quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik eet nu niet. Ik ben mijn schrijftijd in de trein verkeerd aan het invullen.
ohjah.. * littledrummergirl maakt mental notequote:
hoeveel mental notes heb je van mij?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ohjah.. * littledrummergirl maakt mental note
dat is mn vak, don't get me startedquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef tailfox het volgende:
oww laat maar je bedoeld volgens mij niet een boekje of iemand een psychiater moet bezoeken
ik ben mentaal helemaal in orde dus zal nooit je op werk kunnen zien.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is mn vak, don't get me started
Mentaal en psychiesch zijn niet hetzelfde volgens mijquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben mentaal helemaal in orde dus zal nooit je op werk kunnen zien.
alleen 2 keer per jaar ietsje minder normaal.
is het niet net andersom ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben mentaal helemaal in orde dus zal nooit je op werk kunnen zien.
alleen 2 keer per jaar ietsje minder normaal.
abbo opzeggen danquote:
Uiteindelijk wel een paar intrigerende zinnen kunnen opschrijven die me ineens te binnen schoten, maar dat maakt nog geen verhaalquote:
heb vandaag een nieuwe senseo quadrante binnen gekregen. mw Toek had geen goed apparaat.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag je gisteren nog in een aflevering van The Simpsons.
Met eigen Facebookpagina.
Hip!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb vandaag een nieuwe senseo quadrante binnen gekregen. mw Toek had geen goed apparaat.
Ik ookquote:
dat was die aardbevingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door goldfinger1963 op 07-01-2015 22:05:42 ]Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
nog steeds nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb vandaag een nieuwe senseo quadrante binnen gekregen. mw Toek had geen goed apparaat.
wat is een spoilergarpjequote:Op woensdag 7 januari 2015 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was die aardbeving
[spoilergarpje]trusten mart
[/spoiler]
Waarom geen Nespresso?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
sweet dreamsquote:
wat heb je gedaan dan ?quote:
idem hierquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Niks.. Alles stond ineens in het midden![]()
Nu weer goed.
typoquote:
Ohhhhquote:Op woensdag 7 januari 2015 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Have fun
Ik zit musical award gala te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |