In Parijs waren op zich ook onschuldige mensen natuurlijk. Die probeerden alleen maar met humor misstanden aan de kaak te stellen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:02 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik denk dat ik pas bang zou worden als t echt dichtbij komt, en op een doel met onschuldige mensen.
afgeslachte mensen in Syrie, Irak en Nigeria zijn ook onschuldigquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
In Parijs waren op zich ook onschuldige mensen natuurlijk. Die probeerden alleen maar met humor misstanden aan de kaak te stellen.
Klopt. Dat zei ik eerder toch al?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afgeslachte mensen in Syrie, Irak en Nigeria zijn ook onschuldig
Wanneer ga je dan de straat op om te betogen tegen Noord-Korea, waar het vrije woord helemaal onderdrukt wordt?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:09 schreef Toekito het volgende:
ik stond op plein 1940. Omdat ik het vrije woord belangrijk acht. En nu gaat deze Charlie slapen.
nou word ik verdrietig hoorquote:
quote:
Ik dacht dat het een betere binnenkomer was dan mijn reguliere bonjour.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou word ik verdrietig hoor
Tsja dat is idd een goeie vraag als je het zo steltquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan de straat op om te betogen tegen Noord-Korea, waar het vrije woord helemaal onderdrukt wordt?
Mooi toch hoe de KSC alles verbroederd.quote:
je bent Woeste_Woerdquote:
Lekker cynisch. Beter dan maar niks doen omdat er toch altijd iets ergers bestaat?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer ga je dan de straat op om te betogen tegen Noord-Korea, waar het vrije woord helemaal onderdrukt wordt?
omdat ie in de verkeerde stad wasquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo gaat die uitdrukking helemaal niet.
Heulemaal ni...quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heulemaal ni...![]()
...
Oh wacht.
Je maakte me ff flink woest.quote:
Zolang het maar in Utrecht is!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|