Waarom zou je handelsrecht nieuwe stijl tentamen makenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
Wat ze met 1 per cluster nou bedoelen? Is toch logischer om te zeggen: 1 per semester? Want die werkgroepen kunnen me gestolen worden, als ik maar handelsrecht nieuwe stijl tentamen kan maken later dit jaar. Maar daarvoor heb je een vakinschrijving nodig, die niet kan omdat ik handels b oud al ingeschreven heb staan.
Das dus de vraag. Automagisch gaat dat dus niet, want de inschrijving voor handelsrecht nieuwe stijl ist verboten als je handelsrecht oude stijl al in Progress hebt staanquote:Op maandag 12 januari 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb handelsrecht afgelopen blok gevolgd, maar ga het tentamen niet maken. Pak hem in de herkansing in blok 3. Als ik daarvoor faal, heb ik alsnog 2 nieuwe kansen in blok 4. Dat bedoelde ik.Jij ook als het goed is.
Handels B nieuwe stijl danquote:Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je handelsrecht nieuwe stijl tentamen makenJe hebt handelsA al toch.
Ik snap het niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Handels B nieuwe stijl danMaar dat blokken ze dus door mijn eerdere inschrijving voor het recidive vak
Ja precies, ben dus bang dat ik kan fluiten naar 4 kansen dit jaar voor straf en handelsquote:Op maandag 12 januari 2015 13:21 schreef underground1009 het volgende:
Ben bang dat het niet kan JoosieTentameninschrijving is nu gekoppeld aan vakinschrijving toch?
Handelsrecht (nieuw stij... RGBHA00010 1 per clusterquote:Op maandag 12 januari 2015 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik snap het niet.Als ik me weer uitschrijf voor handels blok 4, dan zie ik de optie gewoon om ingeschreven te staan voor handels nieuwe stijl, handels A en handels B
Lieve schat. In blok 4 kan je ook handels A of handels B oude stijl volgen, dus 4 kansen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja precies, ben dus bang dat ik kan fluiten naar 4 kansen dit jaar voor straf en handelsDacht aan het begin dit jaar: mooi, als ik faal bij de oude samenstelling, dan sluit ik wel aan bij de vakken nieuwe stijl. Maar daar steken ze dus een stokje voor
meidquote:Op maandag 12 januari 2015 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja precies, ben dus bang dat ik kan fluiten naar 4 kansen dit jaar voor straf en handelsDacht aan het begin dit jaar: mooi, als ik faal bij de oude samenstelling, dan sluit ik wel aan bij de vakken nieuwe stijl. Maar daar steken ze dus een stokje voor
Volgen kan me geen zak uitmaken, je moet vakinschrijving hebben om tentamen te maken. En dat kan niet.quote:
Kijk je wel bij het goede semester?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Handelsrecht (nieuw stij... RGBHA00010 1 per cluster
Handelsrecht A (oude sti... RGBHA00304 1 per cluster
Handelsrecht B (oude sti... RGBHA00105 1 per cluster
Dit staat er bij de opengestelde vakkeninschrijving. En waarom?
Omschrijving Vakcode Datum EC Afmelden
College 2014-2015
Handelsrecht B (recidivi... RGBHA00105 Gesloten
Omdat die al op gesloten staan kan ik hem niet meer eruit knikkeren
2e semester/Blok 3+4 kijk ik. Of wil je zeggen dat bij 1e semester/Blok1+2 het nog wel mogelijk is de oude vakken eruit te kieperen?quote:
Nee, dat moet je niet doen, anders mag je het tentamen zaterdag niet maken.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
2e semester/Blok 3+4 kijk ik. Of wil je zeggen dat bij 1e semester/Blok1+2 het nog wel mogelijk is de oude vakken eruit te kieperen?
Dat zijn de werkgroepen!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat moet je niet doen, anders mag je het tentamen zaterdag niet maken.
Maar ik snap het niet, want ik kan gewoon inschrijven voor straf3 en handels nieuwe stijl (en ook voor oude stijl, maar dat mag ik niet volgen omdat ik geen recidivist ben).
Ik heb:quote:Op maandag 12 januari 2015 13:26 schreef underground1009 het volgende:
Om op de roosters terug te komen, best aardig geregeld vind ik
Derde periode vrijdags vrij, en in de even weken alleen een werkgroep van recht en info, de oneven weken alleen een hoorcollege voor dat vakJur. Aspecten en computercriminaliteit zijn allebei alleen 2 uur hoorcollege per week, en bestuursrecht 1 een hoorcollege een een recidivisten(avond-)werkgroep
Nee, ik kan bij 'Nestor en Auto Tent.inschr' gewoon aanvinken.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat zijn de werkgroepen!Die kan ik ook gewoon aanvinken, heb ik ook gedaan. Maar ik kan niet straf 3/handels nieuwe stijl aanvinken want: 1 per cluster.
Ik nu pas. Eerder werd het geblokt :Squote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik kan bij 'Nestor en Auto Tent.inschr' gewoon aanvinken.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik nu pas. Eerder werd het geblokt :S
ik heb al sinds november geen college meer gehad. Mis het wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb:
Woensdag 15-17 werkcollege
Donderdag 9-11 hoorcollege
de rest vrij
BAM.
Waarom nou handelsrecht nieuwe stijlquote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker onoverzichtelijke bende indeed
Omdat deze smaakjes te kiezen zijn:quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom nou handelsrecht nieuwe stijldat moet je niet doen want dat betekent dat je gezeik krijgt omdat je handels A al hebt gehad en dan dubbele studiepunten krijgt
Vorig blok en dit blok iedere dag colleges (8 vakken in totaal), dus ben wel even toe aan rust.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb al sinds november geen college meer gehad. Mis het wel.
Oude stijl wordt in blok 4 wel opnieuw aangeboden, net zoals dit blok.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat deze smaakjes te kiezen zijn:
Handelsrecht (nieuw stij... RGBHA00010 Aangemeld
Handelsrecht A (oude sti... RGBHA00304 1 per cluster
Handelsrecht B (oude sti... RGBHA00105 1 per cluster
Oude stijl is afgelopen semester al aangeboden. Die komt niet opnieuw terug. Nieuwe stijl wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |