-behavinquote:
Neh. Ik zit vast.quote:
Hoe voelt dat?quote:
Ze hebben ook met halve kanonnen lopen knallen daar.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:21 schreef Ang3l het volgende:
O. Reactie op whatsapp terug. Hij leeft nog.
Maar t is wel een flik drama in Parijs op dit moment, qua polities en ambulances en sirenes en mensen en...
Pijnlijk aan de knie, op dit momentquote:
Tijd voor een goede *masseur*quote:
Sammerquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde daar ook heen. Maar ik moet werken.
12 mensen die ik niet ken.... Gaan er elke veel meer dan dat dood waar ik ook niet om geef. Daarbij zijn dit Fransen, hadden ze niet weg kunnen rennen?quote:
Ik heb een teer zieltje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 mensen die ik niet ken.... Gaan er elke veel meer dan dat dood waar ik ook niet om geef. Daarbij zijn dit Fransen, hadden ze niet weg kunnen rennen?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12 mensen die ik niet ken.... Gaan er elke veel meer dan dat dood waar ik ook niet om geef. Daarbij zijn dit Fransen, hadden ze niet weg kunnen rennen kunnen bekeren tot de islam?
Maar dat is toch ver weg, gekkie.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoor je anders nooit over honderden doden in het Midden Oosten of Afrika.
Gek is datquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In- en uitwendigquote:
Op een areca he.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Je neemt toch wel 4 van die SSD's in RAID 10?
Da's niet Westers. Niet belangrijk. Heidenen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |