quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waren het natte gleuven vandaag?
Yup, en helaas niet alleen de gleuven waren nat...quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waren het natte gleuven vandaag?
Eerder een clownsvisjequote:
Vandaag wel ja.quote:
ach alles glijd er wel beter in als het nat isquote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Yup, en helaas niet alleen de gleuven waren nat...
[..]
Eerder een clownsvisje
[..]
Vandaag wel ja.
Nou nee.quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
ach alles glijd er wel beter in als het nat is
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:32 schreef crv het volgende:
[..]
ach alles glijd er wel beter in als het nat is
quote:
Net klaarquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:03 schreef DaMart het volgende:
Stil hier... is iedereen aan het eten of zo?
Hier was eten bezorgd... mijn moeder had wat veel hutspot gemaakt gisteren, dus er stond ineens een kliekje in de koelkastquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Net klaar![]()
Boerenschnitzel (met spek, champignons, een uitje, kaas en een spiegelei erop) met aardappels en broccoli
klopt door mn maatje meegenomenquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan ga je nu zeker zeggen dat je die niet zelf hebt gebreid?
Volgende keer gewoon je eigen trui breien dan... de TT is niet voor niets aan jouw breikunsten opgedragen natuurlijkquote:
Lekkere chocolade vlaaiquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het moment om toch maar af te zien van een toetje vanavond?.
ben je in pendrecht ?quote:
oh nee das een ander plein... te lang weg daarquote:
dus goed ?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima. Ik heb nu een neuspiercing.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij ging waarschijnlijk even naar de snackbar voor een bak patat met haren.
Om de ketting door heen te halen?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima. Ik heb nu een neuspiercing.
quote:
jaquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Koen66 het volgende:
nog iemand naar de herdenkingen geweest?
Nah, niet mijn ding en dichterbij huis al genoeg gedoe.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Koen66 het volgende:
Is het veilig om hier te zeggen dat ik, hoewel ik het heel erg vind dat er humorloze heethoofden rondlopen voor wie de doodstraf zou moeten worden heringevoerd, ik die herdenkingen grote onzin vind?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Koen66 het volgende:
kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die er behoefte aan hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het veilig om hier te zeggen dat ik, hoewel ik het heel erg vind dat er humorloze heethoofden rondlopen voor wie de doodstraf zou moeten worden heringevoerd, ik die herdenkingen grote onzin vind?
Nee, niet mijn ding en geen behoefte aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:39 schreef Koen66 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |