slechte rap-shitquote:
of toch stiekem een keer alcohol geprobeerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 06:39 schreef DaMart het volgende:
Voor wie zich afvraagt hoe moe ik gisterenavond was: ik had bijna haargel gebruikt om mijn tanden te poetsen... zo moe dus![]()
.
voor die paar x per week dat ik daar ben? ooit komt er een goeie.quote:
zelfs/juist voor die paar keer per week. een eenvoudige nespresso is niet veel duurder dan een squote:Op donderdag 8 januari 2015 07:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
voor die paar x per week dat ik daar ben? ooit komt er een goeie.
quote:
Dan heb ik mijn huiswerk des Toeks gemaakt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:02 schreef crv het volgende:
[..]
zelfs/juist voor die paar keer per week. een eenvoudige nespresso is niet veel duurder dan een snseo
naja, der zijn mensen die nespresso binnen kunnen houden, smaken verschillen maar ik zou der nooit voor gekozen hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn huiswerk des Toeks gemaakt.
ja maar jij....quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:04 schreef crv het volgende:
[..]
naja, der zijn mensen die nespresso binnen kunnen houden, smaken verschillen maar ik zou der nooit voor gekozen hebben
ik vindt het idd niet te zuipenquote:
Nespresso > senseoquote:Op donderdag 8 januari 2015 08:04 schreef crv het volgende:
[..]
naja, der zijn mensen die nespresso binnen kunnen houden, smaken verschillen maar ik zou der nooit voor gekozen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |