Vergeet Europa niet (al is Ijsland technisch gezien Europa)quote:Op maandag 12 januari 2015 14:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb een leuk lijstje van landen:
• Cuba;
• Argentinië;
• Taiwan;
• Malediven;
• IJsland;
• Indonesië.
Is mooi, al is Edinburgh meer aan te raden dan Glasgow. Maar sowieso dan de highlands in of evt. cairngorms.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schotland/Glasgow dan? Dat kwam ook ter sprake.
[..]
Ok.
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Schotland zou ik ook best eens willen zien.
ditquote:Op maandag 12 januari 2015 14:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Edinburgh is een aanrader. Hele toffe stad.
Ik stuur van alle vakanties naar m'n tante, die heeft hele koelkast zowat volquote:
brussel is ook ubercheap. Vooral nu er een directe trein heen gaat is dat een prima optie.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oslo Torp (TRF) stond er net. Maar ik heb die van 22 euro al gevonden, natuurlijk doordeweeks.
Ik wil ze liever zelf halen ipv dat ik ze krijg.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vergeet Europa niet (al is Ijsland technisch gezien Europa)
[..]
Is mooi, al is Edinburgh meer aan te raden dan Glasgow. Maar sowieso dan de highlands in of evt. cairngorms.
[..]
[..]
dit
[..]
Ik stuur van alle vakanties naar m'n tante, die heeft hele koelkast zowat vol
Ga dan naar Praag oid, beterquote:Op maandag 12 januari 2015 15:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
brussel is ook ubercheap. Vooral nu er een directe trein heen gaat is dat een prima optie.
Ja snap ik, maar m'n tante die woont niet in Nederland en krijgt van ons alle magneetjes.. dat is wel coolquote:Op maandag 12 januari 2015 15:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ze liever zelf halen ipv dat ik ze krijg.
Mijn stiefvader spaart ook bankbiljetten van alle landen. Oude en nieuwe bankbiljetten. Van honderden jaren terug en de euro. Hij heeft al 12 mappen vol ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar m'n tante die woont niet in Nederland en krijgt van ons alle magneetjes.. dat is wel cool
Zelf zou ik het ook niet waarderen hoor
Zelf spaar ik bankbiljetten van de landen waar ik ben geweest en soms van die 'patches'. Al vind ik het lelijk om die vlaggetjes en patches op je tas te maken
Als mijn ouders dood zijn erf ik de helft van een derde van een vrij kekke muntenverzameling.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn stiefvader spaart ook bankbiljetten van alle landen. Oude en nieuwe bankbiljetten. Van honderden jaren terug en de euro. Hij heeft al 12 mappen vol ofzo.
oh ik gooi gewoon wat geld in een bakje, zo professioneel ben ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn stiefvader spaart ook bankbiljetten van alle landen. Oude en nieuwe bankbiljetten. Van honderden jaren terug en de euro. Hij heeft al 12 mappen vol ofzo.
Die tweede is een repostquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik, ik denk ik maak mensen even warm voor Schotland. Die 3e is helaas niet scherp: ik wou snel schieten maar had m'n camera op compleet rare instellingen staan (handmatig).quote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die tweede is een repostEn die derde zag ik net zo thuisthuis toen mijn ouders in Zweden woonden. 's ochtends de gordijnen open doen, staat een frickin eland je aan te kijken met een blik: wat zit je me aan te kijken? Ik sta te genieten van de verse sla uit jouw moestuin. Deal with it'
Of op weg naar de super: staat er een eland op de weg, blijft gewoon stilstaan en maakt het geen fluit uit dat ie het verkeer tegenhoud
Schotland moet ik sowieso heen door WIDM en HPquote:Op maandag 12 januari 2015 15:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weet ik, ik denk ik maak mensen even warm voor Schotland.
Hier 3/8ste.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mijn ouders dood zijn erf ik de helft van een derde van een vrij kekke muntenverzameling.Kan niet wachten.
Mooie fotosquote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als mn ouders en stiefouders dood zijn, krijg ik drie erfenissen.quote:
Ik als enigst kind erf alles.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier 3/8ste.Lekker door de bankbiljetten knippen.
mijn ouders haten mequote:Op maandag 12 januari 2015 15:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als mn ouders en stiefouders dood zijn, krijg ik drie erfenissen.
Althans, tenzij ik onterfd ben, maar ga ik niet vanuit.
Ik haat harry potterquote:Op maandag 12 januari 2015 14:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg dat moet ik zien
PAXCON !!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |