abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148390520

WO Rechtsgeleerdheid
natuurlijk ook voor fiscaal recht & notarieel recht

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden arbeiders van dit topic
• Maharbal (2x: Fiscaal, Notarieel. Tevens advocaat-stagiair)
• Eriksd (Mr. droogkloot & rare-smaak-snuiter)
• Ryon (Verschillende projecten, breed uiteenlopende interesse van hogerhand. Is volgend jaar miljonair als alles meezit al is daar nogal wat weerstand tegen vanuit de lokale politiek.)
• Sideshowbobbie (Novietenhoeder I) (Mr. A. R. Beidsrecht)
• Ansu

Ook leuk: de studenten, op aflopende tofheid van de universiteit:
Rijksuniversiteit Groningen
• Giku
• Valid
• Etsu (Maar gaat binnen niet al te lange tijd naar de UU. Verbolgen reacties bleven vanuit het Groningerkamp logischerwijs achterwege). Tevens prof. mr. emo.gif.
• Paxcon (voormalig mr. dr. LaPo)
• Ties02 (Novietenhoeder II; prof. dr. mr. Strafrecht)
• Joosie200
• ManScat
• Athlete
• Argelos
• Fratles
• Krabs
• Thereyougo
• Accursius
• underground1009

Open Universiteit
• SpotlessMind00 (ook wel bekend als Spotmeister, of gewoon Floormanager)
• nadiyaa

Universiteit van Amsterdam
• Yreal (P is in zicht, laatste horde Rechtsgeschiedenis!)
• Tchock
• Snax

Erasmus Universiteit Rotterdam
• NotGuilty
• Phaelanx_NL
• IkeDubaku99
• Keyos
• VonBallusseck
• N0rah
• Rummikub
• mapima

Universiteit Leiden
• KOG
• De_Fietser
• Studeur
• Ago-ergo-sum
• Monnet

Universiteit Utrecht
• solo020
• hugecooll
• Blistering

Universiteit Maastricht
• GeneraalAdmiraal

Universiteit van Tilburg
• Complexiteit
• Holograph

Radboud Universiteit
• Actaeon (Emeritus Novietenhoeder)
• Boterbartje

Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe. Zorg dat de TT de titel van een arrest is. Controleer of het arrest dat je in gedachten hebt nog niet is geweest! De TS typt een korte samenvatting van het gebruikte arrest.

Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Weet je wat cassatie is?
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Danny het volgende:

[..]

dan verwijderen ze je ballen
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
pi_148391189
Waar kan je vinden welke rechter of OvJ waar en wanneer zitting heeft? Ik ben fan van een aantal rechters en OvJ en wil graag zaken bijwonen maar dan moet ik weten wanneer ze te vinden zijn en waar
pi_148392029
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:38 schreef mapima het volgende:
Waar kan je vinden welke rechter of OvJ waar en wanneer zitting heeft? Ik ben fan van een aantal rechters en OvJ en wil graag zaken bijwonen maar dan moet ik weten wanneer ze te vinden zijn en waar
Voor zover ik weet ik die info niet openbaar. Mailtje naar rechtbank of arrondissementsparket zou kunnen helpen.
pi_148392059
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 15:38 schreef mapima het volgende:
Ik krijg een heel raar beeld bij 'fan' maar misschien komt omdat ik voor mij zie dat je achter een dranghek loopt te schreeuwen net als die One Direction fans. Dat zou een rare gewaarwording bij een rechtbank.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_148392145
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik krijg een heel raar beeld bij 'fan' maar misschien komt omdat ik voor mij zie dat je achter een dranghek loopt te schreeuwen net als die One Direction fans. Dat zou een rare gewaarwording bij een rechtbank.
Zou de sfeer in de rechtszaal wel verbeteren als mensen lingerie gooien in plaats van stoelen.
pi_148392199
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zou de sfeer in de rechtszaal wel verbeteren als mensen lingerie gooien in plaats van stoelen.
Ja, maar straks gaat de rechter dan kaas naar het publiek gooien..

daarnaast is dat niet al te praktisch in sommige rechtszalen want in Arnhem zit bijv. een glasplaat voor de publiekstribune.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:12:16 #7
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148392202
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die hema tenten van Mapima?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_148392279
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:12 schreef eriksd het volgende:

[..]

Die hema tenten van Mapima?
Ik beschouw elke vrouw op FOK! als een beeldschone voluptueuze jongedame tot er tegenbewijs is.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 16:36:24 #9
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_148393044
KLB / Bedrijfskunde studenten
Heb een fok!-vriend even doorverwezen naar deze reeks!
Hoop dat jullie hem zo goed van dienst kunnen zijn als bij mij het geval was.
Het ga jullie goed!
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_148393169
Godnondeju, wat een credits weer.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_148393318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:36 schreef jantjevertonghen het volgende:
KLB / Bedrijfskunde studenten
Heb een fok!-vriend even doorverwezen naar deze reeks!
Hoop dat jullie hem zo goed van dienst kunnen zijn als bij mij het geval was.
Het ga jullie goed!
Dit boeit echt niemand, en de rest van je onzin verwijder ik altijd dus misschien kun je het beter gewoon niet meer posten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2015 16:42:34 ]
pi_148393364
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:42 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dit boeit echt niemand, en de rest van je onzin verwijder ik altijd dus misschien kun je het beter gewoon niet meer posten.
Hoi Pax. Alles goed?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_148393458
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:43 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hoi Pax. Alles goed?
Jahoor :)

Ben er gister achtergekomen dat ik het druk heb, maar zal vast wel goedkomen

Ben je nog altijd supporter van FC Groningen?
pi_148393527
quote:

[..]

Paxgod _O_
pi_148393528
quote:

[..]

Paks :D
pi_148393541
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:45 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Jahoor :)

Ben er gister achtergekomen dat ik het druk heb, maar zal vast wel goedkomen

Ben je nog altijd supporter van FC Groningen?
Mooi, gelukkig is Etsu er weer! Dat moet vast een goed gevoel geven.

En zolang jij mod bent, zal ik trouw Grun supporten in Nederland :Y
pi_148393565
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

_O-

Over 2 uur en 13 minuten gaan we pizza's en thee 'klappen' (zoals hij dat altijd noemt).
pi_148393796
Wat vindt iedereen hier van het voorstel van de PvdA omtrent levenslange gevangenisstraffen?
pi_148393951
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Voor zover ik weet ik die info niet openbaar. Mailtje naar rechtbank of arrondissementsparket zou kunnen helpen.
echt? En wat zou ik erin kunnen zetten?
pi_148393964
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:

[..]

En zolang jij mod bent, zal ik trouw Grun supporten in Nederland :Y
Dat worden lange jaren!
pi_148393994
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef mapima het volgende:

[..]

:')
pi_148394004
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat worden lange jaren!
Maakt niet uit 8-) Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst Eredivisie voetbal heb gezien.
pi_148394063
Was die mongeaul er weer? :')
Ja doei.
pi_148394092
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Was die mongeaul er weer? :')
Ik hoop niet dat je over mij hebt. ;(
pi_148394117
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

Maakt niet uit 8-) Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst Eredivisie voetbal heb gezien.
:{
pi_148394152
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef mapima het volgende:

[..]

Dat je interesse hebt in de rechtspraak en graag zittingen van bepaalde rechters en OvJ's wil bezoeken maar niet kunt vinden wanneer ze zitting hebben? Lijkt me niet al te ingewikkeld.
pi_148394308
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:52 schreef Accursius het volgende:
Wat vindt iedereen hier van het voorstel van de PvdA omtrent levenslange gevangenisstraffen?
Niet pertinent tegen, maar of het echt veel toevoegt aan de bestaande gratieregeling weet ik niet. Levenslang wordt alleen opgelegd bij meerdere verschrikkelijke misdrijven; hoe beoordeel je dan recidive na 25 jaar?
pi_148394678
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Niet pertinent tegen, maar of het echt veel toevoegt aan de bestaande gratieregeling weet ik niet. Levenslang wordt alleen opgelegd bij meerdere verschrikkelijke misdrijven; hoe beoordeel je dan recidive na 25 jaar?
Goed punt, je zou kunnen denken aan het halen van bepaalde diploma's, leren van bepaalde ambachten. Ook meerdere keren proefverlof (al dan niet onder begeleiding) zou een goed idee zijn. Kijken hoe de dader zich daar gedraagt etc.
pi_148395009
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:14 schreef Accursius het volgende:

[..]

Goed punt, je zou kunnen denken aan het halen van bepaalde diploma's, leren van bepaalde ambachten. Ook meerdere keren proefverlof (al dan niet onder begeleiding) zou een goed idee zijn. Kijken hoe de dader zich daar gedraagt etc.
Maar is dat soort haast triviaal gedrag een teken van berouw of verbetering? Ik neem aan dat veel meervoudige moordenaars vóór hun daad geen mislukte prutsers waren.

http://nl.m.wikipedia.org(...)deelden_in_Nederland

Loi Wah Chung zou dan nu bijvoorbeeld vrij kunnen komen. Verantwoordelijk voor een viervoudige moord op een heel gezin waaronder een baby en dit jaar 26 jaar vast. Kan zoiemand ooit nog een normaal leven leiden, en dan vooral zonder dat zijn omgeving gevaar loopt?
pi_148395113
Geen referral hier.
pi_148395226
_O-
pi_148395349
Ik heb een vraag over Romeins Recht.

A is familievader. B is familievader, hij heeft drie zonen, C, D en E. Als A adoreert, gaat B's gehele vermogen over op A. A is voortaan familievader van B, C, D en E.

Maar ik snap niet waarom A dat zou doen. Zijn er specifieke vereisten om dat te mogen doen of wanneer doe je dat? Waarom doet B dat niet bv? :?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:31:19 #33
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395368
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

Zo'n iemand heeft dan toch compleet geen leven meer als je nooit meer buiten de gevangenis komt? In dat geval graag doodstraf ná 5 jaar. Dan heeft ie nog 5 jaar om erachter te komen dat ie niet ten onrechte of door een justitiële dwaling is veroordeeld en daarna afmaken.. anders kost het de belastingbetaler bijzonder veel.
pi_148395387
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Zo'n iemand heeft dan toch compleet geen leven meer als je nooit meer buiten de gevangenis komt? In dat geval graag doodstraf ná 5 jaar. Dan heeft ie nog 5 jaar om erachter te komen dat ie niet ten onrechte of door een justitiële dwaling is veroordeeld en daarna afmaken.. anders kost het de belastingbetaler bijzonder veel.
Ik ben tegen de doodstraf.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:32:24 #35
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een vraag over Romeins Recht.

A is familievader. B is familievader, hij heeft drie zonen, C, D en E. Als A adoreert, gaat B's gehele vermogen over op A. A is voortaan familievader van B, C, D en E.

Maar ik snap niet waarom A dat zou doen. Zijn er specifieke vereisten om dat te mogen doen of wanneer doe je dat? Waarom doet B dat niet bv? :?
Ik heb ook een vraag! Ik zie best vaan Romeins recht langskomen. Ik heb dat echter nog nooit gehad en denk ook niet dat ik dat ga krijgen als ik mijn vakken zo doorkijk. Wat vind je er zelf van, heb je er wat aan? Volg je dat omdat je dat leuk vindt of verplicht?
pi_148395439
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:32 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik heb ook een vraag! Ik zie best vaan Romeins recht langskomen. Ik heb dat echter nog nooit gehad en denk ook niet dat ik dat ga krijgen als ik mijn vakken zo doorkijk. Wat vind je er zelf van, heb je er wat aan? Volg je dat omdat je dat leuk vindt of verplicht?
Verplicht vak. Vind het niet leuk, doe het nu ook voor de tweede keer.
pi_148395465
Ik wil meer lezen en al langer was ik benieuwd naar wat grote filosofische werken. Net Machiavelli's Il Principe op de kop getikt bij de boekverkopers onder de Oudemanhuispoort, goed begin.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:34:59 #38
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395512
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ben tegen de doodstraf.
Ik ook hoor!
Maar ik ben ook tegen levenslange gevangenisstraffen. Zo'n iemand op z'n 20ste opsluiten en hij zou maar 90 worden.. dan kost dat de maatschappij 70 x 365 x pak 'm beet 200 euro = ruim 5 miljoen euro. Doe mij dan maar de doodstraf, dat kost één spuitje en een begrafenis en dan is het klaar.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:35:47 #39
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395548
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef Tchock het volgende:
Ik wil meer lezen en al langer was ik benieuwd naar wat grote filosofische werken. Net Machiavelli's Il Principe op de kop getikt bij de boekverkopers onder de Oudemanhuispoort, goed begin.
Tof! Je kan heel makkelijk filosofie naast rechten volgens als je wil :)
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Verplicht vak. Vind het niet leuk, doe het nu ook voor de tweede keer.
ai, ok ok.
pi_148395725
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik ook hoor!
Maar ik ben ook tegen levenslange gevangenisstraffen. Zo'n iemand op z'n 20ste opsluiten en hij zou maar 90 worden.. dan kost dat de maatschappij 70 x 365 x pak 'm beet 200 euro = ruim 5 miljoen euro. Doe mij dan maar de doodstraf, dat kost één spuitje en een begrafenis en dan is het klaar.
Meuh. Uit onderzoek in de VS blijkt dat de doodstraf om allerlei redenen veel duurder is dan een lange celstraf. Maar nog daarbuiten: ik vind dat de staat geen burgers moet doden, en als dat een paar centen scheelt is dat niet genoeg mij over te halen.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 17:42:31 #41
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148395788
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:40 schreef Tchock het volgende:

[..]

Meuh. Uit onderzoek in de VS blijkt dat de doodstraf om allerlei redenen veel duurder is dan een lange celstraf. Maar nog daarbuiten: ik vind dat de staat geen burgers moet doden, en als dat een paar centen scheelt is dat niet genoeg mij over te halen.
Kan me niet voorstellen dat iemand omleggen meer dan 5 miljoen kost.
Ik ben ook tegen hoor. Maar dat voorbeeld van jou, 4 mensen vermoorden waaronder een kind, als zo'n iemand óf levenslang óf doodstraf moet krijgen dan ben ik voor doodstraf.
Het blijft echter keuze tussen twee kwaden
pi_148395844
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:42 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat iemand omleggen meer dan 5 miljoen kost.
Ik ben ook tegen hoor. Maar dat voorbeeld van jou, 4 mensen vermoorden waaronder een kind, als zo'n iemand óf levenslang óf doodstraf moet krijgen dan ben ik voor doodstraf.
Het blijft echter keuze tussen twee kwaden
Ik ga dan toch voor levenslang. Half omdat ik principieel niet vind dat de doodstraf zou moeten worden uitgevoerd en half omdat levenslang een veel ergere straf is.
pi_148396026
Zo, Grondslagen tentamen van voor de vakantie ook terug. 7,8 _O_

Sluit ik het blok Grondslagen t.w.v. 15 studiepuntjes gewoon nog met een 8 gemiddeld af ook 8-) 8-)

Dikke fuck you naar m'n studiebegeleider op het mbo die beweerde dat ik zelfs hbo niet zou aankunnen. Eerste semester met een dikke 7 gemiddeld voor alles afgesloten.
pi_148396303
Hallon.
pi_148396725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon.
Hoi O+
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:14:21 #46
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148396840
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hallon.
Hee spot!
Alles goed?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:15:30 #47
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148396867
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:49 schreef Blistering het volgende:

Sluit ik het blok Grondslagen t.w.v. 15 studiepuntjes gewoon nog met een 8 gemiddeld af ook 8-) 8-)

Dikke fuck you naar m'n studiebegeleider op het mbo die beweerde dat ik zelfs hbo niet zou aankunnen. Eerste semester met een dikke 7 gemiddeld voor alles afgesloten.
Zegt nog niets over jouw niveau.
Ik ken genoeg kutjes die tentamens met een 9 afsluiten maar die een vraag die niet volgens de modelcasus verloopt niet kunnen beantwoorden of geen verbanden leggen. Want het is wel zo dat tentamens feitelijk altijd hetzelfde zijn en een casus altijd een zelfde opbouw heeft.
pi_148396899
quote:

[..]

pax _O_
pi_148397014
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ik ook hoor!
daarom dwangarbeid invoeren.
pi_148397024
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:15 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Zegt nog niets over jouw niveau.
Ik ken genoeg kutjes die tentamens met een 9 afsluiten maar die een vraag die niet volgens de modelcasus verloopt niet kunnen beantwoorden of geen verbanden leggen. Want het is wel zo dat tentamens feitelijk altijd hetzelfde zijn en een casus altijd een zelfde opbouw heeft.
Ik ben geen kutje :6

Ik houd wel van kutjes :*
pi_148397093
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik ben geen kutje :6

Ik houd wel van kutjes :*
Waardevolle edit hoor. Houden we het niveau er ten minste in.
pi_148397112
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waardevolle edit hoor. Houden we het niveau er ten minste in.
Welk niveau? Etsu is weer terug hé.
pi_148397142
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nou zeg.
pi_148397163
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nou zeg.
Heb je je koffer al? Hoe gaat dat eigenlijk? Moet je dan je maatschappij bellen? En komt PostNL aan de deur met je koffer?

Vragen Etsu, vragen.
pi_148397221
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Heb je je koffer al? Hoe gaat dat eigenlijk? Moet je dan je maatschappij bellen? En komt PostNL aan de deur met je koffer?

Vragen Etsu, vragen.
Nee, wordt thuisgebracht met TNT, nee, nee.

Ze hebben nog tot 19:00 de tijd.
pi_148397253
En dan krijg je 'm, istie leeg _O_

''Ja meneer, u wilde enkel uw koffer terug. Over de inhoud hebben we u niet gehoord''
pi_148397261
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef Blistering het volgende:
:'(
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:28:37 #58
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148397355
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik ben ook terug he, hoog niveau.
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:

[..]

Nee, wordt thuisgebracht met TNT, nee, nee.

Ze hebben nog tot 19:00 de tijd.
Ets, gewoon geld eisen! Altijd leuk! :)
pi_148397893
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef Blistering het volgende:

''Ja meneer, u wilde enkel uw koffer terug. Over de inhoud hebben we u niet gehoord''
hehe
pi_148397940
Mij wond lijkt te infecteren... Lekkaaah
pi_148398816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef Yreal het volgende:
Bah, ben aan het eten
pi_148398873
En nog niks gestudeerd vandaag :')
  dinsdag 6 januari 2015 @ 19:16:45 #64
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148399096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:44 schreef Yreal het volgende:
Wat heb je voor wond dan?a
pi_148399969
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:16 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Wat heb je voor wond dan?a
Operatie? Schildklier?

Get with it Boter.
Geen referral hier.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 19:55:42 #66
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148400769
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:49 schreef Blistering het volgende:

Goed zo meid.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_148400920
Romeins recht niet krijgen. Wat een armoe. Gecondoleerd Bartje
mag het weten
pi_148401054
Ook een hele vrouwelijke ervaring dit. Lekker hormonale problemen.... :')
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:10:41 #69
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148401383
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Operatie? Schildklier?

Get with it Boter.
Weet ik veel, heb hier tijdje niet gelezen. En nu moet ik dus ook nog verplicht in Internet Explorer omdat fok in Chrome flipt
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:59 schreef Joosie200 het volgende:
Romeins recht niet krijgen. Wat een armoe. Gecondoleerd Bartje
Wij hebben historische ontwikkeling van het publiek recht en historische ontwikkeling van het privaatrecht, beide 2e jaars vakken maar voor één krijg ik vrijstelling, de ander heb ik doorgeschoven naar komend semester. Naar mijn weten zit daar geen romeins recht is maar we zullen het zien.
pi_148401807
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
Al opvliegers gehad?
Geen referral hier.
pi_148402101
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
Meid

:*
pi_148402202
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:10 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Weet ik veel, heb hier tijdje niet gelezen. En nu moet ik dus ook nog verplicht in Internet Explorer omdat fok in Chrome flipt

[..]

Maar IE is MS.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_148402393
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Al opvliegers gehad?
in reverse. Ik bevries steeds en lig opgekrult toch de verwarming
pi_148402429
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Yreal het volgende:

[..]

in reverse. Ik bevries steeds en lig opgekrult toch de verwarming
Jammer dat je er niet ineens goed van gaat spellen :{
pi_148402587
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jammer dat je er niet ineens goed van gaat spellen :{
dat is een autocorrect.
pi_148402694
Koffer is er *O*
pi_148402718
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
Koffer is er *O*
Met inhoud?
pi_148402764
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Etsu het volgende:
Koffer is er *O*
Met een folder van de TSA?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:45:01 #79
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148403181
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Maar IE is MS.
Ja, maar ik heb al mijn bladwijzers in Chrome. En IE is het probleem niet, maar nu zit ik met twee browsers en dan moet je steeds schakelen. Dat is wel rot. Op tablet en telefoon gebruik ik sowieso IE
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

dat is een autocorrect.
Kan niet op Windows Phone zijn want die heeft beste autocorrect van alle besturingssystemen
pi_148403819
Dat is waar ja. Maar ik merk dat er wat foutjes in komen met kleine woordjes.
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb al mijn bladwijzers in Chrome. En IE is het probleem niet, maar nu zit ik met twee browsers en dan moet je steeds schakelen. Dat is wel rot. Op tablet en telefoon gebruik ik sowieso IE

[..]

Kan niet op Windows Phone zijn want die heeft beste autocorrect van alle besturingssystemen
  dinsdag 6 januari 2015 @ 20:58:14 #81
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148403906
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef Yreal het volgende:
Dat is waar ja. Maar ik merk dat er wat foutjes in komen met kleine woordjes.

[..]

Komt waarschijnlijk omdat autocorrect leert adhv wat je typt en jij meestal 'foutloos' typt hehe
pi_148404022
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 17:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat je interesse hebt in de rechtspraak en graag zittingen van bepaalde rechters en OvJ's wil bezoeken maar niet kunt vinden wanneer ze zitting hebben? Lijkt me niet al te ingewikkeld.
Ik heb in ieder geval een zittingsrooster gevonden van Utrecht.. Ik ga a.s. vrijdag naar een aantal meervoudige kamer zaken, de rechtbank in Utrecht heeft een heel mooi rooster van wat er vrijdag allemaal is.
En ik ben fan van een OvJ in Den Haag, maar daar is geen zittingsrooster. En er staan wel in Utrecht namen van advocaten, mar niet van rechters en de OvJ.

Heeft iemand zittingsroosters van Den Haag, Amsterdam en Rotterdam?
pi_148404047
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

dat is een autocorrect.
Je telefoon corrigeert een goed woord naar "opgekrult"? Curieus.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:02:02 #84
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148404142
De layout ziet er matig uit hier. Alles gecentreerd.
Bis bis bis
pi_148404154
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef mapima het volgende:

[..]

Ik heb in ieder geval een zittingsrooster gevonden van Utrecht.. Ik ga a.s. vrijdag naar een aantal meervoudige kamer zaken, de rechtbank in Utrecht heeft een heel mooi rooster van wat er vrijdag allemaal is.
En ik ben fan van een OvJ in Den Haag, maar daar is geen zittingsrooster. En er staan wel in Utrecht namen van advocaten, mar niet van rechters en de OvJ.

Heeft iemand zittingsroosters van Den Haag, Amsterdam en Rotterdam?
post eens pics van je spandoek?
pi_148404456
Waar staat trouwens de wettelijke bepaling met de strafrechtelijke sancties voor spijbelen van school? Ik kan het niet vinden, de kantonrechter straft toch kinderen die spijbelen?
pi_148404609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:07 schreef mapima het volgende:
Waar staat trouwens de wettelijke bepaling met de strafrechtelijke sancties voor spijbelen van school? Ik kan het niet vinden, de kantonrechter straft toch kinderen die spijbelen?
Doe nou alsjeblieft een beetje moeite volgende keer voor je elke denkscheet hier neerpleurt, godverdomme zeg :')

art 26
pi_148404636
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je telefoon corrigeert een goed woord naar "opgekrult"? Curieus.
Vrouwen en techniek.
pi_148404724
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:07 schreef mapima het volgende:
Goeie troll dit. Dit is een van de eerste dingen die ik ooit gepost heb.
pi_148404733
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Blistering het volgende:

[..]

Met inhoud?
Yes.

quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Met een folder van de TSA?
Nee, wel heel veel labels en stickers. ;( Die stickers krijg ik er niet meer af. _O-
pi_148404775
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Doe nou alsjeblieft een beetje moeite volgende keer voor je elke denkscheet hier neerpleurt, godverdomme zeg :')

art 26
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

art 26
:') ik heb echt 20 keer die wet doorgezocht maar zie dit nu pas
pi_148404841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef mapima het volgende:

[..]

[..]

:') ik heb echt 20 keer die wet doorgezocht maar zie dit nu pas
Magisch artikel is dat. Je moet eerst met je toverstaf drie keer in het rondte draaien terwijl je "mapima is achterlijk" zingt, dan pas verschijnt het. Heb ik ook net gedaan.
pi_148404929
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Magisch artikel is dat. Je moet eerst met je toverstaf drie keer in het rondte draaien terwijl je "mapima is achterlijk" zingt, dan pas verschijnt het. Heb ik ook net gedaan.
oke en in welk artikel staat de strafrechtelijke sanctie voor minderjarigen met softdrugs?
pi_148404945
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef mapima het volgende:

[..]

oke en in welk artikel staat de strafrechtelijke sanctie voor minderjarigen met softdrugs?
Veel succes met zoeken.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:17:52 #95
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148404952
quote:

[..]

_O-
pi_148405143
quote:

[..]

_O- _O- Baas
pi_148405153
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef Tchock het volgende:

[..]

Veel succes met zoeken.
ik zie nergens in de opiumwet wat staan over minderjarigen, alleen achterin de strafbepalingen voornovertreding van wetten
pi_148405180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef mapima het volgende:

[..]

ik zie nergens in de opiumwet wat staan over minderjarigen, alleen achterin de strafbepalingen voornovertreding van wetten
Verdomd, dan kun je wel lezen :o
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:22:57 #99
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148405181
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef mapima het volgende:

[..]

Jeugdstrafrecht een optie?
pi_148405223
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Jeugdstrafrecht een optie?
hebben we niks over gehad
pi_148405350
quote:

[..]

Pax en ik moesten lachen.
pi_148405370
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef mapima het volgende:

[..]

hebben we niks over gehad
Dan schrijf je op dat je hier niets over gehad hebt en dat je daarom de vraag niet kunt beantwoorden.
pi_148405417
quote:

[..]

:D
mag het weten
pi_148405541
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:26 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dan schrijf je op dat je hier niets over gehad hebt en dat je daarom de vraag niet kunt beantwoorden.
Denk niet dat de juf dat accepteert...
pi_148405596
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef mapima het volgende:

[..]

Klaag haar aan. :{
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:31:41 #106
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_148405626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef mapima het volgende:

[..]

Pics van je juf?
pi_148405667
Pics van je juf èn klaag haar aan
mag het weten
pi_148405675
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Pics van je juf?
pi_148405679
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Pics van je juf?
En dit.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:33:07 #110
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148405700
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:32 schreef mapima het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Onze golddigger.
Bis bis bis
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:33:19 #111
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_148405712
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Hallo jumbo :o
pi_148405776
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest kosten.
pi_148405798
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik moest kosten.
WAT MOET DAT KOSTEN?
pi_148405814
kotsen
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:36:35 #115
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_148405851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:34 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik moest kosten.

Voor jou :* Ludo Sanders _O_
pi_148405856
Waar in de formele wetten staat dat minderjarigen geen wiet mogen hebben?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:37:59 #117
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148405910
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:36 schreef mapima het volgende:
In dezelfde wet dat Mapima haar huiswerk zelf moet maken.
pi_148405922
quote:
Artikel 106 wetboek van Strafvordering.
pi_148405960
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

die is vervallen
pi_148405961
quote:

[..]

Tchock, onze strafrechtweetjesexpert
mag het weten
pi_148405965
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef mapima het volgende:

[..]

die is vervallen
Verrek, echt? Hoe lang al? Meer dan tien jaar zeker?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:39:30 #122
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_148405976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef mapima het volgende:

[..]

die is vervallen
_O- _O- _O- _O-
pi_148405987
quote:

[..]

Artikel 106 wietboek van Strafvordering.
pi_148406014
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:39 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Alleen Spot weet hem te maken heur _O-
mag het weten
pi_148406050
waar kan je dat gedoogbeleid vinden?
pi_148406067
Mapima, stop eens met trollen.

grgr Paxcon
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:41:25 #127
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148406085
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef mapima het volgende:
In het Wietboek van Strafrecht.
pi_148406086
quote:
Artikel 299 wetboek van Strafrecht.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:42:04 #129
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148406124
quote:
Opiumwet. Artikel 11 lid nog wat.
Bis bis bis
pi_148406130
quote:
de apv artikel 5.76
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:42:38 #131
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_148406157
quote:
Bij Ivo Opstelten of Fred Teeven in hun kelder.
pi_148406199
Wat vinden jullie van fredje zijn laatste actie trouwens, die belgse pedo naar nl halen?

Wat een baas _O_
pi_148406226
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef eriksd het volgende:

[..]

Opiumwet. Artikel 11 lid nog wat.
ja zesde lid maar dat geldt toch niet voorminderjarigen, waar staat dat?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:44:14 #134
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148406243
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:43 schreef mapima het volgende:

[..]

ja zesde lid maar dat geldt toch niet voorminderjarigen, waar staat dat?
Weet ik veel. Kijk in die aanwijzing gedoodbeleid ofzo.
Bis bis bis
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:44:30 #135
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148406258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:43 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van fredje zijn laatste actie trouwens, die belgse pedo naar nl halen?

Wat een baas _O_
Als Belgie betaalt, prima.
Bis bis bis
pi_148406277
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef eriksd het volgende:

[..]

Weet ik veel. Kijk in die aanwijzing gedoodbeleid ofzo.
QFedit.
Geen referral hier.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:45:33 #137
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148406315
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:43 schreef Yreal het volgende:

Wat een baas _O_
Tja, het is ook een mens die recht heeft op goede psychische hulp. Als ie dit hier kan vinden en België betaalt voor hem, dan is het prima.
pi_148406405
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:44 schreef eriksd het volgende:

[..]

Als Belgie betaalt, prima.
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Tja, het is ook een mens die recht heeft op goede psychische hulp. Als ie dit hier kan vinden en België betaalt voor hem, dan is het prima.
Eens.
pi_148406909
Vooral dat fredje nu internationaal ook criminelen aanpakt _O_
  dinsdag 6 januari 2015 @ 21:59:32 #140
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_148406949
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef Yreal het volgende:
Vooral dat fredje nu internationaal ook criminelen aanpakt _O_
Check dat filmpje in treinen topic wat ik net heb gepost :') Ernstig weer.
pi_148407260
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

is ie nou naakt?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:10:19 #142
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148407482
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

_O-
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

_O- _O- Baas
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

Pax en ik moesten lachen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Toen ik het las, dacht ik.. is helemaal niet grappig.
Daarna zag ik pas wat voor onzin ze verder uitkraamde... ik ken haar niet maar is het altijd zo? In dat geval was het wel terecht hoor tsjok.
pi_148407655
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Boterbartje het volgende:
maar is het altijd zo?
Ja :')
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:15:08 #144
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_148407726
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

is ie nou naakt?
Ja _O-
pi_148407821
Hoi.
Piepelpoi.
_O-
pi_148407845
Excuses, oprecht uiteraard.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:18:08 #147
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148407875
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Toen ik het las, dacht ik.. is helemaal niet grappig.
Daarna zag ik pas wat voor onzin ze verder uitkraamde... ik ken haar niet maar is het altijd zo? In dat geval was het wel terecht hoor tsjok.
Helaas wel. :X
pi_148408097
Interessant item nu bij Nieuwsuur over dat voorstel van Recourt over levenslange gevangenisstraf.
pi_148408162
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 21:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

pi_148408223
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:24 schreef Valid het volgende:
Interessant item nu bij Nieuwsuur over dat voorstel van Recourt over levenslange gevangenisstraf.
wat wil ie dan?
pi_148408259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

het is een naakte negroide man. Moet je toch aanspreken...
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:28:56 #152
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148408269
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

wat wil ie dan?
Als je nou even google nieuws opzoekt en recourt invoert ben je al een heel eind.
Bis bis bis
pi_148408297
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Yreal het volgende:

[..]

het is een naakte negroide man. Moet je toch aanspreken...
Er is maar 1 iemand die mij aanspreekt. En dat is hij niet.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:30:28 #154
437417 Reddead
scream @ me.
pi_148408342
In welke artikel van de WWz (of een ander wet) staat dat je niet een nieuwe proeftijd aan kan gaan indien je met dezelfde werknemer nog een arbeidsovereenkomst sluit omdat de werkgever dan kennis heeft van het functioneren van de werknemer?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 22:31:52 #155
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148408411
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Helaas wel. :X
ai
pi_148408468
Al vind ik mapima minder erg dan jantjevertonghen of sanasoufi.

Al vond ik die laatste nog grappig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2015 22:33:14 ]
pi_148408740
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Er is maar 1 iemand die mij aanspreekt. En dat is hij niet.
nog steeds?
pi_148408769
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef eriksd het volgende:

[..]

Als je nou even google nieuws opzoekt en recourt invoert ben je al een heel eind.
valid is een betere bron dan Google..
pi_148408789
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:38 schreef Yreal het volgende:

[..]

nog steeds?
DM.
pi_148411335
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 22:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

DM.
Mag ik ook mee genieten?

Dit is ongeveer het equivalent van fluisteren in het openbaar
pi_148411343
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Mag ik ook mee genieten?

Nee, het gaat over jou, sorry.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 23:44:12 #162
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148411359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

:D _O-
pi_148411466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Etsu het volgende:

[..]

Cool, mag ík dan meegenieten?

Ties zie DM
pi_148411533
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:47 schreef Tchock het volgende:

[..]

Cool, mag ík dan meegenieten?

Ties zie DM
Jij wel. ;)

Zie DM.
pi_148411711
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:50 schreef Etsu het volgende:

[..]

Jij wel. ;)

Zie DM.
wat een hottie
pi_148411979
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 23:43 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Mag ik ook mee genieten?

Bij mij op het werk is nu een appverbod :D Collega's gingen met elkaar appen over andere collega's, en nu mag het dus helemaal niet meer. Wel een beetje naziregime hoor. :'( :D

Overigens is dat eigenlijk totaal niet relevant op wat jij zegt, maar ik wou het gewoon kwijt.

edit: Oja Ties, kijk jij ook Homeland? Wat een serie is dat jom.
pi_148412017
Nee moet daar nog aan beginnen, wel iets voor de zomervakantie ofzo, nu al druk zat

Vind terrorisme altijd wel interessant

*AIVD zo bedoel ik het niet pls*
pi_148412066
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:07 schreef Ties02 het volgende:
Nee moet daar nog aan beginnen, wel iets voor de zomervakantie ofzo, nu al druk zat

Te laat. Fredje Teeven staat as we speak met zijn toverstaf in de rondte te draaien en te zingen om er achter te komen wat voor snode plannen er in dit topic besproken worden.
pi_148412136
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:07 schreef Ties02 het volgende:

Het is ook zeer zeker interessant.

Maar niet zo interessant dat je ook echt gaat overwegen om een enkeltje Mosul te boeken.
pi_148412174
Ik heb met Hawaii zoveel Award Miles gespaard waardoor ik nu voor 2 weekjes naar Egypte kan met die Miles en 70 euro bijbetalen.

KLM _O_
  woensdag 7 januari 2015 @ 00:15:14 #172
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148412233
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:05 schreef Blistering het volgende:

[..]

Bij mij op het werk is nu een appverbod :D Collega's gingen met elkaar appen over andere collega's, en nu mag het dus helemaal niet meer. Wel een beetje naziregime hoor. :'( :D

Overigens is dat eigenlijk totaal niet relevant op wat jij zegt, maar ik wou het gewoon kwijt.

edit: Oja Ties, kijk jij ook Homeland? Wat een serie is dat jom.
Ik ben voor een appverbod.
Incapabele mensen van het werk appen mij ook belangrijke vragen zo tussendoor vol smilies en weet ik al wat. Daar heb je werkmail voor, wat een onzin.
Die shit wordt in mail ook al overgenomen met smilies en allemaal afkortingen. Van één collega krijg ik zelfs het hele bericht constant in de onderwerp regel geramd met rare afkortingen als tbellen (terug bellen) etc.
pi_148412262
Bah. Mijn favoriete rijder ligt al uit de Dakar ;(
pi_148412277
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Yreal het volgende:
Toch niet deze meneer: http://www.telegraaf.nl/t(...)j_Dakar_Rally__.html
  woensdag 7 januari 2015 @ 00:17:18 #175
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148412293
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:13 schreef Etsu het volgende:
Ik heb met Hawaii zoveel Award Miles gespaard waardoor ik nu voor 2 weekjes naar Egypte kan met die Miles en 70 euro bijbetalen.

KLM _O_
Cool!
Hoeveel Awardmiles heb je? Kreeg net een mailtje dat die van mij gaan vervallen als ik niet snel vlieg :(

Ik heb bij OneWorld wel een hele boel mijlen, maar ik zit bij executive club van BA en het kutte is dat alles via Londen gaat en je dus daar al keiveel mijlen aan kwijt bent. En ze vliegen niet op gave bestemmingen vanuit AMS zoals Tromso en Ijsland ;(
  woensdag 7 januari 2015 @ 00:17:40 #176
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148412306
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:16 schreef Yreal het volgende:
Dakar is wel cool ok ok

niet om crossen maar om landen
pi_148412332
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:17 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Cool!
Hoeveel Awardmiles heb je? Kreeg net een mailtje dat die van mij gaan vervallen als ik niet snel vlieg :(

Ik heb bij OneWorld wel een hele boel mijlen, maar ik zit bij executive club van BA en het kutte is dat alles via Londen gaat en je dus daar al keiveel mijlen aan kwijt bent. En ze vliegen niet op gave bestemmingen vanuit AMS zoals Tromso en Ijsland ;(
14772

Even doorsparen en dan besteden aan Azië ofzo. Beetje zonde om nu te besteden aan voornamelijk Europa en Afrika.
pi_148412676
quote:
wat een vreselijke foto
pi_148412714
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

14772

Even doorsparen en dan besteden aan Azië ofzo. Beetje zonde om nu te besteden aan voornamelijk Europa en Afrika.
afrika _O_ . Zag gister nog half pension reisjes met vliegticket voor 140¤ :D
pi_148412740
Hebben jullie Eefje al gezien? Hoe vinden jullie dat ze het doet?
pi_148412760
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef Yreal het volgende:

[..]

afrika _O_ . Zag gister nog half pension reisjes met vliegticket voor 140¤ :D
Zomer 2015 wordt hopelijk Afrika. Anders Scandinavië.

Kan nu al niet wachten :D
pi_148412782
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:35 schreef Tchock het volgende:
Hebben jullie Eefje al gezien? Hoe vinden jullie dat ze het doet?
wie?
pi_148412793
quote:
6s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

waar Afrika?
pi_148412806
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:36 schreef Yreal het volgende:

[..]

wie?
Eefje. Eefje Jinek. O+
pi_148412846
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

waar Afrika?
Ik wil heel graag safari doen in Tanzania/Kenia. Weet niet waar t leukst is.

Maar geen zuid-afrika. :+
pi_148412865
Hartkloppingen en vreetkicks ... Echt kicken dit...
pi_148412880
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:39 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik wil heel graag safari doen in Tanzania/Kenia. Weet niet waar t leukst is.

Maar geen zuid-afrika. :+
volgens mij kenia.
  woensdag 7 januari 2015 @ 00:51:16 #188
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148413096
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

14772

Oja, dat is niet zo heel veel gek meer dan ik heb en ik kan er geen kut mee :) :')
pi_148413111
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Oja, dat is niet zo heel veel gek meer dan ik heb en ik kan er geen kut mee :) :')
Mja voor dat aantal kan je niet veel nee idd. Vaak heb je voor verre bestemmingen 30.000 nodig, helaas.
  woensdag 7 januari 2015 @ 00:52:11 #190
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148413113
quote:
6s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je bent wel reislustig geworden ofniet ets?
pi_148413139
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Je bent wel reislustig geworden ofniet ets?
Stiekem wel.

Zou zo een jaar stoppen met de studie om te reizen, maar niet verstandig.
  woensdag 7 januari 2015 @ 00:53:51 #192
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148413149
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:52 schreef Etsu het volgende:

[..]

Mja voor dat aantal kan je niet veel nee idd. Vaak heb je voor verre bestemmingen 30.000 nodig, helaas.
Dat heb ik bij BA wel die 30.000 alleen daar zijn brandstoftoeslagen vrij prijzig. Maar binnen Europa geldt gelukkig een flatfree van 42 euro. Is alsnog wel veel, maar voor 42 ergens heen vind ik wel chill. En heb genoeg mijlen voor 4 retourtjes = 2x vakantie met chick. Fantastisch :)

Maar inderdaad, fijnste is inderdaad doorsparen!
  woensdag 7 januari 2015 @ 00:54:28 #193
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148413162
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:53 schreef Etsu het volgende:

[..]

Stiekem wel.

Zou zo een jaar stoppen met de studie om te reizen, maar niet verstandig.
Verstandiger - eigenlijk - dan na studie een jaar reizen. Eigenlijk is chillste reizen voor dat je gaat studeren, maar daar is het helaas te laat voor ;(
pi_148413195
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Verstandiger - eigenlijk - dan na studie een jaar reizen. Eigenlijk is chillste reizen voor dat je gaat studeren, maar daar is het helaas te laat voor ;(
Hoezo?
  woensdag 7 januari 2015 @ 01:10:38 #195
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148413547
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoezo?
Nou omdat je dan nog aan je master moet beginnen en je dan de arbeidsmarkt betreedt met 'verse' kennis. Terwijl als je na je afstuderen niet gelijk aan de slag gaat maar eerst gaat reizen je in feite niet meer met up-to-date kennis op de arbeidsmarkt zit terwijl je ook geen ervaring hebt (ja, coole reiservaring maar daar hebben ze vaak niet zoveel aan) en dan pak je net zo makkelijk een verse student.

Dit is natuurlijk niet van toepassing als je geen carrière ambieert in de advocatuur oid, ligt natuurlijk ook een beetje aan de persoon en aan de lengte van je reis maar het lijkt me geen onrealistische gedachte.
pi_148413637
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:10 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nou omdat je dan nog aan je master moet beginnen en je dan de arbeidsmarkt betreedt met 'verse' kennis. Terwijl als je na je afstuderen niet gelijk aan de slag gaat maar eerst gaat reizen je in feite niet meer met up-to-date kennis op de arbeidsmarkt zit terwijl je ook geen ervaring hebt (ja, coole reiservaring maar daar hebben ze vaak niet zoveel aan) en dan pak je net zo makkelijk een verse student.

Dit is natuurlijk niet van toepassing als je geen carrière ambieert in de advocatuur oid, ligt natuurlijk ook een beetje aan de persoon en aan de lengte van je reis maar het lijkt me geen onrealistische gedachte.
volgens mij is het best gebruikelijk dat mensen worden aangenomen en voor de start nog gaan reizen..
  woensdag 7 januari 2015 @ 01:15:37 #197
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148413671
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

volgens mij is het best gebruikelijk dat mensen worden aangenomen en voor de start nog gaan reizen..
Dan heb je het denk ik over een kleine reis nietwaar? Ik denk gelijk aan minimaal 1 jaar maar waarschijnlijk 1-3 jaar reizen. Als je tenminste iets van de wereld wil zien.

Kan me best voorstellen dat je wel een stedentripje mag maken of een eurotrip maar ze gaan toch niet iemand aannemen die 3 jaar weg is?
pi_148413730
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:15 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Dan heb je het denk ik over een kleine reis nietwaar? Ik denk gelijk aan minimaal 1 jaar maar waarschijnlijk 1-3 jaar reizen. Als je tenminste iets van de wereld wil zien.

Kan me best voorstellen dat je wel een stedentripje mag maken of een eurotrip maar ze gaan toch niet iemand aannemen die 3 jaar weg is?
3 jaar weg.. Man man, doe normaal.

Hoe ga je dat überhaupt betalen en waar zou je heen moeten?

Lopen naar Australië?
  woensdag 7 januari 2015 @ 01:23:36 #199
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148413870
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

3 jaar weg.. Man man, doe normaal.

Hoe ga je dat überhaupt betalen en waar zou je heen moeten?

Lopen naar Australië?
Nou er zijn anders heel veel toffe dingen te zien in de wereld en te doen... daar kun je prima 3 jaar mee bezig zijn.

Ik zeg niet dat ik het kan betalen, maar als ik het kon.. had ik het gedaan.

Enkele opties:
- carretera austral fietsen in patagonië
- John Muir Trail lopen in California (of evt zelf een langer stuk van de AT)
- De rest van heel fucking VS (is groot)
- Canada (in elk geval BC)
- Transiberie expres en overal uitstappen
- Great Himalyan Trail (6 weken oid?)
- Heel China door
- Mooi trails in Nieuw Zeeland en sowieso hele land verkennen
- Afrika van noord naar zuid
- Je kan prima een jaar vermaken in Zuid-Oost Azië, beetje duiken etc.
- Groenland/Ijsland
- Centraal Amerika (trekt mij wat minder maar goed)
- Het overhypte Australië

En daarnaast kan je prima op zo'n reis een keer ergens een half jaar gaan werken of wonen. Genoeg mensen gezien die dat hebben gedaan en super tijd hebben gehad.
pi_148413956
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:23 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nou er zijn anders heel veel toffe dingen te zien in de wereld en te doen... daar kun je prima 3 jaar mee bezig zijn.

Ik zeg niet dat ik het kan betalen, maar als ik het kon.. had ik het gedaan.

Enkele opties:
- carretera austral fietsen in patagonië
- John Muir Trail lopen in California (of evt zelf een langer stuk van de AT)
- De rest van heel fucking VS (is groot)
- Canada (in elk geval BC)
- Transiberie expres en overal uitstappen
- Great Himalyan Trail (6 weken oid?)
- Heel China door
- Mooi trails in Nieuw Zeeland en sowieso hele land verkennen
- Afrika van noord naar zuid
- Je kan prima een jaar vermaken in Zuid-Oost Azië, beetje duiken etc.
- Groenland/Ijsland
- Centraal Amerika (trekt mij wat minder maar goed)
- Het overhypte Australië

En daarnaast kan je prima op zo'n reis een keer ergens een half jaar gaan werken of wonen. Genoeg mensen gezien die dat hebben gedaan en super tijd hebben gehad.
ach je leven is niet voorbij Als je gaat werken.

Bovendien, werken op vakantie begin ik niet aan.
  woensdag 7 januari 2015 @ 01:34:57 #201
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148414076
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:27 schreef Yreal het volgende:

[..]

ach je leven is niet voorbij Als je gaat werken.

Bovendien, werken op vakantie begin ik niet aan.
Snap ik, maar het is dan een andere vakantie dan een strandvakantie.
Baantjes in een kroeg, fruitplukken in Australië, genoeg mensen die model worden (in Azië kicken ze op mensen met normale ogen), duik instructeur/dive master.. wel de chille baantjes natuurlijk.

Maar je leven is best voorbij als je gaat werken. Eenmaal begonnen ga je er moeilijk uit, en eenmaal eruit kom je moeilijk terug. En op een luchtbedje liggen in je tent met storm is minder chill als je 67 bent denk ik ;)
pi_148414126
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:34 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Snap ik, maar het is dan een andere vakantie dan een strandvakantie.
Baantjes in een kroeg, fruitplukken in Australië, genoeg mensen die model worden (in Azië kicken ze op mensen met normale ogen), duik instructeur/dive master.. wel de chille baantjes natuurlijk.

Maar je leven is best voorbij als je gaat werken. Eenmaal begonnen ga je er moeilijk uit, en eenmaal eruit kom je moeilijk terug. En op een luchtbedje liggen in je tent met storm is minder chill als je 67 bent denk ik ;)
Naja jij ziet eruit als jaren weg. Dat gaat natuurlijk niet, maar er zullen heel weinig mensen zijn die daar zin in hebben...
  woensdag 7 januari 2015 @ 01:39:25 #203
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148414156
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:37 schreef Yreal het volgende:

[..]

Naja jij ziet eruit als jaren weg. Dat gaat natuurlijk niet, maar er zullen heel weinig mensen zijn die daar zin in hebben...
Ok!
Weet ik, sommige mensen worden al bang van Duitsland.
pi_148414178
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:39 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Ok!
Weet ik, sommige mensen worden al bang van Duitsland.
Er zit natuurlijk een stap tussen kamperen op texel en 3 jaar door azie zwerven he. Misschien wel 3 stapjes...
  woensdag 7 januari 2015 @ 01:41:25 #205
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148414191
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:40 schreef Yreal het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk een stap tussen kamperen op texel en 3 jaar door azie zwerven he. Misschien wel 3 stapjes...
Gelukkig, moet er niet aan denken om lekker ergens buitenaf in China te lopen om dan Harry en Anita tegen het lijf te lopen met sokken in de sandalen.

Ieder z'n ding natuurlijk.
pi_148415856
Goedemorgen. Maar eens college's volgen na 3 weken niks doen. :+
pi_148416077
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 01:41 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Gelukkig, moet er niet aan denken om lekker ergens buitenaf in China te lopen om dan Harry en Anita tegen het lijf te lopen met sokken in de sandalen.

Ieder z'n ding natuurlijk.
Ook de oudjes gaan nog wel eens weg hoor.
pi_148416087
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 07:30 schreef Etsu het volgende:
college's
Je Yrealizer staat nog aan.
pi_148418267
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

_O_
pi_148420002
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 08:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

woensdag 7 januari 2015 @ 11:22:23 #211
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148420058
Bis bis bis
  woensdag 7 januari 2015 @ 11:46:24 #212
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148420862
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Eefje. Eefje Jinek. O+
Nee, wel het nodige over gelezen in de Volkskrant.
pi_148421165
quote:
Wat een gezever zeg..
pi_148422139
Geen referral hier.
pi_148422206
quote:
pi_148422291
quote:
Ze moeten toch de journaals vullen hé.

Wel weer jammerlijk verder.
pi_148422367
Medelijden met de moderator van de comment-sectie
pi_148422416
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:32 schreef Yreal het volgende:
Medelijden met de moderator van de comment-sectie
CTRL+F ''Islam''
29 hits

Not bad :D
pi_148422779
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

CTRL+F ''Islam''
29 hits

Not bad :D
Terwijl er geen woord in het artikel staat over de afkomst of motivatie van de daders.
pi_148423446
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:43 schreef Tchock het volgende:

[..]

Terwijl er geen woord in het artikel staat over de afkomst of motivatie van de daders.
Dat laat zich wel raden, niet?

Overigens
http://www.francetvinfo.f(...)ie-hebdo_790543.html

Duidelijk Allahu Akbar. Triest.
pi_148423590
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dat laat zich wel raden, niet?

Overigens
http://www.francetvinfo.f(...)ie-hebdo_790543.html

Duidelijk Allahu Akbar. Triest.
Volgens sommige mensen laat het zich altijd wel raden. Gevaarlijk.

En triest is het natuurlijk sowieso.
pi_148423806
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens sommige mensen laat het zich altijd wel raden. Gevaarlijk.

En triest is het natuurlijk sowieso.
Ook die heb je, jammer genoeg. Maar laten we wel wezen, de eerste gedachte - na het bekend worden van wat dit tijdschrift zoal heeft gepubliceerd - zal niet zijn geweest dat het boze figuren waren, omdat het stopzetten van hun abonnement op dit type tijdschrift niet goed was doorgekomen.
pi_148424348
quote:
9s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ook die heb je, jammer genoeg. Maar laten we wel wezen, de eerste gedachte - na het bekend worden van wat dit tijdschrift zoal heeft gepubliceerd - zal niet zijn geweest dat het boze figuren waren, omdat het stopzetten van hun abonnement op dit type tijdschrift niet goed was doorgekomen.
Dat klopt, maar er zijn veel meer (politieke) motieven denkbaar. Ook nu.nl suggereert meteen naar moslimextremisten hoewel daar blijkens de tekst (nog) geen concrete aanwijzingen voor zijn. Dat helpt alleen maar een angstcultuur te scheppen waar elke ramp of aanslag meteen in de schoenen van bepaalde groepen wordt geschoven, ook al blijkt dat later lang niet altijd te kloppen. Dat werd bijvoorbeeld ook direct geroepen toen een vuilnisauto mensen aanreed in Glasgow een paar weken geleden, wat achteraf een ongeluk bleek te zijn.
pi_148424397
quote:
9s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

dat dus.
pi_148424469
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat klopt, maar er zijn veel meer (politieke) motieven denkbaar. Ook nu.nl suggereert meteen naar moslimextremisten hoewel daar blijkens de tekst (nog) geen concrete aanwijzingen voor zijn. Dat helpt alleen maar een angstcultuur te scheppen waar elke ramp of aanslag meteen in de schoenen van bepaalde groepen wordt geschoven, ook al blijkt dat later lang niet altijd te kloppen. Dat werd bijvoorbeeld ook direct geroepen toen een vuilnisauto mensen aanreed in Glasgow een paar weken geleden, wat achteraf een ongeluk bleek te zijn.
Realiteit is wel dat in de afgelopen jaren weinig terroristische acties uit een andere hoek dan de moslim-extremisten hoek zijn gekomen.
Geen referral hier.
pi_148424564
quote:
Beroepsdeformatie
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:29:53 #227
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148424672
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:22 schreef Tchock het volgende:

[..]

Een ontspoorde vuilniswagen of een gewapende aanslag op een tijdschrift dat in het verleden al "onder vuur" lag wegens kritiek op de Islam lijken mij niet echt vergelijkbaar.
Bis bis bis
pi_148424726
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Realiteit is wel dat in de afgelopen jaren weinig terroristische acties uit een andere hoek dan de moslim-extremisten hoek zijn gekomen.
Irrelevant. Iedereen moet kritisch en objectief proberen te blijven en nieuwsmedia hebben daar een belangrijke rol in.
pi_148424924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

dat maakt niet uit natuurlijk. Genoeg andere clubs die best tot dat soort dingen in staat zijn.
pi_148424949
Ik zag net iemand in t college op fok! zitten.
pi_148425040
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

Een ontspoorde vuilniswagen of een gewapende aanslag op een tijdschrift dat in het verleden al "onder vuur" lag wegens kritiek op de Islam lijken mij niet echt vergelijkbaar.
Beetje een dooddoener dit. Doet me denken aan dat mensen vaak zeggen "je kunt geen appels met peren vergelijken", terwijl het juist uitzonderlijk makkelijk is om appels met peren te vergelijken.
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:41:15 #232
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148425198
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:37 schreef Tchock het volgende:

[..]

Beetje een dooddoener dit. Doet me denken aan dat mensen vaak zeggen "je kunt geen appels met peren vergelijken", terwijl het juist uitzonderlijk makkelijk is om appels met peren te vergelijken.
Ongetwijfeld. Moet je die vergelijking dus ook niet maken.
Bis bis bis
pi_148425212
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:29 schreef eriksd het volgende:

[..]

die vuilniswagen heb ik gemist, maar je had laatste wat debielen die op mensen begonnen in te rijden. Dus heel vergezocht is de link ook niet.
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:43:28 #234
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148425290
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:41 schreef Yreal het volgende:

[..]

die vuilniswagen heb ik gemist, maar je had laatste wat debielen die op mensen begonnen in te rijden. Dus heel vergezocht is de link ook niet.
Lekker met de vuilniswagen.
Bis bis bis
pi_148425350
Wel een zieke video overigens van die 2 gekkies.
pi_148425374
Mijn punt dus: blijft kritisch kijken en lezen en trek geen overhaaste conclusies. Voor de gemiddelde nu.nl/FOK!-reaguurder lijkt dat al een behoorlijke brug te ver.

Maar tering, wat een verschrikkelijke aanslag :{ Was blijkbaar een redactievergadering bezig toen de aanslag begon, dus heel veel mensen binnen, en de hoofdredacteur is genoemd als een van de slachtoffers (al is dat nog niet bevestigd).
pi_148425390
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Irrelevant. Iedereen moet kritisch en objectief proberen te blijven en nieuwsmedia hebben daar een belangrijke rol in.
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef Yreal het volgende:

[..]

dat maakt niet uit natuurlijk. Genoeg andere clubs die best tot dat soort dingen in staat zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_terroristische_aanslagen

Ik heb even snel gekeken vanaf 2000, en kwam niets tegen dat niets met de Islam te maken had, behalve wat separatisten geklooi in Rusland.

Dat die link snel wordt gelegd is dus niet gek, maar ik ben het met je eens dat de media neutraal zou moeten berichten.
Geen referral hier.
pi_148425761
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

[..]

Ik heb even snel gekeken vanaf 2000, en kwam niets tegen dat niets met de Islam te maken had, behalve wat separatisten geklooi in Rusland
Beetje kort door de bocht. De meeste slachtoffers in die lijst zijn zelf ook moslim, en bij veel conflicten zijn er allerlei andere motieven buiten het geloof. Plus dat ik van heel veel dingen überhaupt niet uit die lijst kan halen wat de achtergrond is.

Maar dat was ook helemaal mijn punt niet: dat moslimextremisme toeneemt en een grote bedreiging is voor de hele Westerse wereld ontken ik nergens. Juist daarom is het belangrijk om niet halsoverkop allerlei conclusies te trekken. Als elk misdrijf "wel door moslims gepleegd zal zijn" is het geen grote stap naar "elke moslim is een terrorist".

Enigszins ongerelateerd: nu ik er zo over nadenk hebben we in Nederland volgens mij meer "aanslagen" (als je ze zo kunt noemen) door niet-moslims. Tristan van der V., Kars T, Volkert van der G... Ik kan alleen nergens een lijst vinden van aanslagen (als dat het woord is) zonder terroristisch karakter, want deze lijst is waardeloos.
  woensdag 7 januari 2015 @ 13:56:46 #239
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148425873
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:54 schreef Tchock het volgende:

[..]

Beetje kort door de bocht. De meeste slachtoffers in die lijst zijn zelf ook moslim, en bij veel conflicten zijn er allerlei andere motieven buiten het geloof. Plus dat ik van heel veel dingen überhaupt niet uit die lijst kan halen wat de achtergrond is.

Maar dat was ook helemaal mijn punt niet: dat moslimextremisme toeneemt en een grote bedreiging is voor de hele Westerse wereld ontken ik nergens. Juist daarom is het belangrijk om niet halsoverkop allerlei conclusies te trekken. Als elk misdrijf "wel door moslims gepleegd zal zijn" is het geen grote stap naar "elke moslim is een terrorist".

Enigszins ongerelateerd: nu ik er zo over nadenk hebben we in Nederland volgens mij meer "aanslagen" (als je ze zo kunt noemen) door niet-moslims. Tristan van der V., Kars T, Volkert van der G... Ik kan alleen nergens een lijst vinden van aanslagen (als dat het woord is) zonder terroristisch karakter, want deze lijst is waardeloos.
Incidenten is het woord dat je zoekt.
Bis bis bis
pi_148425896
quote:
6s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:56 schreef eriksd het volgende:

[..]

Laten we naar dat niveau afzakken, inderdaad. Chapeau.
pi_148425936
quote:
6s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:56 schreef eriksd het volgende:

[..]

_O-
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:01:30 #242
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148426089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Laten we naar dat niveau afzakken, inderdaad. Chapeau.
Ach Tchock, op dit soort momenten is het vechten tegen de bierkaai. Laat het even op zijn beloop, laat mensen even stoom afblazen en over een paar dagen kan je nuanceren. Hier zit je nog in redelijk gezelschap, op andere plaatsen zou het rennen voor je leven zijn op dit moment. Ik voel er zelf momenteel ook weinig voor om de nuance op te zoeken in alle eerlijkheid. Dus hou ik lekker mijn mondje.
Bis bis bis
pi_148426156
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:01 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ach Tchock, op dit soort momenten is het vechten tegen de bierkaai. Laat het even op zijn beloop, laat mensen even stoom afblazen en over een paar dagen kan je nuanceren. Hier zit je nog in redelijk gezelschap, op andere plaatsen zou het rennen voor je leven zijn op dit moment. Ik voel er zelf momenteel ook weinig voor om de nuance op te zoeken in alle eerlijkheid. Dus hou ik lekker mijn mondje.
Nee, je houdt niet je mondje, je doet op een sarcastische toon alsof je achterlijk bent. Maar ik zal er over ophouden.
pi_148426301
quote:
9s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef Blistering het volgende:
Wel een zieke video overigens van die 2 gekkies.
van die agent? Fucking Hell...
pi_148426355
Om dan maar een ander onderwerp aan te snijden: Rooie Paul is ten lange leste uitgeleverd aan de Duitse autoriteiten die hem gaan vervolgen voor matchfixing. Dat kan een enorme doorbraak zijn, want die gast is ook in Nederland tot zijn kruin betrokken bij matchfixing van Nederlandse profwedstrijden en daarvan gaan ook allerlei bewijzen boven tafel komen. In Nederland is hij nooit vervolgd omdat het OM geen zin heeft in matchfixingszaken - wij zijn het enige land samen met Rusland en nog zo'n schurkenstaat waar nooit iemand is veroordeeld.

Wordt vervolgd. Ben benieuwd.
pi_148426475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

[..]

Ik heb even snel gekeken vanaf 2000, en kwam niets tegen dat niets met de Islam te maken had, behalve wat separatisten geklooi in Rusland.

Dat die link snel wordt gelegd is dus niet gek, maar ik ben het met je eens dat de media neutraal zou moeten berichten.
waardeloze lijst. Breivik misschien?
pi_148426552
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:10 schreef Yreal het volgende:

[..]

waardeloze lijst. Breivik misschien?
Was dat een terrorist, in strikte zin? Vind het een beetje een twijfelgeval.
pi_148426599
Staat er wel tussen overigens.
Geen referral hier.
pi_148426648
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Was dat een terrorist, in strikte zin? Vind het een beetje een twijfelgeval.
als bommen in regeringsgebouwen en kinderen vermoorden omdat je tegen multiculti bent geen terrorisme is, weet ik het ook niet.
pi_148426686
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Yreal het volgende:

[..]

als bommen in regeringsgebouwen en kinderen vermoorden omdat je tegen multiculti bent geen terrorisme is, weet ik het ook niet.
Weet je wat terrorisme letterlijk is? Niet enkel zomaar mensen vermoorden.
pi_148426693
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Staat er wel tussen overigens.
ah, onmogelijk door te bladeren mobiel, maar dan klopt jouw statement ook niet..
pi_148426743

JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25 Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
"Een paar doden durf ik wel grapjes over te maken, maar zó veel niet!"

:') :r
pi_148426789
Die kan z'n Twitter account beter opheffen. Wat een mafklapper joh, ongelooflijk.
pi_148426872
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:16 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]

JanFolkersma twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:35:25 Beste mensen, mijn opmerking over #geenstijl en #CharlieHebdo maakte ik toen nog niet bekend was dat er zoveel doden waren. Mijn excuses. reageer retweet
"Een paar doden durf ik wel grapjes over te maken, maar zó veel niet!"

:') :r
pi_148426879
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

Weet je wat terrorisme letterlijk is? Niet enkel zomaar mensen vermoorden.
tja, een definitie kwestie. WvSr zegt in ieder geval dit

Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land ernstige vrees aan te jagen.

Maar er zijn er ook weer die zeggen de bevolking angst aanjagen door terreur. Een breivik schaar ik daar weer onder.
pi_148426937
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:19 schreef Yreal het volgende:

[..]

tja, een definitie kwestie. WvSr zegt in ieder geval dit

Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land ernstige vrees aan te jagen.

Maar er zijn er ook weer die zeggen de bevolking angst aanjagen door terreur. Een breivik schaar ik daar weer onder.
Precies. En Breivik deed het niet om angst aan te jagen, maar enkel om zo veel mogelijk slachtoffers te maken. Althans, dat idee krijg ik uit de media, want ik ga echt niet dat hele manifest doorploegen. In elk geval is hem een terrorist noemen niet totaal uit de lucht gegrepen.

En natuurlijk is het een definitiekwestie. We praten juist over de definitie ;)
pi_148427017
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Precies. En Breivik deed het niet om angst aan te jagen, maar enkel om zo veel mogelijk slachtoffers te maken. Althans, dat idee krijg ik uit de media, want ik ga echt niet dat hele manifest doorploegen.

En natuurlijk is het een definitiekwestie. We praten juist over de definitie ;)
dan krijgen we weer de discussie wat angst is :+

Ik geloof in ieder geval wel dat mensen in Zweden niet echt rustig geslapen hebben.
pi_148427058
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik geloof in ieder geval wel dat mensen in Zweden niet echt rustig geslapen hebben.
Maar je snapt het onderscheid toch? Waarom de schietpartij in dat winkelcentrum in Alphen aan de Rijn geen terrorisme is en 9/11 wel?
pi_148427087
quote:
1s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:22 schreef Yreal het volgende:

[..]

Breivik is Noors :+
pi_148427125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Maar je snapt het onderscheid toch? Waarom de schietpartij in dat winkelcentrum in Alphen aan de Rijn geen terrorisme is en 9/11 wel?
Alpen had geen enkel politiek of religieus motief.
pi_148427157
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:24 schreef Blistering het volgende:

[..]

Breivik is Noors :+
het is er koud, donker, de vrouwen mooi en de drank duur :+ . Een pot nat.
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:27:10 #262
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148427204
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:25 schreef Yreal het volgende:

[..]

het is er koud, donker, de vrouwen mooi en de drank duur :+ . Een pot nat.
Een natte pot?
Bis bis bis
pi_148427252
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Een natte pot?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148427330
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:28 schreef Blistering het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baaaaaahhhhhh
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:33:21 #265
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148427468
Dat filmpje van die agent die door z'n kop wordt geschoten is echt ziek.
pi_148427560
Borisham twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:44:43 Moslimsextremisten in Parijs denken Mohammed dienst te bewijzen door satire over hem te wreken. Wie maakt nu een karikatuur van de islam? reageer retweet
Boris _O_
pi_148427709
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef Blistering het volgende:
Borisham twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:44:43 Moslimsextremisten in Parijs denken Mohammed dienst te bewijzen door satire over hem te wreken. Wie maakt nu een karikatuur van de islam? reageer retweet
Boris _O_
mwah. Ik vind ook wel dat die stripjes helemaal nergens op slaan. Niet dat je er iemand om dood hoeft te schieten..
pi_148427729
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:33 schreef Boterbartje het volgende:
Dat filmpje van die agent die door z'n kop wordt geschoten is echt ziek.
ik word er een beetje onpasselijk van ja.
pi_148427997
SPOILER
Cartoon in de spoiler. Ik moet eerlijk zijn dat ik dit geen journalistiek hoogstandje vind. Geen keiharde diepzinnige satirische spotprent. Neu....
pi_148428144
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:45 schreef Yreal het volgende:
SPOILER
Cartoon in de spoiler. Ik moet eerlijk zijn dat ik dit geen journalistiek hoogstandje vind. Geen keiharde diepzinnige satirische spotprent. Neu....
Onderbroekhumor is het. Maar ik vond die eerdere prent van ze over Mohammed ook al helemaal niet grappig.
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:51:44 #271
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148428238
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Onderbroekhumor is het. Maar ik vond die eerdere prent van ze over Mohammed ook al helemaal niet grappig.
Geef nie
Ik vind Paul de Leeuw ook geen flikker aan, maar hij hoeft ook niet perse doodgeschoten te worden ofzo.
pi_148428248
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

SPOILER
Deze kan ik wel waarderen
pi_148428279
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Geef nie
Ik vind Paul de Leeuw ook geen flikker aan, maar hij hoeft ook niet perse doodgeschoten te worden ofzo.
Ik kan me eigenlijk sowieso niet voorstellen dat je iemand dood wil omdat zijn grapjes je niet aan staan. Zeker als ze niet eens persoonlijk over jou zijn. Maar goed.
pi_148428283
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Geef nie
Nouuuuuuuuuuuuuuu :@

Grapje aivd :@
pi_148428345
Paul de Leeuw kan ik missen als kiespijn eigenlijk -O-
pi_148428666
Oef, ik weet nou niet of ik de speld te vroeg, of heel sterk vind....

quote:
Geen doden bij satirische aanval

Bij een satirische aanval van het Franse weekblad Charlie Hebdo zijn geen doden of gewonden gevallen. Het incident brengt het totaal aantal slachtoffers van satirische aanvallen sinds het begin van de jaartelling op nul
pi_148428761
:{ :|W

actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30 Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
pi_148428840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
:{ :|W

[ afbeelding ]

actiecarin twitterde op woensdag 07-01-2015 om 13:23:30 Zou het kunnen dat le Pen een paar jongens op pad heeft gestuurd om mensen meer op haar lijn te krijgen? Iedereen kan wel iets roepen. reageer retweet
Ik hoop dat ze vooral zichzelf bedoelt
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:07:42 #279
376238 jantjevertonghen
pi_148428929
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze vooral zichzelf bedoelt
En wie is deze walgelijke vrouw? Stelt ze wat voor bij de Groenlinks?
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:15:42 #280
165633 eriksd
The grand facade...
pi_148429318
quote:
14s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:35 schreef Blistering het volgende:
Boris _O_
Snedig!
Bis bis bis
pi_148429865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:07 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

En wie is deze walgelijke vrouw? Stelt ze wat voor bij de Groenlinks?
Neuh. Zestiende op de lijst voor de gemeenteraad van Nijmegen (waar uiteindelijk 8 Groenlinksers in zijn gekozen).
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:30:28 #282
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148429943
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Neuh. Zestiende op de lijst voor de gemeenteraad van Nijmegen (waar uiteindelijk 8 Groenlinksers in zijn gekozen).
heuh Nijmegen _O_
pi_148430063
Jezus dat filmpje op geenstijl.. Laffe honden
pi_148430533
Tchock, ren weg uit dat NWS topic nu het nog kan.
pi_148430597
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Blistering het volgende:
Mensen blijven me steeds quoten.
pi_148430771
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:45 schreef Blistering het volgende:
SOG, SOG, Soggerdesog
pi_148430779
He, ineens alles gecentraliseerd
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:24:02 #288
376238 jantjevertonghen
pi_148432117
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat zegt niet zoveel... Dat zijn de opvulplaatsen voor het onrealistische geval dat ze eropeens 16 zouden krijgen. Aan de andere kant is Nijmegen nog best groot dus ze zal wel wat te zeggen hebben.
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:24:33 #289
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148432139
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef jantjevertonghen het volgende:

[..]

Dat zegt niet zoveel... Dat zijn de opvulplaatsen voor het onrealistische geval dat ze eropeens 16 zouden krijgen. Aan de andere kant is Nijmegen nog best groot dus ze zal wel wat te zeggen hebben.
Nijmegen _O_
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:24:55 #290
376238 jantjevertonghen
pi_148432152
quote:
7s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:24 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Nijmegen _O_
Het grote linkse-mensen bolwerk.
pi_148432163
quote:

[..]

Het zegt dat ze geen grote bobo is binnen de partij, maar gewoon een lid dat niet verkozen is. :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:40:28 #292
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_148432749
quote:

[..]

Het grote linkse-mensen bolwerk.
Ach niets van waar
pi_148432797
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:52 schreef Yreal het volgende:
He, ineens alles gecentraliseerd
Wat zeurt iedereen daar toch over? Ik heb daar tot nu toe 0x last van gehad.
pi_148432861
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik ook niet. Boks.
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:44:51 #295
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148432891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik ook niet. Boks.
pi_148433810
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 16:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik wel trouwens.
Geen referral hier.
pi_148434805
Man man man, deze is niet helemaal 100%
pi_148435127
GroenLinks hé.
  woensdag 7 januari 2015 @ 17:47:31 #299
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_148435233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef Ties02 het volgende:
Zou dat wief bij RaRa hebben gezeten?
pi_148435373
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:36 schreef Ties02 het volgende:
Wat wil je hier mee zeggen?
pi_148435573
quote:
15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 17:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat wil je hier mee zeggen?
Dat Mohammed een debiel is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: