Sja, 2 kerstcadeau's, ik ga niet weigerenquote:
Serieus? Ik heb wel eens met de tablet van m'n pa gewerkt, maar ik kan het nog niet echt eigen maken. Komt denk ik omdat ik er nauwelijks wat mee doe.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik de tablet vaker dan de laptop of iphone. Superhandig ding
Dat rijtje heb ik ook. Alleen die laptop gebruik ik vrijwel nooit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PC, laptop, tablet, smartphone
Nee ik ook niet, ik heb hem meer voor noodgevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat rijtje heb ik ook. Alleen die laptop gebruik ik vrijwel nooit.
Nee, dat snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, 2 kerstcadeau's, ik ga niet weigeren.
Maar het valt mee, ik denk dat ik 3 werkende PC's in de berging heb staan en dan een stuk of 12 laptops, maar daar zitten ook hele oude tussen die ik gewoon nog niet heb weggedaan. Staat allemaal niet in mijn huis ofzo.
Moet weer eens gaan ruimen, maar dat komt er maar niet van omdat het niet in de weg staat.
Voor het notuleren van vergaderingen is het nog handig, verders ligt'ie te verstoffen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik heb hem meer voor noodgevallen.
Dat zijn wel smerig mooie laptops, ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik gebruik mijn dikke Windows i7 bak, mijn Macbook Pro als DJ-tool, soms mijn Air.
Geen idee of ik die Mac Pro heel veel ga gebruiken, maar zo'n beest ga ik ook niet weigeren.
nee, dit is geen laptopquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn wel smerig mooie laptops, ja.
Die heeft m'n zwager volgens mij ook. Heeft dat hele ding zelf vol zitten bouwen met onderdelen uit Amerika ofzo, ik snap er geen zak van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Ik ben al blij dat ik nog salaris krijg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPad mini heb ik al gekregen van mijn werk.
Natuurlijk wel. Alleen een wat minder draagbare variant.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Ja, deze is ook redelijk gepimpt met meuk die ik uit 4 andere kon slopen voor ze worden gedoneerd. Alleen dus nog een SSD erin en een goeie bak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft m'n zwager volgens mij ook. Heeft dat hele ding zelf vol zitten bouwen met onderdelen uit Amerika ofzo, ik snap er geen zak van.
Oh, ik dacht dat je 't over Macbook had met Mac Proquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, maar das dus idd de laptopquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je 't over Macbook had met Mac Pro.
Ja, daarom zei ik 'smerig mooie laptop'quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar das dus idd de laptop.
Ik stof ze af hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik 'smerig mooie laptop'.
Niemand.. deden jullie dat maar eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Wei zegt dat we dat niet allang gedaan hebben?.
Overigens is dit wel een mooi dingquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Ja, dit zijn echt high-end bakken, niet normaal zo duur nieuw....quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens is dit wel een mooi ding. Wauw.
Ja, dat duur was te verwachten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dit zijn echt high-end bakken, niet normaal zo duur nieuw....
arme jijquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik nog salaris krijg.Kerstpakket krijgen we al jaren niet meer. Laatste keer was het een VVV bon van een tientje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |