar een stad waar ik al geweest ben.
Maar ik wil niet naar Barca.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Barca.Is de hoofdstad van catalonieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke bezigheid. En ze moeten ook aan bepaalde eisen voldoen, dus vind t wel leuk om op zoek te gaan in de vakantie en souvenierwinkeltjes af te struinen.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spaar ze alle.. dan ben je nog wel even bezig
Nope, ben ook zoekendequote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef underground1009 het volgende:
Joosie of andere volgers van IT-recht aan de RuG hier die toevallig nog meer tentamens/oefenvragen hebben voor IT dan alleen dat tentamen dat op Nestor staat?
die hoort eigenlijk boven op mn afzuigkap zeg maar, want daar wil ik de staten van de VS hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie kent het niet, dat prachtige land Hawaii.
Doe als Yreal en je hebt ze zo allemaal zonder al te veel geld uit te geven. Ryanair & Easyjet, jwz.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spaar ze alle.. dan ben je nog wel even bezig
Voor Europa kun je dat prima doen ja, gewoon een Yrealtje doenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe als Yreal en je hebt ze zo allemaal zonder al te veel geld uit te geven. Ryanair & Easyjet, jwz.
Is ook nog eens uit 2010, vraag me dus af of die wel een beetje vergelijkbaar zal zijn met die van dit jaar, nieuw boek en zoquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe als Yreal en je hebt ze zo allemaal zonder al te veel geld uit te geven. Ryanair & Easyjet, jwz.
NSA is gealarmeerd, dat je het even weet.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
die hoort eigenlijk boven op mn afzuigkap zeg maar, want daar wil ik de staten van de VS hebben.
ja maar ik wil niet alleen. wil niet weer het risico lopen dat ik vast kom te zitten op het vliegveld zoals in LA.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
warschauw, 28e
boedapest, 37e
rome, 23e
praag, 60e,
madrid, 40e
oslo, 22e,
lissabon, 30e,
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
warschauw, 28e
boedapest, 37e
rome, 23e
praag, 60e,
madrid, 40e
oslo, 22e,
lissabon, 30e,
Rome/Oslo voor 45 euro?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
warschauw, 28e
boedapest, 37e
rome, 23e
praag, 60e,
madrid, 40e
oslo, 22e,
lissabon, 30e,
Gewoon ter plekke een mooie hunk scoren. Enne, ook met een groep kom jij het vliegtuig niet in zonder boarding pass..quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet alleen. wil niet weer het risico lopen dat ik vast kom te zitten op het vliegveld zoals in LA.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon ter plekke een mooie hunk scoren. Enne, ook met een groep kom jij het vliegtuig niet in zonder boarding pass..
Dat zijn retour prijzenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rome/Oslo voor 45 euro?Welke data? Kan ik ook gaan cityhoppen naast Parijs en Amsterdam
Gewoon skyscanner.com of ryanair.quote:
ben al in praag en lissabon geweest, maar toen spaarde ik nog geen koelkastmagneetjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
warschauw, 28e
boedapest, 37e
rome, 23e
praag, 60e,
madrid, 40e
oslo, 22e,
lissabon, 30e,
Oslo Torp (TRF) stond er net. Maar ik heb die van 22 euro al gevonden, natuurlijk doordeweeks.quote:
Vergeet Europa niet (al is Ijsland technisch gezien Europa)quote:Op maandag 12 januari 2015 14:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een leuk lijstje van landen:
• Cuba;
• Argentinië;
• Taiwan;
• Malediven;
• IJsland;
• Indonesië.
Is mooi, al is Edinburgh meer aan te raden dan Glasgow. Maar sowieso dan de highlands in of evt. cairngorms.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ok.
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schotland zou ik ook best eens willen zien.
ditquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Edinburgh is een aanrader. Hele toffe stad.
Ik stuur van alle vakanties naar m'n tante, die heeft hele koelkast zowat volquote:
brussel is ook ubercheap. Vooral nu er een directe trein heen gaat is dat een prima optie.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oslo Torp (TRF) stond er net. Maar ik heb die van 22 euro al gevonden, natuurlijk doordeweeks.
Ik wil ze liever zelf halen ipv dat ik ze krijg.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vergeet Europa niet (al is Ijsland technisch gezien Europa)
[..]
Is mooi, al is Edinburgh meer aan te raden dan Glasgow. Maar sowieso dan de highlands in of evt. cairngorms.
[..]
[..]
dit
[..]
Ik stuur van alle vakanties naar m'n tante, die heeft hele koelkast zowat vol
Ga dan naar Praag oid, beterquote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
brussel is ook ubercheap. Vooral nu er een directe trein heen gaat is dat een prima optie.
Ja snap ik, maar m'n tante die woont niet in Nederland en krijgt van ons alle magneetjes.. dat is wel coolquote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ze liever zelf halen ipv dat ik ze krijg.
Mijn stiefvader spaart ook bankbiljetten van alle landen. Oude en nieuwe bankbiljetten. Van honderden jaren terug en de euro. Hij heeft al 12 mappen vol ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar m'n tante die woont niet in Nederland en krijgt van ons alle magneetjes.. dat is wel cool
Zelf zou ik het ook niet waarderen hoor
Zelf spaar ik bankbiljetten van de landen waar ik ben geweest en soms van die 'patches'. Al vind ik het lelijk om die vlaggetjes en patches op je tas te maken
Als mijn ouders dood zijn erf ik de helft van een derde van een vrij kekke muntenverzameling.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn stiefvader spaart ook bankbiljetten van alle landen. Oude en nieuwe bankbiljetten. Van honderden jaren terug en de euro. Hij heeft al 12 mappen vol ofzo.
oh ik gooi gewoon wat geld in een bakje, zo professioneel ben ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn stiefvader spaart ook bankbiljetten van alle landen. Oude en nieuwe bankbiljetten. Van honderden jaren terug en de euro. Hij heeft al 12 mappen vol ofzo.
Die tweede is een repostquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik, ik denk ik maak mensen even warm voor Schotland. Die 3e is helaas niet scherp: ik wou snel schieten maar had m'n camera op compleet rare instellingen staan (handmatig).quote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die tweede is een repostEn die derde zag ik net zo thuisthuis toen mijn ouders in Zweden woonden. 's ochtends de gordijnen open doen, staat een frickin eland je aan te kijken met een blik: wat zit je me aan te kijken? Ik sta te genieten van de verse sla uit jouw moestuin. Deal with it'
Of op weg naar de super: staat er een eland op de weg, blijft gewoon stilstaan en maakt het geen fluit uit dat ie het verkeer tegenhoud
Schotland moet ik sowieso heen door WIDM en HPquote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weet ik, ik denk ik maak mensen even warm voor Schotland.
Hier 3/8ste.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mijn ouders dood zijn erf ik de helft van een derde van een vrij kekke muntenverzameling.Kan niet wachten.
Mooie fotosquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als mn ouders en stiefouders dood zijn, krijg ik drie erfenissen.quote:
Ik als enigst kind erf alles.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier 3/8ste.Lekker door de bankbiljetten knippen.
mijn ouders haten mequote:Op maandag 12 januari 2015 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als mn ouders en stiefouders dood zijn, krijg ik drie erfenissen.
Althans, tenzij ik onterfd ben, maar ga ik niet vanuit.
Ik haat harry potterquote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg dat moet ik zien
PAXCON !!!!!!!!!
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
dit wordt helemaal niks. ik ga wel alleen met johannes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |