Des te meer Japan voor mij!quote:
1 keer Japan was genoeg voor mij, je mag het hebbenquote:
Ze is hebberig he amigoquote:
Want?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Utrecht is ver genoeg.
Daarbij heb ik sinds mijn broer er in geweest een redelijk negatief beeld bij Japan.
Je bent te laat. Ik heb al een datequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog weleens naar Japan, later, ooit
quote:
Ik zeg: Okinawaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
1 keer Japan was genoeg voor mij, je mag het hebben
Over een kleine 4 weken lig ik in de tropen
Die heb je in New York ook, maar dat went.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel te gedienstige, niet sociale mensen.
quote:
Hoe lang wil jij mij al hebben?quote:
Eens, maar ook wel wat andere highlights.quote:
Eeuwen voor mijn gevoel, maar dat is anders, das niet hebberig, das gewoon een brandend verlangenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang wil jij mij al hebben?
Vrouw!
Wat is er mis met gedienstig?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel te gedienstige, niet sociale mensen.
Hoe moet ik dat weten?quote:
Klopt volledig, helaasquote:
Daar is het toch veel te koud.quote:
Ik heb de highlights al gehadquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar ook wel wat andere highlights.
Hebberig dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeuwen voor mijn gevoel, maar dat is anders, das niet hebberig, das gewoon een brandend verlangen.
Da's tropischquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt volledig, helaas
[..]
Daar is het toch veel te koud.
Alsof het uberhaupt iets uitmaaktquote:
Dat ze je dus continue als belangrijke gast behandelen en niet als individu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er mis met gedienstig?
En niet sociaal? Echt nooit iets van gemerkt. In welke zin?
Gelul, het is er nu 15 gradenquote:
Wat ergquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ze je dus continue als belangrijke gast behandelen en niet als individu.
De enige cultuurshock die ik had was die toen ik terug in Europa kwam. Wat een smerig, asociaal volkje zijn wij hier toch. Brrrr....quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Japanners zijn nou eenmaal echt heel erg anders idd, dat is voor mij juist een reden om erheen te willen, de enorme cultuurschok. En ik wil best contact met mensen daar, maar ik ga er niet heen met het idee vrienden te maken oid als ik op vakantie ben.
Nee, natuurlijk niet. Niet zeiken dus jij!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het uberhaupt iets uitmaakt.
Miamiquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
We hebben alleen nog de tickets dus wat we precies gaan doen weten we nog niet
We gaan via canada naar florida
Ik haat je nu een beetje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ook datquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige cultuurshock die ik had was die toen ik terug in Europa kwam. Wat een smerig, asociaal volkje zijn wij hier toch. Brrrr....
Make mequote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Niet zeiken dus jij!
Miamiquote:
Aaah wil je mee?quote:
Dan moet je niet naar Japan, maar ik denk dat het ook een beetje aan de persoon zelf ligt, je moet wel moeite doen voor contact daar denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik wil contact met iemand.
Maak je geen zorgen, ze zien je als Amerikaan en kotsen op je barbaarsheidquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ze je dus continue als belangrijke gast behandelen en niet als individu.
Ik vond het heerlijk, uitstapjes naar eilandjesquote:
Is ook niet een verrassing is een beeld dat ik heb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat. Maar als je iets weet van Japan is het idd dat ze heel anders omgaan met mensen, dat kan niet als verrassing komen lijkt me.
qftquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige cultuurshock die ik had was die toen ik terug in Europa kwam. Wat een smerig, asociaal volkje zijn wij hier toch. Brrrr....
Ja, Key West is hartstikke leuk, maar ik was in Miami Beach en vond er geen reet aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk, uitstapjes naar eilandjes
Vreemd genoeg heb ik ook daar geen zin inquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze zien je als Amerikaan en kotsen op je barbaarsheid
Moet je ook niet naar Naha gaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelul, het is er nu 15 graden![]()
Dus koud! Geef mij maar 2 keer zo warm.
Dat kan. Ik denk dat het deels wel klopt, maar ik zie het niet als belemmering oid. Ik wil het land zien, de cultuurschok meemaken etc.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook niet een verrassing is een beeld dat ik heb.
Canada lijkt me ook wel eens leukquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
En dat kan ook. Mag je ook mijn portie hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat het deels wel klopt, maar ik zie het niet als belemmering oid. Ik wil het land zien, de cultuurschok meemaken etc.
Het is maar net de invulling denk ik. Ik was eigenlijk elke dag onderweg naar eilandjesquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, Key West is hartstikke leuk, maar ik was in Miami Beach en vond er geen reet aan.
Bedanktquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat kan ook. Mag je ook mijn portie hebben.
Dat kan ook echt primaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik wil contact met iemand.
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pretpark? Ik wil naar Busch Gardens
Zoals je al zei: More japan for you!quote:
Ik heb alleen maar gewinkeld en de bioscoop bezochtquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is maar net de invulling denk ik. Ik was eigenlijk elke dag onderweg naar eilandjes
Je gewoon beschaafd gedragen en interesse tonen helpt al een boel is mijn ervaring. Heb echt leuke gesprekken gehad met verschillende Japannersquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar Japan, maar ik denk dat het ook een beetje aan de persoon zelf ligt, je moet wel moeite doen voor contact daar denk ik.
Heel veel achtbanen, in Tampa.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Ik kan alleen niet kiezen
Wat is Bush Gardens?
Mijn beeld blijft staan. Ervaring van mijn broer helpen meer bij mijn beeldvorming dan een anoniem persoon op het internetquote:
Ja daar ben ik ook al geweestquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel veel achtbanen, in Tampa.
Ik ben in Disney gewest, Magic Kingdom, en die is net zoals in Parijs maar dan kinderlijker. Space Mountain gaat bijv. niet over de kop. En ze hebben een extra hoekje met allemaal Amerikaans patriottistisch gedoe
Ja daar had ik de vorige keer beter naartoe kunnen gaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook al geweestEn in de bij behorende dierentuin en waterdinges
Ik overweeg Harry Potter world
Gelukkig zijn we dat in Nederland nietquote:
Ja ok, dan snap ik je standpunt wel. Ik had Miami als zeg maar uitvalbasis.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gewinkeld en de bioscoop bezocht
De eilanden zie ik apart van Miami, we hebben die snelweg langs alle eilanden genomen en hebben onderweg een paar keer ergens overnacht en reden dan naar Miami, waar we twee dagen later het vliegtuig naar huis namen.
Ga dan gewoon! Wat let je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat het deels wel klopt, maar ik zie het niet als belemmering oid. Ik wil het land zien, de cultuurschok meemaken etc.
Wel delen met mij hequote:
True!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals je al zei: More japan for you!
Ja volgens mij wel, het is ook niet 1 park maar meer een deel van 1 parkquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar had ik de vorige keer beter naartoe kunnen gaanDat is toch universal?
Nou ik ben er echt eens een tijdje geweest (ik weet niet meer hoe lang, zal een dag of 5 zijn geweest) en vond het rukquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, dan snap ik je standpunt wel. Ik had Miami als zeg maar uitvalbasis.
Mwah, we zijn hier een heel stuk directer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we dat in Nederland niet
Als je je maar realiseert dat het ook iets over je broer zegtquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn beeld blijft staan. Ervaring van mijn broer helpen meer bij mijn beeldvorming dan een anoniem persoon op het internet
Als je geen Baywatch babe bent, is dat strand echt een stuk minder leukquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, het is ook niet 1 park maar meer een deel van 1 park
[..]
Nou ik ben er echt eens een tijdje geweest (ik weet niet meer hoe lang, zal een dag of 5 zijn geweest) en vond het ruk
Stelletje posers
Wat mij betreft vaak te direct.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, we zijn hier een heel stuk directer.
Tijd maak je. Gezelschap heb je niet nodigquote:
Zeker op vakantie heb ik liever erg beleefde mensen die wat gesloten zijn ipv tuigquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat mij betreft vaak te direct.
Er is wat dat betreft geen goed en slecht. Alleen dat wat je toevallig meer aanspreekt.
Vakantie opnemen moet wel in overleg. Jawel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tijd maak je. Gezelschap heb je niet nodig
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:59 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ben er echt eens een tijdje geweest (ik weet niet meer hoe lang, zal een dag of 5 zijn geweest) en vond het ruk
Stelletje posers
Op het strand ben ik eigenlijk niet heel veel geweest, we hadden een huur auto.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je geen Baywatch babe bent, is dat strand echt een stuk minder leuk
Ik zeg ook nergens dat je NU moet gaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vakantie opnemen moet wel in overleg. Jawel.
Goh, laat dat nou precies zijn wat ik zei...quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er is wat dat betreft geen goed en slecht. Alleen dat wat je toevallig meer aanspreekt.
Jawel, we zouden NU gaan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat je NU moet gaan
Ik lees net dat CL wel mee wil
Ja, want dat zijn de enige opties.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker op vakantie heb ik liever erg beleefde mensen die wat gesloten zijn ipv tuig.
Nee, maar ik zie het gewoon niet als bezwaar. Het is een ander soort trip denk ik. En ik denk dat het allemaal wel meevalt, ligt gewoon aan je eigen instelling en hoe je je gedraagt daar. Er wonen zat verwesterde jongeren lijkt me zo, om een begin te maken...quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat zijn de enige opties.
Ja precies, ik voelde me daar echt enorm een misfitquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je geen Baywatch babe bent, is dat strand echt een stuk minder leuk
Dat zou ik ook hebben hoor, dat is echt bodybuiders-posing en meer niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies, ik voelde me daar echt enorm een misfit
Als je nieuw bent in een land of op bezoek bent moet je altijd eerst even door het buitenste laagje cultuur heen prikken. Aziaten kunnen nogal gedienstig en overdreven netjes zijn inderdaad, maar daar onder zitten gewoon warme mensen hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want andere vormen van posen zijn meer je ding?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou ik ook hebben hoor, dat is echt bodybuiders-posing en meer niet.
Uiteraardquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Want andere vormen van posen zijn meer je ding?
En die ouderen zijn ook prima te pruimen. Juist misschien wel nu ik eraan terugdenkquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie het gewoon niet als bezwaar. Het is een ander soort trip denk ik. En ik denk dat het allemaal wel meevalt, ligt gewoon aan je eigen instelling en hoe je je gedraagt daar. Er wonen zat verwesterde jongeren lijkt me zo, om een begin te maken...
Precies! Lekker in het zuiden, met aardige mensen die je niet kunt verstaan en vieze ice tea gevenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:10 schreef rhubarbje het volgende:
Geef mij maar zo'n lekker middle of nowhere amerikaans dorpje met maar 1 diner waar ik de slankste ben
Denk dat als je naar Tokyo gaat het ook allemaal een stuk minder persoonlijk is, zoals in elke grote stad. Maar als ik (bijv) Anthony Bourdain kijk op zo'n minder bekend eiland oid, dan zijn de mensen idd heel erg open en zelfs nieuwsgierig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En die ouderen zijn ook prima te pruimen. Juist misschien wel nu ik eraan terugdenk
Oh nee dat is zo niks voor mijquote:
Nee, dat hoeft van mij ook niet zo. Zal vast leuk en gezellig kunnen zijn, maar ik heb teveel freaks ontmoet in mijn levenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee dat is zo niks voor mij
Op je couch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft van mij ook niet zo. Zal vast leuk en gezellig kunnen zijn, maar ik heb teveel freaks ontmoet in mijn leven.
Nee dat is ook niks voor mijquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ook,maar dat was dan meestal een keuzequote:
Ben ik echt te autistisch voor denk ikquote:
Ik slaap ook niet bij andere mensen hoor (zij wel bij mij) maar je kunt ook gewoon met iemand afspreken dat hij/zij jou zijn stad laat zien, of gewoon bij iemand thuis gaan eten, aanschuiven bij een kroeg avond van iemand met zijn vrienden, tips krijgen over de tofste plekjes via het internet (dus dan hoef je niet eens iemand te ontmoeten) naar een meeting met andere surfers, etcquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja dat zou ik nog wel trekkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet bij andere mensen hoor (zij wel bij mij) maar je kunt ook gewoon met iemand afspreken dat hij/zij jou zijn stad laat zien, of gewoon bij iemand thuis gaan eten, aanschuiven bij een kroeg avond van iemand met zijn vrienden, tips krijgen over de tofste plekjes via het internet (dus dan hoef je niet eens iemand te ontmoeten) naar een meeting met andere surfers, etc
Sheikra. De Efteling krijgt nu ook een divecoaster, maar die is minder dan die in Bush Gardensquote:
Ja zoiets zou ik ook hebben, gaat net even te ver.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik echt te autistisch voor denk ik
Ja ok, zonder het slaap gedeelte dan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik slaap ook niet bij andere mensen hoor (zij wel bij mij) maar je kunt ook gewoon met iemand afspreken dat hij/zij jou zijn stad laat zien, of gewoon bij iemand thuis gaan eten, aanschuiven bij een kroeg avond van iemand met zijn vrienden, tips krijgen over de tofste plekjes via het internet (dus dan hoef je niet eens iemand te ontmoeten) naar een meeting met andere surfers, etc
Dagen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:27 schreef missbehavin het volgende:
Grrrrr ik zit nu al 45 te wachten tot de dokter belt maar ik wil douchenBel kreng, bel!
Zodra je onder de douche stapt, belt ie,quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:27 schreef missbehavin het volgende:
Grrrrr ik zit nu al 45 te wachten tot de dokter belt maar ik wil douchenBel kreng, bel!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef missbehavin het volgende:
ik was net bezig met editten maar die kut ipad crashte
Het is een oudje, die mogen af en toe crashenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]goed moment om dit topic binnen te komen
Hoi!quote:
Lijkt mij anders best tof om eens te doen. Ik zou alleen niet weten waarom.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben ik echt te autistisch voor denk ik
Net als mensenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een oudje, die mogen af en toe crashen
Daar hebben meer bejaarden last vanquote:
Klopt, en ik ook.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben meer bejaarden last van
Haha ja, zal dat het zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben meer bejaarden last van
Precies. Maar niet op vreemde banken!quote:
En dat weet je nu al, dat ze daar een issue van gaat maken?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar als ik wel een keer lekker door wil zakken, en ze wil niet mee, dan mag dat geen issue worden.
Een dealbreaker? Jesus fuck je hebt 1 date gehadquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook, ik maak er geen dealbreaker van, maar is wel een bespreekpunt.
Ze spreekt me echt nu net weer aan trouwens.
Ik crash ook steeds vaker *hink strompel knie*quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is een oudje, die mogen af en toe crashen
Ik leg het alleen maar uit verder, ik ben er niet zo enorm druk mee als nu lijkt hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat weet je nu al, dat ze daar een issue van gaat maken?
Jouw mensenkennis is zo groot?
[..]
Een dealbreaker? Jesus fuck je hebt 1 date gehad
Zo. Deze reactie stond nog te wachten. Had een meeting.
Ze willen daar vast allemaal mijn gouden haar aanrakenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk dat als je naar Tokyo gaat het ook allemaal een stuk minder persoonlijk is, zoals in elke grote stad. Maar als ik (bijv) Anthony Bourdain kijk op zo'n minder bekend eiland oid, dan zijn de mensen idd heel erg open en zelfs nieuwsgierig.
Maar goed, ik weet er dus eigenlijk niets van.
Als je single blijft voor eeuwig is dat jouw schuld!!!! JE MOET VERDER!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik leg het alleen maar uit verder, ik ben er niet zo enorm druk mee als nu lijkt hoor.
same here.. *belly bump*quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik crash ook steeds vaker *hink strompel knie*
Eensquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je single blijft voor eeuwig is dat jouw schuld!!!! JE MOET VERDER!
Ik heb er 1x eerder last van gehad, 1 dagje of zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
same here.. *belly bump*Ik ga regelmatig door mijn knie, bij een sprintje van 2 m. ofzo
Jawel. Dat heb je wel. Je hebt een checklist en zo. En je ziet nu dat ene rode kruisje bij "stappen" staan en je schiet in paniek. Zo ben je. Ik ken je.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens.
Maar het is dat Cue er naar vroeg, anders was ik er niet eens over begonnen denk ik. En omdat iedereen er over begon mee te lullen lijkt het nu idd alsof ik al hele plannen etc met dr heb, maar dat is uiteraard niet zo.
Ik ging vorig jaar in Berlijn op een trapje zitten. Toen ik overeind kwam, was het KKRRRRRR*schuurpapier*KRRR.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er 1x eerder last van gehad, 1 dagje of zo.
Maar 526 treden op en 526 treden af (St Pieter in Vaticaan) en daarna een dag forum Romano en Collosseum en mijn knie zei "Nu-uh grandpa!!!". En die voel ik nu nog.
Nou ja, dat was eigenlijk het enige wat als echt tegenstrijdig overkwam die avond, ik die eigenlijk die avond van plan was om het laat te maken en zij die de trein van 23:45 moest halen, vandaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Dat heb je wel. Je hebt een checklist en zo. En je ziet nu dat ene rode kruisje bij "stappen" staan en je schiet in paniek. Zo ben je. Ik ken je.
Gynacoloog heet dat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef missbehavin het volgende:
Ondertussen zit ik nog steeds op de bank te stinken, kutarts
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Impuls buyer much?.
Even zoeken op t.net voor een nieuwere videokaart, binnen 3 min heb ik 260 euro uitgegeven.
Was het mijn kut maarquote:
Wijfquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Impulse buyer much?.
Even zoeken op t.net voor een nieuwere videokaart, binnen 3 min heb ik 260 euro uitgegeven.
Truequote:
quote:
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Impulse buyer much?.
Niet top of the line, EVGA 780 3GB. Stuk beter dan de 560ti die ik nu nog hebquote:
Dat heb ik als ik kleding ga kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Impulse buyer much?.
Ik nietquote:
Waarom geen 970?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet top of the line, EVGA 780 3GB. Stuk beter dan de 560ti die ik nu nog heb.
Gefeliciteerd!quote:
Omdat die veel duurder zijnquote:
En beterquote:
Ik ging laatst kleding kopen online. Want dat is handig. Dus ik maar aanklikken en doen. Eindbedrag 743 euro en wat cent. Dat ging 'm niet wordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet. Dat moet bij mij op een specifiek moment als ik opeens een keer de geest krijg, dan moet er ook voor bakken gekocht worden meteen anders komt het er nooit van
.
Nice. Ik heb maandag via de V&A 2 flesjes single malt gescoord voor een defecte tablet. Die iemand uit fucking groningen even kwam ophalenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, dit was gewoon even een toevalligheid, ik bedacht het me opeens, deed wat selecties en er kwam een ad naar boven, gemailed, meteen antwoord en deal.
Ja, uiteraard. Maar het moet wel een beetje normaal blijven. Ik merk nu net dat DA het soms zwaar had met de 560ti, dus de 780 zou echt weer prima moeten zijn. Ik game meer en meer op de PS4, dus het is geen halszaak meer, de PC.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging laatst kleding kopen online. Want dat is handig. Dus ik maar aanklikken en doen. Eindbedrag 743 euro en wat cent. Dat ging 'm niet worden.
Oh ja, ik doe dat ook wel eens bij webshops, mijn eigen PC samenstellen ofzo, 15.000 is nietsquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging laatst kleding kopen online. Want dat is handig. Dus ik maar aanklikken en doen. Eindbedrag 743 euro en wat cent. Dat ging 'm niet worden.
Inquisition? Draait echt soepel op mijn 970quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar het moet wel een beetje normaal blijven. Ik merk nu net dat DA het soms zwaar had met de 560ti, dus de 780 zou echt weer prima moeten zijn. Ik game meer en meer op de PS4, dus het is geen halszaak meer, de PC.
Ook leuk dat soort dingenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nice. Ik heb maandag via de V&A 2 flesjes single malt gescoord voor een defecte tablet. Die iemand uit fucking groningen even kwam ophalen
Kattepis, toch.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe dat ook wel eens bij webshops, mijn eigen PC samenstellen ofzo, 15.000 is niets.
Op mijn 780 vast ook welquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Inquisition? Draait echt soepel op mijn 970.
Tis een hele dikke trip naar Japan, en wisselgeldquote:
Ik kijk nooit naar de prijs als ik aanklik. Pas bij t eindtotaal kijk ik daarnaar. Mehquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ookHeb het bij 4 items gelaten, vanochtend opgehaald op het postkantoor.
15000 voor een PC?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, ik doe dat ook wel eens bij webshops, mijn eigen PC samenstellen ofzo, 15.000 is niets.
Dat zeg ik. Kattepisquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis een hele dikke trip naar Japan, en wisselgeld.
Valt tegen hoor, dikke dual CPU, 64GB ram, triple SLI Titan (oid) SSD's in raid en je komt snel een eindquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
15000 voor een PC?![]()
Dan moet je wel echt je best doen. Of is dat inclusief 3 27" schermen ofzo?
Neuh ik had wel bedacht wat ik maximaal per item wou uitgeven en daar de prijsfilter op ingesteld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar de prijs als ik aanklik. Pas bij t eindtotaal kijk ik daarnaar. Meh.
Ik ga het ook eens proberen. Alleen zou ik nooit zelf zo'n systeem willen, al had ik infinte-money. Veul te lomp.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, dikke dual CPU, 64GB ram, triple SLI Titan (oid) SSD's in raid en je komt snel een eind.
Een Mac Pro op Apple.com.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Ben overigens net begonnen met het spel, twee uur gespeeld of zo. Besturing is wel wennen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op mijn 780 vast ook wel.
Op de 560ti ging het ook nog wel, maar merkte toch wel haperingen op bepaalde drukke delen.
Binnen een half jaar is ie verouderd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ga het ook eens proberen. Alleen zou ik nooit zelf zo'n systeem willen, al had ik infinte-money. Veul te lomp.
Apple logo helpt ook welquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, dikke dual CPU, 64GB ram, triple SLI Titan (oid) SSD's in raid en je komt snel een eind.
Apple.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Apple logo helpt ook wel
Met een gewone PC kom je niet zo makkelijk op 15K
Dan is het snel gebeurd iddquote:
Xboxcontroller FTW. Al uitgespeeldquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Ben overigens net begonnen met het spel, twee uur gespeeld of zo. Besturing is wel wennen.
Uitgespeeld? Zit toch meer dan 100 uur content in?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Xboxcontroller FTW. Al uitgespeeld.
Ja, dus was pas een week ziekquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Uitgespeeld? Zit toch meer dan 100 uur content in?
Ik heb wel Xbox 360-controllers trouwens, ook maar eens zo'n receiver voor de pc kopen denk ik.
Als je alles gaat doen wel. Dat doe ik dan ook nu: 96 uur op de teller. Bijna platinumquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Uitgespeeld? Zit toch meer dan 100 uur content in?
Ik heb wel Xbox 360-controllers trouwens, ook maar eens zo'n receiver voor de pc kopen denk ik.
Hmm, kan dat ook met draadloze controllers? Geen idee of daar een kabeltje in kanquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus was pas een week ziek.
Ik doe het nog gewoon met draad, wel handig, niet opladen etc.
Geen Apple-logo dus waardeloos.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Net op Mycom.nl alles het duurst.
Kast en voeding van 700e, moederbord en chip van 1400e, 16GB geheugen en een 1TB SSD voor 1000e, 4 GTX Titan Black 6GB a 1000e het stuk en nog wat losse dingen (koeling, geluidskaart), nog geen 7500 euro.
Nee ok, het is wel lastiger met standaard componenten idd, maar zag pas ergens een configurator waar je (bijv) 768GB ram kon kiezen, dan loopt het aardig opquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Kast en voeding van 700e, moederbord en chip van 1400e, 16GB geheugen en een 1TB SSD voor 1000e, 4 GTX Titan Black 6GB a 1000e het stuk en nog wat losse dingen (koeling, geluidskaart), nog geen 7500 euro.
Je neemt toch wel 4 van die SSD's in RAID 10?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef stbabylon het volgende:
Ja, tuurlijk, daar zit zo'n kabel bij die je er op kan klikken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm, kan dat ook met draadloze controllers? Geen idee of daar een kabeltje in kan.
Nooit gehad hoor, maar ik heb ze dan ook gewoon voor mijn Xbox 360...quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, daar zit zo'n kabel bij die je er op kan klikken.
Ik weet niet of ik alles ga doen, da's wel erg veelquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je alles gaat doen wel. Dat doe ik dan ook nu: 96 uur op de teller. Bijna platinum
Dat is dan 1500e extra. Nog steeds niet in de buurt van 15kquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je neemt toch wel 4 van die SSD's in RAID 10?
Zal je wel ergens in een kast gemieterd hebben ofzoquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Nooit gehad hoor, maar ik heb ze dan ook gewoon voor mijn Xbox 360...
Ik heb niet ALLES gedaan, maar quests etc zijn er bijna niet meer, paar van die verzameldingen, maar dat hoeft niet per se van mij. Als er geen verhaalquests meer zijn is een game over voor mij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik alles ga doen, da's wel erg veel. Eerst maar eens die Hinterlands ontdekken, en kijken of ik wat lesbische seks kan hosselen.
16GB is ook wel karig, mijn PC heeft al 24GB thuisquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan 1500e extra. Nog steeds niet in de buurt van 15k
Ja zou kunnenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zal je wel ergens in een kast gemieterd hebben ofzo.
Waaromquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
16GB is ook wel karig, mijn PC heeft al 24GB thuis.
Voornamelijk omdat het nog nuttelozer is om het in de kast te laten liggen ik had het toch.quote:
Doen we 32GB, zitten we op 9500equote:Op woensdag 7 januari 2015 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
16GB is ook wel karig, mijn PC heeft al 24GB thuis.
Oh! Die heb ik echt niet gehad hoor. Die zit zeker alleen in het pakket van een Xbox controller voor de pc, want bij de Xbox zelf heb je niets aan zo'n kabel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, aparte aansluiting van MS :
[ afbeelding ]
64GB, minstensquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doen we 32GB, zitten we op 9500e
Kan, ik heb ook geen idee meer hoorquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh! Die heb ik echt niet gehad hoor. Die zit zeker alleen in het pakket van een Xbox controller voor de pc, want bij de Xbox zelf heb je niets aan zo'n kabel.
Je had het tochquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat het nog nuttelozer is om het in de kast te laten liggen ik had het toch.
Kopen, in mijn vakgebied?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Je had het toch. Het komt toch niet vanzelf in de kast te liggen, je koopt het toch
.
Jongen, geef nou gewoon toe dat je voor appeltje (plus bijbehorende service) flink moet lappenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
64GB, minstens.
En zijn het de extreme i7's?.
Heb ik dat ooit ontkend?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jongen, geef nou gewoon toe dat je voor appeltje (plus bijbehorende service) flink moet lappen
Islam is vrede. Tot je een spotprent maakt, dan knallen ze 10 man af...quote:
Tot je niet-islam bentquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Islam is vrede. Tot je een spotprent maakt, dan knallen ze 10 man af...
Ach, ik had al besloten me er niet meer druk om te maken eigenlijk.quote:
Ah okequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kopen, in mijn vakgebied?.
Neuh, komt uit een "oud" project van hier, testopstelling voor VM's, machine werd uitgefaseerd en gedoneerd aan een goed doel, maar wij hebben er even wat DDR3 bankjes uit gered.
Tien doden door aanslag in Parijsquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)centrum-Parijs.dhtml
Dan vraag je er ook gewoon om. Dan ben je een minderwaardig mens. Nou ja. Je bent geen eens een mens eigenlijk.quote:
Tot ze jou komen neerknallen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik had al besloten me er niet meer druk om te maken eigenlijk.
Ik zal eens kijken wat er nog in de megabak met RAM ligtquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah oke. Nou, als je nog eens wat kunt missen, ik heb slechts 8GB
.
quote:First they came for the Socialists, and I did not speak out—
Because I was not a Socialist.
Then they came for the Trade Unionists, and I did not speak out—
Because I was not a Trade Unionist.
Then they came for the Jews, and I did not speak out—
Because I was not a Jew.
Then they came for me—and there was no one left to speak for me.
Ja, als ik zo ga denken hebben ze gewonnen. Nee dus, ik ben niet bang, zal het ook niet worden. Wel vrees ik voor meer en meer "ras" gerelateerde incidenten wat uiteindelijk tot een politiestaat zal uitgroeien. Maar hopelijk nu nog nietquote:
Ja, maar dat staat dus tegenover deze problematiek, deze uitspraak zou nu de Moslims moeten beschermen, want die krijgen alle shit. Maar ze zijn het probleem nu zelf, niet onschuldig als de joden bijv.quote:
Ik wilde daar ook heen. Maar ik moet werkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Anyway: Ik heb 2 kaarten voor de film Taken 3 zaterdag in utrecht, voorkeur gaat uiteraard uit naar een vrouw,maar ik wil wel een keer een uitzondering maken voor hier.
Dat werd ook breed uitgemeten gezegd over de joden in Duitsland 1938quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat staat dus tegenover deze problematiek, deze uitspraak zou nu de Moslims moeten beschermen, want die krijgen alle shit. Maar ze zijn het probleem nu zelf, niet onschuldig als de joden bijv.
Amerikanen.quote:What happens when People don't have a way (guns) to protect themselfs!
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook heen. Maar ik moet werken.
FOK! vooral. Dat je het al wilt lezenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:05 schreef Q. het volgende:
Zit even reacties te lezen op Fox News:
[..]
Amerikanen.
Euhj..... een van m'n vrienden zit daar nu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:49 schreef CherryLips het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)centrum-Parijs.dhtml
Nou, ik zie nu al nare filmpjes langskomenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euhj..... een van m'n vrienen zit daar nu.
Ff sms'en of ie nog leeft en zo ja, of ie dat dan niet meer wil doen.
Die aanslagen he. Niet dat leven. Dat moet ie wel doen.
Geen enkele religie ging of gaat over vrede. Het gaat over macht en onmacht en massa-controle. Het mag zijn oorsprong hebben in vrede en liefde, maar dat hele concept is al BC overgenomen door een politiek gekonkel en oorlog. Daar is de islam echt niet als enige schuldig aan. Alleen die doen het nu pas (of nog?) ipv de Christenen die het al wat jaren rustiger houden. Al zijn die laatste nog steeds geen lieverdjes, ik zie geen boze Christenen een kantoor inlopen als er weer eens een spotprent van Jezus is (want dat gebeurd ook aan de lopende band).quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Islam is vrede. Tot je een spotprent maakt, dan knallen ze 10 man af...
Ben jij al verder?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je single blijft voor eeuwig is dat jouw schuld!!!! JE MOET VERDER!
-behavinquote:
Neh. Ik zit vast.quote:
Hoe voelt dat?quote:
Ze hebben ook met halve kanonnen lopen knallen daar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:21 schreef Ang3l het volgende:
O. Reactie op whatsapp terug. Hij leeft nog.
Maar t is wel een flik drama in Parijs op dit moment, qua polities en ambulances en sirenes en mensen en...
Pijnlijk aan de knie, op dit momentquote:
Tijd voor een goede *masseur*quote:
Sammerquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook heen. Maar ik moet werken.
12 mensen die ik niet ken.... Gaan er elke veel meer dan dat dood waar ik ook niet om geef. Daarbij zijn dit Fransen, hadden ze niet weg kunnen rennen?quote:
Ik heb een teer zieltje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 mensen die ik niet ken.... Gaan er elke veel meer dan dat dood waar ik ook niet om geef. Daarbij zijn dit Fransen, hadden ze niet weg kunnen rennen?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 mensen die ik niet ken.... Gaan er elke veel meer dan dat dood waar ik ook niet om geef. Daarbij zijn dit Fransen, hadden ze niet weg kunnen rennen kunnen bekeren tot de islam?
Maar dat is toch ver weg, gekkie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoor je anders nooit over honderden doden in het Midden Oosten of Afrika.
Gek is datquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In- en uitwendigquote:
Op een areca he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je neemt toch wel 4 van die SSD's in RAID 10?
Da's niet Westers. Niet belangrijk. Heidenen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Linkjes!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik zie nu al nare filmpjes langskomenSocial media, FTW
780? Soooooo last gen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens wat vergeleken, gemiddelde prestatieverhoging van 560ti naar 780, 215%.
Blocken die lijers!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik zie nu al nare filmpjes langskomenSocial media, FTW
Eens, maar geen behoefte aan high end en goeie sneller deal, van een 560ti is het een prima upgrade.quote:
Is een GTX970 geen optie? 300-350 afhankelijk van het model, nieuwste tech aan boord, zit in de hoogste single gpu performance league en is vriendelijk voor je stroomrekening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar geen behoefte aan high end en goeie sneller deal, van een 560ti is het een prima upgrade.
Nee, dat is weer 100 euro meer dan ik nu heb uitgegeven en ik game tegenwoordig te weinig op de PC om hele hoge kosten te kunnen verantwoorden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is een GTX970 geen optie? 300-350 afhankelijk van het model, nieuwste tech aan boord, zit in de hoogste single gpu performance league en is vriendelijk voor je stroomrekening.
Interessant, ik kan eigenlijk wel een upgrade gebruiken, toch ook eens naar de 780 kijken dan, als die voor een relatief zachte prijs te koop zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is weer 100 euro meer dan ik nu heb uitgegeven en ik game tegenwoordig te weinig op de PC om hele hoge kosten te kunnen verantwoorden.
En qua prestaties scheelt het (benchmarks) bijna niets en soms wint de 780 zelfs. Stroomkosten is te verwaarlozen qua verschil natuurlijk, de 970 verbruikt iets minder, maar dan heb je het over 5 euro per jaar ofzo.
Wegrennen was meer de tactiek van de Russen toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, is dat ook een tientallen jaren oud grapje over Fransen?
Opzich is de 970 meer future proof natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Interessant, ik kan eigenlijk wel een upgrade gebruiken, toch ook eens naar de 780 kijken dan, als die voor een relatief zachte prijs te koop zijn
True, maar toch ff kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is de 970 meer future proof natuurlijk. Maar ik kwam deze toevallig tegen, vind het wel weer prima zo.
Tweakers.net is mijn V&A voor dit soort dingenquote:
I've got a visual...quote:
Dankquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:59 schreef Knut het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eten_agent_dood.html
Kijk, dat zijn nog eens belangrijke zaken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens wat vergeleken, gemiddelde prestatieverhoging van 560ti naar 780, 215%.
Damn right!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens belangrijke zaken.
Alles is relatief natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens belangrijke zaken.
Je kent het echt niet... Fransen staan bekend als wegrenners in oorlogen. Praktisch klopt het niet, maar tsja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wegrennen was meer de tactiek van de Russen toch?
Overgevers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kent het echt niet... Fransen staan bekend als wegrenners in oorlogen. Praktisch klopt het niet, maar tsja.
Altijd leuk voor in je handbagage.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Toch aardig, speaker gekocht via V&A, gratis een mini bluetooth speaker in de vorm van een handgranaat erbij.
ja, of uberhaupt in het openbaarquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Altijd leuk voor in je handbagage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |