ja, of uberhaupt in het openbaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in je handbagage.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
zolang je 'm op "off" zet is het veilig toch?
Ik zou t lot vooral tarten jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of uberhaupt in het openbaar. het is geen imitatie oid, maar lijkt er toch behoorlijk op:
[ afbeelding ]
Neuh, zeker op dit moment nietquote:
Goeie bass zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zeker op dit moment niet.
Maar klinkt goed voor zo'n klein ding, past makkelijk in je hand.
Nou ja, relatief gezien ook nog best okquote:
You know I'm.......quote:
Dat zit er voor de prijs van 0,0 euro bij inbegrepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Je vergeet het glimmende appeltje op de zijkant te noemen bij de specs!
Sja, zal niet de nieuwste meer zijn danquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Stond bij de kringloop ook een Apple-kast, maar dan zonder Ram, 60 euro
Ik heb er geen verstand van, dat scheeltquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zal niet de nieuwste meer zijn dan.
60 euro is niet veel, maar als het echt een onbruikbaar ding is is het nog zonde.
Dan zou ik het gewoon niet doen ook, meer ellende dan lol ervanquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, dat scheeltKon ook niet goed op het stickertje lezen wat er nog meer aan mankeerde.
Had hem meegenomen, dat logo alleen is al minstens 200 euro waardquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Stond bij de kringloop ook een Apple-kast, maar dan zonder Ram, 60 euro
Google knows, het was een power Mac G4, 1999quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon niet doen ook, meer ellende dan lol ervan.
Eeeehmm. nope, nee, niet doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Google knows, het was een power Mac G4, 1999
Modern mobo in zetten, leuke casemod.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmm. nope, nee, niet doen.
Totaal onbruikbare meuk, kan je echt niets meer mee.
Oh ja, daar zijn er idd zat van. Daar heb ik de skills niet voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Modern mobo in zetten, leuke casemod.
Zo te zien is het ook niet zomaar klik-en-klaar, dat moederbord heeft de PCI-sloten naar binnen versprongen zitten. Kan niet zomaar een standaard moederbord in dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn er idd zat van. Daar heb ik de skills niet voor.
Stukje er uit zagenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo te zien is het ook niet zomaar klik-en-klaar, dat moederbord heeft de PCI-sloten naar binnen versprongen zitten. Kan niet zomaar een standaard moederbord in dus.
Nee, het is weer Apple-eigen, dus niet standaard, zeker toen nog niet. Tegenwoordig is het allemaal wel standaard meuk, vandaar dat mijn "windows" videokaart er gewoon in kan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo te zien is het ook niet zomaar klik-en-klaar, dat moederbord heeft de PCI-sloten naar binnen versprongen zitten. Kan niet zomaar een standaard moederbord in dus.
Ik ben onder de indrukquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager loopt er altijd mee te kloten, vandaar dat ik het onthouden had
Crisis, wij liepen vroeger wel vaker te mattenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
OUD / Mijn zoontje is geslagen door ander kind
Boe fucking hoe, me kint heeft en klap guhat!!
kansloos ouders anno nu...
ja, daarom, het gebeurt soms nou eenmaal, echt zo'n kind wordt toch automatisch een "autistisch" watje als het zo beschermd opgevoed wordt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis, wij liepen vroeger wel vaker te matten
GVD, nu zit ik in OUD te postenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
OUD / Mijn zoontje is geslagen door ander kind
Boe fucking hoe, me kint heeft en klap guhat!!
kansloos ouders anno nu...
Das dom danquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
GVD, nu zit ik in OUD te posten [ afbeelding ]
Wat een prachtige MI, een klein CL'etje dat klasgenoten aan de haren loopt te trekkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis, wij liepen vroeger wel vaker te matten
Ik ben alsnog een autistisch watje geworden hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom, het gebeurt soms nou eenmaal, echt zo'n kind wordt toch automatisch een "autistisch" watje als het zo beschermd opgevoed wordt?
Viel wel mee hoor. Ik krabde en spuugde meer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat een prachtige MI, een klein CL'etje dat klasgenoten aan de haren loopt te trekken
Dat kanquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alsnog een autistisch watje geworden hoor.
En dan een doosje lego (lees: financiële compensatie van de ouders) verwachten. hoe triest kun je zijn zeg...quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom, het gebeurt soms nou eenmaal, echt zo'n kind wordt toch automatisch een "autistisch" watje als het zo beschermd opgevoed wordt?
ja, das toch gewoon debiel. Joch heeft sorry gezegd, klaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan een doosje lego (lees: financiële compensatie van de ouders) verwachten. hoe triest kun je zijn zeg...
Sja wij doen het (vooralsnog) niet beterquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat voedt dus de toekomst op, we are so motherfucking fucked....
Ik doe het helemaal niet, dus per definitie beterquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja wij doen het (vooralsnog) niet beter
Hmm, vanuit wereldbehoudend oogpunt valt daar wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het helemaal niet, dus per definitie beter.
Enlighten me.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm, vanuit wereldbehoudend oogpunt valt daar wat voor te zeggen.
Voor de wereld is het goed, voor de mensheid nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm, vanuit wereldbehoudend oogpunt valt daar wat voor te zeggen.
Ja, ik las verkeerd. Nvmquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:
De mensheid maakt de wereld kapot, ergo geen nageslacht > goed nageslacht.
Voor de mensheid ook. Teveel mensen is niet goed voor de soort an sich, dat is vragen om een pandemiequote:Op woensdag 7 januari 2015 18:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de wereld is het goed, voor de mensheid niet
Idd en je moet je kinderen leren dat ze hun verantwoordelijkheid kunnen afkopen met doosjes lego.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind dat ze gelijk hebben. Geweld mag niet getolereerd worden.
Wel als je ze opleidt tot bankdirecteur.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Idd en je moet je kinderen leren dat ze hun verantwoordelijkheid kunnen afkopen met doosjes lego.
Geld moet rollen. Daarom heb ik van de week een jurk besteld die gisteren is binnengekomen en me serieus goed staatquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:56 schreef HeatWave het volgende:
Fuck it, ook nog een nieuwe set Shure's gekocht, moeten nog even inspelen maar damn wat klinken die dingen al goed.
Ook leuk, jammer dat je niet kan showen zaterdagquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geld moet rollen. Daarom heb ik van de week een jurk besteld die gisteren is binnengekomen en me serieus goed staat.
Ik moet werkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook leuk, jammer dat je niet kan showen zaterdag.
Tot hoelaat dan, want film is meer een excuus om de kroeg in te gaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet werken. Nou ja, als er weer eens zoiets is dan ga ik ook.
Al is deze jurk wel echt netjes. Maar goed, dat is mijn ding.
Negen uur. Daarnaast moet ik zondag ook werkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tot hoelaat dan, want film is meer een excuus om de kroeg in te gaan.
Ah, nee dat gaat het hem niet worden, tegen 18:00 zit ik aan het bier denk ikquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Negen uur. Daarnaast moet ik zondag ook werken.
Doe je beter dan ik, danquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, nee dat gaat het hem niet worden, tegen 18:00 zit ik aan het bier denk ik.
Soms zit het mee....quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Volgens de metro ben ik mislukt...
Single as hell
Al ben ik nog geen dertiger dus er is nog hoop
Volgens de hele maatschappij toch? 'Verder' FTWquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Single as hell
FMLquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Volgens de hele maatschappij toch? 'Verder' FTW
Oh, dan ben ik ook mislukt. Wat zegt de Metro?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:04 schreef Cue_ het volgende:
Single as hell
Single is een synoniem voor mislukt. Denk er maar eens praktisch over na. Op het maatschappelijke verantwoorde lijstje van volwassenen worden staan tussen afstuderen, carrière en huis kopen nog drie dingen die een naderende dertiger af moet kunnenstreoen: partner, trouwen en kinderen. Die laatste drie beslaan 50 procent van dat hele to do lijstje. Zonder partner ga je niet trouwen en krijg je ook geen kinderen. Dan ben je dus voor de helft mislukt!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik ook mislukt. Wat zegt de Metro?
Ik denk dat Mark Rutte daar heel hard om lachtquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Single is een synoniem voor mislukt. Denk er maar eens praktisch over na. Op het maatschappelijke verantwoorde lijstje van volwassenen worden staan tussen afstuderen, carrière en huis kopen nog drie dingen die een naderende dertiger af moet kunnenstreoen: partner, trouwen en kinderen. Die laatste drie beslaan 50 procent van dat hele to do lijstje. Zonder partner ga je niet trouwen en krijg je ook geen kinderen. Dan ben je dus voor de helft mislukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Oh, dan faal ik sowieso. Want trouwen en kinderen wil ik nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Single is een synoniem voor mislukt. Denk er maar eens praktisch over na. Op het maatschappelijke verantwoorde lijstje van volwassenen worden staan tussen afstuderen, carrière en huis kopen nog drie dingen die een naderende dertiger af moet kunnenstreoen: partner, trouwen en kinderen. Die laatste drie beslaan 50 procent van dat hele to do lijstje. Zonder partner ga je niet trouwen en krijg je ook geen kinderen. Dan ben je dus voor de helft mislukt!
Misfit lovequote:
Ken ik niet, ik ben meer van de hardcore/punk band The Misfitsquote:
Al zou ik het willen inmiddelsquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan faal ik sowieso. Want trouwen en kinderen wil ik niet.
Jawel, want ook dan wil ik niet trouwen en geen kinderenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar geen mislukkingen meer
Volledig hoeft niet, ben je in ieder geval "verder"quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, want ook dan wil ik niet trouwen en geen kinderen. Dus nooit een volledige lijst
.
Of kan ik betertypen...
Oh, het gaat om het 'verder' gedeelte... Nee, dan zouden we geen mislukkingen meer zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volledig hoeft niet, ben je in ieder geval "verder"
Doen dus!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het gaat om het 'verder' gedeelte... Nee, dan zouden we geen mislukkingen meer zijn.
Jij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook mislukt. Maar dat wist ik vijftien jaar geleden ook al.
Die is alweer een ander aan 't hosselenquote:
Oh nee, wacht.Die zit met mij in Japan. Geen tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is alweer een ander aan 't hosselen
Dat is ook het mooie in dating topic en aanverwante. De mensen die daar het langste posten/singe zijn hebben de grootste smoel over hoe het moet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:25 schreef stbabylon het volgende:
Gezien dat jullie allemaal wel een partner willen, gaat er wel iets mis (nofi)
Ach, willen... Het zou leuk zijn maar geen vereiste. Hoe makkelijk is datquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:25 schreef stbabylon het volgende:
Gezien dat jullie allemaal wel een partner willen, gaat er wel iets mis (nofi)
In de avond?quote:
Het gaat de verkeerde kant op, HW. Posten in de avond, hoe durf je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de avond?. Die ene was al toeval
Ik moest even mijn enthousiasme delenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat de verkeerde kant op, HW. Posten in de avond, hoe durf je.
Blijkbaar ligt dat in de lijn van verwachtingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest even mijn enthousiasme delen.
Maareh, daten dus?.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt dat in de lijn van verwachtingen.
Resistance is futilequote:
Wie zijn wij om daar niet aan te voldoenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt dat in de lijn van verwachtingen.
Wat een zelfopofferingquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zijn wij om daar niet aan te voldoen.
Er zijn ergere dingen dan met een sexy blondine daten hoorquote:
Verzetten heeft geen zin, krijg ik net door.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zijn wij om daar niet aan te voldoen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen dan met een sexy blondine daten hoor.
Mooi, jammer dat je moet werken zaterdagquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzetten heeft geen zin, krijg ik net door.
[..].
Ja, dat is bagger. Ik wist niet van die film af, anders had ik kunnen ruilenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, jammer dat je moet werken zaterdag.
Ziekmelden is altijd een optiequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is bagger. Ik wist niet van die film af, anders had ik kunnen ruilen. Nu gaat dat niet meer.
Had je haar niet al eerder gedate?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen dan met een sexy blondine daten hoor.
Zag je dit topic aan als je dagboek?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:41 schreef Koettie het volgende:
Hoi. Ziekenhuis afspraak loopt al 35 min uitttt
Nee, dat is geen optiequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziekmelden is altijd een optie.
* MissMSX zingt: Meisje ik ben niks voor jou. Nee nee, niks voor jou.quote:
Ik woon momenteel intern op 't werk, dus ziekmelden en dan 's avonds gewoon weggaan valt nogal opquote:
Je zit in het leger?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon momenteel intern op 't werk, dus ziekmelden en dan 's avonds gewoon weggaan valt nogal op.
Nee, jij bent ook niets voor haar iddquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zingt: Meisje ik ben niks voor jou. Nee nee, niks voor jou.
Als entertainment voor de soldatenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je mij al in het leger rondlopen?
Jaloers!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij bent ook niets voor haar idd.
Not this time babe, not this timequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als entertainment voor de soldaten
In Noord-Korea mag je je hakken aanhoudenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je mij al in het leger rondlopen?
Ik zou er qua lengte zo tussen passen ben ik bangquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In Noord-Korea mag je je hakken aanhouden
[ afbeelding ]
Wat doe je dan dat je ergens intern zit?
Ik wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zag je dit topic aan als je dagboek?
Doe nu danquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de avond?. Die ene was al toeval
Ik ben aan het werk Robertquote:
Wei zegt dat we dat niet allang gedaan hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Reageren of je wil / geintresseerd bent
Mijn telefoon is angstvallig stil, andersquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wei zegt dat we dat niet allang gedaan hebben?.
Alles wat je met een normale PC ook kan, alleen dus op zakformaatquote:
En dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles wat je met een normale PC ook kan, alleen dus op zakformaat.
En je kan hem ook bedienen met je smartphone bijv :
http://c.dx.com/collectio(...)ign=20150106guleeki8
beetje een geekding, maar goed, eindejaarsbonus is binnen.
Maar, daar heb je dan toch een tablet of een smartphone voorquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles wat je met een normale PC ook kan, alleen dus op zakformaat.
En je kan hem ook bedienen met je smartphone bijv :
http://c.dx.com/collectio(...)ign=20150106guleeki8
beetje een geekding, maar goed, eindejaarsbonus is binnen.
Nou, dan nietsquote:
Dat had ik met de Chromecast maar daar kon ik uiteindelijk toch niet zoveel meequote:Op donderdag 8 januari 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan niets. Dit zijn gewoon leuke speeltjes.
Nee, dat is een beperkt apparaat met 1 specifiek doel. Dit is gewoon een complete PC in je broekzak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik met de Chromecast maar daar kon ik uiteindelijk toch niet zoveel mee
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
Bij leuke speeltjes denk ik aan een vibo, of zo.
Klinkt wel grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik kon het toch niet laten.
[ afbeelding ]
Een complete quad core Windows 8.1 machine incl accu op zakformaat, voor 85 euro.
Gadgets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Daarom zijn mannen en vrouwen anders, wij hebben geen speeltjes nodig voor dat soort zaken, dus dan maar gadgets.
Nou, ik heb dat ook niet nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Daarom zijn mannen en vrouwen anders, wij hebben geen speeltjes nodig voor dat soort zaken, dus dan maar gadgets.
Ja, daarom, zag het van de week al, nu maar gewoon besteld.quote:
Bedank voor je investering in de economiequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, zag het van de week al, nu maar gewoon besteld.
Ben nu ook wel weer ff klaar.
Bluetoothspeaker
Videokaart GTX 780
Nieuw keyboard
Dit PC'tje
Shure-in ears
Destiny+Fantasy Life
Ik heb mezelf wel weer verwend.
Goeie nerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bluetoothspeaker
Videokaart GTX 780
Nieuw keyboard
Dit PC'tje
Shure-in ears
Destiny+Fantasy Life
Dat bedrijf uit Cupertino gaat ook weer aardig winst draaien volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedank voor je investering in de economie
Jouw eindejaarsbonus was iets groter dan die van mij blijkbaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bluetoothspeaker
Videokaart GTX 780
Nieuw keyboard
Dit PC'tje
Shure-in ears
Destiny+Fantasy Life
iPad mini heb ik al gekregen van mijn werkquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie nerd.
Ik slechts een aantal PS4 games, een nieuwe iMac, een iPad Mini voor mn zusje en een iPhone 6 voor mezelf. Heel beschaafd.
Ik ga zo een pakje paracetamol halen denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie nerd.
Ik slechts een aantal PS4 games, een nieuwe iMac, een iPad Mini voor mn zusje en een iPhone 6 voor mezelf. Heel beschaafd.
Hoeveel computers, laptops en tablets heb jij inmiddelsquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPad mini heb ik al gekregen van mijn werk.
En die Mac Pro niet te vergeten, moet ik ook nog even een SSD voor kopen vanavond.
Nou ja, deels is 2dehands hoor, die speaker en keyboard komen uit V&A en de videokaart van Tweakers, Destiny was ook uit V&A. Alleen de Shure en Fantasy life zijn retail gekochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jouw eindejaarsbonus was iets groter dan die van mij blijkbaar
Veelquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel computers, laptops en tablets heb jij inmiddels?
Damnquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel.
Maar ik gebruik er 3 ofzo.
PC, laptop, tablet, smartphonequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn.
Ik heb enkel een laptop en een smartphone. Ik zit er wel eens aan te denken om een tablet te kopen, maar dan denk ik, why.
Sja, ik werk in die business, je pikt her en der wel eens iets op met een klein defect om te repareren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn.
Ik heb enkel een laptop en een smartphone. Ik zit er wel eens aan te denken om een tablet te kopen, maar dan denk ik, why.
Mij lijkt een tablet wel handig, maar dan denk ik, ik heb een laptop en een smartphone, waarom zou ik in godsnaam een tablet nodig hebben. En dat is ook wel echt zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PC, laptop, tablet, smartphone
Ja, dat had ik meegekregen, jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik werk in die business, je pikt her en der wel eens iets op met een klein defect om te repareren.
Ik heb 3 ipads.
Ik gebruik de tablet vaker dan de laptop of iphone. Superhandig dingquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij lijkt een tablet wel handig, maar dan denk ik, ik heb een laptop en een smartphone, waarom zou ik in godsnaam een tablet nodig hebben. En dat is ook wel echt zo.
Een PC zou ik wel willen. Of een nieuwe laptop. Maar daar moet ik eventjes voor sparen.
Sja, 2 kerstcadeau's, ik ga niet weigerenquote:
Serieus? Ik heb wel eens met de tablet van m'n pa gewerkt, maar ik kan het nog niet echt eigen maken. Komt denk ik omdat ik er nauwelijks wat mee doe.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik de tablet vaker dan de laptop of iphone. Superhandig ding
Dat rijtje heb ik ook. Alleen die laptop gebruik ik vrijwel nooit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PC, laptop, tablet, smartphone
Nee ik ook niet, ik heb hem meer voor noodgevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat rijtje heb ik ook. Alleen die laptop gebruik ik vrijwel nooit.
Nee, dat snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, 2 kerstcadeau's, ik ga niet weigeren.
Maar het valt mee, ik denk dat ik 3 werkende PC's in de berging heb staan en dan een stuk of 12 laptops, maar daar zitten ook hele oude tussen die ik gewoon nog niet heb weggedaan. Staat allemaal niet in mijn huis ofzo.
Moet weer eens gaan ruimen, maar dat komt er maar niet van omdat het niet in de weg staat.
Voor het notuleren van vergaderingen is het nog handig, verders ligt'ie te verstoffen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik heb hem meer voor noodgevallen.
Dat zijn wel smerig mooie laptops, ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik gebruik mijn dikke Windows i7 bak, mijn Macbook Pro als DJ-tool, soms mijn Air.
Geen idee of ik die Mac Pro heel veel ga gebruiken, maar zo'n beest ga ik ook niet weigeren.
nee, dit is geen laptopquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn wel smerig mooie laptops, ja.
Die heeft m'n zwager volgens mij ook. Heeft dat hele ding zelf vol zitten bouwen met onderdelen uit Amerika ofzo, ik snap er geen zak van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Ik ben al blij dat ik nog salaris krijg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPad mini heb ik al gekregen van mijn werk.
Natuurlijk wel. Alleen een wat minder draagbare variant.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Ja, deze is ook redelijk gepimpt met meuk die ik uit 4 andere kon slopen voor ze worden gedoneerd. Alleen dus nog een SSD erin en een goeie bak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft m'n zwager volgens mij ook. Heeft dat hele ding zelf vol zitten bouwen met onderdelen uit Amerika ofzo, ik snap er geen zak van.
Oh, ik dacht dat je 't over Macbook had met Mac Proquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, maar das dus idd de laptopquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je 't over Macbook had met Mac Pro.
Ja, daarom zei ik 'smerig mooie laptop'quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar das dus idd de laptop.
Ik stof ze af hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik 'smerig mooie laptop'.
Niemand.. deden jullie dat maar eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Wei zegt dat we dat niet allang gedaan hebben?.
Overigens is dit wel een mooi dingquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Ja, dit zijn echt high-end bakken, niet normaal zo duur nieuw....quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens is dit wel een mooi ding. Wauw.
Ja, dat duur was te verwachten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dit zijn echt high-end bakken, niet normaal zo duur nieuw....
arme jijquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik nog salaris krijg.Kerstpakket krijgen we al jaren niet meer. Laatste keer was het een VVV bon van een tientje.
Apple he?quote:
Kan je mij niet op die goede doelen-lijst zettenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apple he?.
Maar goed, ding is "afgeschreven" en die dingen gaan dan naar een goed doel, maar soms mogen we iets eruit pikken.
En waarom is dat intern?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er qua lengte zo tussen passen ben ik bang.
Ik werk in de paarden momenteel (al heb ik een andere baan per 1 feb), en woon intern op het bedrijf.
Helaas, ik vind het sowieso kut, verloot het gewoon onder personeelquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je mij niet op die goede doelen-lijst zetten.
Omdat ik, wanneer ik werk, dag en nacht beschikbaar moet zijn. En dan is intern wonen makkelijker. En in de paarden ook absoluut niet ongebruikelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En waarom is dat intern?
Wat wordt je nieuwe baan?
Ja, dat is ook een goede idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas, ik vind het sowieso kut, verloot het gewoon onder personeel.
Ik snap wel waarom niet, die dingen komen dan na een tijd weer terug met, hij doet het niet meer, en dan moet werkplekbeheer weer extra uren maken. Wij krijgen ze mee as is, je zoekt het maar uit ermeequote:
FML.quote:Vanavond om 18 uur manifestatie *adres CL* als steunbetuiging aan de slachtoffers van de terreuraanslag in Parijs.
Die voorwaarde kun je er bij het andere personeel toch ook aan hangen? Reparatie e.d. op eigen kosten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom niet, die dingen komen dan na een tijd weer terug met, hij doet het niet meer, en dan moet werkplekbeheer weer extra uren maken. Wij krijgen ze mee as is, je zoekt het maar uit ermee.
Zie je vanavondquote:
Geen idee, het is slecht weer dus ik gok 18:05quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tot hoe laat gaan ze door? 18:00 red ik niet.
Intern in de paarden werken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er qua lengte zo tussen passen ben ik bang.
Ik werk in de paarden momenteel (al heb ik een andere baan per 1 feb), en woon intern op het bedrijf.
Ik neem aan dat ze dan bij jou binnen verder mogen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, het is slecht weer dus ik gok 18:05
Oh gadverquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Intern in de paarden werken?
*mental image*
Ja doeiquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan bij jou binnen verder mogen?
Ja, maar in de praktijk komen mensen toch janken, en dan willen ze gewoon niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die voorwaarde kun je er bij het andere personeel toch ook aan hangen? Reparatie e.d. op eigen kosten?
[..]
Zie je vanavond.
Snap ik wel, ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar in de praktijk komen mensen toch janken, en dan willen ze gewoon niet.
Ik ook wel, dus het is wel prima zo, er gaan soms echt machines weg waarvan mijn maag omdraait dat ze zo weggaan, redelijke recente (nou ja, 4-5 jaar) iMac's etcquote:
Machines die ik zelfs 2e hands niet kan betalen, waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel, dus het is wel prima zo, er gaan soms echt machines weg waarvan mijn maag omdraait dat ze zo weggaan, redelijke recente (nou ja, 4-5 jaar) iMac's etc.
Geen idee, maar denk dat zo'n ding idd nog wel 500+ op zou leveren idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Machines die ik zelfs 2e hands niet kan betalen, waarschijnlijk.
Ja, dat bedoel ik. Al is dat geen probleem, meer dat ik het niet wilquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar denk dat zo'n ding idd nog wel 500+ op zou leveren idd.
Nee, dat snap ik ook wel weer hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Al is dat geen probleem, meer dat ik het niet wil.
Ik vind het supermooie laptops hoor. Ik heb er alleen het geld niet voor over...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel weer hoor.
Een Apple moet je liggen.
Snap ik hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het supermooie laptops hoor. Ik heb er alleen het geld niet voor over...
Ja, dat scheelt wel inderdaad. Denk dat wanneer je ze zelf had moeten kopen je er niet zoveel zou hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor.
Ik heb er dus (ja, weer) mazzel mee. Ik heb 1 Macbook Pro en een Air, beide van het werk, 1 is een soort beloning geweest voor een uitrol nieuw pand in Schotland en de andere was een bonus.
En verder heb ik dan nog 1 echt oude, maar die ligt in de kast.
Oh nee, zeker niet. Dan had ik er 1 gehad, gewoon normaal.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt wel inderdaad. Denk dat wanneer je ze zelf had moeten kopen je er niet zoveel zou hebben.
De iPhone vind ik ook mooi, maar het is me het geld gewoon niet waard. Mijn Samsung doet het na jaren nog meer dan prima. Zelfde geldt voor mijn laptop, wat ook al echt een oud beestje is.
Yes! Eindelijk een leuke discussie.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is wel een uitzondering, ik heb nu 3 Androidtoestellen gehad, en voorlopig voor mij niet meer.
Ik heb mijn Samsung nu bijna 3 jaar en ik heb enkel de batterij moeten vervangen omdat die bol ging staanquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, zeker niet. Dan had ik er 1 gehad, gewoon normaal.
Dat is wel een uitzondering, ik heb nu 3 Androidtoestellen gehad, en voorlopig voor mij niet meer.
Ach, het is ook mijn "hobby" en vakgebied, dan ben je er meer mee bezig ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb mijn Samsung nu bijna 3 jaar en ik heb enkel de batterij moeten vervangen omdat die bol ging staan. Hij is wel trager dan in het begin, maar bij lange na niet slecht genoeg om een nieuwe telefoon te willen kopen. Daarnaast ben ik sowieso niet iemand die per se het nieuwste moet hebben.
Ik moet wel echt een keer een nieuwe laptop, maar voor nu doet mijn huidige het nog echt heel goed voor een laptop van 7 jaar oud.
Apple.quote:
Mocht ik ooit een nieuwe laptop nodig hebben dan bel ik jequote:Op donderdag 8 januari 2015 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, het is ook mijn "hobby" en vakgebied, dan ben je er meer mee bezig ook.
Het toetsenbord is kapotquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:58 schreef KomtTijd... het volgende:
7 jaar oude laptops moet je gewoon een SSD in zetten als ze verder nog goed zijn.
Mwah, ik heb er ook 1 thuis uit die periode, die is toch wel erg traag, maar die heeft dan ook 10.10.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple.![]()
Mijn eerste Mac, een witte Macbook uit 2006, is in gebruik door een vriendin en doet het eigenlijk ook nog gewoon prima. Keer nieuwe accu in gezet en toen deed ie het weer prima. Draait op 10.7.
is goed hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een nieuwe laptop nodig hebben dan bel ik je.
[..]
Het toetsenbord is kapot. Maar daar heb ik een externe voor. Verder draait ie o.a. photoshop zonder problemen en kan ik gewoon doen wat ik wil, films kijken e.d.. Dus ik ben happy.
Ik vind het leuke dingen, maar bedenk wat je ermee wil doen, want het is net geen laptop en weer iets meer dan een smartphone, je kan er veel mee, maar veel ook niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:06 schreef Samzz het volgende:
Ik denk overigens wel serieus over een tablet na. Dat vind ik wel een leuk hebbedingetje.
Had ik dat maar gewetenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple.![]()
Mijn eerste Mac, een witte Macbook uit 2006, is in gebruik door een vriendin en doet het eigenlijk ook nog gewoon prima. Keer nieuwe accu in gezet en toen deed ie het weer prima. Draait op 10.7.
Het is eigenlijk voornamelijk een beetje internetten en wat spelletjes spelenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het leuke dingen, maar bedenk wat je ermee wil doen, want het is net geen laptop en weer iets meer dan een smartphone, je kan er veel mee, maar veel ook niet.
Daar zijn ze perfect voorquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk voornamelijk een beetje internetten en wat spelletjes spelen.
Dat kan er prima mee natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is eigenlijk voornamelijk een beetje internetten en wat spelletjes spelen.
Ja, dat was inderdaad het idee. Dat doe ik nu met m'n telefoon, maar die batterij is daar te snel leeg voor... Tablets gaan wat langer mee, hoop ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar zijn ze perfect voor![]()
Vooral onderweg.
Ik wil wel graag een nieuwe. Ik ben een beetje huiverig voor 2e hands computers/laptops/tablets. Ik heb er niet genoeg verstand van om in te schatten of iets goed is of niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan er prima mee natuurlijk.
Als je niet het nieuwste van het nieuwste wil zou ik V&A in de gaten houden. Komen soms aardige deals voorbij. Ik handel daar veel, eigenlijk nooit echt gezeik gehad zoals op Marktplaats.
Ook weer logischquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad het idee. Dat doe ik nu met m'n telefoon, maar die batterij is daar te snel leeg voor... Tablets gaan wat langer mee, hoop ik.
[..]
Ik wil wel graag een nieuwe. Ik ben een beetje huiverig voor 2e hands computers/laptops/tablets. Ik heb er niet genoeg verstand van om in te schatten of iets goed is of niet.
Ik zou dan denk ik liever voor een Samsung of zo gaanquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer logisch.
Nou ja, laat de flames maar komen, maar ik zweer bij de iPad (mini retina) collega van me heeft een Nexus EN een Surface, die Surface is top, maar overkill en die Nexus is wel ok, maar is toch wat traag soms.
iPad 2 (niet 3) mini Retina zou ik je aanraden, niet te duur, mooi klein formaat en toch gewoon mooi beeld en snel.
Ook weer zo natuurlijk, maar daar hoef je geen Samsung voor te nemen dan, Android is Android.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou dan denk ik liever voor een Samsung of zo gaan. Mijn telefoon is ook Android, heb alles met google gesynct.
Hoewel ik een iPad mooi vind om te zien, kan ik voor de prijs van een iPad een Samsung kopen en nog wat tofs ernaast.
Ik schrijf dit even opquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Nexus 7
Samsung Tabpro 8.4 is ook echt een gaaf apparaat though.
edit: Ohja en je telefoon kun je opladen aan je tablet als het nodig is.
Nee, oké. Maar dat is meer omdat ik de Samsung tablet al ken en die me best bevalt dat ik die noemquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer zo natuurlijk, maar daar hoef je geen Samsung voor te nemen dan, Android is Android.
Maar ik heb verder niet zoveel verstand van andere tabets. Al is die Surface wel echt heel erg cool.
Dan ben je er wel uit denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik schrijf dit even op.
[..]
Nee, oké. Maar dat is meer omdat ik de Samsung tablet al ken en die me best bevalt dat ik die noem.
En dan bier drinken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je er wel uit denk ik.
En zoveel scheelt het allemaal ook weer niet, je doet toch 95% van de tijd hetzelfde, aanzetten, app starten en klaar.
Nee, dat zal ook wel niet. Daarom wil ik ook wel verder kijken dan Samsung, het was eigenlijk meer een voorbeeld. Ik wil het liefst gewoon Android. Ik heb verder niks van Apple, dus een iPad kopen is dan niet zo logisch denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je er wel uit denk ik.
En zoveel scheelt het allemaal ook weer niet, je doet toch 95% van de tijd hetzelfde, aanzetten, app starten en klaar.
Opzich kan het prima, je kan gewoon Google gebruiken etc natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zal ook wel niet. Daarom wil ik ook wel verder kijken dan Samsung, het was eigenlijk meer een voorbeeld. Ik wil het liefst gewoon Android. Ik heb verder niks van Apple, dus een iPad kopen is dan niet zo logisch denk ik.
Vind ik met tablets juist wel meevallen. Waar de Apple telefoons gewoon idioot duur zijn, zijn de tablets redelijk vergelijkbaar met de rest van de markt geprijsd. De nieuwere modellen dan althans, de wat oudere zijn ook veel te duur voor wat ze kunnen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar Androidtablets zijn ook wel goedkoper ook.
Ja ok, prijs/kwaliteit is prima idd. Maar je hebt voor 100 euro al een werkende Androidtablet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vind ik met tablets juist wel meevallen. Waar de Apple telefoons gewoon idioot duur zijn, zijn de tablets redelijk vergelijkbaar met de rest van de markt geprijsd. De nieuwere modellen dan althans, de wat oudere zijn ook veel te duur voor wat ze kunnen.
Ja, snap ik. Maar ik ben Android gewend. Ach, we zien het wel. Hoeft ook niet binnen nu en drie weken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich kan het prima, je kan gewoon Google gebruiken etc natuurlijk.
Maar Androidtablets zijn ook wel goedkoper ook.
iPad Mini Retina vanaf 300 is prima prijs hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vind ik met tablets juist wel meevallen. Waar de Apple telefoons gewoon idioot duur zijn, zijn de tablets redelijk vergelijkbaar met de rest van de markt geprijsd. De nieuwere modellen dan althans, de wat oudere zijn ook veel te duur voor wat ze kunnen.
NEEEEE!quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op wat hagelslag na heb ik al sinds zaterdag geen noemenswaardige chocola op
Ja dat bedoel ik. Terwijl die telefoontjes van ze dik het dubbele kosten van een vergelijkbaar android-toestel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
iPad Mini Retina vanaf 300 is prima prijs hoor.
Vandaar dat je zo ziek bent, ontwenningsverschijnselenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op wat hagelslag na heb ik al sinds zaterdag geen noemenswaardige chocola op
M'n zus zat laatst te twijfelen tussen de mini en de Air. De vond de mini net iets te klein, maar ze is ook de 'gewone' gewend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
iPad Mini Retina vanaf 300 is prima prijs hoor.
Je zou denken dat ik al in een bikini pas, maar nee hoorquote:
Gewoon naakt dan maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik al in een bikini pas, maar nee hoor
Nou ja, het zal wel passen, jetsers en kont zijn nog in orde, maar de rest niet
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zat laatst te twijfelen tussen de mini en de Air. De vond de mini net iets te klein, maar ze is ook de 'gewone' gewend.
Vind de Mini echt een perfect formaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zat laatst te twijfelen tussen de mini en de Air. De vond de mini net iets te klein, maar ze is ook de 'gewone' gewend.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind de Mini echt een perfect formaat.
TMIquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe groot is die in vergelijking tot de Galaxy Note?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu te krijgen bij Albert Heijnquote:
Welke Galaxy Note?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is die in vergelijking tot de Galaxy Note?
De eerste versie. Sorry, wel handig dat erbij te vermeldenquote:
AppleLips?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg een mailtje van no-reply@apples.com. Sneaky bastards.
Heb je teruggemaild?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg een mailtje van no-reply@apples.com. Sneaky bastards.
That's my grrl!quote:
Groter, 5,5 om 8 inch ongeveer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is die in vergelijking tot de Galaxy Note?
niet echt, maar wat voor prijs zit ze aan te denken ongeveer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:20 schreef Cue_ het volgende:
Mijn nicht verkoopt haar ipone 5.. iemand interesse? (bieden)
Weet ik niet, stond er niet bijquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
niet echt, maar wat voor prijs zit ze aan te denken ongeveer?
Handigquote:
Logisch vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer verkocht de zijne ook en wilde er 250 voor. Van mij, van vreemden wilde hij meer
Niet zo raar, heb mn 5s ook tegen een vriendenprijs verkocht aan een vriendin van me.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer verkocht de zijne ook en wilde er 250 voor. Van mij, van vreemden wilde hij meer
Ze spreken er engels, meer hoef je niet te weten toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga volgende maand naar Londen voor t eerst ooit samen met papaben nu online van alles aan t opzoeken (SOG)
wat we kunnen gaan doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze spreken er engels, meer hoef je niet te weten toch?.
Ach, ik heb mijn broertje pas nog een xbox gegeven toen ie nog werkloos was, had ie wat te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn broer zou me nooit iets tegen n vriendenprijs aanbiedenüberhaupt iets aan mij aanbieden trouwens
Zuipenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat we kunnen gaan doenmaar tis meer SOG
toen mijn lieftallige broer hoorde dat ik thuis kwam met kerst was zijn reactie: 'dan ben ik er dus niet he' aldus mijn mama en ik heb nooit ruzie met m gehad maar hij wil niks van me weten en wil er ook niet over praten want dat heb ik al vaak geprobeerd, dan niet hequote:Op donderdag 8 januari 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn broertje pas nog een xbox gegeven toen ie nog werkloos was, had ie wat te doen.
Mijn zusje wilde mij haar schoenen die ze twee jaar geleden heeft gekocht voor 80 euro voor 200 euro verkopen. Vieze afzetterquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn broer zou me nooit iets tegen n vriendenprijs aanbiedenüberhaupt iets aan mij aanbieden trouwens
350 ong.. 32gig, nog geen jaar oud.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
niet echt, maar wat voor prijs zit ze aan te denken ongeveer?
Niet aan mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zo raar, heb mn 5s ook tegen een vriendenprijs verkocht aan een vriendin van me.
Londenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga volgende maand naar Londen voor t eerst ooit samen met papaben nu online van alles aan t opzoeken (SOG)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |