Wijfquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Impulse buyer much?.
Even zoeken op t.net voor een nieuwere videokaart, binnen 3 min heb ik 260 euro uitgegeven.
Truequote:
quote:
Wat is het geworden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Impulse buyer much?.
Even zoeken op t.net voor een nieuwere videokaart, binnen 3 min heb ik 260 euro uitgegeven.
Niet top of the line, EVGA 780 3GB. Stuk beter dan de 560ti die ik nu nog hebquote:
Dat heb ik als ik kleding ga kopen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Impulse buyer much?.
Ik nietquote:
Waarom geen 970?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet top of the line, EVGA 780 3GB. Stuk beter dan de 560ti die ik nu nog heb.
Gefeliciteerd!quote:
Omdat die veel duurder zijnquote:
En beterquote:
Ik ging laatst kleding kopen online. Want dat is handig. Dus ik maar aanklikken en doen. Eindbedrag 743 euro en wat cent. Dat ging 'm niet wordenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet. Dat moet bij mij op een specifiek moment als ik opeens een keer de geest krijg, dan moet er ook voor bakken gekocht worden meteen anders komt het er nooit van
.
Nice. Ik heb maandag via de V&A 2 flesjes single malt gescoord voor een defecte tablet. Die iemand uit fucking groningen even kwam ophalenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, dit was gewoon even een toevalligheid, ik bedacht het me opeens, deed wat selecties en er kwam een ad naar boven, gemailed, meteen antwoord en deal.
Ja, uiteraard. Maar het moet wel een beetje normaal blijven. Ik merk nu net dat DA het soms zwaar had met de 560ti, dus de 780 zou echt weer prima moeten zijn. Ik game meer en meer op de PS4, dus het is geen halszaak meer, de PC.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging laatst kleding kopen online. Want dat is handig. Dus ik maar aanklikken en doen. Eindbedrag 743 euro en wat cent. Dat ging 'm niet worden.
Oh ja, ik doe dat ook wel eens bij webshops, mijn eigen PC samenstellen ofzo, 15.000 is nietsquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging laatst kleding kopen online. Want dat is handig. Dus ik maar aanklikken en doen. Eindbedrag 743 euro en wat cent. Dat ging 'm niet worden.
Inquisition? Draait echt soepel op mijn 970quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar het moet wel een beetje normaal blijven. Ik merk nu net dat DA het soms zwaar had met de 560ti, dus de 780 zou echt weer prima moeten zijn. Ik game meer en meer op de PS4, dus het is geen halszaak meer, de PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |