Handels A een 9, RPPV een 8quote:Op maandag 12 januari 2015 08:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Succes met dat vak, gezien de laatste slagingspercentages.. then again, als je met handels A een goed cijfer had lijkt me dat ondernemingsrecht 1 je toch goed af zou moeten gaan no?
Uit het artikel blijkt vrij duidelijk hoe ze er op komen.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:12 schreef Accursius het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)557/?akamaiType=FREE
Hoe komen ze erop, wel jammer voor de mensen uit Zwitserland.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:06 schreef Ties02 het volgende:
Zo, lekker geslapen. Straks weer ontbijt.
Wat een leef
Nee daarom, saai gedoe, geen renteaftrekquote:Op maandag 12 januari 2015 11:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo? Vond dat niet al te ingewikkeld.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
forfaitair rendement van box3 met draagkracht beginsel.
Yreal ook niet, don't worry.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:30 schreef BOL9090 het volgende:
[..]Daar weet ik geen fuck over. Succes.
quote:
Onder de gordelquote:
Ziek hé. Wat een serie.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:28 schreef Accursius het volgende:
Trailer van House of Cards
[ afbeelding ]
Meid, wat leuk voor je!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:49 schreef Blistering het volgende:
Oh ik hoef blijkbaar maar 2 boeken te bestellen voor de derde periode![]()
Studieboek materieel strafrecht voor kernvak Straf, en Kern van het internationaal publiekrecht voor kernvak Internationaal en Europees recht.
Nice
Dat vind ik nou ookquote:
Heel vreemd, sinds ik studeer gaat het om 08:00 open, nu om 13:00?quote:Op maandag 12 januari 2015 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
Dafuq, wanneer gaan de werkgroepinschrijvingen open voor blok3/4? Dacht nu om 08:00 uur?
Vakinschrijving al om 08:00 uur, dus voor de tentameninschrijving.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heel vreemd, sinds ik studeer gaat het om 08:00 open, nu om 13:00?
Iig, ingeschreven voor registergoederenrecht, FAR en CS1.
Raar.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Vakinschrijving al om 08:00 uur, dus voor de tentameninschrijving.
Werkgroepen pas net om 13:01 uur
Perfect rooster weer samengesteldquote:
Vetquote:Op maandag 12 januari 2015 13:07 schreef Joosie200 het volgende:
En als kers op de taart: geschiedenis van de Europese rechtswetenschap. Volgens een vriend die dat vorig jaar had gevolgd is dat gewoon een herhaling van RGS1
Moet je zelf weten. Ik heb het gewoon gedaan als plan-b, zo verzeker ik mijzelf van 4 kansen voor die vakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:08 schreef Etsu het volgende:
mort ik ook inschrijven voor handels en straf3?
Wel goeie idd. Als t goed is kan je later uitschrijven toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Ik heb het gewoon gedaan als plan-b, zo verzeker ik mijzelf van 4 kansen voor die vakken
Precies mijn idee. Als ik ze toch fix in de oude samenstelling als recidivist is het vinkje zo uitgeschakeld in Progressquote:Op maandag 12 januari 2015 13:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel goeie idd. Als t goed is kan je later uitschrijven toch?
Mja, ach als je maar ingeschreven staat boeit mij het geen klap dat het een onoverzichtelijke bende isquote:Op maandag 12 januari 2015 13:11 schreef Etsu het volgende:
Done.
[ afbeelding ]
Wat een onoverzichtelijke bende.
Ik bewaar alles. Wil later een muur vol met boekenkastenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:15 schreef Blistering het volgende:
Bewaren jullie eigenlijk jullie studieboeken? Of gaan ze weer de verkoop in na een periode?
Alles bewaardquote:Op maandag 12 januari 2015 13:15 schreef Blistering het volgende:
Bewaren jullie eigenlijk jullie studieboeken? Of gaan ze weer de verkoop in na een periode?
Mja.. is ook weer zo. Bovendien heb ik mijn capita bundel met precies al die WG vragenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Etsu het volgende:
Waarom zou je de werkgroepen voor handels opnieuw volgenAls het goed is, heb je de antwoorden al
![]()
Als ik handels opnieuw moet doen, ga ik niet naar de colleges/wg's. Heeft toch geen zin.
Blij dat je Capita hebt gedaan?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. is ook weer zo. Bovendien heb ik mijn capita bundel met precies al die WG vragen
Bij mij is het gewoon de eerste keer dat ik het vak volg, of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:16 schreef Etsu het volgende:
Waarom zou je de werkgroepen voor handels opnieuw volgenAls het goed is, heb je de antwoorden al
![]()
Als ik handels opnieuw moet doen, ga ik niet naar de colleges/wg's. Heeft toch geen zin.
Ik heb handelsrecht afgelopen blok gevolgd, maar ga het tentamen niet maken. Pak hem in de herkansing in blok 3. Als ik daarvoor faal, heb ik alsnog 2 nieuwe kansen in blok 4. Dat bedoelde ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:19 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon de eerste keer dat ik het vak volg, of bedoelde je dat niet?Dat was dus ook waarom het fout liep, je mag het vak niet én in het eerste semester, én in het tweede semester volgen. Als je 'm eerste semester niet haalt mag je 'm pas het volgende studiejaar weer doen geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |