ja, of uberhaupt in het openbaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in je handbagage.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:57 schreef KomtTijd... het volgende:
zolang je 'm op "off" zet is het veilig toch?
Ik zou t lot vooral tarten jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, of uberhaupt in het openbaar. het is geen imitatie oid, maar lijkt er toch behoorlijk op:
[ afbeelding ]
Neuh, zeker op dit moment nietquote:
Goeie bass zeker?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zeker op dit moment niet.
Maar klinkt goed voor zo'n klein ding, past makkelijk in je hand.
Nou ja, relatief gezien ook nog best okquote:
You know I'm.......quote:
Dat zit er voor de prijs van 0,0 euro bij inbegrepen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Je vergeet het glimmende appeltje op de zijkant te noemen bij de specs!
Sja, zal niet de nieuwste meer zijn danquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Stond bij de kringloop ook een Apple-kast, maar dan zonder Ram, 60 euro
Ik heb er geen verstand van, dat scheeltquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, zal niet de nieuwste meer zijn dan.
60 euro is niet veel, maar als het echt een onbruikbaar ding is is het nog zonde.
Dan zou ik het gewoon niet doen ook, meer ellende dan lol ervanquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, dat scheeltKon ook niet goed op het stickertje lezen wat er nog meer aan mankeerde.
Had hem meegenomen, dat logo alleen is al minstens 200 euro waardquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:41 schreef CherryLips het volgende:
Stond bij de kringloop ook een Apple-kast, maar dan zonder Ram, 60 euro
Google knows, het was een power Mac G4, 1999quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon niet doen ook, meer ellende dan lol ervan.
Eeeehmm. nope, nee, niet doenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Google knows, het was een power Mac G4, 1999
Modern mobo in zetten, leuke casemod.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmm. nope, nee, niet doen.
Totaal onbruikbare meuk, kan je echt niets meer mee.
Oh ja, daar zijn er idd zat van. Daar heb ik de skills niet voor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:55 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Modern mobo in zetten, leuke casemod.
Zo te zien is het ook niet zomaar klik-en-klaar, dat moederbord heeft de PCI-sloten naar binnen versprongen zitten. Kan niet zomaar een standaard moederbord in dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, daar zijn er idd zat van. Daar heb ik de skills niet voor.
Stukje er uit zagenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo te zien is het ook niet zomaar klik-en-klaar, dat moederbord heeft de PCI-sloten naar binnen versprongen zitten. Kan niet zomaar een standaard moederbord in dus.
Nee, het is weer Apple-eigen, dus niet standaard, zeker toen nog niet. Tegenwoordig is het allemaal wel standaard meuk, vandaar dat mijn "windows" videokaart er gewoon in kan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo te zien is het ook niet zomaar klik-en-klaar, dat moederbord heeft de PCI-sloten naar binnen versprongen zitten. Kan niet zomaar een standaard moederbord in dus.
Ik ben onder de indrukquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n zwager loopt er altijd mee te kloten, vandaar dat ik het onthouden had
Crisis, wij liepen vroeger wel vaker te mattenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
OUD / Mijn zoontje is geslagen door ander kind
Boe fucking hoe, me kint heeft en klap guhat!!
kansloos ouders anno nu...
ja, daarom, het gebeurt soms nou eenmaal, echt zo'n kind wordt toch automatisch een "autistisch" watje als het zo beschermd opgevoed wordt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis, wij liepen vroeger wel vaker te matten
GVD, nu zit ik in OUD te postenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:07 schreef HeatWave het volgende:
OUD / Mijn zoontje is geslagen door ander kind
Boe fucking hoe, me kint heeft en klap guhat!!
kansloos ouders anno nu...
Das dom danquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
GVD, nu zit ik in OUD te posten [ afbeelding ]
Wat een prachtige MI, een klein CL'etje dat klasgenoten aan de haren loopt te trekkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Crisis, wij liepen vroeger wel vaker te matten
Ik ben alsnog een autistisch watje geworden hoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom, het gebeurt soms nou eenmaal, echt zo'n kind wordt toch automatisch een "autistisch" watje als het zo beschermd opgevoed wordt?
Viel wel mee hoor. Ik krabde en spuugde meer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat een prachtige MI, een klein CL'etje dat klasgenoten aan de haren loopt te trekken
Dat kanquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben alsnog een autistisch watje geworden hoor.
En dan een doosje lego (lees: financiële compensatie van de ouders) verwachten. hoe triest kun je zijn zeg...quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom, het gebeurt soms nou eenmaal, echt zo'n kind wordt toch automatisch een "autistisch" watje als het zo beschermd opgevoed wordt?
ja, das toch gewoon debiel. Joch heeft sorry gezegd, klaar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dan een doosje lego (lees: financiële compensatie van de ouders) verwachten. hoe triest kun je zijn zeg...
Sja wij doen het (vooralsnog) niet beterquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat voedt dus de toekomst op, we are so motherfucking fucked....
Ik doe het helemaal niet, dus per definitie beterquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja wij doen het (vooralsnog) niet beter
Hmm, vanuit wereldbehoudend oogpunt valt daar wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe het helemaal niet, dus per definitie beter.
Enlighten me.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm, vanuit wereldbehoudend oogpunt valt daar wat voor te zeggen.
Voor de wereld is het goed, voor de mensheid nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hmm, vanuit wereldbehoudend oogpunt valt daar wat voor te zeggen.
Ja, ik las verkeerd. Nvmquote:Op woensdag 7 januari 2015 18:33 schreef KomtTijd... het volgende:
De mensheid maakt de wereld kapot, ergo geen nageslacht > goed nageslacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |