Het gaat de verkeerde kant op, HW. Posten in de avond, hoe durf je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de avond?. Die ene was al toeval
Ik moest even mijn enthousiasme delenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat de verkeerde kant op, HW. Posten in de avond, hoe durf je.
Blijkbaar ligt dat in de lijn van verwachtingen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moest even mijn enthousiasme delen.
Maareh, daten dus?.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt dat in de lijn van verwachtingen.
Resistance is futilequote:
Wie zijn wij om daar niet aan te voldoenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt dat in de lijn van verwachtingen.
Wat een zelfopofferingquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zijn wij om daar niet aan te voldoen.
Er zijn ergere dingen dan met een sexy blondine daten hoorquote:
Verzetten heeft geen zin, krijg ik net door.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zijn wij om daar niet aan te voldoen.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen dan met een sexy blondine daten hoor.
Mooi, jammer dat je moet werken zaterdagquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verzetten heeft geen zin, krijg ik net door.
[..].
Ja, dat is bagger. Ik wist niet van die film af, anders had ik kunnen ruilenquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, jammer dat je moet werken zaterdag.
Ziekmelden is altijd een optiequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is bagger. Ik wist niet van die film af, anders had ik kunnen ruilen. Nu gaat dat niet meer.
Had je haar niet al eerder gedate?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen dan met een sexy blondine daten hoor.
Zag je dit topic aan als je dagboek?quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:41 schreef Koettie het volgende:
Hoi. Ziekenhuis afspraak loopt al 35 min uitttt
Nee, dat is geen optiequote:Op donderdag 8 januari 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziekmelden is altijd een optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |