That's my grrl!quote:
Groter, 5,5 om 8 inch ongeveer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is die in vergelijking tot de Galaxy Note?
niet echt, maar wat voor prijs zit ze aan te denken ongeveer?quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:20 schreef Cue_ het volgende:
Mijn nicht verkoopt haar ipone 5.. iemand interesse? (bieden)
Weet ik niet, stond er niet bijquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
niet echt, maar wat voor prijs zit ze aan te denken ongeveer?
Handigquote:
Logisch vind ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer verkocht de zijne ook en wilde er 250 voor. Van mij, van vreemden wilde hij meer
Niet zo raar, heb mn 5s ook tegen een vriendenprijs verkocht aan een vriendin van me.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:16 schreef CherryLips het volgende:
M'n broer verkocht de zijne ook en wilde er 250 voor. Van mij, van vreemden wilde hij meer
Ze spreken er engels, meer hoef je niet te weten toch?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga volgende maand naar Londen voor t eerst ooit samen met papaben nu online van alles aan t opzoeken (SOG)
wat we kunnen gaan doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze spreken er engels, meer hoef je niet te weten toch?.
Ach, ik heb mijn broertje pas nog een xbox gegeven toen ie nog werkloos was, had ie wat te doenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn broer zou me nooit iets tegen n vriendenprijs aanbiedenüberhaupt iets aan mij aanbieden trouwens
Zuipenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat we kunnen gaan doenmaar tis meer SOG
toen mijn lieftallige broer hoorde dat ik thuis kwam met kerst was zijn reactie: 'dan ben ik er dus niet he' aldus mijn mama en ik heb nooit ruzie met m gehad maar hij wil niks van me weten en wil er ook niet over praten want dat heb ik al vaak geprobeerd, dan niet hequote:Op donderdag 8 januari 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb mijn broertje pas nog een xbox gegeven toen ie nog werkloos was, had ie wat te doen.
Mijn zusje wilde mij haar schoenen die ze twee jaar geleden heeft gekocht voor 80 euro voor 200 euro verkopen. Vieze afzetterquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn broer zou me nooit iets tegen n vriendenprijs aanbiedenüberhaupt iets aan mij aanbieden trouwens
350 ong.. 32gig, nog geen jaar oud.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:47 schreef HeatWave het volgende:
niet echt, maar wat voor prijs zit ze aan te denken ongeveer?
Niet aan mijquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet zo raar, heb mn 5s ook tegen een vriendenprijs verkocht aan een vriendin van me.
Londenquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga volgende maand naar Londen voor t eerst ooit samen met papaben nu online van alles aan t opzoeken (SOG)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |