Ik kan deze bijna spelen op mijn mondharmonica.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Om de een of andere reden heb ik nu dit liedje in mijn hoofd na het lezen van jouw posts.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Very homesick. Ik ben blij om mijn vrienden en familie hier te zien, maar mis mijn werk en vrienden daar ontzettend. En ik ben nu alweer klaar met de Nederlandse mentaliteit. Ugh, wat een kil landje zijn we toch.
En jij denkt dat terroristen zich iets aantrekken van dit soort demonstraties?* Ik zie niet echt wat dit verandert of zo... maar misschien ben ik daar te nuchter voor en raakt dit mij te weinig, al vind ik het een verschrikkelijke actie van die humorloze heethoofden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk je het eerder moet zien als een uiting van emotie. Je kan niet altijd overal bij betrokken zijn of door geraakt worden. Natuurlijk zijn er ergere dingen, maar hoe dichtbij dit komt, gebracht wordt en de reden waarom spelen wel mee in hoe erg de samenleving hierdoor geraakt wordt. Ik denk dat het beter is dat we een signaal afgeven, dan dat we maar helemaal niks doen. Ergers moeten we beginnen met stop te zeggen en de verandering te maken.
Ik wil ook mijn mondharmonica kunnen bedienenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan deze bijna spelen op mijn mondharmonica.
je zal me ook nooit eens ergens n beetje credit voor geven hequote:Op donderdag 8 januari 2015 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De biertjes hebben ook wel geholpen gok ik.
Dat hoor ik vaker. Ik ben wel blij dat ik nu deze keuze gemaakt heb, maar het zal even pittig blijven om daar een zeker bestaan op te bouwen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik blijf jaloers op je
het gaat niet om de terroristen maar meer om de politiek die op dit moment eigenlijk niets durft of kan doen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij denkt dat terroristen zich iets aantrekken van dit soort demonstraties?* Ik zie niet echt wat dit verandert of zo... maar misschien ben ik daar te nuchter voor en raakt dit mij te weinig, al vind ik het een verschrikkelijke actie van die humorloze heethoofden.
Nee, het zal hen niet direct van gedachten doen veranderen. Maar het geeft wel een signaal af en verbroederd. Als we nu nog verder van elkaar gaan staan, elkaar verwijten en niet verbroederen, dan komen dit soort incidenten nog veel vaker voor.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij denkt dat terroristen zich iets aantrekken van dit soort demonstraties?* Ik zie niet echt wat dit verandert of zo... maar misschien ben ik daar te nuchter voor en raakt dit mij te weinig, al vind ik het een verschrikkelijke actie van die humorloze heethoofden.
tis sowieso n redelijk onzeker land natuurlijk, al doe je t zelf nog zo goed...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker. Ik ben wel blij dat ik nu deze keuze gemaakt heb, maar het zal even pittig blijven om daar een zeker bestaan op te bouwen.
Je kent me... Geen hart, geen ziel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je zal me ook nooit eens ergens n beetje credit voor geven he
Best ironisch dan dat politici zelf ook meededenquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat niet om de terroristen maar meer om de politiek die op dit moment eigenlijk niets durft of kan doen.
louter egoquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je kent me... Geen hart, geen ziel.
Dat, maar ook omdat ik 'te duur' ben voor stichtingen daar. Ga dus nu mijn eigen bedrijfje beginnen om zo mijn werk daar te bekostigen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tis sowieso n redelijk onzeker land natuurlijk, al doe je t zelf nog zo goed...
Vergeet lust niet.quote:
luxepeerdquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat, maar ook omdat ik 'te duur' ben voor stichtingen daar. Ga dus nu mijn eigen bedrijfje beginnen om zo mijn werk daar te bekostigen.
wat moet ik weten van jouw lustquote:
Je hebt het aardig zitten becommentariëren in happy cafe met Wawan en Puput.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat moet ik weten van jouw lust
Was het maar zo. Werkvisum van 1200 euro, wat een jaarsalaris daar is.quote:
ik zat eergisteren verzeild op POLquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat krijg je met een serieuze discussie.
Weet ik allemaal niet meer johquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hebt het aardig zitten becommentariëren in happy cafe met Wawan en Puput.
[..]
Was het maar zo. Werkvisum van 1200 euro, wat een jaarsalaris daar is.
En vervolgens kon je een topic openen in R&P?quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat eergisteren verzeild op POL
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vervolgens kon je een topic openen in R&P?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |