Maak je geen zorgen, ze zien je als Amerikaan en kotsen op je barbaarsheidquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ze je dus continue als belangrijke gast behandelen en niet als individu.
Ik vond het heerlijk, uitstapjes naar eilandjesquote:
Is ook niet een verrassing is een beeld dat ik heb.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat. Maar als je iets weet van Japan is het idd dat ze heel anders omgaan met mensen, dat kan niet als verrassing komen lijkt me.
qftquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De enige cultuurshock die ik had was die toen ik terug in Europa kwam. Wat een smerig, asociaal volkje zijn wij hier toch. Brrrr....
Ja, Key West is hartstikke leuk, maar ik was in Miami Beach en vond er geen reet aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk, uitstapjes naar eilandjes
Vreemd genoeg heb ik ook daar geen zin inquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze zien je als Amerikaan en kotsen op je barbaarsheid
Moet je ook niet naar Naha gaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelul, het is er nu 15 graden![]()
Dus koud! Geef mij maar 2 keer zo warm.
Dat kan. Ik denk dat het deels wel klopt, maar ik zie het niet als belemmering oid. Ik wil het land zien, de cultuurschok meemaken etc.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is ook niet een verrassing is een beeld dat ik heb.
Canada lijkt me ook wel eens leukquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
We hebben alleen nog de tickets dus wat we precies gaan doen weten we nog niet
We gaan via canada naar florida
En dat kan ook. Mag je ook mijn portie hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan. Ik denk dat het deels wel klopt, maar ik zie het niet als belemmering oid. Ik wil het land zien, de cultuurschok meemaken etc.
Het is maar net de invulling denk ik. Ik was eigenlijk elke dag onderweg naar eilandjesquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, Key West is hartstikke leuk, maar ik was in Miami Beach en vond er geen reet aan.
Bedanktquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat kan ook. Mag je ook mijn portie hebben.
Dat kan ook echt primaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel. Ik wil contact met iemand.
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pretpark? Ik wil naar Busch Gardens
Zoals je al zei: More japan for you!quote:
Ik heb alleen maar gewinkeld en de bioscoop bezochtquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is maar net de invulling denk ik. Ik was eigenlijk elke dag onderweg naar eilandjes
Je gewoon beschaafd gedragen en interesse tonen helpt al een boel is mijn ervaring. Heb echt leuke gesprekken gehad met verschillende Japannersquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je niet naar Japan, maar ik denk dat het ook een beetje aan de persoon zelf ligt, je moet wel moeite doen voor contact daar denk ik.
Heel veel achtbanen, in Tampa.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Ik kan alleen niet kiezen
Wat is Bush Gardens?
Mijn beeld blijft staan. Ervaring van mijn broer helpen meer bij mijn beeldvorming dan een anoniem persoon op het internetquote:
Ja daar ben ik ook al geweestquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel veel achtbanen, in Tampa.
Ik ben in Disney gewest, Magic Kingdom, en die is net zoals in Parijs maar dan kinderlijker. Space Mountain gaat bijv. niet over de kop. En ze hebben een extra hoekje met allemaal Amerikaans patriottistisch gedoe
Ja daar had ik de vorige keer beter naartoe kunnen gaanquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook al geweestEn in de bij behorende dierentuin en waterdinges
Ik overweeg Harry Potter world
Gelukkig zijn we dat in Nederland nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |