Nou, dan nietsquote:
Dat had ik met de Chromecast maar daar kon ik uiteindelijk toch niet zoveel meequote:Op donderdag 8 januari 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan niets. Dit zijn gewoon leuke speeltjes.
Nee, dat is een beperkt apparaat met 1 specifiek doel. Dit is gewoon een complete PC in je broekzak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik met de Chromecast maar daar kon ik uiteindelijk toch niet zoveel mee
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
Bij leuke speeltjes denk ik aan een vibo, of zo.
Klinkt wel grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik kon het toch niet laten.
[ afbeelding ]
Een complete quad core Windows 8.1 machine incl accu op zakformaat, voor 85 euro.
Gadgets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Daarom zijn mannen en vrouwen anders, wij hebben geen speeltjes nodig voor dat soort zaken, dus dan maar gadgets.
Nou, ik heb dat ook niet nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Daarom zijn mannen en vrouwen anders, wij hebben geen speeltjes nodig voor dat soort zaken, dus dan maar gadgets.
Ja, daarom, zag het van de week al, nu maar gewoon besteld.quote:
Bedank voor je investering in de economiequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, zag het van de week al, nu maar gewoon besteld.
Ben nu ook wel weer ff klaar.
Bluetoothspeaker
Videokaart GTX 780
Nieuw keyboard
Dit PC'tje
Shure-in ears
Destiny+Fantasy Life
Ik heb mezelf wel weer verwend.
Goeie nerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bluetoothspeaker
Videokaart GTX 780
Nieuw keyboard
Dit PC'tje
Shure-in ears
Destiny+Fantasy Life
Dat bedrijf uit Cupertino gaat ook weer aardig winst draaien volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedank voor je investering in de economie
Jouw eindejaarsbonus was iets groter dan die van mij blijkbaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bluetoothspeaker
Videokaart GTX 780
Nieuw keyboard
Dit PC'tje
Shure-in ears
Destiny+Fantasy Life
iPad mini heb ik al gekregen van mijn werkquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie nerd.
Ik slechts een aantal PS4 games, een nieuwe iMac, een iPad Mini voor mn zusje en een iPhone 6 voor mezelf. Heel beschaafd.
Ik ga zo een pakje paracetamol halen denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie nerd.
Ik slechts een aantal PS4 games, een nieuwe iMac, een iPad Mini voor mn zusje en een iPhone 6 voor mezelf. Heel beschaafd.
Hoeveel computers, laptops en tablets heb jij inmiddelsquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPad mini heb ik al gekregen van mijn werk.
En die Mac Pro niet te vergeten, moet ik ook nog even een SSD voor kopen vanavond.
Nou ja, deels is 2dehands hoor, die speaker en keyboard komen uit V&A en de videokaart van Tweakers, Destiny was ook uit V&A. Alleen de Shure en Fantasy life zijn retail gekochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jouw eindejaarsbonus was iets groter dan die van mij blijkbaar
Veelquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel computers, laptops en tablets heb jij inmiddels?
Damnquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel.
Maar ik gebruik er 3 ofzo.
PC, laptop, tablet, smartphonequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn.
Ik heb enkel een laptop en een smartphone. Ik zit er wel eens aan te denken om een tablet te kopen, maar dan denk ik, why.
Sja, ik werk in die business, je pikt her en der wel eens iets op met een klein defect om te repareren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn.
Ik heb enkel een laptop en een smartphone. Ik zit er wel eens aan te denken om een tablet te kopen, maar dan denk ik, why.
Mij lijkt een tablet wel handig, maar dan denk ik, ik heb een laptop en een smartphone, waarom zou ik in godsnaam een tablet nodig hebben. En dat is ook wel echt zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PC, laptop, tablet, smartphone
Ja, dat had ik meegekregen, jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik werk in die business, je pikt her en der wel eens iets op met een klein defect om te repareren.
Ik heb 3 ipads.
Ik gebruik de tablet vaker dan de laptop of iphone. Superhandig dingquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij lijkt een tablet wel handig, maar dan denk ik, ik heb een laptop en een smartphone, waarom zou ik in godsnaam een tablet nodig hebben. En dat is ook wel echt zo.
Een PC zou ik wel willen. Of een nieuwe laptop. Maar daar moet ik eventjes voor sparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |