harry potter toerquote:Op maandag 12 januari 2015 14:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schotland zou ik ook best eens willen zien.
Ik ben nooit in dat hele Spanje geweest.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Prachtige stad, veel te zien en beleven
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg dat moet ik zien
PAXCON !!!!!!!!!
Dus toch!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.
[..]
Ok.
Edinburgh is een aanrader. Hele toffe stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.
Sagradia de familia , of hoe je het spelt. FENOMENAALquote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nooit in dat hele Spanje geweest.Alleen naar Fueteventura.
Arme Tiesquote:
Vanaf einde van het jaar rijdt die door naar Amsterdamquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Wil nog wel een keertje de Eurostar pakken ipv Thalys. En dan mid-weekje London inclusief studio-tour
Boek gewoon een vliegticket voor 40 euro naar een willekeurige stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ties heeft het heel druk met hele dagen slapen, denk dat het beter is voor hem.
Nee man, ik wil niet naar een stad waar ik al geweest ben.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Boek gewoon een vliegticket voor 40 euro naar een willekeurige stad.
in barca ben je nog niet geweestquote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, ik wil niet naar een stad waar ik al geweest ben.
Maar ik wil niet naar Barca.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Barca.Is de hoofdstad van catalonieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |