Des te meer Japan voor mij!quote:
1 keer Japan was genoeg voor mij, je mag het hebbenquote:
Ze is hebberig he amigoquote:
Want?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Utrecht is ver genoeg.
Daarbij heb ik sinds mijn broer er in geweest een redelijk negatief beeld bij Japan.
Je bent te laat. Ik heb al een datequote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook nog weleens naar Japan, later, ooit
quote:
Ik zeg: Okinawaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
1 keer Japan was genoeg voor mij, je mag het hebben
Over een kleine 4 weken lig ik in de tropen
Die heb je in New York ook, maar dat went.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel te gedienstige, niet sociale mensen.
quote:
Hoe lang wil jij mij al hebben?quote:
Eens, maar ook wel wat andere highlights.quote:
Eeuwen voor mijn gevoel, maar dat is anders, das niet hebberig, das gewoon een brandend verlangenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang wil jij mij al hebben?
Vrouw!
Wat is er mis met gedienstig?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Veel te gedienstige, niet sociale mensen.
Hoe moet ik dat weten?quote:
Klopt volledig, helaasquote:
Daar is het toch veel te koud.quote:
Ik heb de highlights al gehadquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar ook wel wat andere highlights.
Hebberig dus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeuwen voor mijn gevoel, maar dat is anders, das niet hebberig, das gewoon een brandend verlangen.
Da's tropischquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt volledig, helaas
[..]
Daar is het toch veel te koud.
Alsof het uberhaupt iets uitmaaktquote:
Dat ze je dus continue als belangrijke gast behandelen en niet als individu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er mis met gedienstig?
En niet sociaal? Echt nooit iets van gemerkt. In welke zin?
Gelul, het is er nu 15 gradenquote:
Wat ergquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ze je dus continue als belangrijke gast behandelen en niet als individu.
De enige cultuurshock die ik had was die toen ik terug in Europa kwam. Wat een smerig, asociaal volkje zijn wij hier toch. Brrrr....quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
Japanners zijn nou eenmaal echt heel erg anders idd, dat is voor mij juist een reden om erheen te willen, de enorme cultuurschok. En ik wil best contact met mensen daar, maar ik ga er niet heen met het idee vrienden te maken oid als ik op vakantie ben.
Nee, natuurlijk niet. Niet zeiken dus jij!quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het uberhaupt iets uitmaakt.
Miamiquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
We hebben alleen nog de tickets dus wat we precies gaan doen weten we nog niet
We gaan via canada naar florida
Ik haat je nu een beetje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
We hebben alleen nog de tickets dus wat we precies gaan doen weten we nog niet
We gaan via canada naar florida
Ook datquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige cultuurshock die ik had was die toen ik terug in Europa kwam. Wat een smerig, asociaal volkje zijn wij hier toch. Brrrr....
Make mequote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Niet zeiken dus jij!
Miamiquote:
Aaah wil je mee?quote:
Dan moet je niet naar Japan, maar ik denk dat het ook een beetje aan de persoon zelf ligt, je moet wel moeite doen voor contact daar denk ik.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik wil contact met iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |