Instapmoment is pas als je 220 pounds benched for repsquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Zullen we samen trainen en elkaar aanmoedigen en vertellen hoe mooi we elkaars lichaam vinden? Nohomo.
En elkaar slikken na het fappen om eiwitten te besparen. nohomoquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:53 schreef Catkiller het volgende:
Zullen we samen trainen en elkaar aanmoedigen en vertellen hoe mooi we elkaars lichaam vinden? Nohomo.
In een kommetje opvangen, mengen met whey naturel flavour en dan als shotjes opdrinkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:57 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En elkaar slikken na het fappen om eiwitten te besparen. nohomo
Bro split dan toch zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:01 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Maak er een gewoonte van om minimaal 5x per week te trainen en dan komt het vanzelf, tenzij je een teringslecht dieet hebt. Een slecht dieet kun je niet uittrainen.
Ik wil vierkante tieten. Daar heb je gewichten voor nodigquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
Gewoon hardlopen en beetje pushups. Fitnesse met dumbells is onzin
net zoals whayshekies
deze man doet dat ook niet
[ afbeelding ]
maar de vrouwtjes worden wel geil van hem
Incline, decline, flies, flat en voor je het weet loop je erbij als een silverback en droppen al die mossels hun panties gewilligquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik wil vierkante tieten. Daar heb je gewichten voor nodig
Ik heb geen bro science certificaat sorry.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een beetje meso kent toch wel de bro termen
Als je nog wat vet te verliezen hebt is het veel cardio/zwemmen/rennen, dat soort dingen. Als je spieren wilt kweken ga je aan de eiwitjes en train je jezelf een ongeluk. Geen cardio, want daarvan slank je af.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:07 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Vandaar dus de uiteindelijke klacht
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb geen bro science certificaat sorry.
[..]
Als je nog wat vet te verliezen hebt is het veel cardio/zwemmen/rennen, dat soort dingen. Als je spieren wilt kweken ga je aan de eiwitjes en train je jezelf een ongeluk. Geen cardio, want daarvan slank je af.
Ik word bewogen van al deze bromancequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Incline, decline, flies, flat en voor je het weet loop je erbij als een silverback en droppen al die mossels hun panties gewillig
Alleen maar het beste voor onze FOK! broeders. We willen allemaal onze 30 centimeter slurf in een gewillig gleufdier steken en hoe kan dat beter dan door Zyzz 2.0 te worden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef dustbrain het volgende:
[..]
[..]
Ik word bewogen van al deze bromance
Niet weten dat het om toewijding gaat en niet om meidenquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef niels0 het volgende:
Naar de sportschool moeten om mooie meiden te kunnen krijgen.
Maar laat het je tegelijkertijd niet afschrikken. Als je het serieus doet, hard traint en vol blijft houden dan heb je in juli al wat resultaat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Denk trouwens niet dat je er in juli al bent. Het is een lang proces.
Nee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:44 schreef dustbrain het volgende:
Als ik ripped was zou ik nog meer chicks krijgen.
notaillequote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
net zoals whayshekies
[ afbeelding ]
Rotterdamse tokkie wijven ja, die worden al geil van een slof peuken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
net zoals whayshekies
[ afbeelding ]
Ben jy dit Dima?quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
Shredded als fuaarrkkk, guns abs alles inclusief een baard #NoHommoquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
Dat tattooquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
Thaise hoertjes tellen niet mee.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:16 schreef niels0 het volgende:
Naar de sportschool moeten om mooie meiden te kunnen krijgen.
Die zijn anders wel gek op m'n slanke en gespierde lijf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:44 schreef marcelroubos341966 het volgende:
[..]
Thaise hoertjes tellen niet mee.
Je telt pas mee bij 90+kg en sub 10% BFquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Die zijn anders wel gek op m'n slanke en gespierde lijf.
ga nog meer spuiten dan! wat voor kuur doe je? dianabol? testo? en kom niet aan met dat je naturel bent want dat ben je niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
jellyquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef Tomansss het volgende:
[..]
ga nog meer spuiten dan! wat voor kuur doe je? dianabol? testo? en kom niet aan met dat je naturel bent want dat ben je niet.
Vergeet nolvadex niet want voor je het weet loop je erbij als een bitch als je teveel diana sliktquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:48 schreef Tomansss het volgende:
[..]
ga nog meer spuiten dan! wat voor kuur doe je? dianabol? testo? en kom niet aan met dat je naturel bent want dat ben je niet.
Dit denken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je telt pas mee bij 90+kg en sub 10% BF
Beetje clomid jatog.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet nolvadex niet want voor je het weet loop je erbij als een bitch als je teveel diana slikt
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dit denken.Ik heb dikke sjans bij een meid die 18 jaar jonger is dan ik. Wil ik jou nog wel even zien doen.
Als ik er 1 fix van 18 jaar jonger dan moet ik ala Kali Muscle mijn workouts doen in jillaquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dit denken.Ik heb dikke sjans bij een meid die 18 jaar jonger is dan ik. Wil ik jou nog wel even zien doen.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik er 1 fix van 18 jaar jonger dan moet ik ala Kali Muscle mijn workouts doen in jilla
Origineelquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:00 schreef .sfinx het volgende:
je kan dan wel ripped zijn, maar die kop als een bak met wurmen blijf je behouden
moet jij niet rukken op die ecto zyzzquote:
jup, u mad.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:05 schreef .sfinx het volgende:
[..]
moet jij niet rukken op die ecto zyzz
Kan je in ieder geval wel een laag IQ pakken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:00 schreef .sfinx het volgende:
je kan dan wel ripped zijn, maar die kop als een bak met wurmen blijf je behouden
Beide toch broer, zo'n nissa body kost ook knakenquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:14 schreef Physsic het volgende:
Ik ken ook wel een aantal gevallen waarbij de 'chick' het na een tijdje wel zat is dat trainen altijd op de 1e plek staat, uiteten gaan niet kan (want kipmetrijst), etc.
Dus je kan beter gewoon zorgen dat je veel geld hebt.![]()
Grapje.
Ja? Abonnementje bij de sportschool.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beide toch broer, zo'n nissa body kost ook knaken
Daarmee ben je er nog lang niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja? Abonnementje bij de sportschool.
Lukt toch ook wel zonder eiwitshakes e.d.?
Misschien als je een meso bent wel sista.quote:
Ik weet niet wat een meso is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Misschien als je een meso bent wel sista.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |