precies en daarom ga ik niet uren de schuren van de buren schurenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef Muck het volgende:
Wie een schuur schuurt voor de buren, kan best de muren even doen
Ik las het op mijn telefoon jaquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef crv het volgende:
gaat goed daar in parijshttp://www.nu.nl/buitenla(...)magazine-parijs.html
pfffffquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef crv het volgende:
gaat goed daar in parijshttp://www.nu.nl/buitenla(...)magazine-parijs.html
een van mijn beste vrienden is moslim en die baalt als een stekker. Die is die gasten zo beu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:40 schreef Koen66 het volgende:
En weer krijgen die arme moslims de schuld
16 april pas, hele feestpakket in ene.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:02 schreef Muck het volgende:
Wachten wachten wachten in het ziekenhuis...
Neeeeeeuhquote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef Toekito het volgende:
Muck moet jij mijn ene Disneycollega nog hebben? ze is af te halen
Ik heb nog een bon om bij de Smullers een bak patat met een snack te halen voor maar 2,50... ik probeer de verleiding te weerstaanquote:
Die verleiding vind ik heel makkelijk te weerstaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een bon om bij de Smullers een bak patat met een snack te halen voor maar 2,50... ik probeer de verleiding te weerstaan.
Ik vind het nog wel gaan hoor, en als ik dan toch een kortingsbon heb...quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Die verleiding vind ik heel makkelijk te weerstaan.
Smullers
ik heb Koen een DM gestuurd. En eet smakelijk of sterkte zo je wiltquote:
Ik eet nu niet. Ik ben mijn schrijftijd in de trein verkeerd aan het invullenquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb Koen een DM gestuurd. En eet smakelijk of sterkte zo je wilt
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog een bon om bij de Smullers een bak patat met een snack te halen voor maar 2,50... ik probeer de verleiding te weerstaan.
dit dusquote:Op woensdag 7 januari 2015 17:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Die verleiding vind ik heel makkelijk te weerstaan.
Smullers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |