Nee, ik ga woensdag ophalenquote:
Alsof zo'n topper als jij niet gewoon alles haaltquote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
De reisjes worden alweer gepland voor het nieuwe jaarIk voorzie tot nu toe 4 vakanties
Verder wel keidruk jaar qua studie..
Nouja, ik loop wel nominaal en alles maar ik heb wel een drukke planning tweede half jaar! 52 EC in één semester vind ik een vrije druk verhaal. Zeker omdat er wel grote vakken als Burgerlijk 2, Bacheloressay en Ondernemingsrecht in zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alsof zo'n topper als jij niet gewoon alles haalt
Dat kan jij best. kom kom...quote:Op maandag 12 januari 2015 14:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, ik loop wel nominaal en alles maar ik heb wel een drukke planning tweede half jaar! 52 EC in één semester vind ik een vrije druk verhaal. Zeker omdat er wel grote vakken als Burgerlijk 2, Bacheloressay en Ondernemingsrecht in zitten
En waar gaat de reis naartoe?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:35 schreef Boterbartje het volgende:
De reisjes worden alweer gepland voor het nieuwe jaarIk voorzie tot nu toe 4 vakanties
Verder wel keidruk jaar qua studie..
Oh het gaat zeker wel lukken, maar wel een uitdaging om in dit verhaal dan de combinatie te zoeken met werk en vakanties. Het is ook zo dat ik naast de huidige planning ook nog een vervolgcursus Chinees wil doen, maar dat wordt waarschijnlijk april.quote:
Nu onder voorbehoud op de planningquote:
Ach man je bent nog jong!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Binnenkort geen werk meer he, dus moet even oppassen met geld uitgeven.
Ik ben afhankelijk van mijn studievoortgang.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoop het.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ach man je bent nog jong!
En je hebt huurinkomsten of niet?
Waar wil je heen?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van mijn studievoortgang.
Ik heb een leuk lijstje van landen:quote:
Lijkt me allemaal tof.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een leuk lijstje van landen:
• Cuba;
• Argentinië;
• Taiwan;
• Malediven;
• IJsland;
• Indonesië.
Dublin was wat mij betreft niet echt de moeite. Grauwe ellende.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal tof.
Ik hoop dat ik Australië en Nieuw-Zeeland kan pakken dit jaar, maar denk het niet.
En misschien ook Dublin met 2 FOK!kers, maar is nog niet helemaal zeker.
Eerst maar Romeins Recht halen.
Dus je moet Ties en Pax nog inlichten?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal tof.
Ik hoop dat ik Australië en Nieuw-Zeeland kan pakken dit jaar, maar denk het niet.
En misschien ook Dublin met 2 FOK!kers, maar is nog niet helemaal zeker.
Eerst maar Romeins Recht halen.
Had dan ook overplaatsing gevraagd. Hadden ze je vast wel gegeven met zo'n staat van dienst.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dublin was wat mij betreft niet echt de moeite. Grauwe ellende.
Ok.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus je moet Ties en Pax nog inlichten?
Dat heb ik al 5x gevraagd en allemaal negatief beantwoord.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Had dan ook overplaatsing gevraagd. Hadden ze je vast wel gegeven met zo'n staat van dienst.
ga naar barcaquote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland dan? Dat kwam ook ter sprake.
[..]
Ok.
harry potter toerquote:Op maandag 12 januari 2015 14:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schotland zou ik ook best eens willen zien.
Ik ben nooit in dat hele Spanje geweest.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Prachtige stad, veel te zien en beleven
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg dat moet ik zien
PAXCON !!!!!!!!!
Dus toch!quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.
[..]
Ok.
Edinburgh is een aanrader. Hele toffe stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sagradia de familia , of hoe je het spelt. FENOMENAALquote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nooit in dat hele Spanje geweest.Alleen naar Fueteventura.
Arme Tiesquote:
Vanaf einde van het jaar rijdt die door naar Amsterdamquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef Joosie200 het volgende:
Wil nog wel een keertje de Eurostar pakken ipv Thalys. En dan mid-weekje London inclusief studio-tour
Boek gewoon een vliegticket voor 40 euro naar een willekeurige stad.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ties heeft het heel druk met hele dagen slapen, denk dat het beter is voor hem.
Nee man, ik wil niet naar een stad waar ik al geweest ben.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Boek gewoon een vliegticket voor 40 euro naar een willekeurige stad.
in barca ben je nog niet geweestquote:Op maandag 12 januari 2015 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, ik wil niet naar een stad waar ik al geweest ben.
Maar ik wil niet naar Barca.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Barca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik wil niet naar Barca.Is de hoofdstad van catalonieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke bezigheid. En ze moeten ook aan bepaalde eisen voldoen, dus vind t wel leuk om op zoek te gaan in de vakantie en souvenierwinkeltjes af te struinen.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spaar ze alle.. dan ben je nog wel even bezig
Nope, ben ook zoekendequote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef underground1009 het volgende:
Joosie of andere volgers van IT-recht aan de RuG hier die toevallig nog meer tentamens/oefenvragen hebben voor IT dan alleen dat tentamen dat op Nestor staat?
die hoort eigenlijk boven op mn afzuigkap zeg maar, want daar wil ik de staten van de VS hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie kent het niet, dat prachtige land Hawaii.
Doe als Yreal en je hebt ze zo allemaal zonder al te veel geld uit te geven. Ryanair & Easyjet, jwz.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spaar ze alle.. dan ben je nog wel even bezig
Voor Europa kun je dat prima doen ja, gewoon een Yrealtje doenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe als Yreal en je hebt ze zo allemaal zonder al te veel geld uit te geven. Ryanair & Easyjet, jwz.
Is ook nog eens uit 2010, vraag me dus af of die wel een beetje vergelijkbaar zal zijn met die van dit jaar, nieuw boek en zoquote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Doe als Yreal en je hebt ze zo allemaal zonder al te veel geld uit te geven. Ryanair & Easyjet, jwz.
NSA is gealarmeerd, dat je het even weet.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
die hoort eigenlijk boven op mn afzuigkap zeg maar, want daar wil ik de staten van de VS hebben.
ja maar ik wil niet alleen. wil niet weer het risico lopen dat ik vast kom te zitten op het vliegveld zoals in LA.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
warschauw, 28e
boedapest, 37e
rome, 23e
praag, 60e,
madrid, 40e
oslo, 22e,
lissabon, 30e,
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
warschauw, 28e
boedapest, 37e
rome, 23e
praag, 60e,
madrid, 40e
oslo, 22e,
lissabon, 30e,
Rome/Oslo voor 45 euro?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
warschauw, 28e
boedapest, 37e
rome, 23e
praag, 60e,
madrid, 40e
oslo, 22e,
lissabon, 30e,
Gewoon ter plekke een mooie hunk scoren. Enne, ook met een groep kom jij het vliegtuig niet in zonder boarding pass..quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar ik wil niet alleen. wil niet weer het risico lopen dat ik vast kom te zitten op het vliegveld zoals in LA.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gewoon ter plekke een mooie hunk scoren. Enne, ook met een groep kom jij het vliegtuig niet in zonder boarding pass..
Dat zijn retour prijzenquote:Op maandag 12 januari 2015 15:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Rome/Oslo voor 45 euro?Welke data? Kan ik ook gaan cityhoppen naast Parijs en Amsterdam
Gewoon skyscanner.com of ryanair.quote:
ben al in praag en lissabon geweest, maar toen spaarde ik nog geen koelkastmagneetjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
warschauw, 28e
boedapest, 37e
rome, 23e
praag, 60e,
madrid, 40e
oslo, 22e,
lissabon, 30e,
Oslo Torp (TRF) stond er net. Maar ik heb die van 22 euro al gevonden, natuurlijk doordeweeks.quote:
Vergeet Europa niet (al is Ijsland technisch gezien Europa)quote:Op maandag 12 januari 2015 14:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een leuk lijstje van landen:
• Cuba;
• Argentinië;
• Taiwan;
• Malediven;
• IJsland;
• Indonesië.
Is mooi, al is Edinburgh meer aan te raden dan Glasgow. Maar sowieso dan de highlands in of evt. cairngorms.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ok.
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schotland zou ik ook best eens willen zien.
ditquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Edinburgh is een aanrader. Hele toffe stad.
Ik stuur van alle vakanties naar m'n tante, die heeft hele koelkast zowat volquote:
brussel is ook ubercheap. Vooral nu er een directe trein heen gaat is dat een prima optie.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oslo Torp (TRF) stond er net. Maar ik heb die van 22 euro al gevonden, natuurlijk doordeweeks.
Ik wil ze liever zelf halen ipv dat ik ze krijg.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vergeet Europa niet (al is Ijsland technisch gezien Europa)
[..]
Is mooi, al is Edinburgh meer aan te raden dan Glasgow. Maar sowieso dan de highlands in of evt. cairngorms.
[..]
[..]
dit
[..]
Ik stuur van alle vakanties naar m'n tante, die heeft hele koelkast zowat vol
Ga dan naar Praag oid, beterquote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
brussel is ook ubercheap. Vooral nu er een directe trein heen gaat is dat een prima optie.
Ja snap ik, maar m'n tante die woont niet in Nederland en krijgt van ons alle magneetjes.. dat is wel coolquote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ze liever zelf halen ipv dat ik ze krijg.
Mijn stiefvader spaart ook bankbiljetten van alle landen. Oude en nieuwe bankbiljetten. Van honderden jaren terug en de euro. Hij heeft al 12 mappen vol ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar m'n tante die woont niet in Nederland en krijgt van ons alle magneetjes.. dat is wel cool
Zelf zou ik het ook niet waarderen hoor
Zelf spaar ik bankbiljetten van de landen waar ik ben geweest en soms van die 'patches'. Al vind ik het lelijk om die vlaggetjes en patches op je tas te maken
Als mijn ouders dood zijn erf ik de helft van een derde van een vrij kekke muntenverzameling.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn stiefvader spaart ook bankbiljetten van alle landen. Oude en nieuwe bankbiljetten. Van honderden jaren terug en de euro. Hij heeft al 12 mappen vol ofzo.
oh ik gooi gewoon wat geld in een bakje, zo professioneel ben ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn stiefvader spaart ook bankbiljetten van alle landen. Oude en nieuwe bankbiljetten. Van honderden jaren terug en de euro. Hij heeft al 12 mappen vol ofzo.
Die tweede is een repostquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik, ik denk ik maak mensen even warm voor Schotland. Die 3e is helaas niet scherp: ik wou snel schieten maar had m'n camera op compleet rare instellingen staan (handmatig).quote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die tweede is een repostEn die derde zag ik net zo thuisthuis toen mijn ouders in Zweden woonden. 's ochtends de gordijnen open doen, staat een frickin eland je aan te kijken met een blik: wat zit je me aan te kijken? Ik sta te genieten van de verse sla uit jouw moestuin. Deal with it'
Of op weg naar de super: staat er een eland op de weg, blijft gewoon stilstaan en maakt het geen fluit uit dat ie het verkeer tegenhoud
Schotland moet ik sowieso heen door WIDM en HPquote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weet ik, ik denk ik maak mensen even warm voor Schotland.
Hier 3/8ste.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mijn ouders dood zijn erf ik de helft van een derde van een vrij kekke muntenverzameling.Kan niet wachten.
Mooie fotosquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als mn ouders en stiefouders dood zijn, krijg ik drie erfenissen.quote:
Ik als enigst kind erf alles.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier 3/8ste.Lekker door de bankbiljetten knippen.
mijn ouders haten mequote:Op maandag 12 januari 2015 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als mn ouders en stiefouders dood zijn, krijg ik drie erfenissen.
Althans, tenzij ik onterfd ben, maar ga ik niet vanuit.
Ik haat harry potterquote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg dat moet ik zien
PAXCON !!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |