doe ff rustig waterkipquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je maakte me ff flink woest.
ik kom op sneakers, dan kan ik alles aanquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zolang het maar in Utrecht is!
je meet Kapiteinquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zolang het maar in Utrecht is!
tussen die twee kan ik mijn aandacht niet verdelen hoorquote:
Uhm.. Bedoel je de kroeg of de plek waar we eten hadden gescoord?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik kom op sneakers, dan kan ik alles aanen dan ook die vage toko met katten en zwartwitfilms weer
?
ik hen wowo niet maar ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tussen die twee kan ik mijn aandacht niet verdelen hoor
Volgens mij komt ie in andere gelegenheden dan deze eend.quote:
er waren toch echt katten, of heb ik die erbij bedachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uhm.. Bedoel je de kroeg of de plek waar we eten hadden gescoord?
allebei apart n flinke aanwezige handfulquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hen wowo niet maar ik geloof je op je woord
Als je het over de kroeg hebt.... Dan heb jij meer gehad dan een biertje en had je dat even moeten delen met mij.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er waren toch echt katten, of heb ik die erbij bedacht
Wawan er ook bij doen? Chaos compleet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allebei apart n flinke aanwezige handful
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wawan er ook bij doen? Chaos compleet.
Dat zeg ik niet. Maar nu de straat op gaan omdat het zo dicht bij huis gebeurt, terwijl er geen steun wordt betuigd als het verder weg gebeurt, vind ik toch wel een beetje hypocriet eigenlijk. Doe het dan of altijd, of gewoon niet.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lekker cynisch. Beter dan maar niks doen omdat er toch altijd iets ergers bestaat?
nee bij dat bioscoopthingie!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je het over de kroeg hebt.... Dan heb jij meer gehad dan een biertje en had je dat even moeten delen met mij.
dan zal ik maar niet meekomenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
allebei apart n flinke aanwezige handful
guys you're killing mequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet meekomen
maar lijkt me heerlijk tegelijkertijdquote:
Haha. Dat zou erg 'messy' worden. Je moet trouwens een keertje komen gitaar spelen op 't strand en nachtzwemmen. Dat was zooo tof.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]![]()
![]()
night of my life en dan drie dagen uitslapen
Ik denk je het eerder moet zien als een uiting van emotie. Je kan niet altijd overal bij betrokken zijn of door geraakt worden. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar hoe dichtbij dit komt, gebracht wordt en de reden waarom spelen wel mee in hoe erg de samenleving hierdoor geraakt wordt. Ik denk dat het beter is dat we een signaal afgeven, dan dat we maar helemaal niks doen. Ergers moeten we beginnen met stop te zeggen en de verandering te maken.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar nu de straat op gaan omdat het zo dicht bij huis gebeurt, terwijl er geen steun wordt betuigd als het verder weg gebeurt, vind ik toch wel een beetje hypocriet eigenlijk. Doe het dan of altijd, of gewoon niet.
En nu heb ik het eerder ingeslikte woord toch gebruikt.
quote:
Om de een of andere reden heb ik nu dit liedje in mijn hoofd na het lezen van jouw postsquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar lijkt me heerlijk tegelijkertijd
Oh! Waar we aten enzo? Ja, zou wel kunnen. Eigenlijk grotendeels kwijt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee bij dat bioscoopthingie!
ik haaaaat dat nummerquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Om de een of andere reden heb ik nu dit liedje in mijn hoofd na het lezen van jouw posts.
Homesick much?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Haha. Dat zou erg 'messy' worden. Je moet trouwens een keertje komen gitaar spelen op 't strand en nachtzwemmen. Dat was zooo tof.
[..]
Ik denk je het eerder moet zien als een uiting van emotie. Je kan niet altijd overal bij betrokken zijn of door geraakt worden. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar hoe dichtbij dit komt, gebracht wordt en de reden waarom spelen wel mee in hoe erg de samenleving hierdoor geraakt wordt. Ik denk dat het beter is dat we een signaal afgeven, dan dat we maar helemaal niks doen. Ergers moeten we beginnen met stop te zeggen en de verandering te maken.
dat effect schijn ik te hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Waar we aten enzo? Ja, zou wel kunnen. Eigenlijk grotendeels kwijt.
Very homesick. Ik ben blij om mijn vrienden en familie hier te zien, maar mis mijn werk en vrienden daar ontzettend. En ik ben nu alweer klaar met de Nederlandse mentaliteit. Ugh, wat een kil landje zijn we toch.quote:
De biertjes hebben ook wel geholpen gok ik.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat effect schijn ik te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |