Sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin. Het gaat erom dat je je spieren belast en hoe je dat doet maakt niet uit. Gewenning kan het alleen saai maken of het kost je misschien minder moeite, maar dan kan je ook gewoon weer het gewicht omhoog gooien.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:38 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Omdat je lichaam er aan gaat wennen en spieren nieuwe prikkels nodig hebben.
Everyone has a little bit of Zyzz in them, every fucking cunt out there, you are a fucking sick cunt if you wanna be brah - aesthetic God (1989 - 2011).quote:
Wat vond je van de nieuwe chestbrah/ zyzz video?quote:Op maandag 26 januari 2015 22:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Everyone has a little bit of Zyzz in them, every fucking cunt out there, you are a fucking sick cunt if you wanna be brah - aesthetic God (1989 - 2011).
Zyzz is not a person, Zyzz is a way of life.
Chestbrah is wel ziek gegroeid sinds de laatste video die ik zagquote:Op maandag 26 januari 2015 22:58 schreef Abed het volgende:
[..]
Wat vond je van de nieuwe chestbrah/ zyzz video?
Lees je eerst in voordat je wat gaat aankloten. Succesquote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin. Het gaat erom dat je je spieren belast en hoe je dat doet maakt niet uit. Gewenning kan het alleen saai maken of het kost je misschien minder moeite, maar dan kan je ook gewoon weer het gewicht omhoog gooien.
Rot op met je onzin manquote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Lees je eerst in voordat je wat gaat aankloten. Succes
doe dan 3 - 5 reps. bij 8 zijn de eerste 5 ook makkelijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het zit hem in het feit dat hoe meer reps je doet, hoe minder het gewicht is dat je aan kan. Als jij 16 reps doet dan zullen de eerste 12 een makkie zijn omdat het minder gewicht is dan je daadwerkelijk aan kan. En in die tijd train je dus meer je uithoudingsvermogen dan wat anders. Je spieren moeten scheuren om te groeien
Kom maar met een bron. Waarom zou zwaarder gewicht niet helpen? Je komt me niet zeggen dat je slanke arme blijft hebben maar als nog 150 kilo omhoog drukt.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:19 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Lees je eerst in voordat je wat gaat aankloten. Succes
Met afwisseling groei je gewoon harder.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt onzin. Het gaat erom dat je je spieren belast en hoe je dat doet maakt niet uit. Gewenning kan het alleen saai maken of het kost je misschien minder moeite, maar dan kan je ook gewoon weer het gewicht omhoog gooien.
zat oly lifters die 150 kg drukken en relatief slank zijn. je hoeft niet buff te zijn om zwaar te kunnen liften.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kom maar met een bron. Waarom zou zwaarder gewicht niet helpen? Je komt me niet zeggen dat je slanke arme blijft hebben maar als nog 150 kilo omhoog drukt.
Snap je mijn punt nou echt niet of wil je serieus bediscussieren wat wel en niet slank is qua hoeveelheid gewicht?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
zat oly lifters die 150 kg drukken en relatief slank zijn. je hoeft niet buff te zijn om zwaar te kunnen liften.
Je wil zeggen dat ik ongelijk heb?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:04 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Snap je mijn punt nou echt niet of wil je serieus bediscussieren wat wel en niet slank is qua hoeveelheid gewicht?
Pannenkoek. Dat heb ik toch nooit gezegd.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:52 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Kom maar met een bron. Waarom zou zwaarder gewicht niet helpen? Je komt me niet zeggen dat je slanke arme blijft hebben maar als nog 150 kilo omhoog drukt.
zal dan wel komen omdat jouw wereldje zich beperkt tot 3x per week 3x6 of 3x8 pompen, ipv trainen op meerdere disciplines.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:25 schreef Kiid het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die eruit ziet dat hij lift en traint met 16 reps
En als ik hypotetisch gezien nou slim en gespierd was?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:04 schreef Aberella het volgende:
De meeste vrouwen (behalve vmbo kader) vallen niet echt op dat gespierde gedoe. Intelligente mannen daarentegen
Als je max 6 reps doet/8 reps doet dan kan je veel zwaarder doen dan bij 16. Maar als jij lekker met bitch weights 16 reps wilt doen dat moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
doe dan 3 - 5 reps. bij 8 zijn de eerste 5 ook makkelijk.
En als die laatste 3 reps bij "bitch weigths" nog maar net kunnen? Je spieren scheuren dan ook gewoon hoor. Iemand die volop tegen een bokszak aan slaat krijgt gewoon goeie krachtige armen om mensen knock-out te slaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 10:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je max 6 reps doet/8 reps doet dan kan je veel zwaarder doen dan bij 16. Maar als jij lekker met bitch weights 16 reps wilt doen dat moet je zelf weten
Jij heb zo te lezen nog niet heel veel verstaand van hoe spieren werken. Als je 16 reps gaat doen train je ook grotendeels uithoudingsvermogen. T slaat gewoon nergens op. Max 10 reps is het beste als je een beetje wil groeien. Als jij met een 8 kg dumbel 20 reps aan t doen ben kijkt iedereen je aan van: Wtf doe jij hier. En "ripped" wordt je er niet van. Als je droog wil trainen doe je meestal meer reps, anders gewoon max 10quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:34 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En als die laatste 3 reps bij "bitch weigths" nog maar net kunnen? Je spieren scheuren dan ook gewoon hoor. Iemand die volop tegen een bokszak aan slaat krijgt gewoon goeie krachtige armen om mensen knock-out te slaan.
Volgens mij onderschat je je eigen lichaam met wat het kan![]()
Ik weet niet echt. Misschien dat het zo gaat voor body builders, maar volgens elke wetenschappelijk studie die ik tot nu toe gelezen heb maakt het niet uit. Daarbij komt dat ik mensen ken die veel reps doen en redelijk breed zijn.(Vooral voor hun leeftijd)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jij heb zo te lezen nog niet heel veel verstaand van hoe spieren werken. Als je 16 reps gaat doen train je ook grotendeels uithoudingsvermogen. T slaat gewoon nergens op. Max 10 reps is het beste als je een beetje wil groeien. Als jij met een 8 kg dumbel 20 reps aan t doen ben kijkt iedereen je aan van: Wtf doe jij hier. En "ripped" wordt je er niet van. Als je droog wil trainen doe je meestal meer reps, anders gewoon max 10
Nee jij hebt verstand en ergens gelezen dat 6 reps voor spieren zijn. Vergeet niet erbij de nodige dianabol, tren en clomid te gebruiken. Wel daarna 6 weken aan de nolvodex anders krijg je tieten en is je hormoon huishouding naar de kloten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jij heb zo te lezen nog niet heel veel verstaand van hoe spieren werken. Als je 16 reps gaat doen train je ook grotendeels uithoudingsvermogen. T slaat gewoon nergens op. Max 10 reps is het beste als je een beetje wil groeien. Als jij met een 8 kg dumbel 20 reps aan t doen ben kijkt iedereen je aan van: Wtf doe jij hier. En "ripped" wordt je er niet van. Als je droog wil trainen doe je meestal meer reps, anders gewoon max 10
quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:47 schreef Abed het volgende:
SPT / Pre & Post Workout meals (eat clen tren hard)
Waar heb ik het over 6 reps?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 12:10 schreef Eyip het volgende:
[..]
Nee jij hebt verstand en ergens gelezen dat 6 reps voor spieren zijn. Vergeet niet erbij de nodige dianabol, tren en clomid te gebruiken. Wel daarna 6 weken aan de nolvodex anders krijg je tieten en is je hormoon huishouding naar de kloten.
Al je dan een 18 kg dumbell pakt voor je side raises, dan krijg je pas respect in de gym. Met 8 kg gaan ze wijzen en je uitlachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |