In dat geval: *ninja-edit op Progress*quote:Op maandag 12 januari 2015 13:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oude stijl wordt in blok 4 wel opnieuw aangeboden, net zoals dit blok.
https://nestor.rug.nl/bbc(...)%20Recht_stud%20.pdf
"Het vak Handelsrecht B (5 ec) wordt in 1415 apart gehandhaafd en getoetst voor recidivisten in Ib én in 2b. Het vak bestaat uit een deel van het onderwijs van het nieuwe vak Handelsrecht (10-ec) dat in 1415 ook in 1b én 2b wordt aangeboden. Vanaf 1516 wordt het definitief aangeboden in 2b."
De eeuwige struggle die Fok heet, herkenbaarquote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Slecht. Heb andere dingen aan mijn hoofd op dit moment.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
De eeuwige struggle die Fok heet, herkenbaar
Het heeft wel met FOK! te maken ja.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
De eeuwige struggle die Fok heet, herkenbaar
Al gedaan.quote:
Mooi. Dat had ook een aanfluiting geweest als dat er kwam.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:40 schreef Tchock het volgende:
De PvdA heeft per ongeluk een motie weggestemd waar ze voor waren in de chaos rond de vrijeartsenkeuze
http://m.parool.nl/parool(...)NavigationItemId=124
Lekker dan. Maar het is ook wel sneaky die manier van stemmen, waarbij er enkel een naam/nummer aan de motie gegeven wordt. Als je als kamerlid dan niet voldoende ingelicht bent door de nieuwe woordvoerder op dat gebied, tja.. dan is een fout snel gemaakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:40 schreef Tchock het volgende:
De PvdA heeft per ongeluk een motie weggestemd waar ze voor waren in de chaos rond de vrijeartsenkeuze
http://m.parool.nl/parool(...)NavigationItemId=124
Volslagen ridicuul. Gaat dan de politie snorfietsen weren aan de stadsgrens?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Lekker dan. Maar het is ook wel sneaky die manier van stemmen, waarbij er enkel een naam/nummer aan de motie gegeven wordt. Als je als kamerlid dan niet voldoende ingelicht bent door de nieuwe woordvoerder op dat gebied, tja.. dan is een fout snel gemaakt.
Ik las het vanochtend. De ironie wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)l-offline-halen.html
Definieer haatcontent eens. Voor de moslims zijn die verachterlijke cartoons haatcontent die op gepaste wijze bestreden moet worden (in hun ogen, niet mijn mening). Voor de westerse regeringen de Jihad websites en fora. Nu brengen ze zo'n regel nog op zo'n manier in: ter voorkoming van [insert zus en zo]. Straks vallen leuzen tegen het Koningshuis en het politieke bestel onder haatcontent. Das zo'n vaag begrip als maar kan zijn, want wat de een haatcontent vindt, is voor de ander maatschappijkritische content.
Die had je dan ook in een brievenbus moeten doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:46 schreef Yreal het volgende:
Gister naar de AH gelopen, nog steeds van de kaart
Spot is grappiger.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die had je dan ook in een brievenbus moeten doen.
Ik pretendeer dan ook nergens grappiger te zijn dan Spot.quote:
Moggequote:Op maandag 12 januari 2015 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
Definieer haatcontent eens. Voor de moslims zijn die verachterlijke cartoons haatcontent die op gepaste wijze bestreden moet worden (in hun ogen, niet mijn mening). Voor de westerse regeringen de Jihad websites en fora. Nu brengen ze zo'n regel nog op zo'n manier in: ter voorkoming van [insert zus en zo]. Straks vallen leuzen tegen het Koningshuis en het politieke bestel onder haatcontent. Das zo'n vaag begrip als maar kan zijn, want wat de een haatcontent vindt, is voor de ander maatschappijkritische content.
Pretendeert niemand, want spot is de shitquote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik pretendeer dan ook nergens grappiger te zijn dan Spot.
Ik vind het ook dubieus. Sites die oproepen tot geweld kunnen niet, maar andere extremistische sites vallen net zo goed onder de vrijheid van meningsuiting als cartoons over Mohammed.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
Wanneer roept iets op tot geweld? Staat het niet op gespannen voet met vrijheid van geloof als het oproepen tot een gewapende strijd tegen ongelovigen letterlijk uit een religieus boek komt? Ik vind het zo achterlijk populistisch dat dit weer gelijk naar buiten komt.. dat zie je aan alles en wellicht nog wel het meest aan de update op het artikel: er komt geen extra wetgeving. Het is gewoon wat henk en ria willen horen op het woonwagenkamp in een willekeurige grote stad. Bah.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook dubieus. Sites die oproepen tot geweld kunnen niet, maar andere extremistische sites vallen net zo goed onder de vrijheid van meningsuiting als cartoons over Mohammed.
Precies. De ironie wil dat ze hiermee terrorisme of potentieel terrorisme beter kunnen bestrijden/voorkomen. Maar je doet dan als overheid precies wat de terroristen willen: nog meer kolen op de molen, nog meer olie op het vuur. Dus je wakkert het vuurtje aan, laat nieuwe vonken zo omslaan in een nieuwe aanslag.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik las het vanochtend. De ironie wel.
Heb je de band al binnen?quote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mogge
Ja god, er zitten tegenwoordig vrij veel domme mensen in de volksvertegenwoordiging. Het gaat meer om politiek spel en gebrabbel dan daden waar het volk wat aan heeft, en dan in de zin van het algemeen belang.
Precies. Zelfs fundamentalisten (be it christenen/joden of moslims) hebben gewoon de vrijheid van meningsuiting. Dat gaat ook op bij meningen die je als westers land niet bevallen (zeg Jihadistische gedachtengoed) Waarom wel pal staan voor wat Charlie Hebdo deed en de mening van IS/Al Qaida/Boko Haram (das de groepering die onbelicht blijft in het nieuws) dan via ISP's of hostingproviders willen filteren op het internetquote:Op maandag 12 januari 2015 14:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook dubieus. Sites die oproepen tot geweld kunnen niet, maar andere extremistische sites vallen net zo goed onder de vrijheid van meningsuiting als cartoons over Mohammed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |