naast het feit dat het misschien fijn kan zijn voor franse nabestaanden, zie ik echt geen enkel nutquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het veilig om hier te zeggen dat ik, hoewel ik het heel erg vind dat er humorloze heethoofden rondlopen voor wie de doodstraf zou moeten worden heringevoerd, ik die herdenkingen grote onzin vind?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]zie het nut er niet van in om daar met zn allen met n pen te gaan staan
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, niet mijn ding en dichterbij huis al genoeg gedoe.
O ja, en werk.
allemaal hetzelfde denkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, niet mijn ding en geen behoefte aan.
Bezuinigingen in ons werkveldquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wil wel ooit nog eens ergens voor of tegen demonsteren, staat op mn bucketlistmaar dan wel iets wat me raakt
desnoodsquote:
Jup. Ieder zijn ding hoor.quote:
Maar wat hebben die nabestaanden eraan dat er in Nederland mensen de straat op gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
naast het feit dat het misschien fijn kan zijn voor franse nabestaanden, zie ik echt geen enkel nut
Baas over eigen buik/leven!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
desnoodsal zou ik eerder demonsteren als ze abortus of euthanasie ofzo zouden willen afschaffen
Ik heb op het malieveld gestaan toen de basisbeurs gekort werd.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:44 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik wil wel ooit nog eens ergens voor of tegen demonsteren, staat op mn bucketlistmaar dan wel iets wat me raakt
Nou, dat dus.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat hebben die nabestaanden eraan dat er in Nederland mensen de straat op gaan?
Er is vorig jaar een vliegtuig vol Nederlanders door terroristen uit de lucht geschoten. Ging men toen ook zo massaal de straat op?
In Syrië worden dagelijks onschuldige burgers het slachtoffers van terroristen, gaan die mensen die nu demonstreren daarvoor ook de straat op? Ik heb het idee dat ze dat nu alleen doen omdat het zo dichtbij is gebeurd nu...
Ik vind het allemaal dus enorm overtrokken, hoe erg die aanslag in Parijs ook was.
Het was dan vast geen warme zomerse dag... anders had je nog verkoeling gehadquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb op het malieveld gestaan toen de basisbeurs gekort werd.![]()
Kregen thuiswonende studenten nog maar 300 gulden per maanden je moest gaan kiezen tussen week- of weekendkaart
Drama's
Toen ze de waterkanonnen tevoorschijn haalden zijn we maar teruggevlucht naar de trein.
Je mag een stuk van mij hebben hoorquote:
preciesquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jup. Ieder zijn ding hoor.
Maar zijn genoeg mensen die alleen voor de aandacht naar zo'n demonstratie gaan, om interessant te kunnen doen
vandaag slachtte Boko Haram ook weer tig onschuldigen af... niemand die daarom maaltquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wat hebben die nabestaanden eraan dat er in Nederland mensen de straat op gaan?
Er is vorig jaar een vliegtuig vol Nederlanders door terroristen uit de lucht geschoten. Ging men toen ook zo massaal de straat op?
In Syrië worden dagelijks onschuldige burgers het slachtoffers van terroristen, gaan die mensen die nu demonstreren daarvoor ook de straat op? Ik heb het idee dat ze dat nu alleen doen omdat het zo dichtbij is gebeurd nu...
Ik vind het allemaal dus enorm overtrokken, hoe erg die aanslag in Parijs ook was.
Het was wel lekker weer. Beetje zielig voor die 858582925 MEers in vol ornaat.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was dan vast geen warme zomerse dag... anders had je nog verkoeling gehad.
Net als met de uitvaart van Prins Friso toenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies
en misschien worden ze nog gefilmd
Heb al genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag een stuk van mij hebben hoor
Dat bedoel ik. Er is zo veel ellende in de wereld, zo veel mensen die het leven van anderen niet respecteren, maar omdat er nu iets dicht bij huis gebeurt, wordt er ineens moord en brand geschreeuwd en moet men massaal de straat op...quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vandaag slachtte Boko Haram ook weer tig onschuldigen af... niemand die daarom maalt
ohjah wacht, daar was ik ook! Maar dat was n beetje kansloos hahaquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb op het malieveld gestaan toen de basisbeurs gekort werd.![]()
Kregen thuiswonende studenten nog maar 300 gulden per maanden je moest gaan kiezen tussen week- of weekendkaart
Drama's
Toen ze de waterkanonnen tevoorschijn haalden zijn we maar teruggevlucht naar de trein.
jullie hebben elkaar niet gezien?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ohjah wacht, daar was ik ook! Maar dat was n beetje kansloos haha
kennelijk maakt zon symbolische moord meer los dan random moordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Er is zo veel ellende in de wereld, zo veel mensen die het leven van anderen niet respecteren, maar omdat er nu iets dicht bij huis gebeurt, wordt er ineens moord en brand geschreeuwd en moet men massaal de straat op...
zolang moslims elkaar afslachten of zelfs ter plekke onschuldige schoolmeisjes, Yezidi's etc aflachten is het nog een ver van m'n bed show.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kennelijk maakt zon symbolische moord meer los dan random moorden
Nou!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ohjah wacht, daar was ik ook! Maar dat was n beetje kansloos haha
wilde studentenjarenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou!Ook die tocht door de stad. Slim gedan, ons anderhalf uur laten lopen, dan zijn de meesten te moe om nog iets uit te halen.
Hebben wij zomaar samen gedemonstreerd zeg![]()
Blijkbaar.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kennelijk maakt zon symbolische moord meer los dan random moorden
Dit. Ik had in mijn vorige bericht voor ik op invoeren drukte nog een woord weggehaald dat een en ander wel aardig samenvatte, maar dat wat respectloos over kon komen voor de mening van mensen die er wel waarde aan hechten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang moslims elkaar afslachten of zelfs ter plekke onschuldige schoolmeisjes, Yezidi's etc aflachten is het nog een ver van m'n bed show.
Maar zodra het in het 'vrije' westen gebeurd komt het plotseling eng dichtbij voor de meesten
In Parijs waren op zich ook onschuldige mensen natuurlijk. Die probeerden alleen maar met humor misstanden aan de kaak te stellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik denk dat ik pas bang zou worden als t echt dichtbij komt, en op een doel met onschuldige mensen.
afgeslachte mensen in Syrie, Irak en Nigeria zijn ook onschuldigquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Parijs waren op zich ook onschuldige mensen natuurlijk. Die probeerden alleen maar met humor misstanden aan de kaak te stellen.
Klopt. Dat zei ik eerder toch al?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgeslachte mensen in Syrie, Irak en Nigeria zijn ook onschuldig
Wanneer ga je dan de straat op om te betogen tegen Noord-Korea, waar het vrije woord helemaal onderdrukt wordt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Toekito het volgende:
ik stond op plein 1940. Omdat ik het vrije woord belangrijk acht. En nu gaat deze Charlie slapen.
nou word ik verdrietig hoorquote:
quote:
Ik dacht dat het een betere binnenkomer was dan mijn reguliere bonjour.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou word ik verdrietig hoor
Tsja dat is idd een goeie vraag als je het zo steltquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan de straat op om te betogen tegen Noord-Korea, waar het vrije woord helemaal onderdrukt wordt?
Mooi toch hoe de KSC alles verbroederd.quote:
je bent Woeste_Woerdquote:
Lekker cynisch. Beter dan maar niks doen omdat er toch altijd iets ergers bestaat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan de straat op om te betogen tegen Noord-Korea, waar het vrije woord helemaal onderdrukt wordt?
omdat ie in de verkeerde stad wasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo gaat die uitdrukking helemaal niet.
Heulemaal ni...quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heulemaal ni...![]()
...
Oh wacht.
Je maakte me ff flink woest.quote:
Zolang het maar in Utrecht is!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|