Opzich kan het prima, je kan gewoon Google gebruiken etc natuurlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zal ook wel niet. Daarom wil ik ook wel verder kijken dan Samsung, het was eigenlijk meer een voorbeeld. Ik wil het liefst gewoon Android. Ik heb verder niks van Apple, dus een iPad kopen is dan niet zo logisch denk ik.
Vind ik met tablets juist wel meevallen. Waar de Apple telefoons gewoon idioot duur zijn, zijn de tablets redelijk vergelijkbaar met de rest van de markt geprijsd. De nieuwere modellen dan althans, de wat oudere zijn ook veel te duur voor wat ze kunnen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar Androidtablets zijn ook wel goedkoper ook.
Ja ok, prijs/kwaliteit is prima idd. Maar je hebt voor 100 euro al een werkende Androidtablet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vind ik met tablets juist wel meevallen. Waar de Apple telefoons gewoon idioot duur zijn, zijn de tablets redelijk vergelijkbaar met de rest van de markt geprijsd. De nieuwere modellen dan althans, de wat oudere zijn ook veel te duur voor wat ze kunnen.
Ja, snap ik. Maar ik ben Android gewend. Ach, we zien het wel. Hoeft ook niet binnen nu en drie weken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich kan het prima, je kan gewoon Google gebruiken etc natuurlijk.
Maar Androidtablets zijn ook wel goedkoper ook.
iPad Mini Retina vanaf 300 is prima prijs hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vind ik met tablets juist wel meevallen. Waar de Apple telefoons gewoon idioot duur zijn, zijn de tablets redelijk vergelijkbaar met de rest van de markt geprijsd. De nieuwere modellen dan althans, de wat oudere zijn ook veel te duur voor wat ze kunnen.
NEEEEE!quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op wat hagelslag na heb ik al sinds zaterdag geen noemenswaardige chocola op
Ja dat bedoel ik. Terwijl die telefoontjes van ze dik het dubbele kosten van een vergelijkbaar android-toestel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
iPad Mini Retina vanaf 300 is prima prijs hoor.
Vandaar dat je zo ziek bent, ontwenningsverschijnselenquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op wat hagelslag na heb ik al sinds zaterdag geen noemenswaardige chocola op
M'n zus zat laatst te twijfelen tussen de mini en de Air. De vond de mini net iets te klein, maar ze is ook de 'gewone' gewend.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
iPad Mini Retina vanaf 300 is prima prijs hoor.
Je zou denken dat ik al in een bikini pas, maar nee hoorquote:
Gewoon naakt dan maar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou denken dat ik al in een bikini pas, maar nee hoor
Nou ja, het zal wel passen, jetsers en kont zijn nog in orde, maar de rest niet
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zat laatst te twijfelen tussen de mini en de Air. De vond de mini net iets te klein, maar ze is ook de 'gewone' gewend.
Vind de Mini echt een perfect formaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus zat laatst te twijfelen tussen de mini en de Air. De vond de mini net iets te klein, maar ze is ook de 'gewone' gewend.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind de Mini echt een perfect formaat.
TMIquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe groot is die in vergelijking tot de Galaxy Note?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu te krijgen bij Albert Heijnquote:
Welke Galaxy Note?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe groot is die in vergelijking tot de Galaxy Note?
De eerste versie. Sorry, wel handig dat erbij te vermeldenquote:
AppleLips?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg een mailtje van no-reply@apples.com. Sneaky bastards.
Heb je teruggemaild?quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg een mailtje van no-reply@apples.com. Sneaky bastards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |