jij bent echt domquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:56 schreef along het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137329013&page=123 cool je komt uit new zeeland.
[ afbeelding ] zelfde moedervlek linker schouder + zelfde tattoo.
Baboquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:56 schreef along het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=137329013&page=123 cool je komt uit new zeeland.
[ afbeelding ] zelfde moedervlek linker schouder + zelfde tattoo.
haribo en mentos gehaaldquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik klap gewoon dagelijks 2l volle melk en 100gr pinda's, forever gaining
Wtfquote:Op zondag 11 januari 2015 13:20 schreef dustbrain het volgende:
Was een tijdje ziek dus kon niet aan het grote doel beginnen maar nu weer beter.
Tip voor de andere slecht-etende FOK!ers. Een paar rauwe eieren + banaan + havermout met wat suiker in de blender is best wel drinkbaar.
Ik heb geen whey.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wtf
Gewoon volle chocolademelk + whey + stukjes pure chocolade, je gaint voor het leven
Maar ik weet niet of die gigantische eiwit dosering perse nodig is: http://breakingmuscle.com(...)ed-science-weighs-inquote:
Voor dagelijks leven wel, maar als je spieren wilt opbouwen dan heb je wel wat meer nodig dan de dagelijkse dosisquote:Op zondag 11 januari 2015 13:39 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of die gigantische eiwit dosering perse nodig is: http://breakingmuscle.com(...)ed-science-weighs-in
Volgens die site is 0.8 per kilogram al voldoende. Hoge eiwit dosering lijkt me vooral handig als je al redelijk gespierd bent of snel dik wordt. Eiwit > vet
Ik las ff verder en dat klopt. Dan is tussen 0.9-1.5 voldoende.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor dagelijks leven wel, maar als je spieren wilt opbouwen dan heb je wel wat meer nodig dan de dagelijkse dosis
Dit is nou het probleem altijd. Mensen die net beginnen met sporten en nu al expert gaan uithangen. Heb je je omslagfoto al veranderd in :''PAIN IS THE FEAR THAT I DONT HAVE''?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:20 schreef dustbrain het volgende:
Was een tijdje ziek dus kon niet aan het grote doel beginnen maar nu weer beter.
Tip voor de andere slecht-etende FOK!ers. Een paar rauwe eieren + banaan + havermout met wat suiker in de blender is best wel drinkbaar.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:50 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik begrijp je gevoelens. Al wil ik niet ripped zijn, maar wel een lekker lichaam. Slank worden en m'n kontje trainen zodat die lekker strak is.
Waarom zou je aan mij twijfelen?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:43 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Ik las ff verder en dat klopt. Dan is tussen 0.9-1.5 voldoende.
Kan niet wachten tot mijn lichaam gewoon om de 2 dagen opnieuw een spiergroep kan pakken. Nu moet ik gewoon meer dan 48 uur wachten na een te harde sessie![]()
Ecto struggles![]()
Ik heb het nergens over 300 gram gehad, maar over 1.5 gram per kg lichaamsgewicht en dan kan je het best ook lean muscle nemen als je wat zwaarder weegt als beginneling, anders eet je alsnog meer dan je nodig hebt.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Die site gaat juist over spieren opbouwen. Neem zelf al een jaar lang misschien 1gr per kilo gewicht uiteindelijk en maak gewoon gains. Gasten die 300gr eiwit per dag eten met hun 85kg zijn echt geld aan het weggooien. Misschien als je kuurt dat het nut heeft ivm hogere eiwitsynthese maar als natural zit je met 100-150gr per dag wel safe.
Ja precies, sowieso meer dan de aanbevolen richtlijn eten want dat is maar 50gr als volwassen man ofzoquote:Op zondag 11 januari 2015 20:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over 300 gram gehad, maar over 1.5 gram per kg lichaamsgewicht en dan kan je het best ook lean muscle nemen als je wat zwaarder weegt als beginneling, anders eet je alsnog meer dan je nodig hebt.
Pas daar wel heel erg mee op. Levens gevaarlijk dat spulquote:Op zondag 11 januari 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik neem 2 gram per kg bw eiwit, maar ik supplementeer dan ook creabol
Is toch gewoon geconcentreerd creatine? Kan me niet voorstellen dat daar ooit iemand aan doodgegaan?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pas daar wel heel erg mee op. Levens gevaarlijk dat spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |