Misfit lovequote:
Ken ik niet, ik ben meer van de hardcore/punk band The Misfitsquote:
Al zou ik het willen inmiddelsquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan faal ik sowieso. Want trouwen en kinderen wil ik niet.
Jawel, want ook dan wil ik niet trouwen en geen kinderenquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat klopt, maar geen mislukkingen meer
Volledig hoeft niet, ben je in ieder geval "verder"quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, want ook dan wil ik niet trouwen en geen kinderen. Dus nooit een volledige lijst
.
Of kan ik betertypen...
Oh, het gaat om het 'verder' gedeelte... Nee, dan zouden we geen mislukkingen meer zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volledig hoeft niet, ben je in ieder geval "verder"
Doen dus!quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het gaat om het 'verder' gedeelte... Nee, dan zouden we geen mislukkingen meer zijn.
Jij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook mislukt. Maar dat wist ik vijftien jaar geleden ook al.
Die is alweer een ander aan 't hosselenquote:
Oh nee, wacht.Die zit met mij in Japan. Geen tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is alweer een ander aan 't hosselen
Dat is ook het mooie in dating topic en aanverwante. De mensen die daar het langste posten/singe zijn hebben de grootste smoel over hoe het moet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 06:25 schreef stbabylon het volgende:
Gezien dat jullie allemaal wel een partner willen, gaat er wel iets mis (nofi)
Ach, willen... Het zou leuk zijn maar geen vereiste. Hoe makkelijk is datquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:25 schreef stbabylon het volgende:
Gezien dat jullie allemaal wel een partner willen, gaat er wel iets mis (nofi)
In de avond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |