Het gaat de verkeerde kant op, HW. Posten in de avond, hoe durf je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de avond?. Die ene was al toeval
Ik moest even mijn enthousiasme delenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat de verkeerde kant op, HW. Posten in de avond, hoe durf je.
Blijkbaar ligt dat in de lijn van verwachtingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest even mijn enthousiasme delen.
Maareh, daten dus?.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt dat in de lijn van verwachtingen.
Resistance is futilequote:
Wie zijn wij om daar niet aan te voldoenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt dat in de lijn van verwachtingen.
Wat een zelfopofferingquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zijn wij om daar niet aan te voldoen.
Er zijn ergere dingen dan met een sexy blondine daten hoorquote:
Verzetten heeft geen zin, krijg ik net door.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zijn wij om daar niet aan te voldoen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen dan met een sexy blondine daten hoor.
Mooi, jammer dat je moet werken zaterdagquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzetten heeft geen zin, krijg ik net door.
[..].
Ja, dat is bagger. Ik wist niet van die film af, anders had ik kunnen ruilenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, jammer dat je moet werken zaterdag.
Ziekmelden is altijd een optiequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is bagger. Ik wist niet van die film af, anders had ik kunnen ruilen. Nu gaat dat niet meer.
Had je haar niet al eerder gedate?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen dan met een sexy blondine daten hoor.
Zag je dit topic aan als je dagboek?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:41 schreef Koettie het volgende:
Hoi. Ziekenhuis afspraak loopt al 35 min uitttt
Nee, dat is geen optiequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziekmelden is altijd een optie.
* MissMSX zingt: Meisje ik ben niks voor jou. Nee nee, niks voor jou.quote:
Ik woon momenteel intern op 't werk, dus ziekmelden en dan 's avonds gewoon weggaan valt nogal opquote:
Je zit in het leger?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon momenteel intern op 't werk, dus ziekmelden en dan 's avonds gewoon weggaan valt nogal op.
Nee, jij bent ook niets voor haar iddquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX zingt: Meisje ik ben niks voor jou. Nee nee, niks voor jou.
Als entertainment voor de soldatenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je mij al in het leger rondlopen?
Jaloers!quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij bent ook niets voor haar idd.
Not this time babe, not this timequote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als entertainment voor de soldaten
In Noord-Korea mag je je hakken aanhoudenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie je mij al in het leger rondlopen?
Ik zou er qua lengte zo tussen passen ben ik bangquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In Noord-Korea mag je je hakken aanhouden
[ afbeelding ]
Wat doe je dan dat je ergens intern zit?
Ik wel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zag je dit topic aan als je dagboek?
Doe nu danquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de avond?. Die ene was al toeval
Ik ben aan het werk Robertquote:
Wei zegt dat we dat niet allang gedaan hebben?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Reageren of je wil / geintresseerd bent
Mijn telefoon is angstvallig stil, andersquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wei zegt dat we dat niet allang gedaan hebben?.
Alles wat je met een normale PC ook kan, alleen dus op zakformaatquote:
En dan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles wat je met een normale PC ook kan, alleen dus op zakformaat.
En je kan hem ook bedienen met je smartphone bijv :
http://c.dx.com/collectio(...)ign=20150106guleeki8
beetje een geekding, maar goed, eindejaarsbonus is binnen.
Maar, daar heb je dan toch een tablet of een smartphone voorquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles wat je met een normale PC ook kan, alleen dus op zakformaat.
En je kan hem ook bedienen met je smartphone bijv :
http://c.dx.com/collectio(...)ign=20150106guleeki8
beetje een geekding, maar goed, eindejaarsbonus is binnen.
Nou, dan nietsquote:
Dat had ik met de Chromecast maar daar kon ik uiteindelijk toch niet zoveel meequote:Op donderdag 8 januari 2015 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dan niets. Dit zijn gewoon leuke speeltjes.
Nee, dat is een beperkt apparaat met 1 specifiek doel. Dit is gewoon een complete PC in je broekzak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik met de Chromecast maar daar kon ik uiteindelijk toch niet zoveel mee
quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:00 schreef Samzz het volgende:
Bij leuke speeltjes denk ik aan een vibo, of zo.
Klinkt wel grappig.quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Ik kon het toch niet laten.
[ afbeelding ]
Een complete quad core Windows 8.1 machine incl accu op zakformaat, voor 85 euro.
Gadgets.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Daarom zijn mannen en vrouwen anders, wij hebben geen speeltjes nodig voor dat soort zaken, dus dan maar gadgets.
Nou, ik heb dat ook niet nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Daarom zijn mannen en vrouwen anders, wij hebben geen speeltjes nodig voor dat soort zaken, dus dan maar gadgets.
Ja, daarom, zag het van de week al, nu maar gewoon besteld.quote:
Bedank voor je investering in de economiequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, zag het van de week al, nu maar gewoon besteld.
Ben nu ook wel weer ff klaar.
Bluetoothspeaker
Videokaart GTX 780
Nieuw keyboard
Dit PC'tje
Shure-in ears
Destiny+Fantasy Life
Ik heb mezelf wel weer verwend.
Goeie nerd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bluetoothspeaker
Videokaart GTX 780
Nieuw keyboard
Dit PC'tje
Shure-in ears
Destiny+Fantasy Life
Dat bedrijf uit Cupertino gaat ook weer aardig winst draaien volgens mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedank voor je investering in de economie
Jouw eindejaarsbonus was iets groter dan die van mij blijkbaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bluetoothspeaker
Videokaart GTX 780
Nieuw keyboard
Dit PC'tje
Shure-in ears
Destiny+Fantasy Life
iPad mini heb ik al gekregen van mijn werkquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie nerd.
Ik slechts een aantal PS4 games, een nieuwe iMac, een iPad Mini voor mn zusje en een iPhone 6 voor mezelf. Heel beschaafd.
Ik ga zo een pakje paracetamol halen denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Goeie nerd.
Ik slechts een aantal PS4 games, een nieuwe iMac, een iPad Mini voor mn zusje en een iPhone 6 voor mezelf. Heel beschaafd.
Hoeveel computers, laptops en tablets heb jij inmiddelsquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPad mini heb ik al gekregen van mijn werk.
En die Mac Pro niet te vergeten, moet ik ook nog even een SSD voor kopen vanavond.
Nou ja, deels is 2dehands hoor, die speaker en keyboard komen uit V&A en de videokaart van Tweakers, Destiny was ook uit V&A. Alleen de Shure en Fantasy life zijn retail gekochtquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jouw eindejaarsbonus was iets groter dan die van mij blijkbaar
Veelquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel computers, laptops en tablets heb jij inmiddels?
Damnquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Veel.
Maar ik gebruik er 3 ofzo.
PC, laptop, tablet, smartphonequote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn.
Ik heb enkel een laptop en een smartphone. Ik zit er wel eens aan te denken om een tablet te kopen, maar dan denk ik, why.
Sja, ik werk in die business, je pikt her en der wel eens iets op met een klein defect om te repareren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Damn.
Ik heb enkel een laptop en een smartphone. Ik zit er wel eens aan te denken om een tablet te kopen, maar dan denk ik, why.
Mij lijkt een tablet wel handig, maar dan denk ik, ik heb een laptop en een smartphone, waarom zou ik in godsnaam een tablet nodig hebben. En dat is ook wel echt zo.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PC, laptop, tablet, smartphone
Ja, dat had ik meegekregen, jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik werk in die business, je pikt her en der wel eens iets op met een klein defect om te repareren.
Ik heb 3 ipads.
Ik gebruik de tablet vaker dan de laptop of iphone. Superhandig dingquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij lijkt een tablet wel handig, maar dan denk ik, ik heb een laptop en een smartphone, waarom zou ik in godsnaam een tablet nodig hebben. En dat is ook wel echt zo.
Een PC zou ik wel willen. Of een nieuwe laptop. Maar daar moet ik eventjes voor sparen.
Sja, 2 kerstcadeau's, ik ga niet weigerenquote:
Serieus? Ik heb wel eens met de tablet van m'n pa gewerkt, maar ik kan het nog niet echt eigen maken. Komt denk ik omdat ik er nauwelijks wat mee doe.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik de tablet vaker dan de laptop of iphone. Superhandig ding
Dat rijtje heb ik ook. Alleen die laptop gebruik ik vrijwel nooit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
PC, laptop, tablet, smartphone
Nee ik ook niet, ik heb hem meer voor noodgevallen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat rijtje heb ik ook. Alleen die laptop gebruik ik vrijwel nooit.
Nee, dat snap ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, 2 kerstcadeau's, ik ga niet weigeren.
Maar het valt mee, ik denk dat ik 3 werkende PC's in de berging heb staan en dan een stuk of 12 laptops, maar daar zitten ook hele oude tussen die ik gewoon nog niet heb weggedaan. Staat allemaal niet in mijn huis ofzo.
Moet weer eens gaan ruimen, maar dat komt er maar niet van omdat het niet in de weg staat.
Voor het notuleren van vergaderingen is het nog handig, verders ligt'ie te verstoffen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ik heb hem meer voor noodgevallen.
Dat zijn wel smerig mooie laptops, ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik gebruik mijn dikke Windows i7 bak, mijn Macbook Pro als DJ-tool, soms mijn Air.
Geen idee of ik die Mac Pro heel veel ga gebruiken, maar zo'n beest ga ik ook niet weigeren.
nee, dit is geen laptopquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn wel smerig mooie laptops, ja.
Die heeft m'n zwager volgens mij ook. Heeft dat hele ding zelf vol zitten bouwen met onderdelen uit Amerika ofzo, ik snap er geen zak van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Ik ben al blij dat ik nog salaris krijg.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iPad mini heb ik al gekregen van mijn werk.
Natuurlijk wel. Alleen een wat minder draagbare variant.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Ja, deze is ook redelijk gepimpt met meuk die ik uit 4 andere kon slopen voor ze worden gedoneerd. Alleen dus nog een SSD erin en een goeie bak.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heeft m'n zwager volgens mij ook. Heeft dat hele ding zelf vol zitten bouwen met onderdelen uit Amerika ofzo, ik snap er geen zak van.
Oh, ik dacht dat je 't over Macbook had met Mac Proquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Die heb ik ook, maar das dus idd de laptopquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je 't over Macbook had met Mac Pro.
Ja, daarom zei ik 'smerig mooie laptop'quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar das dus idd de laptop.
Ik stof ze af hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik 'smerig mooie laptop'.
Niemand.. deden jullie dat maar eensquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
Wei zegt dat we dat niet allang gedaan hebben?.
Overigens is dit wel een mooi dingquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, dit is geen laptop.
[ afbeelding ]
Ja, dit zijn echt high-end bakken, niet normaal zo duur nieuw....quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overigens is dit wel een mooi ding. Wauw.
Ja, dat duur was te verwachten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dit zijn echt high-end bakken, niet normaal zo duur nieuw....
arme jijquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ik nog salaris krijg.Kerstpakket krijgen we al jaren niet meer. Laatste keer was het een VVV bon van een tientje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |