Linkjes!!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik zie nu al nare filmpjes langskomenSocial media, FTW
780? Soooooo last gen!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens wat vergeleken, gemiddelde prestatieverhoging van 560ti naar 780, 215%.
Blocken die lijers!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, ik zie nu al nare filmpjes langskomenSocial media, FTW
Eens, maar geen behoefte aan high end en goeie sneller deal, van een 560ti is het een prima upgrade.quote:
Is een GTX970 geen optie? 300-350 afhankelijk van het model, nieuwste tech aan boord, zit in de hoogste single gpu performance league en is vriendelijk voor je stroomrekening.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar geen behoefte aan high end en goeie sneller deal, van een 560ti is het een prima upgrade.
Nee, dat is weer 100 euro meer dan ik nu heb uitgegeven en ik game tegenwoordig te weinig op de PC om hele hoge kosten te kunnen verantwoorden.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is een GTX970 geen optie? 300-350 afhankelijk van het model, nieuwste tech aan boord, zit in de hoogste single gpu performance league en is vriendelijk voor je stroomrekening.
Interessant, ik kan eigenlijk wel een upgrade gebruiken, toch ook eens naar de 780 kijken dan, als die voor een relatief zachte prijs te koop zijnquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is weer 100 euro meer dan ik nu heb uitgegeven en ik game tegenwoordig te weinig op de PC om hele hoge kosten te kunnen verantwoorden.
En qua prestaties scheelt het (benchmarks) bijna niets en soms wint de 780 zelfs. Stroomkosten is te verwaarlozen qua verschil natuurlijk, de 970 verbruikt iets minder, maar dan heb je het over 5 euro per jaar ofzo.
Wegrennen was meer de tactiek van de Russen toch?quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, is dat ook een tientallen jaren oud grapje over Fransen?
Opzich is de 970 meer future proof natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Interessant, ik kan eigenlijk wel een upgrade gebruiken, toch ook eens naar de 780 kijken dan, als die voor een relatief zachte prijs te koop zijn
True, maar toch ff kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich is de 970 meer future proof natuurlijk. Maar ik kwam deze toevallig tegen, vind het wel weer prima zo.
Tweakers.net is mijn V&A voor dit soort dingenquote:
I've got a visual...quote:
Dankquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:59 schreef Knut het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eten_agent_dood.html
Kijk, dat zijn nog eens belangrijke zaken.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens wat vergeleken, gemiddelde prestatieverhoging van 560ti naar 780, 215%.
Damn right!quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens belangrijke zaken.
Alles is relatief natuurlijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens belangrijke zaken.
Je kent het echt niet... Fransen staan bekend als wegrenners in oorlogen. Praktisch klopt het niet, maar tsja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wegrennen was meer de tactiek van de Russen toch?
Overgevers.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kent het echt niet... Fransen staan bekend als wegrenners in oorlogen. Praktisch klopt het niet, maar tsja.
Altijd leuk voor in je handbagage.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:14 schreef HeatWave het volgende:
Toch aardig, speaker gekocht via V&A, gratis een mini bluetooth speaker in de vorm van een handgranaat erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |