• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Waar is dat ook alweer vanquote:Op zondag 11 januari 2015 21:39 schreef Joosie200 het volgende:
Lapo-hunter heur... ik had Gummiwaren paraat staan
Glad ijs dit.quote:
Ga ik ook doen denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat ik vier jaar over mijn bachelor rechtsgeleerdheid doe
Ach, donder op.quote:
Paxcon en ik zijn soulmattiesquote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en ik zijn soulmatties
Toen ik bij hem thuis was, ging ik op z'n FOK!account en heb ik jou een note gegeven
Ze zijn niet bijzonder positief over je achter de schermen, zou maar oppassen als ik jou was
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en ik zijn soulmatties
Toen ik bij hem thuis was, ging ik op z'n FOK!account en heb ik jou een note gegeven
Ze zijn niet bijzonder positief over je achter de schermen, zou maar oppassen als ik jou was
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:43 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij ben ik de 10 notes gepasseerd.
quote:
Ik snap dat je niet mag lekken, maar ik ben niet gebonden aan de FOK!crewregels. Sorry alvast.quote:
Je hoeft in elk geval niet bang te zijn dat je beneden verwachting presteert, dat is een hele last minderquote:Op zondag 11 januari 2015 21:45 schreef Yreal het volgende:
mijn bacheloressay is zo slecht dat het zeer doet
Haviltex en Quint / Te Poel, dan houdt het wel op qua niet-fiscaal. Geen idee waar Quint / Te Poel over gaat trouwens.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:46 schreef Ties02 het volgende:
Ik vraag me altijd af of Erik oprecht geen andere arresten weet
Kom kom, jij kan ook nog wel wat dingen uit inleiding en aansprakelijkheidsrecht noemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Haviltex en Quint / Te Poel, dan houdt het wel op qua niet-fiscaal. Geen idee waar Quint / Te Poel over gaat trouwens.
Kelderluik?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
Kom kom, jij kan ook nog wel wat dingen uit inleiding en aansprakelijkheidsrecht noemen.
Op het slachtoffer ook denk ikquote:Op zondag 11 januari 2015 21:49 schreef Blistering het volgende:
Taxibus-arrest heeft het meest indruk gemaakt op mij tot nu toe.
Hollende kleurling vooropquote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Yreal het volgende:
En de nodige racistische arrestnamen uit strafrecht...
Hollende negertquote:Op zondag 11 januari 2015 21:50 schreef Yreal het volgende:
En de nodige racistische arrestnamen uit strafrecht...
Verhuizende zusjes.quote:
quote:
De gezamenlijke douche na afloop was elke keer weer genieten he, boefje.quote:
quote:
Hij ligt waarschijnlijk nog dubbel van het lachen.quote:
Je kent me goedquote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij ligt waarschijnlijk nog dubbel van het lachen.
Terecht. Lekker vals en beetje onder de gordel. Perfect dus.quote:Op zondag 11 januari 2015 21:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hij ligt waarschijnlijk nog dubbel van het lachen.
Zijn dan al die vervelende huisgenoten van het internet af zodat je fatsoenlijk kan kijken?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:28 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ga straks nog even een college vennootschapsbelasting klappen
Ik hoop het maar anders gaan er koppen rollenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zijn dan al die vervelende huisgenoten van het internet af zodat je fatsoenlijk kan kijken?
van D zal je geen last hebben!quote:Op zondag 11 januari 2015 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik hoop het maar anders gaan er koppen rollen
er lukt hier ook veel nietquote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Yreal het volgende:
Bah. Ik moet een mailtje gaan sturen dat het essay schrijven echt nog niet lukt
is ze raakbaar?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Weetniet, kwam wel weer een meisje in
ik hoop t voor jequote:Op maandag 12 januari 2015 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan ik nog geen uitspraken over doen
daar hoef ik gelukkig even niet aanquote:Op maandag 12 januari 2015 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
er lukt hier ook veel nietik ben vies bang voor de tentamens de komende weken
ik ga huilen
Maart pas toch? Of was het augustus? Succes met je writersblock qua bacheloressayquote:
Waarover gaat je essay?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Yreal het volgende:
Bah. Ik moet een mailtje gaan sturen dat het essay schrijven echt nog niet lukt
Wow dit is echt hilarisch, ik speel nu een soort race dat de rechtsregels van links naar rechts langskomen op hoge snelheid en dan moet ik de naam van het arrest invullen voor punten. En elk level krijg je nieuwe levens.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:19 schreef Ties02 het volgende:
Maar eens zo'n overhoorprogramma gebruiken voor de arresten
Denk 09:00 uurquote:Op maandag 12 januari 2015 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
Dafuq, wanneer gaan de werkgroepinschrijvingen open voor blok3/4? Dacht nu om 08:00 uur?
Succes met dat vak, gezien de laatste slagingspercentages.. then again, als je met handels A een goed cijfer had lijkt me dat ondernemingsrecht 1 je toch goed af zou moeten gaan no?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:06 schreef Ties02 het volgende:
Hmm Ondernemingsrecht 1 maar erbij geklikt
Wordt een rustig semestertje zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |