Ik weet niet wat een meso is.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:23 schreef Abed het volgende:
[..]
Misschien als je een meso bent wel sista.
http://www.fitsociety.nl/basisregels-fitness/mesomorph/quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een meso is.
Het zal ook wel aan de persoon liggen. Een vriend van me traint gewoon thuis, niet elke dag, geen shakes, eet wat hij wil, etc. en is strakker dan mijn ex die elke dag met zn buddies in de sportschool trainde, wel shakes&andere dingen, eet niet alles.
Je hoeft ook niet elke dag te trainen, shakes te drinken, en alleen maar kip met rijst en broccoli te eten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Het zal ook wel aan de persoon liggen. Een vriend van me traint gewoon thuis, niet elke dag, geen shakes, eet wat hij wil, etc. en is strakker dan mijn ex die elke dag met zn buddies in de sportschool trainde, wel shakes&andere dingen, eet niet alles.
veel mensen trainen ook verkeerd en worden alleen maar dik van die shakes.van een shake krijg je niet automatisch spieren.die shake moet je alleen drinken als je uit je normale voeding onvoldoende eiwit binnen krijgt. Aangezien de gemiddelde Hollandse boer heel de dag op zijn reet zit, teveel vreet, teveel vlees eet en op de sportschool geen cardio doet want daar word je moe van die moet op dieet en zeker geen shake drinken. Dat wordt hij alleen maar dikker vanquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, zij klooiden niet maar wat aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet elke dag te trainen, shakes te drinken, en alleen maar kip met rijst en broccoli te eten.
En veel mensen in de sportschool klooien maar wat aan.
Danku!quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:28 schreef Abed het volgende:
[..]
http://www.fitsociety.nl/basisregels-fitness/mesomorph/
Dat denken veel mensen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, zij klooiden niet maar wat aan.
van shakies wordt je niet groot en sterk, van kip en rijst ook nietquote:
Goeie grap:quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:34 schreef Dimachaerus het volgende:
ga ripped worden dan
[ afbeelding ]
klik is op link in klokov quote vieze phaggotquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:49 schreef along het volgende:
[..]
Goeie grap:
https://www.google.com.hk(...)oAQ&biw=1320&bih=803
dit dus.quote:
Zouden drank en drugs zoveel beter voor je zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:33 schreef haan33 het volgende:
Mensen die hun lichaam volgooien met pre work-out, creatine, mesomorph en epic
gezond man
Nee ik doe niet alsof ik supergezond bezig ben terwijl ik mezelf met troep volgooiquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:35 schreef foknerd het volgende:
[..]
Zouden drank en drugs zoveel beter voor je zijn?
Nee daar heb je een puntquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee ik doe niet alsof ik supergezond bezig ben terwijl ik mezelf met troep volgooi
Als je serieus bezig bent en écht resultaat wilt dan moet je een specifiek dieet volgen en het lukt inderdaad zonder shakes, maar een gangbare norm is 1.5 gram eiwit per kg lichaamsgewicht. Ervanuit gaande dat de doorsnee man een kilo of 85 weegt dan moet je iedere dag dus +- 140/150 gram eiwit nemen. Dat zijn een hele hoop stukken kip of yoghurt, whey is veel goedkoper en 30 gram per serving. 3 servings per dag en je zit al rond de 100. Dan ben ik nog heel coulant want de meeste doen nog 2 gram per kg lichaamsgewicht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja? Abonnementje bij de sportschool.
Lukt toch ook wel zonder eiwitshakes e.d.?
Een shake heeft wat, 200/250 gram kcal afhankelijk van het type? Daar word je niet dik van. Je wordt dik van het meer eten dan je lichaam nodig hebt, drink 10 shakes per dag en je wordt niet dik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
veel mensen trainen ook verkeerd en worden alleen maar dik van die shakes.van een shake krijg je niet automatisch spieren.die shake moet je alleen drinken als je uit je normale voeding onvoldoende eiwit binnen krijgt. Aangezien de gemiddelde Hollandse boer heel de dag op zijn reet zit, teveel vreet, teveel vlees eet en op de sportschool geen cardio doet want daar word je moe van die moet op dieet en zeker geen shake drinken. Dat wordt hij alleen maar dikker van
Met zijn kop heeft-ie ook geen ripped kast nodig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:02 schreef Weissman het volgende:
deze man doet dat ook niet
[ afbeelding ]
maar de vrouwtjes worden wel geil van hem
Hij is ook niet ripped, hij is groot en heeft een gezond gewicht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met zijn kop heeft-ie ook geen ripped kast nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |