Met Toek zijn motoriek? Pas op je ogenquote:
jij hebt 2 schuurmachinesquote:
maar geen zinquote:
Bahhhhh ome Bosquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Bos81 het volgende:
Toek is gewoon een ouwe geitebreier (met een papje)
Ik heb ooit een broodje poep voor mijn verjaardag gevraagdquote:
en ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een broodje poep voor mijn verjaardag gevraagd
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Bos81 het volgende:
Toek is gewoon een ouwe geitebreier (met een papje)
Ik zeg dat het enkel heb gevraagd en je weet wat ze zeggen over kinderen die vragen...quote:
dus toen je vroeg of je naar het toilet mag mocht je ook niet ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg dat het enkel heb gevraagd en je weet wat ze zeggen over kinderen die vragen...
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:36 schreef crv het volgende:
[..]
dus toen je vroeg of je naar het toilet mag mocht je ook niet ?
ach de meeste mensen doen dat na hun pensioen ook weer dus who caresquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik plaste nog tot mijn 8ste in mijn broek/bed![]()
geen YTquote:
dan maak je die maarquote:
waarom, zijn niet mijn schurenquote:
maar wel jouw machinesquote:
ja čn ?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:01 schreef crv het volgende:
[..]
ja čn ?
Daar hoef ik toch niet alle schuren van de buren mee te schuren
precies en daarom ga ik niet uren de schuren van de buren schurenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef Muck het volgende:
Wie een schuur schuurt voor de buren, kan best de muren even doen
Ik las het op mijn telefoon jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef crv het volgende:
gaat goed daar in parijshttp://www.nu.nl/buitenla(...)magazine-parijs.html
pfffffquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef crv het volgende:
gaat goed daar in parijshttp://www.nu.nl/buitenla(...)magazine-parijs.html
een van mijn beste vrienden is moslim en die baalt als een stekker. Die is die gasten zo beu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:40 schreef Koen66 het volgende:
En weer krijgen die arme moslims de schuld
16 april pas, hele feestpakket in ene.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Muck het volgende:
Wachten wachten wachten in het ziekenhuis...
Neeeeeeuhquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Toekito het volgende:
Muck moet jij mijn ene Disneycollega nog hebben? ze is af te halen
Ik heb nog een bon om bij de Smullers een bak patat met een snack te halen voor maar 2,50... ik probeer de verleiding te weerstaanquote:
Die verleiding vind ik heel makkelijk te weerstaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een bon om bij de Smullers een bak patat met een snack te halen voor maar 2,50... ik probeer de verleiding te weerstaan.
Ik vind het nog wel gaan hoor, en als ik dan toch een kortingsbon heb...quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Die verleiding vind ik heel makkelijk te weerstaan.
Smullers
ik heb Koen een DM gestuurd. En eet smakelijk of sterkte zo je wiltquote:
Ik eet nu niet. Ik ben mijn schrijftijd in de trein verkeerd aan het invullenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb Koen een DM gestuurd. En eet smakelijk of sterkte zo je wilt
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een bon om bij de Smullers een bak patat met een snack te halen voor maar 2,50... ik probeer de verleiding te weerstaan.
dit dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Die verleiding vind ik heel makkelijk te weerstaan.
Smullers
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet nu niet. Ik ben mijn schrijftijd in de trein verkeerd aan het invullen.
ohjah.. * littledrummergirl maakt mental notequote:
hoeveel mental notes heb je van mij?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ohjah.. * littledrummergirl maakt mental note
dat is mn vak, don't get me startedquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef tailfox het volgende:
oww laat maar je bedoeld volgens mij niet een boekje of iemand een psychiater moet bezoeken
ik ben mentaal helemaal in orde dus zal nooit je op werk kunnen zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is mn vak, don't get me started
Mentaal en psychiesch zijn niet hetzelfde volgens mijquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben mentaal helemaal in orde dus zal nooit je op werk kunnen zien.
alleen 2 keer per jaar ietsje minder normaal.
is het niet net andersom ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben mentaal helemaal in orde dus zal nooit je op werk kunnen zien.
alleen 2 keer per jaar ietsje minder normaal.
abbo opzeggen danquote:
Uiteindelijk wel een paar intrigerende zinnen kunnen opschrijven die me ineens te binnen schoten, maar dat maakt nog geen verhaalquote:
heb vandaag een nieuwe senseo quadrante binnen gekregen. mw Toek had geen goed apparaat.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren nog in een aflevering van The Simpsons.
Met eigen Facebookpagina.
Hip!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb vandaag een nieuwe senseo quadrante binnen gekregen. mw Toek had geen goed apparaat.
Ik ookquote:
dat was die aardbevingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door goldfinger1963 op 07-01-2015 22:05:42 ]Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nog steeds nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb vandaag een nieuwe senseo quadrante binnen gekregen. mw Toek had geen goed apparaat.
wat is een spoilergarpjequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was die aardbeving
[spoilergarpje]trusten mart
[/spoiler]
Waarom geen Nespresso?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
sweet dreamsquote:
wat heb je gedaan dan ?quote:
idem hierquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niks.. Alles stond ineens in het midden![]()
Nu weer goed.
typoquote:
Ohhhhquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Have fun
Ik zit musical award gala te kijken
slechte rap-shitquote:
of toch stiekem een keer alcohol geprobeerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:39 schreef DaMart het volgende:
Voor wie zich afvraagt hoe moe ik gisterenavond was: ik had bijna haargel gebruikt om mijn tanden te poetsen... zo moe dus![]()
.
voor die paar x per week dat ik daar ben? ooit komt er een goeie.quote:
zelfs/juist voor die paar keer per week. een eenvoudige nespresso is niet veel duurder dan een squote:Op donderdag 8 januari 2015 07:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor die paar x per week dat ik daar ben? ooit komt er een goeie.
quote:
Dan heb ik mijn huiswerk des Toeks gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:02 schreef crv het volgende:
[..]
zelfs/juist voor die paar keer per week. een eenvoudige nespresso is niet veel duurder dan een snseo
naja, der zijn mensen die nespresso binnen kunnen houden, smaken verschillen maar ik zou der nooit voor gekozen hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn huiswerk des Toeks gemaakt.
ja maar jij....quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:04 schreef crv het volgende:
[..]
naja, der zijn mensen die nespresso binnen kunnen houden, smaken verschillen maar ik zou der nooit voor gekozen hebben
ik vindt het idd niet te zuipenquote:
Nespresso > senseoquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:04 schreef crv het volgende:
[..]
naja, der zijn mensen die nespresso binnen kunnen houden, smaken verschillen maar ik zou der nooit voor gekozen hebben
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal wel, als eerste kop van de dag niet.
hai roos
hallo allemaal
Eerst n kop cappucinoquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
normaal wel, als eerste kop van de dag niet.
hai roos
hallo allemaal
ben ik de enige die denkt dat je jezelf onnodig in gevaar brengtquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:11 schreef Toekito het volgende:
vanavond naar herdenking/bijeenkomst in Rotterdam. #Charlie
hoezo in gevaar brengt ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben ik de enige die denkt dat je jezelf onnodig in gevaar brengt![]()
Ik merk dat ik n beetje afgestompt raak, ben niet meer zo onder de indruk van dit soort dingen. Natuurlijk is het niet ok om mensen te vermoorden om satire, om tekeningen, maar om daar nou massaal voor op n plein te gaan staan.. Wie weet wat voor mafklappers daar juist op ageren...
ik drink geen cappucinoquote:Op donderdag 8 januari 2015 09:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Eerst n kop cappucinouit t nespresso apparaat, daarna ben je good to go
![]()
Oh en goeiemorgen boeven
quote:
huisbezittertquote:
GFquote:
maar maar maar....had jou er ook wel verwacht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 09:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben ik de enige die denkt dat je jezelf onnodig in gevaar brengt![]()
Ik merk dat ik n beetje afgestompt raak, ben niet meer zo onder de indruk van dit soort dingen. Natuurlijk is het niet ok om mensen te vermoorden om satire, om tekeningen, maar om daar nou massaal voor op n plein te gaan staan.. Wie weet wat voor mafklappers daar juist op ageren...
, Zow, rare tijdquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 07-01-2015
nr / aantal posts / gebruiker
01 47 crv
02 34 Muck
03 19 Toekito
04 15 goldfinger1963
04 15 tailfox
06 12 Bos81
07 09 DaMart
07 09 roos85
09 05 Cat22
09 05 Koen66
11 04 gianni61
12 03 MPG
12 03 littledrumergirl
14 01 indaha
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Haai?quote:
onderwaterbos?quote:
ik heb niks met massahysteriequote:Op donderdag 8 januari 2015 11:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar maar maar....had jou er ook wel verwacht.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waren het natte gleuven vandaag?
Yup, en helaas niet alleen de gleuven waren nat...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waren het natte gleuven vandaag?
Eerder een clownsvisjequote:
Vandaag wel ja.quote:
ach alles glijd er wel beter in als het nat isquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Yup, en helaas niet alleen de gleuven waren nat...
[..]
Eerder een clownsvisje
[..]
Vandaag wel ja.
Nou nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
ach alles glijd er wel beter in als het nat is
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
ach alles glijd er wel beter in als het nat is
quote:
Net klaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef DaMart het volgende:
Stil hier... is iedereen aan het eten of zo?
Hier was eten bezorgd... mijn moeder had wat veel hutspot gemaakt gisteren, dus er stond ineens een kliekje in de koelkastquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Net klaar![]()
Boerenschnitzel (met spek, champignons, een uitje, kaas en een spiegelei erop) met aardappels en broccoli
klopt door mn maatje meegenomenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan ga je nu zeker zeggen dat je die niet zelf hebt gebreid?
Volgende keer gewoon je eigen trui breien dan... de TT is niet voor niets aan jouw breikunsten opgedragen natuurlijkquote:
Lekkere chocolade vlaaiquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het moment om toch maar af te zien van een toetje vanavond?.
ben je in pendrecht ?quote:
oh nee das een ander plein... te lang weg daarquote:
dus goed ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima. Ik heb nu een neuspiercing.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij ging waarschijnlijk even naar de snackbar voor een bak patat met haren.
Om de ketting door heen te halen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima. Ik heb nu een neuspiercing.
quote:
jaquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Koen66 het volgende:
nog iemand naar de herdenkingen geweest?
Nah, niet mijn ding en dichterbij huis al genoeg gedoe.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Is het veilig om hier te zeggen dat ik, hoewel ik het heel erg vind dat er humorloze heethoofden rondlopen voor wie de doodstraf zou moeten worden heringevoerd, ik die herdenkingen grote onzin vind?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Koen66 het volgende:
kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er behoefte aan hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het veilig om hier te zeggen dat ik, hoewel ik het heel erg vind dat er humorloze heethoofden rondlopen voor wie de doodstraf zou moeten worden heringevoerd, ik die herdenkingen grote onzin vind?
Nee, niet mijn ding en geen behoefte aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Koen66 het volgende:
naast het feit dat het misschien fijn kan zijn voor franse nabestaanden, zie ik echt geen enkel nutquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het veilig om hier te zeggen dat ik, hoewel ik het heel erg vind dat er humorloze heethoofden rondlopen voor wie de doodstraf zou moeten worden heringevoerd, ik die herdenkingen grote onzin vind?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]zie het nut er niet van in om daar met zn allen met n pen te gaan staan
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, niet mijn ding en dichterbij huis al genoeg gedoe.
O ja, en werk.
allemaal hetzelfde denkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, niet mijn ding en geen behoefte aan.
Bezuinigingen in ons werkveldquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wil wel ooit nog eens ergens voor of tegen demonsteren, staat op mn bucketlistmaar dan wel iets wat me raakt
desnoodsquote:
Jup. Ieder zijn ding hoor.quote:
Maar wat hebben die nabestaanden eraan dat er in Nederland mensen de straat op gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
naast het feit dat het misschien fijn kan zijn voor franse nabestaanden, zie ik echt geen enkel nut
Baas over eigen buik/leven!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
desnoodsal zou ik eerder demonsteren als ze abortus of euthanasie ofzo zouden willen afschaffen
Ik heb op het malieveld gestaan toen de basisbeurs gekort werd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wil wel ooit nog eens ergens voor of tegen demonsteren, staat op mn bucketlistmaar dan wel iets wat me raakt
Nou, dat dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat hebben die nabestaanden eraan dat er in Nederland mensen de straat op gaan?
Er is vorig jaar een vliegtuig vol Nederlanders door terroristen uit de lucht geschoten. Ging men toen ook zo massaal de straat op?
In Syriė worden dagelijks onschuldige burgers het slachtoffers van terroristen, gaan die mensen die nu demonstreren daarvoor ook de straat op? Ik heb het idee dat ze dat nu alleen doen omdat het zo dichtbij is gebeurd nu...
Ik vind het allemaal dus enorm overtrokken, hoe erg die aanslag in Parijs ook was.
Het was dan vast geen warme zomerse dag... anders had je nog verkoeling gehadquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb op het malieveld gestaan toen de basisbeurs gekort werd.![]()
Kregen thuiswonende studenten nog maar 300 gulden per maanden je moest gaan kiezen tussen week- of weekendkaart
Drama's
Toen ze de waterkanonnen tevoorschijn haalden zijn we maar teruggevlucht naar de trein.
Je mag een stuk van mij hebben hoorquote:
preciesquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup. Ieder zijn ding hoor.
Maar zijn genoeg mensen die alleen voor de aandacht naar zo'n demonstratie gaan, om interessant te kunnen doen
vandaag slachtte Boko Haram ook weer tig onschuldigen af... niemand die daarom maaltquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat hebben die nabestaanden eraan dat er in Nederland mensen de straat op gaan?
Er is vorig jaar een vliegtuig vol Nederlanders door terroristen uit de lucht geschoten. Ging men toen ook zo massaal de straat op?
In Syriė worden dagelijks onschuldige burgers het slachtoffers van terroristen, gaan die mensen die nu demonstreren daarvoor ook de straat op? Ik heb het idee dat ze dat nu alleen doen omdat het zo dichtbij is gebeurd nu...
Ik vind het allemaal dus enorm overtrokken, hoe erg die aanslag in Parijs ook was.
Het was wel lekker weer. Beetje zielig voor die 858582925 MEers in vol ornaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was dan vast geen warme zomerse dag... anders had je nog verkoeling gehad.
Net als met de uitvaart van Prins Friso toenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies
en misschien worden ze nog gefilmd
Heb al genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag een stuk van mij hebben hoor
Dat bedoel ik. Er is zo veel ellende in de wereld, zo veel mensen die het leven van anderen niet respecteren, maar omdat er nu iets dicht bij huis gebeurt, wordt er ineens moord en brand geschreeuwd en moet men massaal de straat op...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag slachtte Boko Haram ook weer tig onschuldigen af... niemand die daarom maalt
ohjah wacht, daar was ik ook! Maar dat was n beetje kansloos hahaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb op het malieveld gestaan toen de basisbeurs gekort werd.![]()
Kregen thuiswonende studenten nog maar 300 gulden per maanden je moest gaan kiezen tussen week- of weekendkaart
Drama's
Toen ze de waterkanonnen tevoorschijn haalden zijn we maar teruggevlucht naar de trein.
jullie hebben elkaar niet gezien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ohjah wacht, daar was ik ook! Maar dat was n beetje kansloos haha
kennelijk maakt zon symbolische moord meer los dan random moordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Er is zo veel ellende in de wereld, zo veel mensen die het leven van anderen niet respecteren, maar omdat er nu iets dicht bij huis gebeurt, wordt er ineens moord en brand geschreeuwd en moet men massaal de straat op...
zolang moslims elkaar afslachten of zelfs ter plekke onschuldige schoolmeisjes, Yezidi's etc aflachten is het nog een ver van m'n bed show.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kennelijk maakt zon symbolische moord meer los dan random moorden
Nou!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ohjah wacht, daar was ik ook! Maar dat was n beetje kansloos haha
wilde studentenjarenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou!Ook die tocht door de stad. Slim gedan, ons anderhalf uur laten lopen, dan zijn de meesten te moe om nog iets uit te halen.
Hebben wij zomaar samen gedemonstreerd zeg![]()
Blijkbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kennelijk maakt zon symbolische moord meer los dan random moorden
Dit. Ik had in mijn vorige bericht voor ik op invoeren drukte nog een woord weggehaald dat een en ander wel aardig samenvatte, maar dat wat respectloos over kon komen voor de mening van mensen die er wel waarde aan hechten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang moslims elkaar afslachten of zelfs ter plekke onschuldige schoolmeisjes, Yezidi's etc aflachten is het nog een ver van m'n bed show.
Maar zodra het in het 'vrije' westen gebeurd komt het plotseling eng dichtbij voor de meesten
In Parijs waren op zich ook onschuldige mensen natuurlijk. Die probeerden alleen maar met humor misstanden aan de kaak te stellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik denk dat ik pas bang zou worden als t echt dichtbij komt, en op een doel met onschuldige mensen.
afgeslachte mensen in Syrie, Irak en Nigeria zijn ook onschuldigquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Parijs waren op zich ook onschuldige mensen natuurlijk. Die probeerden alleen maar met humor misstanden aan de kaak te stellen.
Klopt. Dat zei ik eerder toch al?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgeslachte mensen in Syrie, Irak en Nigeria zijn ook onschuldig
Wanneer ga je dan de straat op om te betogen tegen Noord-Korea, waar het vrije woord helemaal onderdrukt wordt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Toekito het volgende:
ik stond op plein 1940. Omdat ik het vrije woord belangrijk acht. En nu gaat deze Charlie slapen.
nou word ik verdrietig hoorquote:
quote:
Ik dacht dat het een betere binnenkomer was dan mijn reguliere bonjour.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou word ik verdrietig hoor
Tsja dat is idd een goeie vraag als je het zo steltquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan de straat op om te betogen tegen Noord-Korea, waar het vrije woord helemaal onderdrukt wordt?
Mooi toch hoe de KSC alles verbroederd.quote:
je bent Woeste_Woerdquote:
Lekker cynisch. Beter dan maar niks doen omdat er toch altijd iets ergers bestaat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan de straat op om te betogen tegen Noord-Korea, waar het vrije woord helemaal onderdrukt wordt?
omdat ie in de verkeerde stad wasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo gaat die uitdrukking helemaal niet.
Heulemaal ni...quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heulemaal ni...![]()
...
Oh wacht.
Je maakte me ff flink woest.quote:
Zolang het maar in Utrecht is!quote:
doe ff rustig waterkipquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je maakte me ff flink woest.
ik kom op sneakers, dan kan ik alles aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zolang het maar in Utrecht is!
je meet Kapiteinquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zolang het maar in Utrecht is!
tussen die twee kan ik mijn aandacht niet verdelen hoorquote:
Uhm.. Bedoel je de kroeg of de plek waar we eten hadden gescoord?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kom op sneakers, dan kan ik alles aanen dan ook die vage toko met katten en zwartwitfilms weer
?
ik hen wowo niet maar ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tussen die twee kan ik mijn aandacht niet verdelen hoor
Volgens mij komt ie in andere gelegenheden dan deze eend.quote:
er waren toch echt katten, of heb ik die erbij bedachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uhm.. Bedoel je de kroeg of de plek waar we eten hadden gescoord?
allebei apart n flinke aanwezige handfulquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hen wowo niet maar ik geloof je op je woord
Als je het over de kroeg hebt.... Dan heb jij meer gehad dan een biertje en had je dat even moeten delen met mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er waren toch echt katten, of heb ik die erbij bedacht
Wawan er ook bij doen? Chaos compleet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allebei apart n flinke aanwezige handful
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wawan er ook bij doen? Chaos compleet.
Dat zeg ik niet. Maar nu de straat op gaan omdat het zo dicht bij huis gebeurt, terwijl er geen steun wordt betuigd als het verder weg gebeurt, vind ik toch wel een beetje hypocriet eigenlijk. Doe het dan of altijd, of gewoon niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lekker cynisch. Beter dan maar niks doen omdat er toch altijd iets ergers bestaat?
nee bij dat bioscoopthingie!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je het over de kroeg hebt.... Dan heb jij meer gehad dan een biertje en had je dat even moeten delen met mij.
dan zal ik maar niet meekomenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allebei apart n flinke aanwezige handful
guys you're killing mequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet meekomen
maar lijkt me heerlijk tegelijkertijdquote:
Haha. Dat zou erg 'messy' worden. Je moet trouwens een keertje komen gitaar spelen op 't strand en nachtzwemmen. Dat was zooo tof.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
![]()
night of my life en dan drie dagen uitslapen
Ik denk je het eerder moet zien als een uiting van emotie. Je kan niet altijd overal bij betrokken zijn of door geraakt worden. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar hoe dichtbij dit komt, gebracht wordt en de reden waarom spelen wel mee in hoe erg de samenleving hierdoor geraakt wordt. Ik denk dat het beter is dat we een signaal afgeven, dan dat we maar helemaal niks doen. Ergers moeten we beginnen met stop te zeggen en de verandering te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar nu de straat op gaan omdat het zo dicht bij huis gebeurt, terwijl er geen steun wordt betuigd als het verder weg gebeurt, vind ik toch wel een beetje hypocriet eigenlijk. Doe het dan of altijd, of gewoon niet.
En nu heb ik het eerder ingeslikte woord toch gebruikt.
quote:
Om de een of andere reden heb ik nu dit liedje in mijn hoofd na het lezen van jouw postsquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar lijkt me heerlijk tegelijkertijd
Oh! Waar we aten enzo? Ja, zou wel kunnen. Eigenlijk grotendeels kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee bij dat bioscoopthingie!
ik haaaaat dat nummerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Om de een of andere reden heb ik nu dit liedje in mijn hoofd na het lezen van jouw posts.
Homesick much?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Dat zou erg 'messy' worden. Je moet trouwens een keertje komen gitaar spelen op 't strand en nachtzwemmen. Dat was zooo tof.
[..]
Ik denk je het eerder moet zien als een uiting van emotie. Je kan niet altijd overal bij betrokken zijn of door geraakt worden. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar hoe dichtbij dit komt, gebracht wordt en de reden waarom spelen wel mee in hoe erg de samenleving hierdoor geraakt wordt. Ik denk dat het beter is dat we een signaal afgeven, dan dat we maar helemaal niks doen. Ergers moeten we beginnen met stop te zeggen en de verandering te maken.
dat effect schijn ik te hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Waar we aten enzo? Ja, zou wel kunnen. Eigenlijk grotendeels kwijt.
Very homesick. Ik ben blij om mijn vrienden en familie hier te zien, maar mis mijn werk en vrienden daar ontzettend. En ik ben nu alweer klaar met de Nederlandse mentaliteit. Ugh, wat een kil landje zijn we toch.quote:
De biertjes hebben ook wel geholpen gok ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat effect schijn ik te hebben
Ik kan deze bijna spelen op mijn mondharmonica.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Om de een of andere reden heb ik nu dit liedje in mijn hoofd na het lezen van jouw posts.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Very homesick. Ik ben blij om mijn vrienden en familie hier te zien, maar mis mijn werk en vrienden daar ontzettend. En ik ben nu alweer klaar met de Nederlandse mentaliteit. Ugh, wat een kil landje zijn we toch.
En jij denkt dat terroristen zich iets aantrekken van dit soort demonstraties?* Ik zie niet echt wat dit verandert of zo... maar misschien ben ik daar te nuchter voor en raakt dit mij te weinig, al vind ik het een verschrikkelijke actie van die humorloze heethoofden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk je het eerder moet zien als een uiting van emotie. Je kan niet altijd overal bij betrokken zijn of door geraakt worden. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar hoe dichtbij dit komt, gebracht wordt en de reden waarom spelen wel mee in hoe erg de samenleving hierdoor geraakt wordt. Ik denk dat het beter is dat we een signaal afgeven, dan dat we maar helemaal niks doen. Ergers moeten we beginnen met stop te zeggen en de verandering te maken.
Ik wil ook mijn mondharmonica kunnen bedienenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan deze bijna spelen op mijn mondharmonica.
je zal me ook nooit eens ergens n beetje credit voor geven hequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De biertjes hebben ook wel geholpen gok ik.
Dat hoor ik vaker. Ik ben wel blij dat ik nu deze keuze gemaakt heb, maar het zal even pittig blijven om daar een zeker bestaan op te bouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik blijf jaloers op je
het gaat niet om de terroristen maar meer om de politiek die op dit moment eigenlijk niets durft of kan doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij denkt dat terroristen zich iets aantrekken van dit soort demonstraties?* Ik zie niet echt wat dit verandert of zo... maar misschien ben ik daar te nuchter voor en raakt dit mij te weinig, al vind ik het een verschrikkelijke actie van die humorloze heethoofden.
Nee, het zal hen niet direct van gedachten doen veranderen. Maar het geeft wel een signaal af en verbroederd. Als we nu nog verder van elkaar gaan staan, elkaar verwijten en niet verbroederen, dan komen dit soort incidenten nog veel vaker voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij denkt dat terroristen zich iets aantrekken van dit soort demonstraties?* Ik zie niet echt wat dit verandert of zo... maar misschien ben ik daar te nuchter voor en raakt dit mij te weinig, al vind ik het een verschrikkelijke actie van die humorloze heethoofden.
tis sowieso n redelijk onzeker land natuurlijk, al doe je t zelf nog zo goed...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Ik ben wel blij dat ik nu deze keuze gemaakt heb, maar het zal even pittig blijven om daar een zeker bestaan op te bouwen.
Je kent me... Geen hart, geen ziel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je zal me ook nooit eens ergens n beetje credit voor geven he
Best ironisch dan dat politici zelf ook meededenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat niet om de terroristen maar meer om de politiek die op dit moment eigenlijk niets durft of kan doen.
louter egoquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je kent me... Geen hart, geen ziel.
Dat, maar ook omdat ik 'te duur' ben voor stichtingen daar. Ga dus nu mijn eigen bedrijfje beginnen om zo mijn werk daar te bekostigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis sowieso n redelijk onzeker land natuurlijk, al doe je t zelf nog zo goed...
Vergeet lust niet.quote:
luxepeerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat, maar ook omdat ik 'te duur' ben voor stichtingen daar. Ga dus nu mijn eigen bedrijfje beginnen om zo mijn werk daar te bekostigen.
wat moet ik weten van jouw lustquote:
Je hebt het aardig zitten becommentariėren in happy cafe met Wawan en Puput.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat moet ik weten van jouw lust
Was het maar zo. Werkvisum van 1200 euro, wat een jaarsalaris daar is.quote:
ik zat eergisteren verzeild op POLquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met een serieuze discussie.
Weet ik allemaal niet meer johquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hebt het aardig zitten becommentariėren in happy cafe met Wawan en Puput.
[..]
Was het maar zo. Werkvisum van 1200 euro, wat een jaarsalaris daar is.
En vervolgens kon je een topic openen in R&P?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat eergisteren verzeild op POL
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vervolgens kon je een topic openen in R&P?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |