Kan je mij niet op die goede doelen-lijst zettenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Apple he?.
Maar goed, ding is "afgeschreven" en die dingen gaan dan naar een goed doel, maar soms mogen we iets eruit pikken.
En waarom is dat intern?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er qua lengte zo tussen passen ben ik bang.
Ik werk in de paarden momenteel (al heb ik een andere baan per 1 feb), en woon intern op het bedrijf.
Helaas, ik vind het sowieso kut, verloot het gewoon onder personeelquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je mij niet op die goede doelen-lijst zetten.
Omdat ik, wanneer ik werk, dag en nacht beschikbaar moet zijn. En dan is intern wonen makkelijker. En in de paarden ook absoluut niet ongebruikelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En waarom is dat intern?
Wat wordt je nieuwe baan?
Ja, dat is ook een goede idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas, ik vind het sowieso kut, verloot het gewoon onder personeel.
Ik snap wel waarom niet, die dingen komen dan na een tijd weer terug met, hij doet het niet meer, en dan moet werkplekbeheer weer extra uren maken. Wij krijgen ze mee as is, je zoekt het maar uit ermeequote:
FML.quote:Vanavond om 18 uur manifestatie *adres CL* als steunbetuiging aan de slachtoffers van de terreuraanslag in Parijs.
Die voorwaarde kun je er bij het andere personeel toch ook aan hangen? Reparatie e.d. op eigen kosten?quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom niet, die dingen komen dan na een tijd weer terug met, hij doet het niet meer, en dan moet werkplekbeheer weer extra uren maken. Wij krijgen ze mee as is, je zoekt het maar uit ermee.
Zie je vanavondquote:
Geen idee, het is slecht weer dus ik gok 18:05quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tot hoe laat gaan ze door? 18:00 red ik niet.
Intern in de paarden werken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er qua lengte zo tussen passen ben ik bang.
Ik werk in de paarden momenteel (al heb ik een andere baan per 1 feb), en woon intern op het bedrijf.
Ik neem aan dat ze dan bij jou binnen verder mogen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, het is slecht weer dus ik gok 18:05
Oh gadverquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Intern in de paarden werken?
*mental image*
Ja doeiquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dan bij jou binnen verder mogen?
Ja, maar in de praktijk komen mensen toch janken, en dan willen ze gewoon niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die voorwaarde kun je er bij het andere personeel toch ook aan hangen? Reparatie e.d. op eigen kosten?
[..]
Zie je vanavond.
Snap ik wel, ja.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar in de praktijk komen mensen toch janken, en dan willen ze gewoon niet.
Ik ook wel, dus het is wel prima zo, er gaan soms echt machines weg waarvan mijn maag omdraait dat ze zo weggaan, redelijke recente (nou ja, 4-5 jaar) iMac's etcquote:
Machines die ik zelfs 2e hands niet kan betalen, waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook wel, dus het is wel prima zo, er gaan soms echt machines weg waarvan mijn maag omdraait dat ze zo weggaan, redelijke recente (nou ja, 4-5 jaar) iMac's etc.
Geen idee, maar denk dat zo'n ding idd nog wel 500+ op zou leveren idd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Machines die ik zelfs 2e hands niet kan betalen, waarschijnlijk.
Ja, dat bedoel ik. Al is dat geen probleem, meer dat ik het niet wilquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, maar denk dat zo'n ding idd nog wel 500+ op zou leveren idd.
Nee, dat snap ik ook wel weer hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Al is dat geen probleem, meer dat ik het niet wil.
Ik vind het supermooie laptops hoor. Ik heb er alleen het geld niet voor over...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel weer hoor.
Een Apple moet je liggen.
Snap ik hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het supermooie laptops hoor. Ik heb er alleen het geld niet voor over...
Ja, dat scheelt wel inderdaad. Denk dat wanneer je ze zelf had moeten kopen je er niet zoveel zou hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik hoor.
Ik heb er dus (ja, weer) mazzel mee. Ik heb 1 Macbook Pro en een Air, beide van het werk, 1 is een soort beloning geweest voor een uitrol nieuw pand in Schotland en de andere was een bonus.
En verder heb ik dan nog 1 echt oude, maar die ligt in de kast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |