er lukt hier ook veel nietquote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Yreal het volgende:
Bah. Ik moet een mailtje gaan sturen dat het essay schrijven echt nog niet lukt
is ze raakbaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weetniet, kwam wel weer een meisje in
ik hoop t voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan ik nog geen uitspraken over doen
daar hoef ik gelukkig even niet aanquote:Op maandag 12 januari 2015 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
er lukt hier ook veel nietik ben vies bang voor de tentamens de komende weken
ik ga huilen
Maart pas toch? Of was het augustus? Succes met je writersblock qua bacheloressayquote:
Waarover gaat je essay?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Yreal het volgende:
Bah. Ik moet een mailtje gaan sturen dat het essay schrijven echt nog niet lukt
Wow dit is echt hilarisch, ik speel nu een soort race dat de rechtsregels van links naar rechts langskomen op hoge snelheid en dan moet ik de naam van het arrest invullen voor punten. En elk level krijg je nieuwe levens.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:19 schreef Ties02 het volgende:
Maar eens zo'n overhoorprogramma gebruiken voor de arresten
Denk 09:00 uurquote:Op maandag 12 januari 2015 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
Dafuq, wanneer gaan de werkgroepinschrijvingen open voor blok3/4? Dacht nu om 08:00 uur?
Succes met dat vak, gezien de laatste slagingspercentages.. then again, als je met handels A een goed cijfer had lijkt me dat ondernemingsrecht 1 je toch goed af zou moeten gaan no?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:06 schreef Ties02 het volgende:
Hmm Ondernemingsrecht 1 maar erbij geklikt
Wordt een rustig semestertje zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |