Instapmoment is pas als je 220 pounds benched for repsquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Zullen we samen trainen en elkaar aanmoedigen en vertellen hoe mooi we elkaars lichaam vinden? Nohomo.
En elkaar slikken na het fappen om eiwitten te besparen. nohomoquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Zullen we samen trainen en elkaar aanmoedigen en vertellen hoe mooi we elkaars lichaam vinden? Nohomo.
In een kommetje opvangen, mengen met whey naturel flavour en dan als shotjes opdrinkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En elkaar slikken na het fappen om eiwitten te besparen. nohomo
Bro split dan toch zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Maak er een gewoonte van om minimaal 5x per week te trainen en dan komt het vanzelf, tenzij je een teringslecht dieet hebt. Een slecht dieet kun je niet uittrainen.
Ik wil vierkante tieten. Daar heb je gewichten voor nodigquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
Gewoon hardlopen en beetje pushups. Fitnesse met dumbells is onzin
net zoals whayshekies
deze man doet dat ook niet
[ afbeelding ]
maar de vrouwtjes worden wel geil van hem
Incline, decline, flies, flat en voor je het weet loop je erbij als een silverback en droppen al die mossels hun panties gewilligquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik wil vierkante tieten. Daar heb je gewichten voor nodig
Ik heb geen bro science certificaat sorry.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een beetje meso kent toch wel de bro termen
Als je nog wat vet te verliezen hebt is het veel cardio/zwemmen/rennen, dat soort dingen. Als je spieren wilt kweken ga je aan de eiwitjes en train je jezelf een ongeluk. Geen cardio, want daarvan slank je af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vandaar dus de uiteindelijke klacht
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb geen bro science certificaat sorry.
[..]
Als je nog wat vet te verliezen hebt is het veel cardio/zwemmen/rennen, dat soort dingen. Als je spieren wilt kweken ga je aan de eiwitjes en train je jezelf een ongeluk. Geen cardio, want daarvan slank je af.
Ik word bewogen van al deze bromancequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Incline, decline, flies, flat en voor je het weet loop je erbij als een silverback en droppen al die mossels hun panties gewillig
Alleen maar het beste voor onze FOK! broeders. We willen allemaal onze 30 centimeter slurf in een gewillig gleufdier steken en hoe kan dat beter dan door Zyzz 2.0 te worden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
[..]
Ik word bewogen van al deze bromance
Niet weten dat het om toewijding gaat en niet om meidenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef niels0 het volgende:
Naar de sportschool moeten om mooie meiden te kunnen krijgen.
Maar laat het je tegelijkertijd niet afschrikken. Als je het serieus doet, hard traint en vol blijft houden dan heb je in juli al wat resultaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Denk trouwens niet dat je er in juli al bent. Het is een lang proces.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:44 schreef dustbrain het volgende:
Als ik ripped was zou ik nog meer chicks krijgen.
notaillequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
net zoals whayshekies
[ afbeelding ]
Rotterdamse tokkie wijven ja, die worden al geil van een slof peuken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
net zoals whayshekies
[ afbeelding ]
Ben jy dit Dima?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
Shredded als fuaarrkkk, guns abs alles inclusief een baard #NoHommoquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
Dat tattooquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
Thaise hoertjes tellen niet mee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef niels0 het volgende:
Naar de sportschool moeten om mooie meiden te kunnen krijgen.
Die zijn anders wel gek op m'n slanke en gespierde lijf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Thaise hoertjes tellen niet mee.
Je telt pas mee bij 90+kg en sub 10% BFquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Die zijn anders wel gek op m'n slanke en gespierde lijf.
ga nog meer spuiten dan! wat voor kuur doe je? dianabol? testo? en kom niet aan met dat je naturel bent want dat ben je niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
jellyquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef Tomansss het volgende:
[..]
ga nog meer spuiten dan! wat voor kuur doe je? dianabol? testo? en kom niet aan met dat je naturel bent want dat ben je niet.
Vergeet nolvadex niet want voor je het weet loop je erbij als een bitch als je teveel diana sliktquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef Tomansss het volgende:
[..]
ga nog meer spuiten dan! wat voor kuur doe je? dianabol? testo? en kom niet aan met dat je naturel bent want dat ben je niet.
Dit denken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je telt pas mee bij 90+kg en sub 10% BF
Beetje clomid jatog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet nolvadex niet want voor je het weet loop je erbij als een bitch als je teveel diana slikt
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dit denken.Ik heb dikke sjans bij een meid die 18 jaar jonger is dan ik. Wil ik jou nog wel even zien doen.
Als ik er 1 fix van 18 jaar jonger dan moet ik ala Kali Muscle mijn workouts doen in jillaquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dit denken.Ik heb dikke sjans bij een meid die 18 jaar jonger is dan ik. Wil ik jou nog wel even zien doen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik er 1 fix van 18 jaar jonger dan moet ik ala Kali Muscle mijn workouts doen in jilla
Origineelquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:00 schreef .sfinx het volgende:
je kan dan wel ripped zijn, maar die kop als een bak met wurmen blijf je behouden
moet jij niet rukken op die ecto zyzzquote:
jup, u mad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:05 schreef .sfinx het volgende:
[..]
moet jij niet rukken op die ecto zyzz
Kan je in ieder geval wel een laag IQ pakken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:00 schreef .sfinx het volgende:
je kan dan wel ripped zijn, maar die kop als een bak met wurmen blijf je behouden
Beide toch broer, zo'n nissa body kost ook knakenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:14 schreef Physsic het volgende:
Ik ken ook wel een aantal gevallen waarbij de 'chick' het na een tijdje wel zat is dat trainen altijd op de 1e plek staat, uiteten gaan niet kan (want kipmetrijst), etc.
Dus je kan beter gewoon zorgen dat je veel geld hebt.![]()
Grapje.
Ja? Abonnementje bij de sportschool.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beide toch broer, zo'n nissa body kost ook knaken
Daarmee ben je er nog lang niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja? Abonnementje bij de sportschool.
Lukt toch ook wel zonder eiwitshakes e.d.?
Misschien als je een meso bent wel sista.quote:
Ik weet niet wat een meso is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Misschien als je een meso bent wel sista.
http://www.fitsociety.nl/basisregels-fitness/mesomorph/quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een meso is.
Het zal ook wel aan de persoon liggen. Een vriend van me traint gewoon thuis, niet elke dag, geen shakes, eet wat hij wil, etc. en is strakker dan mijn ex die elke dag met zn buddies in de sportschool trainde, wel shakes&andere dingen, eet niet alles.
Je hoeft ook niet elke dag te trainen, shakes te drinken, en alleen maar kip met rijst en broccoli te eten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het zal ook wel aan de persoon liggen. Een vriend van me traint gewoon thuis, niet elke dag, geen shakes, eet wat hij wil, etc. en is strakker dan mijn ex die elke dag met zn buddies in de sportschool trainde, wel shakes&andere dingen, eet niet alles.
veel mensen trainen ook verkeerd en worden alleen maar dik van die shakes.van een shake krijg je niet automatisch spieren.die shake moet je alleen drinken als je uit je normale voeding onvoldoende eiwit binnen krijgt. Aangezien de gemiddelde Hollandse boer heel de dag op zijn reet zit, teveel vreet, teveel vlees eet en op de sportschool geen cardio doet want daar word je moe van die moet op dieet en zeker geen shake drinken. Dat wordt hij alleen maar dikker vanquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, zij klooiden niet maar wat aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke dag te trainen, shakes te drinken, en alleen maar kip met rijst en broccoli te eten.
En veel mensen in de sportschool klooien maar wat aan.
Danku!quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef Abed het volgende:
[..]
http://www.fitsociety.nl/basisregels-fitness/mesomorph/
Dat denken veel mensen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, zij klooiden niet maar wat aan.
van shakies wordt je niet groot en sterk, van kip en rijst ook nietquote:
Goeie grap:quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
klik is op link in klokov quote vieze phaggotquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:49 schreef along het volgende:
[..]
Goeie grap:
https://www.google.com.hk(...)oAQ&biw=1320&bih=803
dit dus.quote:
Zouden drank en drugs zoveel beter voor je zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:33 schreef haan33 het volgende:
Mensen die hun lichaam volgooien met pre work-out, creatine, mesomorph en epic
gezond man
Nee ik doe niet alsof ik supergezond bezig ben terwijl ik mezelf met troep volgooiquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:35 schreef foknerd het volgende:
[..]
Zouden drank en drugs zoveel beter voor je zijn?
Nee daar heb je een puntquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee ik doe niet alsof ik supergezond bezig ben terwijl ik mezelf met troep volgooi
Als je serieus bezig bent en écht resultaat wilt dan moet je een specifiek dieet volgen en het lukt inderdaad zonder shakes, maar een gangbare norm is 1.5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Ervanuit gaande dat de doorsnee man een kilo of 85 weegt dan moet je iedere dag dus +- 140/150 gram eiwit nemen. Dat zijn een hele hoop stukken kip of yoghurt, whey is veel goedkoper en 30 gram per serving. 3 servings per dag en je zit al rond de 100. Dan ben ik nog heel coulant want de meeste doen nog 2 gram per kg lichaamsgewicht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja? Abonnementje bij de sportschool.
Lukt toch ook wel zonder eiwitshakes e.d.?
Een shake heeft wat, 200/250 gram kcal afhankelijk van het type? Daar word je niet dik van. Je wordt dik van het meer eten dan je lichaam nodig hebt, drink 10 shakes per dag en je wordt niet dik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
veel mensen trainen ook verkeerd en worden alleen maar dik van die shakes.van een shake krijg je niet automatisch spieren.die shake moet je alleen drinken als je uit je normale voeding onvoldoende eiwit binnen krijgt. Aangezien de gemiddelde Hollandse boer heel de dag op zijn reet zit, teveel vreet, teveel vlees eet en op de sportschool geen cardio doet want daar word je moe van die moet op dieet en zeker geen shake drinken. Dat wordt hij alleen maar dikker van
Met zijn kop heeft-ie ook geen ripped kast nodig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ook niet ripped, hij is groot en heeft een gezond gewicht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met zijn kop heeft-ie ook geen ripped kast nodig.
jij bent echt domquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:56 schreef along het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137329013&page=123 cool je komt uit new zeeland.
[ afbeelding ] zelfde moedervlek linker schouder + zelfde tattoo.
Baboquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:56 schreef along het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137329013&page=123 cool je komt uit new zeeland.
[ afbeelding ] zelfde moedervlek linker schouder + zelfde tattoo.
haribo en mentos gehaaldquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik klap gewoon dagelijks 2l volle melk en 100gr pinda's, forever gaining
Wtfquote:Op zondag 11 januari 2015 13:20 schreef dustbrain het volgende:
Was een tijdje ziek dus kon niet aan het grote doel beginnen maar nu weer beter.
Tip voor de andere slecht-etende FOK!ers. Een paar rauwe eieren + banaan + havermout met wat suiker in de blender is best wel drinkbaar.
Ik heb geen whey.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wtf
Gewoon volle chocolademelk + whey + stukjes pure chocolade, je gaint voor het leven
Maar ik weet niet of die gigantische eiwit dosering perse nodig is: http://breakingmuscle.com(...)ed-science-weighs-inquote:
Voor dagelijks leven wel, maar als je spieren wilt opbouwen dan heb je wel wat meer nodig dan de dagelijkse dosisquote:Op zondag 11 januari 2015 13:39 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of die gigantische eiwit dosering perse nodig is: http://breakingmuscle.com(...)ed-science-weighs-in
Volgens die site is 0.8 per kilogram al voldoende. Hoge eiwit dosering lijkt me vooral handig als je al redelijk gespierd bent of snel dik wordt. Eiwit > vet
Ik las ff verder en dat klopt. Dan is tussen 0.9-1.5 voldoende.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor dagelijks leven wel, maar als je spieren wilt opbouwen dan heb je wel wat meer nodig dan de dagelijkse dosis
Dit is nou het probleem altijd. Mensen die net beginnen met sporten en nu al expert gaan uithangen. Heb je je omslagfoto al veranderd in :''PAIN IS THE FEAR THAT I DONT HAVE''?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:20 schreef dustbrain het volgende:
Was een tijdje ziek dus kon niet aan het grote doel beginnen maar nu weer beter.
Tip voor de andere slecht-etende FOK!ers. Een paar rauwe eieren + banaan + havermout met wat suiker in de blender is best wel drinkbaar.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik begrijp je gevoelens. Al wil ik niet ripped zijn, maar wel een lekker lichaam. Slank worden en m'n kontje trainen zodat die lekker strak is.
Waarom zou je aan mij twijfelen?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik las ff verder en dat klopt. Dan is tussen 0.9-1.5 voldoende.
Kan niet wachten tot mijn lichaam gewoon om de 2 dagen opnieuw een spiergroep kan pakken. Nu moet ik gewoon meer dan 48 uur wachten na een te harde sessie![]()
Ecto struggles![]()
Ik heb het nergens over 300 gram gehad, maar over 1.5 gram per kg lichaamsgewicht en dan kan je het best ook lean muscle nemen als je wat zwaarder weegt als beginneling, anders eet je alsnog meer dan je nodig hebt.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Die site gaat juist over spieren opbouwen. Neem zelf al een jaar lang misschien 1gr per kilo gewicht uiteindelijk en maak gewoon gains. Gasten die 300gr eiwit per dag eten met hun 85kg zijn echt geld aan het weggooien. Misschien als je kuurt dat het nut heeft ivm hogere eiwitsynthese maar als natural zit je met 100-150gr per dag wel safe.
Ja precies, sowieso meer dan de aanbevolen richtlijn eten want dat is maar 50gr als volwassen man ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 20:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over 300 gram gehad, maar over 1.5 gram per kg lichaamsgewicht en dan kan je het best ook lean muscle nemen als je wat zwaarder weegt als beginneling, anders eet je alsnog meer dan je nodig hebt.
Pas daar wel heel erg mee op. Levens gevaarlijk dat spulquote:Op zondag 11 januari 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik neem 2 gram per kg bw eiwit, maar ik supplementeer dan ook creabol
Is toch gewoon geconcentreerd creatine? Kan me niet voorstellen dat daar ooit iemand aan doodgegaan?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pas daar wel heel erg mee op. Levens gevaarlijk dat spul
Was ook sarcastisch, no worries brah. You and your creatine are safe and set to forever gain musclequote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef foknerd het volgende:
[..]
Is toch gewoon geconcentreerd creatine? Kan me niet voorstellen dat daar ooit iemand aan doodgegaan?
Damn ik snap sarcasme niet meer :$quote:Op zondag 11 januari 2015 22:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was ook sarcadtisch, no worries brah. You and your creatine are safe and set to forever gain muscle
Dat kan de beste overkomen. Het teveel aan creatine pis je gewoon weer uit dus dat is geen probleem. 5 grammetjes per dag is voldoendequote:
lekker manquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef 16meter het volgende:
creatine, bccaa, glutamine, beta-alerine en whey proteinen van body en fit shop
gebruik die crack nu en gaat echt heerlijk moet ik zeggen
Je kan ook oraal nemen mocht je dingen in je kont geen fijn gevoel vindenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:31 schreef Thezappa het volgende:
gewoon spuit in de bil , kleine ballen grote spieren shit
moet jij weten idd...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan ook oraal nemen mocht je dingen in je kont geen fijn gevoel vinden
Ik weet ik weet broederquote:Op zondag 11 januari 2015 22:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat kan de beste overkomen. Het teveel aan creatine pis je gewoon weer uit dus dat is geen probleem. 5 grammetjes per dag is voldoende
ik spuit het in mijn aderquote:Op zondag 11 januari 2015 22:19 schreef foknerd het volgende:
[..]
Is toch gewoon geconcentreerd creatine? Kan me niet voorstellen dat daar ooit iemand aan doodgegaan?
Rauwe eieren worden aanbovolen en die carbs in havermout ook. Ik ben gewoon zo aardig om te proeven of het te drinken is. Niet iedereen houdt van rauwe eieren en pap.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:10 schreef Travel. het volgende:
[..]
Dit is nou het probleem altijd. Mensen die net beginnen met sporten en nu al expert gaan uithangen. Heb je je omslagfoto al veranderd in :''PAIN IS THE FEAR THAT I DONT HAVE''?
Wel optijd gaan slapen he! Gaat tenkoste van je gains!quote:Op maandag 12 januari 2015 02:32 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Rauwe eieren worden aanbovolen en die carbs in havermout ook. Ik ben gewoon zo aardig om te proeven of het te drinken is. Niet iedereen houdt van rauwe eieren en pap.
en ik ben niet net begonnen, doe al tijdje fitness met licht trainen en slecht eten
Muscle memoryquote:Op zondag 25 januari 2015 12:59 schreef dustbrain het volgende:
Bleh, ik ben sterker geworden maar niet zwaarder. =(
Exact. Nog nooit zulke saaie gasten meegemaakt als die obsessieve gymboys. Hebben trouwens ook geen vriendin nodig, want rukken zich wel af op hun eigen spiegelbeeldquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:14 schreef Physsic het volgende:
Ik ken ook wel een aantal gevallen waarbij de 'chick' het na een tijdje wel zat is dat trainen altijd op de 1e plek staat, uiteten gaan niet kan (want kipmetrijst), etc.
Dus je kan beter gewoon zorgen dat je veel geld hebt.![]()
Grapje.
Iedereen altijd maar praten over dunquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:44 schreef dustbrain het volgende:
Ik ben niet gespierd maar ook niet heel dun. Tegenwoordig moet je ripped zijn om chicks te krijgen. Al mijn kameraden die ongeveer even dun zijn, hebben bijna allemaal matige chicks terwijl de redelijk getrainde bijna altijd de lekkere chicks krijgen.
Dit is oneerlijk. Het is veel makkelijker om vrouw te zijn. notransgender
Klacht: Als ik ripped was zou ik nog meer chicks krijgen.![]()
Ik ben niet dun maar ik kom gewoon niet aan. En volgens mij moet je aankomen om snel spieren te krijgenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:36 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Iedereen altijd maar praten over dunNederland = Ectoland.
Laatste keer dat ik dun was, was toen ik een jaar of zeven was.
Daarna dik, en nu normaal/gespierd.
Klopt. Dat is de reden dat ik redelijk snel spieren krijg. Helaas krijg ik ook meteen een buik als ik mezelf een weekje laat gaan...quote:Op zondag 25 januari 2015 13:36 schreef dustbrain het volgende:
En volgens mij moet je aankomen om snel spieren te krijgen
Als ik me laat gaan val ik 5 kilo per week afquote:Op zondag 25 januari 2015 13:38 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Klopt. Dat is de reden dat ik redelijk snel spieren krijg. Helaas krijg ik ook meteen een buik als ik mezelf een weekje laat gaan...
Dat heeft mijn vader dus. Zal nooit een buik krijgen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:39 schreef dustbrain het volgende:
Als ik me laat gaan val ik 5 kilo per week af
Zijn vaak ook overrated chicks.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:41 schreef luckass het volgende:
sowieso hersenloze chicks willen die op bodybuilders vallen
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:41 schreef luckass het volgende:
daarom sterk trainen.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:41 schreef luckass het volgende:
Dikke studentes vallen ook op mannen met een bierbuikje, lekker samen drinken en frituren en in het eerste jaar dat je op kamers woont 15 kilo aankomen.quote:
Mwah, elke vrouw wil vast wel een knappe chirurg met een atletisch lichaam. Ik kan geen chirurg worden, en als mijn intelligentie of gedrag te kort schiet kan ik altijd nog een wat mooier lichaam trainen. Ripped zijn is niet determinerend maar wel een grote factor. Als je traint heb je wilskracht, meer zelfverzekerdheid, ben je gezonder en heb je een goede tijdsbesteding. Dat zijn vooral de factoren wat het zo gewild maakt voor zowel de man zelf als voor vrouwen.quote:
Nee je ziet het verkeerd, vrouwen willen een gespierde man maar als je daadwerkelijk 4x per week naar de sportschool gaat is het "hij traint zo vaak, heeft hij nu nog wel tijd voor mij? Ik wil ook gewoon samen op de bank zitten lekker een film kijken"quote:Op zondag 25 januari 2015 14:05 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Als je traint heb je wilskracht, meer zelfverzekerdheid, ben je gezonder en heb je een goede tijdsbesteding.
Ik heb het puur over uitstralingquote:Op zondag 25 januari 2015 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee je ziet het verkeerd, vrouwen willen een gespierde man maar als je daadwerkelijk 4x per week naar de sportschool gaat is het "hij traint zo vaak, heeft hij nu nog wel tijd voor mij? Ik wil ook gewoon samen op de bank zitten lekker een film kijken"
Er bestaat ook nog zoiets als de gulden middenweg gelukkig. Je kan ook 3 x naar de sportschool, niet iedere dag je kipfiletjes afwegen en er toch goed uitzien. En nog tijd hebben voor elkaar.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee je ziet het verkeerd, vrouwen willen een gespierde man maar als je daadwerkelijk 4x per week naar de sportschool gaat is het "hij traint zo vaak, heeft hij nu nog wel tijd voor mij? Ik wil ook gewoon samen op de bank zitten lekker een film kijken"
Lijkt me vrij vermoeiend om zo oppervlakkig te zijn. Alsof een vrouw per definitie verliefd wordt op iedere gespierde einstein. Het verschijnsel 'liefde' is je zeker onbekend?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:05 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Mwah, elke vrouw wil vast wel een knappe chirurg met een atletisch lichaam. Ik kan geen chirurg worden, en als mijn intelligentie of gedrag te kort schiet kan ik altijd nog een wat mooier lichaam trainen. Ripped zijn is niet determinerend maar wel een grote factor. Als je traint heb je wilskracht, meer zelfverzekerdheid, ben je gezonder en heb je een goede tijdsbesteding. Dat zijn vooral de factoren wat het zo gewild maakt voor zowel de man zelf als voor vrouwen.
Klopt, dat is ook het bestequote:Op zondag 25 januari 2015 14:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als de gulden middenweg gelukkig. Je kan ook 3 x naar de sportschool, niet iedere dag je kipfiletjes afwegen en er toch goed uitzien. En nog tijd hebben voor elkaar.
Juistquote:Op zondag 25 januari 2015 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook het bestepaar keer per week trainen maar wel gewoon blijven genieten.
Dat gaat dus best moeilijk. Ik kan regelmatig niet met mijn vriendin afspreken omdat ik moet sporten.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als de gulden middenweg gelukkig. Je kan ook 3 x naar de sportschool, niet iedere dag je kipfiletjes afwegen en er toch goed uitzien. En nog tijd hebben voor elkaar.
Wat vind je vriendin daarvan?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:22 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Dat gaat dus best moeilijk. Ik kan regelmatig niet met mijn vriendin afspreken omdat ik moet sporten.
dat is nou oergedrag, een vrouw voelt zich sneller aangetrokken tot de alfa van de groep (gespierd en de baas)quote:Op zondag 25 januari 2015 14:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lijkt me vrij vermoeiend om zo oppervlakkig te zijn. Alsof een vrouw per definitie verliefd wordt op iedere gespierde einstein. Het verschijnsel 'liefde' is je zeker onbekend?
Dat wil nog niet zeggen dat er sprake is van liefde en dat er een relatie kan ontstaan. Of wil je beweren dat alle relaties tussen vrouwen en niet-extreem gespierde mannen gespeeld zijn?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dat is nou oergedrag, een vrouw voelt zich sneller aangetrokken tot de alfa van de groep (gespierd en de baas)
ik heb het niet over liefde, had het alleen over dat vrouwen zich sneller aangetrokken voelen tot een gespierde manquote:Op zondag 25 januari 2015 14:26 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat er sprake is van liefde en dat er een relatie kan ontstaan. Of wil je beweren dat alle relaties tussen vrouwen en niet-extreem gespierde mannen gespeeld zijn?
En een vrouw stapt zomaar op elke man af om te kijken of ze verliefd kan worden? Oppervlakkigheid gaat ALTIJD vooraf. Je kijkt naar iemand gedrag en uiterlijk of deze persoon potentieel een partner kan zijn. En door getraind te zijn scoor je als man op zowel uiterlijk als gedrag, omdat je gedrag beïnvloed wordt door je uiterlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:19 schreef ZarB het volgende:
[..]
Lijkt me vrij vermoeiend om zo oppervlakkig te zijn. Alsof een vrouw per definitie verliefd wordt op iedere gespierde einstein. Het verschijnsel 'liefde' is je zeker onbekend?
Trainen is trouwens in 40 min voorbij. Wat maakt 3 uurtjes per week wegleggen aan trainen nou uit dan. Waar ga je die tijd anders aan besteden; gamen en aftrekken?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook het bestepaar keer per week trainen maar wel gewoon blijven genieten.
Ik ben nog nooit op een man afgestapt, maar los daarvan, stel dat een vrouw dat wel doet omdat je er gespierd uitziet, dan nog kan ze na 5 min klaar met je zijn omdat je niks te vertellen hebt (bijvoorbeeld he). Dus wat schiet je er dan mee op?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En een vrouw stapt zomaar op elke man af om te kijken of ze verliefd kan worden? Oppervlakkigheid gaat ALTIJD vooraf. Je kijkt naar iemand gedrag en uiterlijk of deze persoon potentieel een partner kan zijn. En door getraind te zijn scoor je als man op zowel uiterlijk als gedrag, omdat je gedrag beïnvloed wordt door je uiterlijk.
Spieren is niet voor niks iets waar bijna alle mannen aan willen werken.
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:28 schreef muscleboy het volgende:
[..]
Niet leuk. Maarja je moet wat overhebben voor zo'n lekkere vriend.
Zo te horen heb je al waardeloze genetics en heb je onrealistische verwachtingen. Mensen met gear + goede genetics kunnen met een jaar tijd wel een aardig fysiek opbouwen maar mensen zonder gear, slechte genetics en waarschijnlijk onvoldoende kennis doen er heel lang over. Het opbouwen van spieren gaat echt niet met meerdere kilo's per maand, maar eerder met een halve kilo per maand. Zeker voor iemand met jouw achtergrondquote:Op zondag 25 januari 2015 13:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik ben niet dun maar ik kom gewoon niet aan. En volgens mij moet je aankomen om snel spieren te krijgen
Maar even serieus, wie denk jij te zijn dat je kan spreken voor alle vrouwen? Dat jij op zoek bent naar een bitch die net zoveel weegt als de doorsnee vrouw betekent niet dat ze dit allemaal zoeken. Daarbij zijn de meeste vrouwelijke FOK!kers al trollen dus je maakt bij voorbaat al geen kans.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een man afgestapt, maar los daarvan, stel dat een vrouw dat wel doet omdat je er gespierd uitziet, dan nog kan ze na 5 min klaar met je zijn omdat je niks te vertellen hebt (bijvoorbeeld he). Dus wat schiet je er dan mee op?
Overigens als ik in de kroeg van die spierbundels zie staan dan denk ik alleen maar. Het zijn juist de types waar ik iig niet als eerste op af zou stappen. De leegte straalt er vanaf.
Aantrekkelijk voor een vrouw is: leuke kleding, biertje in de hand, uitstraling en lol hebben met vrienden. Daar zou ik op afstappen. Niet op Schwarzenegger die met z'n glas water om zich heen staat te kijken.
Het is denk ik ook een bepaalde groep vrouwen die zich tot zulke mannen aangetrokken voelt. Ik denk dat je best wel goed de vergelijking kunt trekken met hele mooie meiden. Daar is het ook vaak moeilijk om vijf minuten boeiend mee te praten.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op een man afgestapt, maar los daarvan, stel dat een vrouw dat wel doet omdat je er gespierd uitziet, dan nog kan ze na 5 min klaar met je zijn omdat je niks te vertellen hebt (bijvoorbeeld he). Dus wat schiet je er dan mee op?
Overigens als ik in de kroeg van die spierbundels zie staan dan denk ik alleen maar. Het zijn juist de types waar ik iig niet als eerste op af zou stappen. De leegte straalt er vanaf.
Aantrekkelijk voor een vrouw is: leuke kleding, biertje in de hand, uitstraling en lol hebben met vrienden. Daar zou ik op afstappen. Niet op Schwarzenegger die met z'n glas water om zich heen staat te kijken.
Ripped gaat ook niet lukken, maar ik wil wel een sixpack waar de chickies dan aan mogen voelenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo te horen heb je al waardeloze genetics en heb je onrealistische verwachtingen. Mensen met gear + goede genetics kunnen met een jaar tijd wel een aardig fysiek opbouwen maar mensen zonder gear, slechte genetics en waarschijnlijk onvoldoende kennis doen er heel lang over. Het opbouwen van spieren gaat echt niet met meerdere kilo's per maand, maar eerder met een halve kilo per maand. Zeker voor iemand met jouw achtergrond
Volgens mij wordt hier over het algemeen behoorlijk gegeneraliseerd, maar ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die per defnitie op spieren viel dus ik spreek sowieso niet alleen voor mezelf.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar even serieus, wie denk jij te zijn dat je kan spreken voor alle vrouwen? Dat jij op zoek bent naar een bitch die net zoveel weegt als de doorsnee vrouw betekent niet dat ze dit allemaal zoeken. Daarbij zijn de meeste vrouwelijke FOK!kers al trollen dus je maakt bij voorbaat al geen kans.
Een mooi/sterk fysiek staat gelijk aan zelfverzekerd & sterk persoon en daar krijgen vrouwen een natte kruis van ongeacht wat jij ook te melden hebt. Maar er zijn er inderdaad ook die concessies doen net zoals er vrouwen zijn die houden van dikkere mannen. You can't please 'em a
ik vind dat altijd wel geylquote:Op zondag 25 januari 2015 14:47 schreef Kiid het volgende:
Overigens kan je in de gym gewoon 90 minuten naar jezelf kijken en dat ansich maakt het het al waard om te gaan
En dan daarna, als ze over je buikje heeft zitten aaien? Dan zal er toch echt een gesprek moeten plaatsvinden om haar binnen te hengelen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ripped gaat ook niet lukken, maar ik wil wel een sixpack waar de chickies dan aan mogen voelen.
Sixpack = laag BF% dus als je dat wilt dan moet je gewoon minder vreten en datgene wat je eet moet genoeg zijn om je verzadigd te houden.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:47 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ripped gaat ook niet lukken, maar ik wil wel een sixpack waar de chickies dan aan mogen voelen.
Ik snap niet waarom je niet begrijpt dat spieren allerlei kwaliteiten omhoog brengen. Een man met een beetje brede armen heeft een hele andere uitstraling. Je kan die uitstraling hebben terwijl je skinny bitch armen hebt maar mij en heel veel andere lukt dat niet. Een beetje trainen geeft voldoening. Spierpijn hebben en om de zoveel tijd zwaarder liften maakt de man mannelijker en aantrekkelijker voor vrouwen. Het gaat niemand om spierbonken, het gaat om allerlei kwaliteiten die in verband staan met constant jezelf verder helpen middels trainen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hier over het algemeen behoorlijk gegeneraliseerd, maar ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die per defnitie op spieren viel dus ik spreek sowieso niet alleen voor mezelf.
Daarnaast hoef ik geen "bitch". Mijn vriend hangt ook 3 x per week in de gym (en ik ook), maar daarom heb ik het eerder ook over de gulden middenweg.
Nee dan zien ze mijn 30cm door mijn broek heen en de rest gaat vanzelf.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:49 schreef Piethur het volgende:
[..]
En dan daarna, als ze over je buikje heeft zitten aaien? Dan zal er toch echt een gesprek moeten plaatsvinden om haar binnen te hengelen.
Zeg dat dan meteen, ideaal is dat inderdaad. Ik leg mijn piemel altijd gewoon over de bar heen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee dan zien ze mijn 30cm door mijn broek heen en de rest gaat vanzelf.
Dat zal best, maar jij hebt het over ripped zijn. Dat is weer een uiterste en om daar te komen leveren mannen vaak weer een hoop leuke dingen in, wat ze weer onaantrekkelijk maakt. Is mijn ervaring.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je niet begrijpt dat spieren allerlei kwaliteiten omhoog brengen. Een man met een beetje brede armen heeft een hele andere uitstraling. Je kan die uitstraling hebben terijl je skinny bitch armen hebt maar mij en heel veel andere lukt dat niet. Een beetje trainen geeft voldoening. Spierpijn hebben en om de zoveel tijd zwaareder liften maakt de man mannelijker en aantrekkelijekr voor vrouwen. Het gaat niemand om spierbonken zijn, het gaat om allerlei kwaliteiten die in verband staan met oncstant jezelf verderhelpen middels trainen.
Niets zo ellendig als iemand de hele tijd met zijn of haar uiterlijk bezig isquote:Op zondag 25 januari 2015 14:53 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dat zal best, maar jij hebt het over ripped zijn. Dat is weer een uiterste en om daar te komen leveren mannen vaak weer een hoop leuke dingen in, wat ze weer onaantrekkelijk maakt. Is mijn ervaring.
Dan heb je die sixpack ook niet nodigquote:Op zondag 25 januari 2015 14:51 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Nee dan zien ze mijn 30cm door mijn broek heen en de rest gaat vanzelf.
Het gaat natuurlijk niet alleen om het fysiek. Iemand die een sterk/mooi fysiek heeft staat gelijk aan zelfverzekerd/verzorgd/doorzettingsvermogen en dat zijn kern kwaliteiten die iedere vrouw zoeken in een man. Het puur selecteren op spieren zijn vaak alleen de 16-jarige meisjes die graag een vriendje willen met een sixpack.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:47 schreef ZarB het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hier over het algemeen behoorlijk gegeneraliseerd, maar ik heb nog nooit een vrouw ontmoet die per defnitie op spieren viel dus ik spreek sowieso niet alleen voor mezelf.
Daarnaast hoef ik geen "bitch". Mijn vriend hangt ook 3 x per week in de gym (en ik ook), maar daarom heb ik het eerder ook over de gulden middenweg.
Dat dus.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:54 schreef Piethur het volgende:
[..]
Niets zo ellendig als iemand de hele tijd met zijn of haar uiterlijk bezig is
Je kan toch gewoon veel verschillende sets heel langzaam doen lijkt mij. Of moet er perse gewicht bijquote:Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sixpack = laag BF% dus als je dat wilt dan moet je gewoon minder vreten en datgene wat je eet moet genoeg zijn om je verzadigd te houden.
Het trainen van buikspieren duurt enorm lang en dat gaat vaak pas groeien met zware compound oefeningen. Die paar crunches gaan niks voor je doen.
vorige keer uit de gym gestuurd omdat ik zat te rukken op mezelfquote:Op zondag 25 januari 2015 14:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat vind ik het leukste van het trainen. Grote spiegels
De verleiding is groot inderdaad. Meestal draag ik dan ook een peniskoker om dat te voorkomenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]
vorige keer uit de gym gestuurd omdat ik zat te rukken op mezelf
maar de psycholoog zegt dat ik een narcistische stoornis heb
Er moet wel uitdaging in zitten en structuur. Zo maar lukraak wat oefeningen tot in den treuren doen heeft geen enkel nut en dat zie je alleen maar die ecto's doen. Wat ik doe is 3x 8 reps, de laatste 2 reps moeten moeite doen tot het punt dat het je bijna niet lukt. Kan je de 8 reps volledig dan komt er de volgende keer gewicht bij. Dan boek je tenminste vooruitgangquote:Op zondag 25 januari 2015 14:56 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon veel verschillende sets heel langzaam doen lijkt mij. Of moet er perse gewicht bij
Ik doe reps van 12quote:Op zondag 25 januari 2015 15:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er moet wel uitdaging in zitten en structuur. Zo maar lukraak wat oefeningen tot in den treuren doen heeft geen enkel nut en dat zie je alleen maar die ecto's doen. Wat ik doe is 3x 8 reps, de laatste 2 reps moeten moeite doen tot het punt dat het je bijna niet lukt. Kan je de 8 reps volledig dan komt er de volgende keer gewicht bij. Dan boek je tenminste vooruitgang
Dan blijf je dus altijd er als een beta uitzien. Laat me raden, je hebt een schema meegekregen op de sportschool zelf?quote:
Het is niet alsof die 12 reps lukken, ik weet wat ik doe (wees niet bang)quote:Op zondag 25 januari 2015 15:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan blijf je dus altijd er als een beta uitzien. Laat me raden, je hebt een schema meegekregen op de sportschool zelf?
Je moet helemaal geen 12 dan want dan zit je meer in het uithousingsvermogen dan het daadwerkelijk groeien van spier. Als je 12 reps doet dan moet je bij voorbaat al een gewicht nemen die je lichaam makkelijk aan kan en de stap naar een hoger gewicht zal veel langer duren.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is niet alsof die 12 reps lukken, ik weet wat ik doe (wees niet bang)
Is afhankelijk van de oefening. Bij squatten doe ik zelfs hogere reps en lichter gewicht omdat ze zwaar op je knieen en ruggenwervel zijn en die moet je niet verneuken. En zo ver ik weet bouw je tot 12 spiermassaquote:Op zondag 25 januari 2015 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet helemaal geen 12 dan want dan zit je meer in het uithousingsvermogen dan het daadwerkelijk groeien van spier. Als je 12 reps doet dan moet je bij voorbaat al een gewicht nemen die je lichaam makkelijk aan kan en de stap naar een hoger gewicht zal veel langer duren.
Het is jouw feestje, maar je kan beter in de 6 tot 8 reps range zitten.
Ik zie dat eigenlijk niet als iets heel negatiefs. Ik hoef niet perse super breed te zijn maar gewoon atletisch.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet helemaal geen 12 dan want dan zit je meer in het uithousingsvermogen dan het daadwerkelijk groeien van spier. Als je 12 reps doet dan moet je bij voorbaat al een gewicht nemen die je lichaam makkelijk aan kan en de stap naar een hoger gewicht zal veel langer duren.
Het is jouw feestje, maar je kan beter in de 6 tot 8 reps range zitten.
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de oefening. Bij squatten doe ik zelfs hogere reps en lichter gewicht omdat ze zwaar op je knieen en ruggenwervel zijn en die moet je niet verneuken. En zo ver ik weet bouw je tot 12 spiermassa
Hahaquote:Op zondag 25 januari 2015 15:36 schreef Kiid het volgende:
Nieuwe video van Chestbrah
#Dedicated
#Aesthetics
#GodNeededAPersonalTrainer
#Mirin'
Tjah ik doe echt geen reps van 8 maar eerder van 12 en soms 16.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:07 schreef Kiid het volgende:
Er zitten hier weinig mensen met dezelfde passie voor aesthetics zie ik alweer
Dan zou ik als ik jou was geen hoge verwachtingen hebben qua resultatenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:10 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Tjah ik doe echt geen reps van 8 maar eerder van 12 en soms 16.
Ja precies want bij 12 reps word je dik gespierd maar wanneer je er 16 doet schakelt je lichaam ineens over naar de conditiestand.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:30 schreef dustbrain het volgende:
ik ken een mma-vechter die 16 reps doet als afwisseling omdat ie niet te breed wil worden maar gewoon conditie wil trainen.
Het zit hem in het feit dat hoe meer reps je doet, hoe minder het gewicht is dat je aan kan. Als jij 16 reps doet dan zullen de eerste 12 een makkie zijn omdat het minder gewicht is dan je daadwerkelijk aan kan. En in die tijd train je dus meer je uithoudingsvermogen dan wat anders. Je spieren moeten scheuren om te groeienquote:Op zondag 25 januari 2015 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies want bij 12 reps word je dik gespierd maar wanneer je er 16 doet schakelt je lichaam ineens over naar de conditiestand.
Want waarom precies zou je het moeten afwisselen?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:20 schreef Tomansss het volgende:
Stelletje noobs. Je moet sowieso afwisselen van training. Ga niet een half jaar het zelfde doen. Doe nu power sets. Goed voor conditie en kracht.
Omdat je lichaam er aan gaat wennen en spieren nieuwe prikkels nodig hebben.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Want waarom precies zou je het moeten afwisselen?
Sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin. Het gaat erom dat je je spieren belast en hoe je dat doet maakt niet uit. Gewenning kan het alleen saai maken of het kost je misschien minder moeite, maar dan kan je ook gewoon weer het gewicht omhoog gooien.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:38 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Omdat je lichaam er aan gaat wennen en spieren nieuwe prikkels nodig hebben.
Everyone has a little bit of Zyzz in them, every fucking cunt out there, you are a fucking sick cunt if you wanna be brah - aesthetic God (1989 - 2011).quote:
Wat vond je van de nieuwe chestbrah/ zyzz video?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Everyone has a little bit of Zyzz in them, every fucking cunt out there, you are a fucking sick cunt if you wanna be brah - aesthetic God (1989 - 2011).
Zyzz is not a person, Zyzz is a way of life.
Chestbrah is wel ziek gegroeid sinds de laatste video die ik zagquote:Op maandag 26 januari 2015 22:58 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat vond je van de nieuwe chestbrah/ zyzz video?
Lees je eerst in voordat je wat gaat aankloten. Succesquote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin. Het gaat erom dat je je spieren belast en hoe je dat doet maakt niet uit. Gewenning kan het alleen saai maken of het kost je misschien minder moeite, maar dan kan je ook gewoon weer het gewicht omhoog gooien.
Rot op met je onzin manquote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Lees je eerst in voordat je wat gaat aankloten. Succes
doe dan 3 - 5 reps. bij 8 zijn de eerste 5 ook makkelijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zit hem in het feit dat hoe meer reps je doet, hoe minder het gewicht is dat je aan kan. Als jij 16 reps doet dan zullen de eerste 12 een makkie zijn omdat het minder gewicht is dan je daadwerkelijk aan kan. En in die tijd train je dus meer je uithoudingsvermogen dan wat anders. Je spieren moeten scheuren om te groeien
Kom maar met een bron. Waarom zou zwaarder gewicht niet helpen? Je komt me niet zeggen dat je slanke arme blijft hebben maar als nog 150 kilo omhoog drukt.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Lees je eerst in voordat je wat gaat aankloten. Succes
Met afwisseling groei je gewoon harder.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin. Het gaat erom dat je je spieren belast en hoe je dat doet maakt niet uit. Gewenning kan het alleen saai maken of het kost je misschien minder moeite, maar dan kan je ook gewoon weer het gewicht omhoog gooien.
zat oly lifters die 150 kg drukken en relatief slank zijn. je hoeft niet buff te zijn om zwaar te kunnen liften.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kom maar met een bron. Waarom zou zwaarder gewicht niet helpen? Je komt me niet zeggen dat je slanke arme blijft hebben maar als nog 150 kilo omhoog drukt.
Snap je mijn punt nou echt niet of wil je serieus bediscussieren wat wel en niet slank is qua hoeveelheid gewicht?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zat oly lifters die 150 kg drukken en relatief slank zijn. je hoeft niet buff te zijn om zwaar te kunnen liften.
Je wil zeggen dat ik ongelijk heb?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Snap je mijn punt nou echt niet of wil je serieus bediscussieren wat wel en niet slank is qua hoeveelheid gewicht?
Pannenkoek. Dat heb ik toch nooit gezegd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kom maar met een bron. Waarom zou zwaarder gewicht niet helpen? Je komt me niet zeggen dat je slanke arme blijft hebben maar als nog 150 kilo omhoog drukt.
zal dan wel komen omdat jouw wereldje zich beperkt tot 3x per week 3x6 of 3x8 pompen, ipv trainen op meerdere disciplines.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:25 schreef Kiid het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die eruit ziet dat hij lift en traint met 16 reps
En als ik hypotetisch gezien nou slim en gespierd was?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:04 schreef Aberella het volgende:
De meeste vrouwen (behalve vmbo kader) vallen niet echt op dat gespierde gedoe. Intelligente mannen daarentegen
Als je max 6 reps doet/8 reps doet dan kan je veel zwaarder doen dan bij 16. Maar als jij lekker met bitch weights 16 reps wilt doen dat moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
doe dan 3 - 5 reps. bij 8 zijn de eerste 5 ook makkelijk.
En als die laatste 3 reps bij "bitch weigths" nog maar net kunnen? Je spieren scheuren dan ook gewoon hoor. Iemand die volop tegen een bokszak aan slaat krijgt gewoon goeie krachtige armen om mensen knock-out te slaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je max 6 reps doet/8 reps doet dan kan je veel zwaarder doen dan bij 16. Maar als jij lekker met bitch weights 16 reps wilt doen dat moet je zelf weten
Jij heb zo te lezen nog niet heel veel verstaand van hoe spieren werken. Als je 16 reps gaat doen train je ook grotendeels uithoudingsvermogen. T slaat gewoon nergens op. Max 10 reps is het beste als je een beetje wil groeien. Als jij met een 8 kg dumbel 20 reps aan t doen ben kijkt iedereen je aan van: Wtf doe jij hier. En "ripped" wordt je er niet van. Als je droog wil trainen doe je meestal meer reps, anders gewoon max 10quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En als die laatste 3 reps bij "bitch weigths" nog maar net kunnen? Je spieren scheuren dan ook gewoon hoor. Iemand die volop tegen een bokszak aan slaat krijgt gewoon goeie krachtige armen om mensen knock-out te slaan.
Volgens mij onderschat je je eigen lichaam met wat het kan![]()
Ik weet niet echt. Misschien dat het zo gaat voor body builders, maar volgens elke wetenschappelijk studie die ik tot nu toe gelezen heb maakt het niet uit. Daarbij komt dat ik mensen ken die veel reps doen en redelijk breed zijn.(Vooral voor hun leeftijd)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jij heb zo te lezen nog niet heel veel verstaand van hoe spieren werken. Als je 16 reps gaat doen train je ook grotendeels uithoudingsvermogen. T slaat gewoon nergens op. Max 10 reps is het beste als je een beetje wil groeien. Als jij met een 8 kg dumbel 20 reps aan t doen ben kijkt iedereen je aan van: Wtf doe jij hier. En "ripped" wordt je er niet van. Als je droog wil trainen doe je meestal meer reps, anders gewoon max 10
Nee jij hebt verstand en ergens gelezen dat 6 reps voor spieren zijn. Vergeet niet erbij de nodige dianabol, tren en clomid te gebruiken. Wel daarna 6 weken aan de nolvodex anders krijg je tieten en is je hormoon huishouding naar de kloten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jij heb zo te lezen nog niet heel veel verstaand van hoe spieren werken. Als je 16 reps gaat doen train je ook grotendeels uithoudingsvermogen. T slaat gewoon nergens op. Max 10 reps is het beste als je een beetje wil groeien. Als jij met een 8 kg dumbel 20 reps aan t doen ben kijkt iedereen je aan van: Wtf doe jij hier. En "ripped" wordt je er niet van. Als je droog wil trainen doe je meestal meer reps, anders gewoon max 10
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:47 schreef Abed het volgende:
SPT / Pre & Post Workout meals (eat clen tren hard)
Waar heb ik het over 6 reps?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:10 schreef Eyip het volgende:
[..]
Nee jij hebt verstand en ergens gelezen dat 6 reps voor spieren zijn. Vergeet niet erbij de nodige dianabol, tren en clomid te gebruiken. Wel daarna 6 weken aan de nolvodex anders krijg je tieten en is je hormoon huishouding naar de kloten.
Al je dan een 18 kg dumbell pakt voor je side raises, dan krijg je pas respect in de gym. Met 8 kg gaan ze wijzen en je uitlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |